Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
*ziet volgens mij het rode monstertje*
Peas on earth!
@Prinses: vooralsnog is het maar een plannetje hoor... maar wel met een serieuze ondertoon.

Vleer en ik zijn allebei jonge, slimme, succesvolle mensen die in dit stadium van hun levens best toe zouden zijn aan een leuke partner (of vakantiebuddy). Wie weet wordt het wel wat, maar het is nog een beetje vroeg om daar iets over te zeggen....
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 17:36:

Tsja en volgens die stemvoorkeur ben ik een werkloze, gehandicapt, allochtoon of kraker. Herkent iemand mij?

Sprekend! Ik dacht al... die Sun... tsja.. wat zal ik ervan zeggen

Wat ben ik dan, als ik SP stem...? Zal wel niet veel goeds zijn
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 17:39:

[...]

Sprekend! Ik dacht al... die Sun... tsja.. wat zal ik ervan zeggen

Wat ben ik dan, als ik SP stem...? Zal wel niet veel goeds zijn Precies hetzelfde!!! Het gaat om SP- en PvdA-stemmers!
quote:Geleerd schreef op 04 augustus 2008 @ 17:39:

@Prinses: vooralsnog is het maar een plannetje hoor... maar wel met een serieuze ondertoon.

Vleer en ik zijn allebei jonge, slimme, succesvolle mensen die in dit stadium van hun levens best toe zouden zijn aan een leuke partner (of vakantiebuddy). Wie weet wordt het wel wat, maar het is nog een beetje vroeg om daar iets over te zeggen....

Beste Geleerd,

Ik maak veel grapjes over/met je, maar nu even heel serieus... Ik denkk écht dat jij regelmatig niet weet te onderscheiden wat als grap is bedoeld en wat serieus is bedoeld.... Dat is soms grappig, maar soms vind ik het ook een beetje sneu voor je, want dan ontstaan er bij jou misschien verkeerde verwachtingen en ideeën...
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 17:40:

[...]

Precies hetzelfde!!! Het gaat om SP- en PvdA-stemmers!

Oh... oeps

Gebruik ik dan ook drugs? En ben ik werkloos? Ik trek zeker een uitkering? En ik sjoemel zeker ook met de belasting?
Peas on earth!
Tsja een arts en een wetenschapper samen op vakantie. Wat wordt de bestemming? Dat kan natuurlijk geen Salou worden. Sicilie lijkt me iets gepaster?
Tuurlijk Prinses.

hier een maatpak voor Xan (de buisondinges)

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zoeken op de foto met het rooie hondje Prinses

Mosterd lees ik al....U heeft me reeds gevonden!
Rome Sun, Rome...

Kunnen jullie heerlijk discusseren over de zin van het leven

Bij de weg, had je als arts nog een oplossing voor mijn kwaal "als ik hier druk doet het daar zeer?"
Jaaaaa leuk hondje

Geleerd, als je hier nog leest... ik heb me vandaag wel erg vermaakt, mede dankzij jou
Peas on earth!
Rome is nu wel erg warm hoor SD! Moet je in augustus echt niet willen wezen. Daar kunnen Vleer en Geleerd beter hun vervolgtripje naartoe plannen (in september of zo).
Ow ja...maar lees wel dat Geleerd het lekker vind om te sexen het hete dampende lijven na afloop...

Dat kan dan weer wel in Rome....
SD gaat even met vriendinnetje een hapje eten en meld zich vanavond weer op de twee hardst lopende topics van vandaag!

Prinses, wat vind je van Xan zijn pak?

Kan het of is het to much?
*breekt even in..neemt u mij niet kwalijk*

Lees hier af en toe in flarden mee..en nu met het nieuwe topic heb ik ernstig de behoefte om uit pure recalcitrantie hier heel serieus te komen vertellen dat ik Single ben. Dat ik soms date. Dat daar geen logische opbouw in zit. Dat ik niet forum om een man te vinden. Dat ik op reis ga met bestaande vriendjes en vriendinnetjes. Dat ik vind dat je ook in een Single topic best over ditjes en datjes mag praten. Dat alleen maar praten over de voor- en nadelen van single zijn snel saai wordt. Dat ik vind dat Geleefd een hele grote dikke plaat voor zijn hoofd heeft. En dat ik nu jullie weer met rust zal laten.

*doet deur weer achter zich dicht*
Summer .. het doktersadvies luid :

Gewoon niet daar drukken dan doet het hier niet zeer
quote:Ikke1971 schreef op 04 augustus 2008 @ 18:32:

*breekt even in..neemt u mij niet kwalijk*

Lees hier af en toe in flarden mee..en nu met het nieuwe topic heb ik ernstig de behoefte om uit pure recalcitrantie hier heel serieus te komen vertellen dat ik Single ben. Dat ik soms date. Dat daar geen logische opbouw in zit. Dat ik niet forum om een man te vinden. Dat ik op reis ga met bestaande vriendjes en vriendinnetjes. Dat ik vind dat je ook in een Single topic best over ditjes en datjes mag praten. Dat alleen maar praten over de voor- en nadelen van single zijn snel saai wordt. Dat ik vind dat Geleefd een hele grote dikke plaat voor zijn hoofd heeft. En dat ik nu jullie weer met rust zal laten.

*doet deur weer achter zich dicht*

Jippie! Ik vroeg mij al bijna af of ik gehersenspoeld was door de single-topic-sekte en dus niet meer normaal was, maar blijkbaar zijn er nog Andere Singles die niet hier Standaard Meeschrijven, maar natuurlijk Van Harte Welkom zijn, die eventjes duidelijk maken dat wij hier Volkomen Normale Singles zijn die over Volkomen Normale Single-dingen schrijven.

Ikke, kom je snel weer es terug? Ga je dan ook wat leuks schrijven?

Heb bijvoorbeeld gister heel veel steun aan dit topic gehad toen ik plotseling alleen naar het ziekenhuis moest en een hele vervelende ingreep kreeg (bij het ontbreken van een partner en vriendinnen op vakantie met hun vriendjes). De singeltjes hier hebben mij naar het ziekenhuis toe gepraat en hebben mij ook na afloop weer opgevrolijkt. Erg fijn om dan hier te schrijven. En dan gaat het op zo'n moment niet over daten of relaties, maar wel dingen waar je tegenaan loopt als je alleen bent. Ik koos er ook niet voor om alleen met een taxi op de eerste hulp te belanden. Ook verder alleen ziek thuiszitten.

Niemand die een arm om je heen slaat, vandaag alleen met moeite boodschappen gedaan. Dan is het topic toch een welkome afleiding. En ja, over deze dingen kunnen we gaan zeuren, maar na een paar uurtjes heb je dat ook wel weer gehad en heb je het liever over vrolijkere dingen.
Ziet net haar bankrekening en ziet dat philips pensioenfonds (hypo verstrekker) 200 euro te weinig van haar rekening heeft gehaald..

Das nog es aardig haha heeft dan 200 euro per maand meer te besteden komende jaren
quote:Vleermuis28 schreef op 04 augustus 2008 @ 18:48:

Summer .. het doktersadvies luid :

Gewoon niet daar drukken dan doet het hier niet zeer Jij bent echt de beste dokter die ik ken!
Vleer wil best met Geleerd een weekje op vakantie , wil wel naar zon zee strand ..

niet naar Rome .. Ik denk dat de beste plek om over het leven te filosoferen op het strand is onder t genot van een heerlijk cocktailtje
Vind zichzelf ook erg grappig af en toe

Lekker net bij Dinnetje chili con carne gegeten met veul slaaaaaaa

*nodigt Ikke van zeer vriendelijke harte uit om mee te komen schrijven hier *

Wij hebben gegeten en gaan nu even de tent opzetten om te checken of ie nog okee is. Consider this als RelatieTestNummerZoveel... samen een tent opzetten...

Als dat niet lukt, ga ik alsnog voor Geleerd... of toch voor DS? Of... ? Ikke.. ben jij ook een man? Want je moet alles melden, want anders dan creëer je valse verwachtingen en lieg je anderen voor, volgens Geleerd dan he
Peas on earth!
Persoonlijk vind ik het pak van Xan geweldig en overweeg ik om hem vanavond in die tent nog ten huwelijk te vragen, zodat we zo snel mogelijk kunnen trouwen.... zal vragen wat HIJ ervan vindt
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 18:57:

Persoonlijk vind ik het pak van Xan geweldig en overweeg ik om hem vanavond in die tent nog ten huwelijk te vragen, zodat we zo snel mogelijk kunnen trouwen.... zal vragen wat HIJ ervan vindt Hoho, niet te snel he! Eerst kijken of die tent staat vanavond!
Weet nu ook hoe t zit met SummerDance en Prinses en weet ook dat Summer dinnetje is van andere Summer .. Die ik dan weer eens in real life heb ontmoet tijdens een single meeting jaartjes geleden ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven