Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 4 augustus 2008 om 16:53
Vallen vrouwen op succes?
*gaat gelijk kijken of ze dan wel een vrouw is*
SD valt namelijk op muziekanten (en die hoeven echt niet succesvol te zijn.
Maakt zich wel ernstig zorgen over deet met AM, die heeft wel succes (gezien zijn bolide) en speelt bij mijn weten geen instrument...
*gaat gelijk kijken of ze dan wel een vrouw is*
SD valt namelijk op muziekanten (en die hoeven echt niet succesvol te zijn.
Maakt zich wel ernstig zorgen over deet met AM, die heeft wel succes (gezien zijn bolide) en speelt bij mijn weten geen instrument...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 augustus 2008 om 16:57
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 16:53:
Maakt zich wel ernstig zorgen over deet met AM, die heeft wel succes (gezien zijn bolide) en speelt bij mijn weten geen instrument... Ehm mannen zonder succes kunnen ook op andere manieren dan door succes in een bepaalde bolide rijden. (Alhoewel dat ook een vorm van succes is misschien). Ga maar eens kijken in bepaalde wijken in bijvoorbeeld Rotterdam of zo.
Maakt zich wel ernstig zorgen over deet met AM, die heeft wel succes (gezien zijn bolide) en speelt bij mijn weten geen instrument... Ehm mannen zonder succes kunnen ook op andere manieren dan door succes in een bepaalde bolide rijden. (Alhoewel dat ook een vorm van succes is misschien). Ga maar eens kijken in bepaalde wijken in bijvoorbeeld Rotterdam of zo.
maandag 4 augustus 2008 om 17:08
maandag 4 augustus 2008 om 17:21
Sun, mijn intuitie zegt me dat het een hele geschikte kerel is
Is nieuw in onze vriendengroep (je weet wel een vriend van een vriend van een kennis)
Hebben 3 weken geleden al een hele tijd zitten praten over ALLES behalve over sex en relatie gerelateerde onderwerpen, daarna zijn we via Hyves gaan mailen over een kadootje voor een wederzijdse vriendin.
Elkaar vorige week zaterdag weer gezien en ineens dacht ik....huh, eigenlijk is het een hele leuke vent (maar juist omdat het niet een type is waar ik in eeste instantie op zou vallen was me dat waarschijnlijk de eerste keer niet opgevallen)
En daarna begonnen de mailtjes ineens een flirt trekje te krijgen en ja...nu hebben we dus ineens een date.
En vind het gewoon helemaal leuk en spannend!
Is nieuw in onze vriendengroep (je weet wel een vriend van een vriend van een kennis)
Hebben 3 weken geleden al een hele tijd zitten praten over ALLES behalve over sex en relatie gerelateerde onderwerpen, daarna zijn we via Hyves gaan mailen over een kadootje voor een wederzijdse vriendin.
Elkaar vorige week zaterdag weer gezien en ineens dacht ik....huh, eigenlijk is het een hele leuke vent (maar juist omdat het niet een type is waar ik in eeste instantie op zou vallen was me dat waarschijnlijk de eerste keer niet opgevallen)
En daarna begonnen de mailtjes ineens een flirt trekje te krijgen en ja...nu hebben we dus ineens een date.
En vind het gewoon helemaal leuk en spannend!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 augustus 2008 om 17:23
maandag 4 augustus 2008 om 17:25
SD, dat klinkt erg goed! Als je intuitie goed is en je hebt hem viavia leren kennen, dan denk ik niet dat je je over hem zorgen hoeft te maken. Anders hadden je vrienden er wel iets over gezegd.
Leuk dat jullie al veel hebben kunnen bespreken. Je klinkt erg enthousiast! Ik zou het lekker rustig aanpakken, het klinkt goed!
Leuk dat jullie al veel hebben kunnen bespreken. Je klinkt erg enthousiast! Ik zou het lekker rustig aanpakken, het klinkt goed!
maandag 4 augustus 2008 om 17:35