Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vallen vrouwen op succes?

*gaat gelijk kijken of ze dan wel een vrouw is*

SD valt namelijk op muziekanten (en die hoeven echt niet succesvol te zijn.

Maakt zich wel ernstig zorgen over deet met AM, die heeft wel succes (gezien zijn bolide) en speelt bij mijn weten geen instrument...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben weggggg!

Tot strakjes

(vanaf godezijdank een veel snellere laptop, want tegen de tijd dat deze computrer een pagina opent, zijn er alweer tien berichten bij geschreven)
Peas on earth!
Xan, mijn dubbele punt doet het weer niet! En ik heb die truc van dat toetsenbord op VS en zo al heel vaak geprobeerd!!! Hellup!!
Hebbus Prinses....

(en een echte V&R maarliefst)

quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 16:53:

Maakt zich wel ernstig zorgen over deet met AM, die heeft wel succes (gezien zijn bolide) en speelt bij mijn weten geen instrument... Ehm mannen zonder succes kunnen ook op andere manieren dan door succes in een bepaalde bolide rijden. (Alhoewel dat ook een vorm van succes is misschien). Ga maar eens kijken in bepaalde wijken in bijvoorbeeld Rotterdam of zo.
Voor welke politieke partij loop jij warm Geleerd ?
Puntje voor Sun, maar geloof toch niet dat AM zo'n tiepje is

(dat hoop ik dan tenminste HEEL hard)
SD, je hebt vast wel iets van intuitie, dus als het zooooo was, dan had je dat vast wel aangevoeld. Maar ben erg benieuwd naar je deet. Hebben jullie alweer contact gehad?
@Vleermuis: ik stem VVD, maar eigenlijk zou ik graag op een partij stemmen die een meer klassiek-liberale koers vaart.

Maar Rita en Wilders hebben voor een mij een te weinig intellectuele stijl van politiek bedrijven, en zijn voor mij dus geen alternatief.
Meende je het echt van die vakantie?
Sun, mijn intuitie zegt me dat het een hele geschikte kerel is

Is nieuw in onze vriendengroep (je weet wel een vriend van een vriend van een kennis)

Hebben 3 weken geleden al een hele tijd zitten praten over ALLES behalve over sex en relatie gerelateerde onderwerpen, daarna zijn we via Hyves gaan mailen over een kadootje voor een wederzijdse vriendin.

Elkaar vorige week zaterdag weer gezien en ineens dacht ik....huh, eigenlijk is het een hele leuke vent (maar juist omdat het niet een type is waar ik in eeste instantie op zou vallen was me dat waarschijnlijk de eerste keer niet opgevallen)

En daarna begonnen de mailtjes ineens een flirt trekje te krijgen en ja...nu hebben we dus ineens een date.

En vind het gewoon helemaal leuk en spannend!
quote:Geleerd schreef op 04 augustus 2008 @ 17:09:

Meende je het echt van die vakantie?
@Summerdance: ik raad je aan om heel lang te wachten met seks.... op die manier vind je uit of hij jou echt leuk vindt of dat hij alleen maar een keertje wil....
Geleerd.. Ik heb altijd VVD gestemd .. Niet om Rita want 10jr geleden was Rita nog niet bij de VVD..

Van die Vakantie ja lijkt me best gezellig en leerzaam .. Maarre ik moet eerst heel hard sparen .. net eigen huis gekocht.. Dusse moet ff checken wat ik per maand ga overhouden hehe
SD, dat klinkt erg goed! Als je intuitie goed is en je hebt hem viavia leren kennen, dan denk ik niet dat je je over hem zorgen hoeft te maken. Anders hadden je vrienden er wel iets over gezegd.

Leuk dat jullie al veel hebben kunnen bespreken. Je klinkt erg enthousiast! Ik zou het lekker rustig aanpakken, het klinkt goed!
Ik ben er weer
Peas on earth!
Wat heb ik gemist tussen mijn vertrek van werk en thuiskomst hier?
Peas on earth!
@Vleermuis: ja, tell me about it.... ook onlangs nog iets gekocht in Amsterdam. Dat was toen wel even spannend.... gelukkig verdien ik inmiddels veel meer...
Heul veul Prinses

Vleer en Geleerd gaan op vakantie

Je jurk hangt klaar

En ik moet heel lang wachten met sex met AM van Geleerd (het waarom ontgaat me een beetje)

We hebben het nu over de stemvoorkeur van Singles (alsof we een op zichzelf staand ras zijn)
Sun, ik ben ook stiekum wel heel enthousiast....

Hmmmm... interessant...

Mag ik een toelichting op Punt Een: sinds wanneer gaan vleer en geleerd met elkaar op vakantie?
Peas on earth!
Mijn jurk is gaaf! Is er ook een bijpassend pak voor Xan?
Peas on earth!
Tsja en volgens die stemvoorkeur ben ik een werkloze, gehandicapt, allochtoon of kraker. Herkent iemand mij?
En date met AM is spannend en leuk!

Lang wachten met seksen..? Euhm... tsja... kweenie... ik zou gewoon doen wat je goed/leuk lijkt
Peas on earth!
Bedenkt ineens dat ze SD misschien wel in de Hyves kan vinden met bepaalde achtergrondkennis... even gluren
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven