Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Een fjne koninginnedag allemaal!

Hoewel het hier eerst zonnig was, trekt het nu dicht en is het erg donker. Hopelijk blijft het droog voor alle feestvierders!

PrinsesseKat heeft door pilletje een soort plotselinge verlatingsangst gekregen, en miauwde alleen maar heel zielig als ik even uit beeld verdween. Ze heeft dan ook -bij heelllll hoge uitzondering- bij mij in bed geslapen en heeft eigenlijk de hele nacht op schoot gelegen ónder het dekbed of heel dicht naast me. Wel heel schattig eigenlijk , maar voel me nou niet echt uitgeslapen

Gaat gelukkig vandaag een stuk beter. Ze loopt weer normaal, en ziet er iets helderder uit. Nu 't oog nog

Hoest nu met Sun en Leaf?

Leuk hoor Pop, je nieuwe auto!
Peas on earth!
Zo, ook weer overleefd....queensday 2008!

Gisteren met een vriendin naar Utrecht geweest, erg gezellig en druk! Alle grachten vol varende feestvierders met de nodige alcohol aan boord Vond de stemming wel wat "matter" dan voorgaande jaren....kwam vast door het weer!

Wat verkopen ze toch een troep aan de weg; Artikelen uit de jaren 70 die je zelfs niet kan slijten aan een zwerver! Maar wel lachen om die ouwe meuk te bekijken...roept gelijk herinneringen op....

Eetkraampjes is eigenlijk ook 3x niks....we kochten een zak patat en werkelijk waar....het smaakte nergens naar! Da's dik geld verdienen voor die gasten, inkoop van een zak van 10 kilo friet...enkele euro's. Verkoop 2,50 per puntzakje....

Maar goed, op zo'n dag let je toch niet op wat je eet...als het maar vult

's avonds bij ons in 't dorp in het zalencentrum geweest...hoop oude bekenden en bekenden tegengekomen, altijd een leuke reunie. Paar biertjes erbij....kortom, Xan heeft zich prima vermaakt!

Zodirect spulletjes pakken en dan naar Prinses de komende dagen

Tot later!
quote:Vleermuis28 schreef op 29 april 2008 @ 20:04:

Vanmiddag toen ik naar adam reed , reed er aldoor een auto voor mij , ik inhalen hij mij weer inhalen.. Was leuk spelletje , man in auto zag er ook niet verkeerd uit..En hij seinde mij om naar de benzinepomp te gaan om iets te drinken. Maar vleer heeft mannen voorlopig afgezworen.. En dus nee geschud tegen hem.. Zag aan zijn hoofd dat ie t wel jammer vond , maar jah... Als ie mij echt leuk vind , zoekt ie mij wel op mijn kenteken hahahaha

Die vent in die auto was ik Vleer.....
hey mensjes,

ik lees wel mee maar niet zoveel puf om lang te reageren. ben pas een uurtje thuis van mijn 'koninginnedag'.

Heb van 1 tot 3 (nee das 14 uur) staan feesten, drinken en dansen... en toen reden er geen treinen meer dus bij een vriendin op de bank gecrashed. gets. Stink naar rook en bier.. haha. Zo maar es douchen.

Vleer wel een goeie actie. :d

Prinses jammer dat je koninginnedag hebt moeten missen. hoop dat t snel beter gaat met poes?

Sun en leaf
Zoo Vleer is ook wer thuis.. wat een dag .. heerlijk de hele dag pleewijf gespeeld..

T was gezellig en druk en leuk en echt een ongelofelijk lekkere vent leren kennen.. Wauwww , maar ja gay ... (maar goed ook dat ie dat is ) Maar echt wat een schatje en een lekker ding..

Hij gaat mij vandaag of morgen bellen om gezellig ergens wat te drinken..
Sun .. ben je een beetje queensday door gekomen ?
Trouwens.. veel leuke mensen ontmoet en veel complimenten gekregen van leuke mannen.. Deed mij erg goed , begin van de dag was ik beetje sipjes dacht steeds aan RPO..

Maar door de vele complimentjes en mensen die mij aan t lachen maakten , heb ik amper meer aan RPO gedacht. Leuke afleiding doet een mens dus goed..
Wat fijn om te lezen dat jullie het allemaal leuk hebben gehad. Lief ook dat Moon weer even een berichtje heeft achtergelaten. Linza, leuk dat je blijft meelezen en zo nu en dan post!

Prinses ik vind het wel zielig voor je kat hoor! Kan me voorstellen dat ze verlatingsangst heeft. Ze zal het onbewust toch wel aanvoelen allemaal.

Leuk dat Xander een mooi feestje heeft gevierd. En ja, dit soort dagen word je ontzettend afgezet met friet en bier-prijs. Blijkbaar is dat ook koninginnedag... Maar dat maakt het feest niet minder leuk. Geniet van je dagen met Prinses en het aankomende samenwonen!

Ondanks alles heb ik toch nog leuk koninginnenacht en -dag gevierd. Vrienden hebben mij meegenomen de stad in het was erg leuk. Ook gisteren overdag. Volgens mij is iedereen erg bezorgd, want ik heb de hele dag smsjes en telefoontjes gekregen. En ook vandaag alweer veel telefoontjes. Op dit moment vind ik het wel fijn om even alleen te zijn. Maar een heleboel mensen durven mij niet alleen te laten volgens mij (gezien de bezorgde telefoontjes). Heb mensen moeten beloven dat ik vanavond echt wel eten ga koken. Dit soort gebeurtenissen is een ramp voor mijn eetlust. Ik kan op dit soort momenten gewoon niet meer eten en dat weten mijn vrienden ook. De afgelopen dagen werd ik dan ook steeds uitgenodigd om bij die of die te eten (volgens mij hebben ze dat stiekem afgesproken). Maar vandaag wil ik gewoon even thuis blijven.Rust. Gewoon even alleen zijn, lekker huilen, rust.

De drukte werd mij gisteren in de stad ook even te veel en ineens barste ik midden in het centrum in huilen uit. Zo stom! Schaamde me dood! Allemaal feestvierende vrolijke mensen stonden mij aan te kijken. Gelukkig heeft een vriendin mij toen thuis gebracht. Het kwam misschien ook wel omdat ik me gewoon niet in de stemming voor dit alles voelde, maar er wel even uit wilde. Het werd me te veel.
Sun; wat lief dat je zoveel telefoontjes krijgt en dat iedereen zo bezorgt is! En als je ff alleen wil zijn ook gewoon doen hoor, daar zullen ze vast wel begrip voor hebben.

En schaam je niet teveel voor je tranenuitbarsting in de stad hoor. Mensen zullen het wel gezien hebben, maar zijn dat binnen een paar minuten ook weer vergeten. Blijkbaar was het toen gewoon genoeg geweest, goed dat je naar huis bent gegaan.

Hier loopt mijn hoofd weer een beetje over en daar wordt ik niet vrolijker van. Gisteren en vandaag heftige gesprekken gevoerd met dinnetje dat het moeilijk heeft en flinke stress dat ik vanavond naar mijn ouders moet voor 'het gesprek'.

En misschien daardoor ook wat twijfels over LJ; is dit het wel, wil ik dit wel, waarom mis ik ex dan nog heel soms, enz.

Maarja, het zal allemaal wel overwaaien als ik weer wat meer rust in mijn hoofd heb. Volgende week vakantie, dan wordt het vast allemaal beter.
HM, veel succes vanavond met het gesprek met je ouders. Alle emoties bij jou brengen misschien ook wel weer wat twijfels over LJ. Denk er maar weer over na als de storm in je hoofd wat bedaard is..

Volgens mij is het heel normaal dat je je ex nog heel soms mist. Ik mis mijn Ex (niet VL maar degene ervoor) nu ook ineens weer.

Op dit moment ben ik erg verdrietig. Het gekke is dat ik nu met iemand wil of kan praten over VL. Dat had ik de afgelopen dagen ook al. Als iemand erover begint, zeg ik dat ik het er niet over wil hebben. Het enige wat ik nu wil is VL. Ik mis hem verschrikkelijk. Ik wil tegen hem aan liggen. Ik wil zijn arm om mij heen.

Ook wil ik graag zijn stem horen, of in ieder geval iets. Zit steeds met telefoon in mijn hand. Wil hem gaag smsen, maar het mag niet van mezelf. We hebben niks afgesproken over contact of zo, maar geen contact lijkt me nu het beste. Oh ik wil zo graag aandacht van VL nu!!!
Ik wil Sun even heeeeeeeeeeel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven!! Ik las je verhaal, ik weet dat je je nu heel k*t voelt, zeker nu alles ook wel tegelijkertijd lijkt te gebeuren... bah!! Zet 'm op meid, weet dat je er weer bovenop komt en het zonnetje weer voor je gaat schijnen!!!

Voor de rest natuurlijk ook dikke knuffels (voor degene die het nodig hebben!!) Hoop dat iedereen een leuke Queensday gehad heeft!!
Sun! Ook van mij even een knuffel! Tis moeilijk he..

Ik snap heel goed dat je hem mist, alleen hij kan je pijn niet wegnemen. Hij is er juist de oorzaak van..

Begrijp je heel goed, ik ken het gevoel ook.. en ja, dat sucks.

Denk alleen dat als je hem nu gaat smsen, bellen of wat dan ook, je je straks nog meer klote voelt. Hij gaat je toch niet geven wat je van hem wil. Het is lastig, maar laat de leegte er gewoon even zijn.

HM, succes met het gesprek bij je ouders vanavond, ik hoop dat het je een positief gevoel gaat geven.

Hier geen nieuws verder. Ik heb geen koninginnedag gevierd, even geen zin in.. Vandaag ook lekker niks.
Heej allemaal,

Even een knuffel voor wie dat allemaal nodig heeft vandaag:

Veel succes met het gesprek met je ouders vanavond HM, ik hoop dat het allemaal goed gaat!
Peas on earth!
HM: veel succes vanavond met het gesprek met je ouders. Hoop dat het een beetje goed en positief zal verlopen!

Prinses: hoe is het met Prinsessekat?

Sun: het is logisch dat je verdriet hebt en dat je dat opeens kan overvallen zoals jou gebeurde. Maak je niet al te druk om wat de mensen gedacht hebben. Waarschijnlijk zijn ze het ook even snel weer vergeten.

Goed dat je VL geen sms hebt gestuurd. Waarschijnlijk is geen contact inderdaad even het beste. Je voelt je misschien even wat beter als je zijn stem hoort, maar hij kan je niet geven wat je wilt, dus hou het vol!!

Dikke knuffel.

Ik ben blij dat Koninginnedag voorbij is eigenlijk Heb me gisteren behoorlijk eenzaam gevoeld. Wel even de stad ingeweest en dat was best gezellig, maar je bent toch alleen en je komt alleen thuis. Vandaag gaat het gelukkig weer, maar merk aan mezelf dat ik het toch wel mis, die persoon die er altijd voor je is.

Verder belde mijn moeder net weer dat opa weer naar het ziekenhuis moet. Hij lag te kermen van de pijn in zijn buik. Zo zielig vind ik het, hij kan bijna niet meer en hij is nog geen week thuis van zijn vorige ziekenhuisopname. Ergens zou ik gewoon willen dat hij rustig zou inslapen, dit is wat hij zelf ook wil. Voor mijn oma is het ook heel zwaar allemaal en dan maak ik me ook zorgen over mijn moeder, dat het voor haar allemaal te veel wordt. Dat is waarschijnlijk iets wat ik heb overgehouden aan het plotselinge overlijden van mijn vader. Beetje overbezord soms...

Zo, lang verhaal, maar het lucht wel even op.

Dikke knuffel voor iedereen
Hoi!

Allemaal dus een goede koninginnedag gehad? Fijn! Ik ook, heb gisteravond weer eens ouderwtes gefeest met een goede vriendin, eerst op een bureaustoel zonder leuningen over de markt gecrosst en daarna uitgebreid staan dansen op een feest. Was supergezellig. Heb nog een poging gedaan om een man te versieren, maar ik geloof dat ik mn touch ben verloren. Smsman smst ook niet terug, heb hem laatst nog gezien, heel gezellig, maar ik begrijp niet helemaal waarom hij eerst zo enthousiast smste en nu niet meer. Beetje vreemd, maar ik ben er niet verdrietig over. Ik kan het nu eindelijk een beetje loslaten. Heb gisteren ook geproost op het feit dat ik 2 jaar vrijgezel ben. Wat klinkt dat lang he?

Wel ben ik aan het emailen met een kerel van RP, in het Engels. Ik vind hem heel grappig en ik wil hem wel eens in het echt zien, maar durf dat nog niet zo goed voor te stellen.

Sun, wat fijn dat er zoveel mensen voor je zijn. Dat je niet kan eten van ellende dat ken ik ook heel goed. Lastig is het wel, maar dan is het altijd fijn als er mensen zijn die voor je willen zorgen.

HM, hoe was t bij je ouders?

Ik ga even lekker verder kijken naar 'Two weeks Notice', ik vind het altijd fijn om naar Hugh Grant te kijken!

Slaap lekker voor straks!
Iedereen allemaal een dikke knufff.. Geloof dat we die allemaal erg goed kunnen gebruiken

Pop .. die RP man is dus engelsman offe ???

Vleer gaat ook weer naar 2 weeks dinges kijken .. is fan van Sandra Bullock en hugh grant
Jaaaa heb ook groot gedeelte van Hugh en Sandra gezien, en de stukken die ik nu even miste, kon ik me nog wel herinneren van de andere twee keren dat ik 'm gezien heb
Peas on earth!
'k Vind Sandra Bullock trouwens ook altijd errug okee, maar heb gisteren vage film met haar gezien, euhm.... Premonition, errrug wazig.
Peas on earth!
Wat naar van je opa Leaf, voor jullie allemaal. Voor jou, je moeder en ook je oma.

Sun, het lijkt me helemaal niet raar dat het je op sommige onverwachte momenten (zoals midden in de stad) zomaar even teveel kan worden. Je zit in een soort emotionele achtbaan en dan ploppen de tranen soms zomaar tevoorschijn. Fijn dat vriendinnen er voor je zijn. Ookal wil je het er nu het liefste niet over hebben, het is wel goed te weten dat ze er voor je zijn op de momenten dat je wél wilt praten.
Peas on earth!
Sun meis, veel sterkte he, en schaam je niet... ik ben ook wel eens in een volle kroeg in tranen uitgebarsten, je bent dus echt niet de enige wil ik zeggen.

Inner heeft gelijk, dat je moet wennen aan de leegte, en dat is k*t... maar je komt er weer bovenop. echt!

mijn eigen opdate, heel wat gebeurt: S, mijn (mannelijke) ex waar ik super verliefd op was en die me een half jaar geleden pardoes dumpte, heeft een nieuwe liefde. Zag ik via via berichtjes op hyves. Niet blij... en nog een mooie meid ook. *zucht*

Oh en gister op die bank gecrashed samen met mijn scharrelmeisje.. wel balen, had liever in haar bed gelegen waarvoor ik ook werd genodigd (nou ja, onder zachte dwang meer), maar dat zat er niet in.

Gister trouwens weer versierd door een oude scharrel van me, die ik nog ken van mijn studie. Heb me braaf gedragen, ScharrelM was er immers ook

Ik zit trouwens ook hugh te kijken

Vleer goed dat je een beetje afleiding hebt van RP... hij is het niet waard.

HM ik mis wat, heb je iets belangrijks te bespreken met je ouders? Veel succes in elk geval.

leaf vind het rot om te horen dat je kl*te voelde gister. Veel sterkte, ook met je opa.

Pop: gewoon voorstellen, wat heb je te verliezen? En anders geef je hem eerst je nummer, kun je eens bellen en kijken of het dan ook zo klikt.

Meisjes truste!
Oh vergeet nog op Leaf's vraag over PrinsesseKat te reageren. Het gaat gelukkig weer goed met mijn eigen PK'tje . Ze is niet meer paniekerig als ze me even niet ziet, ligt ook weer op haar eigen kussen te slapen (hoewel ze nu weer naast me op de bank ligt, met haar hoofdje tegen m'n been ). Zes keer per dag antibiotica-druppel-manouvres lukken gelukkig ook nog steeds, af en toe met moeite, maar die druppels zijn nog steeds in haar oog beland. Hopelijk gaat het snel beter met haar oog.
Peas on earth!
Damn heb ik t einde gemist van de fillum door t forummen..
Hee Linza,

Leuk trouwens dat je zo actief schrijft hier, gezellig

Gaat dus wel goed met ScharrelM? Je hebt haar in ieder geval weer gezien dus, want was alweer even geleden toch?

Van ex ontdekken dat ie weer een vriendin heeft (en dan ook nog leuk en knap) kan toch even steken, herken dat gevoel wel. Is niet leuk,
Peas on earth!
Ja Vleertje....dan moet je maar niet forummen he?

Hoe staat het er voor met je appartementjes?
quote:Vleermuis28 schreef op 01 mei 2008 @ 22:38:

Damn heb ik t einde gemist van de fillum door t forummen..Hetzelfde als alle films met Hugh Vleertje: they lived happily ever after
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven