Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:hans66 schreef op 31 januari 2008 @ 12:10:

[...]

Dat is voor mij erg ingewikkeld. Ik schreef al een tijd eerder (ik weet niet of je toen al dit topic bezocht) dat ik signalen niet herken. Of ik herken ze wel, maar weet ik niet of ik me niet iets verbeeld, of het heeft niets te betekenen.

Zo zat ik met een lerares een beetje te ouwehoeren (bijna te flirten) ; ze geeft wel een koekje maar ze ouwehoert ook met andere collega's. Mijn ervaring met mensen in het algemeen is, dat ze gesprekken met mij snel afkappen en met anderen verder kletsen. Vervolgens kost het me wat moeite om het gesprek mijn kant op te krijgen. In een drukke PPOM verlies ik snel direct contact.

In de meeste gevallen zijn vrouwen niet erg geïnteresseerd in me. Ik kan hun aandacht vaak niet vasthouden. En dan "verlies" ik ze. Jammer.

Ik kan me voorstellen dat voor jou lastig is om de juiste signalen op te pikken en daar iets mee te doen. Bij het "verleiden van een partner" gaat het heel erg om sociale interactie en dat is voor jou moeilijker. Ik ken jou natuurlijk niet en ik heb niet veel autistische mensen in mijn omgeving, (dus corrigeer mij als ik het mis heb ) maar misschien is het voor jou makkelijker om een partner te leren kennen bij een groep/club/vereniging waar je regelmatig komt. Als je daar mensen leert kennen die je vaker ziet, is het gemakkelijker om er op af te stappen. Er een praatje mee te maken. En dat doen ze misschien ook wel met jou.

Overigens is het niet zo dat elke vrouw direct meer met je wil. Ik ouwehoer ook vaak met mannen, raak ze soms aan, enz., maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik verliefd op ze ben of in ze bijzonder geïnteresseerd ben. Dat zie ik meer als vriendschappelijk of collegiaal met anderen omgaan. Ook een collega geef ik weleens letterlijk een schouderklopje, maar het is echt niet dat ik daar iets meer mee bedoel. Overigens doen collega's dat ook wel bij mij.

Wat ik me trouwens afvraag: heb je het hier ook over met andere autistische mensen? Wisselen jullie ook ervaringen uit?
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 31-01-2008 13:33
Reden: Grammaticale terechtwijzing door Prinses
% gewijzigd
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 13:14:

[...]

Lang leve het traditionele rollenpatroon

[afbeelding]

Vrouwen kunnen ook alles tegelijk hè
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 13:19:

Delen jullie ook ervaringen uit?

Hehehehe ervaringen uitdelen?

sorrrrrrrryy ik KON het gewoon niet laten.... snap heus wel dat je uitwisselen of delen bedoelde, maar ik visualiseerde dat in de zin van ervaringen uitdelen, net zoals soep uitdelen
Peas on earth!
Xan gaat eens een extra in het zeil houden wat betreft de grammatische uitspattingen van ons aller Prinses....
Toegeven Xan... ik weet zeker dat jij ook stiekum moest gniffelen om het 'ervaringen uitdelen' van Sun, aangezien jij ook z'n vreselijke overgevoeligheid hebt voor grammatische zinsnedes
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 31-01-2008 13:37
Reden: pffffffff snel aangepast voordat Xan in de gaten had dat Prinses een ineiemienie klein woordje vergeten was hehe!
% gewijzigd
Peas on earth!
En Sun kan er vast ook wel een kleeeeeeein beetje om lachen toch?
Peas on earth!
Glimlachen dan tenminste?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 13:24:

[...]

Hehehehe ervaringen uitdelen?

sorrrrrrrryy ik KON het gewoon niet laten.... snap heus wel dat je uitwisselen of delen bedoelde, maar ik visualiseerde dat in de zin van ervaringen uitdelen, net zoals soep uitdelen Hahaha zo had ik het nog niet bekeken. Prinsesseke, kun je please even stoppen om te visualiseren?
Toch? Sun?
Peas on earth!
Ziejewel
Peas on earth!
Doet u mij maar een kilootje ervaring
Peas on earth!
*draaft door*
Peas on earth!
*heeft gewoon een goed humeur*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 13:31:

Glimlachen dan tenminste?

Zo beter?
*denkt dat het weer een "heftig" weekend gaat worden....Prinses is mij TE beter*
Misschien wat salmonella-kip op die gourmet?... dan is't weer snel over met de pret!
Peas on earth!

Sun had "ervaringen delen" en "ervaringen uitwisselen" in haar koppie en dat werd toen een heel fout mengelmoessie, maar het is nu aangepast.
Nu weer in de ik-vorm verder schrijven....

Ik ben Sun

Ik ben Sun

Ik ben Sun

..........
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 13:36:

Sun had "ervaringen delen" en "ervaringen uitwisselen" in haar koppie en dat werd toen een heel fout mengelmoessie, maar het is nu aangepast. (test)
Sorry voor de test....
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 13:36:

*denkt dat het weer een "heftig" weekend gaat worden....Prinses is mij TE beter*Misschien tijd dat Xander ziek wordt en Prinsesseke Xander mag vertroetelen?
Vond het wel leuk! Ik hou 'm erin: ervaringen uitdelen! Sun is onbedoeld grappig!

Sun is zeker blij met nieuwe smilie he? Want past goed bij Sun-nick! (heb ergens anders gelezen dat en inderdaad nieuw zijn)
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 13:37:

[...]

(test)

Ja gaaf he! Eindelijk doet die smiley het! Steeds deed ie het niet en nu ineens wel! En ik vind em zoooooowww cool!!!!!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 13:38:

Misschien tijd dat Xander ziek wordt en Prinsesseke Xander mag vertroetelen?

Neeeneeeneee... want ik werd in nacht van zondag op maandag ziek... en heb dus weinig vertroeteligs kunnen meemaken... sniffff.... ... pfffff ik word ook een beetje moe van mezelf hehe

Ik moet nog even iets lezen... ben er straks weer als ik een beetje tot rust gekomen ben

Zennnnnnnn....

Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 13:38:

[...]

Misschien tijd dat Xander ziek wordt en Prinsesseke Xander mag vertroetelen? Jááááá!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven