Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 30 januari 2008 om 14:27
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 14:25:
[...]
Dat wil JIJ ja....ik wilde me net aan Sun aanbieden voor door de weeks Kijk, dan heb ik mijn midweekrelatie rond, als ik Ex dan regel voor het weekend.... Dan zijn we al een heel end. Volgens mij heeft Ex ook een beetje bindingsangst. Daar past natuurlijk een weekendrelatie heel goed bij. Deal?
[...]
Dat wil JIJ ja....ik wilde me net aan Sun aanbieden voor door de weeks Kijk, dan heb ik mijn midweekrelatie rond, als ik Ex dan regel voor het weekend.... Dan zijn we al een heel end. Volgens mij heeft Ex ook een beetje bindingsangst. Daar past natuurlijk een weekendrelatie heel goed bij. Deal?
woensdag 30 januari 2008 om 14:28
woensdag 30 januari 2008 om 14:29
woensdag 30 januari 2008 om 14:29
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 januari 2008 @ 14:26:
Te laat Xannetje... ik heb je al gequote...
Tenzij je je voor 24/7 aan Sun wilde aanbieden...
In dat geval verhuis ik wel naar het grote liefdesverdriettopic
Ik wilde het net op een akkoordje met je gooien dat jij Ex voor doordeweeks krijgt... Helaas...
Haha.
Nee, Prinses, geniet jij maar lekker 24/7 van Xan! Je verdient het!
Te laat Xannetje... ik heb je al gequote...
Tenzij je je voor 24/7 aan Sun wilde aanbieden...
In dat geval verhuis ik wel naar het grote liefdesverdriettopic
Ik wilde het net op een akkoordje met je gooien dat jij Ex voor doordeweeks krijgt... Helaas...
Haha.
Nee, Prinses, geniet jij maar lekker 24/7 van Xan! Je verdient het!
woensdag 30 januari 2008 om 14:31
quote:sunshineforever schreef op 30 januari 2008 @ 14:27:
[...]
Kijk, dan heb ik mijn midweekrelatie rond, als ik Ex dan regel voor het weekend.... Dan zijn we al een heel end. Volgens mij heeft Ex ook een beetje bindingsangst. Daar past natuurlijk een weekendrelatie heel goed bij. Deal? Deal! Hoewel Sun.....let wél even op mijn motto he?
[...]
Kijk, dan heb ik mijn midweekrelatie rond, als ik Ex dan regel voor het weekend.... Dan zijn we al een heel end. Volgens mij heeft Ex ook een beetje bindingsangst. Daar past natuurlijk een weekendrelatie heel goed bij. Deal? Deal! Hoewel Sun.....let wél even op mijn motto he?
woensdag 30 januari 2008 om 14:33
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 januari 2008 @ 14:28:
[...]
Tsja... doe ik een GroOotse Openbare Liefdes Verklaring... wordt daar ZO op gereageerd....
(misschien ook DAARvoor een topic openen...? )Mijn privacy is naar de klote geholpen.... Nu weet iedereen in de wereld dat Xan en Prinses wél heel erg goed met elkaar op kunnen schieten
[...]
Tsja... doe ik een GroOotse Openbare Liefdes Verklaring... wordt daar ZO op gereageerd....
(misschien ook DAARvoor een topic openen...? )Mijn privacy is naar de klote geholpen.... Nu weet iedereen in de wereld dat Xan en Prinses wél heel erg goed met elkaar op kunnen schieten
woensdag 30 januari 2008 om 14:35
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 14:33:
Mijn privacy is naar de klote geholpen.... Nu weet iedereen in de wereld dat Xan en Prinses wél heel erg goed met elkaar op kunnen schieten En zelfs in de HERkansing weet Xan een romantische liefdesverklaring op z'n nuchtereboerenklompenlompheid (jaja... dat woord kende je nog niet he, zoek ook maar op in de Van Dale ) te vern**ken
Mijn privacy is naar de klote geholpen.... Nu weet iedereen in de wereld dat Xan en Prinses wél heel erg goed met elkaar op kunnen schieten En zelfs in de HERkansing weet Xan een romantische liefdesverklaring op z'n nuchtereboerenklompenlompheid (jaja... dat woord kende je nog niet he, zoek ook maar op in de Van Dale ) te vern**ken
Peas on earth!
woensdag 30 januari 2008 om 15:01
http://www.vandale.nl/van...tereboerenklompenlompheid
Niet alleen IK, maar ook de DVD kent het woord niet! En dus Prinses, is uw kneuterige "nuchtereboerenklompenlompheid" officieel een NIET bestaand woord
Niet alleen IK, maar ook de DVD kent het woord niet! En dus Prinses, is uw kneuterige "nuchtereboerenklompenlompheid" officieel een NIET bestaand woord
woensdag 30 januari 2008 om 15:04
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 15:01:
Whahahahahahahahahahahahahahahahaha
Je hebt het gewoon ECHT opgezocht...!?
Whahahahahahahahahahahahahahahahaha
Je hebt het gewoon ECHT opgezocht...!?
Peas on earth!
woensdag 30 januari 2008 om 15:06
Voel me vandaag beetje bluh. Moet ongesteld worden, lig al twee avonden stuk later in bed dan de bedoeling was en ben dus moe en heb last van stress. Moet echt beslissing nemen wat betreft Leaf-ex, want anders ga ik het echt niet meer trekken
Zo, weer even lekker geklaagd
Prinses en Xan, wat zijn jullie weer heerlijk bezig
Zo, weer even lekker geklaagd
Prinses en Xan, wat zijn jullie weer heerlijk bezig
woensdag 30 januari 2008 om 15:27
Ohohoh wat zijn we weer lekker bezig!
Tussen Prinses en Xan is alles weer koek en ei. Sun is nog steeds single en is tot de conclusie gekomen dat valse hoop geen zin meer heeft bij Ex n.a.v. telefoongesprek van gisteravond en Leaf zit met ex die date met ander meisje maar desondanks heeft Leaf nog steeds valse hoop. Hehe, Lange zin, dat wordt naar adem happen!
Vleer is nog steeds vermist. Hmmm, ik vertrouw MM niet zo.
Waar zijn Pop, Miran, LM, Glendoria, Daantjuh enz enz
Tussen Prinses en Xan is alles weer koek en ei. Sun is nog steeds single en is tot de conclusie gekomen dat valse hoop geen zin meer heeft bij Ex n.a.v. telefoongesprek van gisteravond en Leaf zit met ex die date met ander meisje maar desondanks heeft Leaf nog steeds valse hoop. Hehe, Lange zin, dat wordt naar adem happen!
Vleer is nog steeds vermist. Hmmm, ik vertrouw MM niet zo.
Waar zijn Pop, Miran, LM, Glendoria, Daantjuh enz enz