Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja voor mij ook zoveel herinneringen, mijn renaultje 5, hij is gewoon echt onbetrouwbaar en ziet er niet uit, aan de andere kant is ie een paar weken geleden nog met vlag en wimpel door de APK gekomen.... Wrs dus als hij nou gemaakt wordt (denk dat er vuil uit de tank naar boven is gekomen) kan je er nog best in rondcrossen. Maarja ik heb elke dag en auto nodig, dus het wordt gewoon een te groot risico. Maar denk wel dat ik er echt een traantje om laat, al is dat misschien een beetje dwaas om een auto...

Net de garage gebeld voor die andere auto, zij vonden het ook een prima wagen, altijd netjes in onderhoud geweest enzo. Dus ga het toch echt maar doen. En dan zo even naar de supermarkt met die van mij om te kijken of die nog iets doet! (Anders heb ik echt een probleem....)
HM wat fijn dat je een autootje hebt gezien! Dat is dan nog vrij snel gelukt, goed zeg! Niks aan om in een onveilige auto te rijden. 't Lijkt me idd toch even een gevoelig moment om afscheid te nemen van je eerste wagentje.

Prinses, cool zeg, nieuwe laptop gratis bij mobiel! Goede deal zeg! Fijn dat het met jou en Xan nog steeds zo goed gaat. Dankje voor je wijze woorden, het zet me goed aan het denken.

Vleer, veel succes vanavond bij RPO! Laat je niet inpakken door hem! Je aanpak met het lijstje enzo klinkt verstandig. Ik hoop niet dat je van een koude douche thuiskomt meid! Succes!

Pop, je klinkt weer wat positiever! En schoonheid zit van binnen hoor, heb je helemaal gelijk in! 't Is bijna weer woensdag he, invallerdag! Haha!

Hopelijk krijg je vandaag een smsje van de smser. Spannend!

Nou ik heb weer es spoken gezien! Sorry voor de onrust die ik

kan veroorzaken! Bah, ik haat mijn onzekerheid omtrent mannen!

We hebben 'ons' nog niet gedefinieerd of zo, maar VL was erg nieuwsgierig naar wat mijn vriendinnen allemaal vroegen over hem. Ik vroeg VL waarom hij zo nieuwsgierig was. Toen zei hij k'weet niet, wil gewoon weten wat ze van ons denken en wat jij over ons vertelt'. Vervolgens vroeg ik hem of hij het met zijn vrienden wel over mij heeft en wat hij heeft verteld over mij. Ook weet zijn familie al van mij. En als hij zegt wat hij over mij heeft verteld, leid ik daaruit af dat hij mij wel als serieus ziet. Ik had eigenlijk in eerste instantie al het vermoeden dat het woord 'scharrelen' gekozen was omdat hij ook even niet wist wat hij in de sms moest zetten en een sms is natuurlijk wel erg 'zwart op wit'.

Voor mij voelt het nu weer goed. De gesprekken die we gisteravond en vannacht weer hebben gehad zeggen mij genoeg. Ik wil dan ook nog niet bespreken wat er tussen ons is. Het is meer dan scharrelen. En eigenlijk vind ik het ook fijn om het ongedefinieerd te laten.
Jeohoe, ik heb mijn autootje!!! En misschien wil een meisje dat ik ken mijn renaultje nog wel overnemen. Is zusje van ex, zij kent mijn autootje en heeft haar renaultje weg moeten doen en weinig geld voor een nieuwe. Ik zou het heel fijn vinden als zij er nog even blij van wordt en dan hoef ik em tenminste niet zelf naar de sloop te brengen...

Sun; als dit voor jou goed voelt, is het gewoon prima toch! En je niet zo druk meer maken hoor!

Ik ga nu weer met mijn nieuwe autootje naar het werk crossen!

Fijne avond allemaal!
HM hahaha ..lekker die vrolijkheid om je autootje !!

Fotooooo zieeeen :P

Hier is alles flex... relaxed... naja beetje onrustig of ik t wel g avinden dat hotel van RPO ..

parkeren e.d ... naja komt vast goed..

Zusje heeft mijn haar heel mooi opgestoken.. Nu nog ff geschikte kleding vinden ..

Zal RPO wel ff laten zien wat ie *KWIJT* is :P
Hihi Vleer, ik zal binnenkort wel eens foto's maken, en als jij me dan uitlegt hoe ik die hier op het topic krijg dan komt dat helemaal goed!

Nog ff ruim 2 uur werken en dan ook weer klaar. Ga lekker bij LJ slapen.
Hey HM! Tja...hier is ook een man op het topic....ben héél nieuwsgierig wat voor merk auto jij hebt gekocht! Leuk trouwens...een nieuw autootje!

Durf jij je oude Renaultje nog wel te slijten aan de zus van je ex HM? Straks komt ze stil te staan op de snel....

Vleertje, succes met RPO en laat je geen schuldgevoel o.i.d. aanpraten hoor....
Ben ik weer.... heb mij zeker geen schuldgevoel aan laten praten.. T was eigenlijk best heel gezellig.. Veel gepraat, was ook echt nodig..

We begrijpen elkaar idd totaal verkeerd..

Geen idee nog wat ik met deze info moet , ik laat het eerst maar ff bezinken
en ik heb wel iets stoms gedaan .. Toen we gingen praten op zijn hotelkamer , voelden we ons erg fijn bij elkaar.. hebben toen samen heel ontspannend in bad gezeten..

Lekker knus tv gekeken en uiteindelijk sex gehad.. Niet slim i knows.. Maar t voelde wel oke..

wat we beide willen is ff een vraagtekens.. Ik wil nu even rustig nadenken.... Hij gaf aan dat hij zeker wel gevoelens voor mij heeft , dat hij aantal momenten ook erg onzeker was/is.

Maar dat hij t ook vreemd vind dat we steeds weer naar elkaar toe trekken.. Ik doe zeker wel iets met hem ..

Ik ben verder in t gesprek heel sterk gebleven , alleen t kreeg uiteindelijk een andere wending da ik in gedachten had..

Maar goed welke kant dit op gaat weet ik niet , toen ik gisteren wegging.. stuurde hij een smsje of ikd e uitgang van de parkeergarage wel kon vinden.. Heb daar niet op gereageerd.. come on een iets beter smsje mag ik toch wel verwachten...

Nu richting mijn werk , ff lekker paar uurtjes werken en wil daarna ff met collegas op terras gaan zitten tis zulk mooi weer vandaag ..
Oei oei Vleer! Seks met RPO, toch nog gezwicht voor die man! Ik begrijp het niet zo goed. Hoe kun je nu seks hebben met een man die je zulke verwijten maakt, totaal onredelijk is en geen zelfinzicht heeft?! Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten en ik ben ook echt niet degene die jou veroordeelt of zo, maar ik begrijp het niet helemaal. Of heeft ie zo'n goddelijk lichaam ?

Je was namelijk ook geïnteresseerd in 206, al is dat niet helemaal over the top, maar dan nog snap ik dit met RPO niet helemaal.

Ik zou zeggen: nu echt EXIT RPO!!! NEVER NOOIT MEER CONTACT !!!! DAT KOMT NIET GOED !!!!

Nu weer op de lieve-modus: hoe is het verder Vleer? Alles wat op een rijtje gezet na gisteren?

HM, helemaal blij met je nieuwe aankoop?

Pop, nog een sms van smser gehad?

't Lijkt wel of de overige topic-schrijvers van de aardbol zijn verdwenen! Hoe gaat het met Leaf, Puck, Miranda, Liefmeisje, Moeike, Glendoria en eh al die anderen die ik nu natuurlijk eventjes vergeet?
Zoals 4wheels? Nog wat van AUV gehoord?
Ik ben er nog wel hoor , maar ben gewoon echt even te druk om te schrijven.... Ik lees/leef wel mee
Peas on earth!
Hallo!

HM, tof van de auto! Heb je snel geregeld! Ik heb vandaag de auto die ik op t oog had laten zien aan mn garage houder, maar hij was niet erg enthousiast, moet nog even weten wat de prijs wordt. Ik baal er wel van, want ik vind het wel een toffe auto! Weet niet zo goed wat ik moet doen.

Ohohoh Vleer, laat die RPO toch!!!

Sun, nee nog niks van smser gehoord, maar ik maak me er niet zo druk om. Ik zie m wel n keer verschijnen denk ik zo!

Ik ben druk een kado aan t verzinnen voor een vriendin. ineens willen veel mensen meedoen aan het kado, en nu hebben we 70 euro over. Hebben jullie een leuk idee voor een groot kado?
quote:sunshineforever schreef op 08 april 2008 @ 12:50:

Zoals 4wheels? Nog wat van AUV gehoord?

Hee Sun,

Lief dat je het vraagt. Ja, hij heeft inmiddels 2x bij me geslapen en de seks was weer geweldig Diepe zucht...

Ben ongesteld momenteel en veel te labiel om ook maar ergens goed over na te denken. Hij is heel lief, maar dat is hij altijd als het uit is.

Maar ik kán zonder hem, dat weet ik nu zeker, alleen is de vraag of ik dat wel wil. Maar omdat ik weet dat ik het kan, maak ik me allang niet meer druk en zeg ik het ook rustig als ik hem niet wil zien.

Ik moet wel een beetje lachen (als een boer met kiespijn) om de situatie met Vleer en RPO. Het gaat précies zoals ik had verwacht. Maar hij valt wel weer terug, net als AUV en dan is het weer even helemaal gedaan.

Voor nu ben ik druk op zoek naar ander werk, anders kan ik mezelf binnenkort niet meer onderhouden... Pfff... lastig...
Vleer...Vleer...Vleer! Ik ben echt in je teleurgesteld! Jij zwicht weer voor RPO, fout!!!! Precies waar deze man op uit is....puur sex, meer niet, en jij laat je gebruiken. (leer mij dát soort mannen kennen...) Vleertje, ik herinner me nog een posting van je waarin je schreef: EXIT RPO! Waarom dit nou weer?

Ik heb de neiging je door elkaar te schudden om je wakker te maken....Ook vraag ik me af of je werkelijk wat doet met alle (goedbedoelde) adviezen/kritiek die we jou geven hier in dit topic.

Mijn kritiek bedoel ik goed hoor Vleer, maar ik begin er een beetje moedeloos van te worden....sorry....
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 08-04-2008 22:14
Reden: typfoutjes van opwinding ;-)
% gewijzigd
Dag allemaal,

Zag dat Sunshine zich afvroeg hoe met overige forummers gaat?? Ben er nu even kort.. maar kom van de week wel even bij kletsen Heb echt weer een ongelooflijk zooitje van mijn leventje gemaakt in de afgelopen weken (met de welbekende 2 mannen uit LiefMeisjes leven ... weet allemaal even niet zo goed meer wat ik voel, en hoe ik me voel nu ??? Maar stadium is nu dat gewoon weer toute seule, remy over ben gebleven... Zo maar na bed, sinds vanavond einde verhaal met mr. 2, dus moet even rust krijgen in mijn hoofd geloof ik..

Veel liefs voor iedereen!!
Oh Liefmeisje, bedoel je dat je ook weer contact hebt gehad met FBM? En die RP-man? Jeetje. Geen leuk gevoel, als het uiteindelijk niks 'oplevert' en je weer alleen achterblijft zeg maar...

Vleer, die trekjes van RPO die je niet leuk vindt, zul je vanzelf weer tegenkomen als je met hem doorgaat. Durf ik je vrijwel te garanderen. En het is natuurlijk aan jou om dan sterk genoeg te zijn, jezelf genoeg waard te vinden, om niet steeds te zwichten voor die dingen die je wél leuk vindt aan zo iemand.

Het klinkt alsof 4Wheels een beetje in dezelfde situatie zit...

Het is makkelijk om erover te oordelen, maar minder makkelijk om er echt mee te kappen, dat weet ik uit ervaring maar al te goed. Het heeft mij een paar jaar gekost om een ex uit m'n systeem te krijgen die ik ook, ondanks de leuke dingen, veel beter kwijt dan rijk kon zijn. Maar het geeft zo'n rust als je dat wél doet. En het is echt een stuk beter voor je gevoel van eigenwaarde. Xan z'n motto is zo gek nog niet...

Halvemaan, gefeliciteerd met je nieuwe autootje En sterkte met afscheidnemen van de oude. Ik heb al een paar bakkies versleten en met de ene heb je echt meer dan met de andere hè.

Wat ik trouwens zo knap vind van jou (als je dat zo kunt noemen) is dat je, hoewel jij vermoedt ADHD/ADD te hebben, dat helemaal niet merkt aan hoe jij schrijft. Je komt niet onrustig over.

Pop, ik ben dramatisch slecht in het verzinnen van cadeaus... Hep je vriendin ook hobbies?

Prinses, sterkte met de drukte!

En Sunshine, grappig (voor jou minder natuurlijk) dat jij je steeds zo druk maakt, onzeker bent over je liefje terwijl er echt geen vuiltje aan de lucht is. Wel fijn dat hij je steeds weer een beetje meer het vertrouwen kan teruggeven.

Ik maak gewoon niet zo veel mee hier, vandaar dat ik niet zo reageer. Nog 2,5 week en dan ga ik naar m'n RP-meneer in La France. Ik merk dat hij een beetje vager wordt in mijn hoofd, dat heb je na een tijdje alleen virtueel contact. Nou ja ik zie wel hoe het is straks.

Tsjuus allemaal!
Oeh LM, klinkt heftig, ben benieuwd naar de uitgebreide versie van je verhaal. Een zooitje van je leven? Met twee van de mannen? Dramatisch. Hoop dat het goed gaat en je de draad wat op kunt pakken LM!

Tsja Vleer, ik sluit me bij Xander aan. Vraag me nu wel af hoe het met je is.

4Wheels, bij jou klinkt het ook nogal chaotisch. Zorg dat je de touwtjes in handen houdt meid! En schrijf van je af hier hoor! Geldt ook voor de rest (LM ook) trouwens!

Hoi Prinses!!

Pop, wat dacht je van een hotstone-massage voor je vriendin. Of een abonnement op een tijdschrift.OF?? Wat vindt je vriendin leuk? Hobby's?
Dag allemaal!

Gaaaappppp... heb me vanochtend opgeofferd om vriendin+man naar Schiphol te brengen, omdat ze twee weken op vakantie naar Turkije gaan! Wekker ging al om 5.15 uur

Eens even goed bijlezen wat jullie allemaal hebben geschreven. Leuk dat ik Puck en LM hier ook weer even voorbij zie komen.

LM, het lijkt me naar te merken dat je uiteindelijk tóch degene bent die (weer) alleen is... Hoop dat je je gedachten en gevoelens snel weer op orde hebt.

Vleer, tsja... ik hoef er denk ik weinig aan toe te voegen, want ik sluit me volledig aan bij Sun, 4wheels, Xan, Pop, etc. Het enige dat ik je nog wil meegeven is dat het misschien goed is om stil te staan bij wat je uitstraalt naar anderen (mannen), als je op deze manier handelt.... Even heel kort door de bocht gezegd: wat moet een échte PK ( ) denken als hij ziet hoe jij op deze manier omgaat met ex-scharrels (om toch maar even het woord scharrels te gebruiken)? Of anders: als ik een man-met-potentie zou tegenkomen, waarbij ik zou bemerken dat hij op deze manier contacten onderhoudt met ex-scharrels/ex-pk's zou ik waarschijnlijk snel afhaken....

En los daarvan: sta eens stil bij wat dit contact je nu heeft opgeleverd Vleer.... ik vermoed namelijk vrij weinig.

Ik heb de indruk dat je téveel waarde ontleend aan de aandacht die je van mannen krijgt, en te weinig stilstaat bij wat je zelf wilt/voelt. Je laat dan je gevoel van eigenwaarde én je eigen identiteit in feite afhangen van de manier waarop anderen (lees: mannen) met je omgaan.

Sorry, nu heb ik tóch een hele preek gehouden....

Sunnetje, fijn dat je een zekerder gevoel hebt over VL, en merkt dat hij 'jullie' serieus ziet! Klinkt heel goed! Echt gaaf voor je!

Pop, ik hou erg van 'doe'-kadootjes: dagje ergens heen, thermen-oord, uit eten, etc. Sun's idee is ook erg leuk: een abonnement op een tijdschrift kado geven, je hebt ook veel tijdschriften waarbij je een abonnement kado kunt geven voor bijvoorbeeld tien keer. Is makkelijk googlebaar denk ik.

En HM gefeliciteerd met je auto! Leuk!!

Heb ik nu iedereen gehad ? Ohhh Xan natuurlijk nog even: haai
Peas on earth!
Oh en Puck, ben heel benieuwd hoe je tripje naar de Frankrijk-Meneer uitpakt! Spannend hoor! Kan me aan de ene kant voorstellen dat het gevoel een beetje 'vervaagt' als je elkaar niet ziet, aan de andere kant zou dat gevoel toch ook levendig moeten blijven als je elkaar spreekt (msn-mail-telefoon)?
Peas on earth!
Bij wie zit de ongesteldheid soms ook zo vréselijk in de weg?

Het is elke maand wel weer wat anders, of heb ik enorme buikpijn, dan is het m'n rug of ben ik enorm chagerijnig en deze keer ben ik hartstikke (onnodig) emotioneel. Gister heb ik een vriendin teleurgesteld door mijn reactie en ik heb daarover heel de avond zitten huilen. Uiteindelijk maar een kalmeringspilletje genomen en goed geslapen, maar ik ben dan echt mezelf helemaal kwijt. Toen AUV belde om te vragen hoe het ging heb ik hem ook nog voor rotte vis uitgemaakt, heel onredelijk van mezelf. De aanleiding is dan niet eens de reden om zo enorm te huilen, maar het zorgt er wel voor dat ik het er blijkbaar uit wil hebben. Echt heel vervelend...
4wheels, die ongesteldheidsperikelen herken ik maar al te goed. Hoofdpijn, buikpijn, rugpijn. En idd het vervelendste; zo labiel/ emotioneel om alles en niks! Ik slik de pil ook altijd een maand of drie door, zodat ik er tenminste wat minder vaak last van heb.... Ik probeer me altijd te realiseren dat het aan mijn hormonen ligt, maar dan nog blijf ik me ontzettend rot voelen.

Vleer; ik heb niks meer toe te voegen aan de rest. Wat Prinses zegt vind ik heel waardevol; probeer eens eerlijk te bekijken waarom je zo met mannen omgaat.

Puck, ik snap wel dat het een beetje vervaagd/ onwerkelijk wordt. Maar die 2,5 week zijn zo voorbij!

En dankjewel voor je compliment dat ik blijkbaar in mijn schrijven niet onrustig overkom .

Ik heb me nu weer eens voorgenomen om wat vaker 'nee' te zeggen tegen anderen, zodat mijn weken niet steeds helemaal volgepland zitten. Ik denk altijd als ik in mijn agenda kijk dat er nog wel een afspraak bij kan, maar als het dan zover is ren ik heel de week van hot naar haar, zonder genoeg 'rustmomenten' te hebben. Ik vraag me ook altijd af hoe anderen het toch voor elkaar krijgen om werk - huishouden - vriendinnen - vriendje - enz in één week te combineren...

En iedereen bedankt voor de felicitaties, mijn auto rijdt echt super! Donderdag komt zusje van ex mijn oude autootje overnemen, ze was er heel blij mee, en ik dus ook voor haar, dus ik hoop dat de auto dan ook nog even blijft rijden!

Hihi, zal voor mijn ex wel raar zijn, als zijn zusje ineens in mijn auto rijdt. Want mijn auto was ook wel een beetje van hem, hij reed er altijd in.
Ik leef nog, lees ook nog elke dag mee, maar heb zelf niet zo veel te melden. Met mij gaat het redelijk, zit gewoon nog steeds niet zo lekker in mijn vel, maar ben er wel aan het werken.

Een aantal maanden geleden zag ik trouwens iedere ochtend jongen-met-fiets in de trein. Helaas stapte hij in en moest ik er 2 minuten later weer uit, dus meer dan hoi zeggen is het nooit geworden. Daarna heb ik hem een hele poos niet gezien en nu sinds een paar dagen zie ik hem 's ochtends weer op het station waar ik eruit moet. Ik sta op de roltrap naar boven en jongen-met-fiets gaat naar beneden. Hij ziet er echt leuk uit, waarom vind ik nou weer iemand leuk waarmee het toch nooit wat kan worden...
Puck, spannend hoor, bijna naar FM! Ik kan me voorstellen dat hij wat vager wordt in je hoofd na verloop van tijd. Heeft hij geen webcam?

Prinsesje, ben je nog even gaan slapen? 't Is wel errug vroeg om dan een ritje naar Schiphol te maken. Maar nu weet je ook wie je moet vragen om Xan en jou naar Schiphol te brengen als jullie ooit een reisje gaan maken.

4wheels, irritant he, die ongesteldheid. Ik ken het. Lang leve de finimal. En oh wat ben ik labiel zeg! Maar gelukkig gaat het ook weer over. Al heb je daar nu even niks aan.

HM rustmomenten zijn erg belangrijk. Ik neem het me ook vaak voor, maar uiteindelijk is mijn week vaak toch weer volgepland. Nee zeggen is errug belangrijk.

Leaf, waarom zou het niks kunnen worden met die jongen die je steeds tegenkomt op de roltrap? Niet zo negatief meid! Kom op, zet hem op! Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Maar helaas weet ik ook dat dit soort dingen heel veel tijd nodig hebben. Sterkte meid!
Oh 4wheels, Ik had laatst een enorme baaldag, alles was kut, niks was goed, ik zag er stom uit, ik voelde me klote... en ineens wist ik het: ik moest gewoon ongesteld worden!

Wat kan dat vervelend zijn zeg! Dikke knuffel!

Ik ben gestopt met de pil, en ik heb het idee dat ik daardoor ook wat labieler ben geworden zo vlak voor mn menstruatie. Ik zal het nog eens aankijken en anders begin ik gewoon weer met de pil!

Leaf, knap hoor dat je aan jezelf werkt! Veel succes en sterkte!

Prinses nog wakker na de vroege ochtend???

Ik heb nogal last van mn rug, ben maandag van mn werk weggegaan, was vandaag weer vol goede moed begonnen, maar ik ga morgen en vrijdag niet. Het is toch een te grote belasting voor mn rug. Wel raar, want ik weet gewoon dat ik morgen me best prima voel, als ik niet al teveel gekke dingen doe, dus ik zal morgen nog even de stad in voor een kado voor die vriendin (abonnement wil ze niet, is geen sauna type.... zucht....maar houdt wel van in de keuken staan) en dan voel ik me zo'n spijbelaar! Maar goed, als ik wel naar mn werk ga ben ik van het weekend gesloopt.

Dus... na 1 dagje werken heb ik alweer weekend, hahaha!

Leuk om te zien wanneer Sun roept om de anderen er meteen een reactie is!

LM, bah, lukt allemaal niet zo best he? Niet treuren, het wordt weer lekker weer, en dan wordt er ergens een blik fijne mannen open getrokken, waar je heerlijk naar kunt kijken!

Puck, spannend hoor, ik vind het nog steeds heel stoer dat je naar Frankrijk gaat!

Zo, nu ga ik even plat in mn bed liggen!
Oh ja, vandaag nog even genoten van de invaller!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven