Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 19 augustus 2008 @ 16:18:

*SD ziet het hele picknickmandjes gebeuren nog niet echt voor zich hoor...AM is ten slotte wel oud marinier en vind ziek zijn voor watjes*

[/i]Todat hij zelf ziek is zeker .. dan wil hij maar al te graag dat je aan komt zetten met geperste sinaasappeltjes e.d ..
Mannen die je ontlopen als jij ziek bent, maar alle aandacht willen als zij ziek zijn is wel herkenbaar...

Alhoewel LJ juist met rust gelaten wil worden als hij zich niet lekker voelt, mag hem dan ook amper aanraken. Misschien moet ik hem uitleggen dat dit voor mij juist andersom werkt

Ik heb bijna heel de dag in bed doorgebracht, nu maar even opgestaan om te douchen. LJ komt inderdaad zo hier eten (en hopelijk ook koken, en de afwas doen zou helemaal super zijn haha) en ook mijn papa is jarig en heb besloten me daar toch even heen te slepen.

Morgen blijf ik nog lekker thuis, collega belde vanmiddag hoe het was en zei dat ik nog maar even lekker moest uitzieken en dat ga ik dus ook maar doen.

SD, dat druk maken dat AM nog niks heeft laten horen komt vast ook omdat je ziek (en dus een beetje zielig bent...). Jammer dat mannen de sensoren wanneer je aandacht nodig heb zelden ontwikkelt blijken te hebben.
quote:Halvemaan schreef op 19 augustus 2008 @ 18:00:

Jammer dat mannen de sensoren wanneer je aandacht nodig heb zelden ontwikkelt blijken te hebben.

Goeie quote !

Vleer; indd een beetje een vreemde actie. Jammer dat ze je uren (nog) niet willen geven; maar de motivatie die je uitstraalt met al dat 'druk en snel' werken zal hun dan toch ook wel moeten triggeren lijkt me. Wat zeiden ze over je 'hoofdenfunctie' waar ze dan blijkbaar je wel goed voor vinden?

Komt vast goed !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
*Hmmm, SD was weer eens een beetje ongeduldig!*

AM was gewoon erg druk met werk, belde net op of ik nog wat nodig had aan boodschapjes.

Nou kon ik weinig uitbrengen want ik was net ff sprakeloos van de bos bloemen die werd afgeleverd.

Nou had ik weken geleden gezegd tegen AM dat gerbera's mijn favoriete bloemetje was, gewoon omdat hij zo lekker simpel is.

Het afgeleverde boeket zat ook vol met rode en roze gerbera's

Past dan wel weer heel leuk bij mijn net roze geverfde muur...

*Misschien moet SD ietsje minder snel conclusies trekken over AM*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vleer, vind het een raar verhaal

Aan de ene kant werk je te snel (hoe kan dat trouwens verkeerd zijn) krijg je meer verantwoordelijkheid, en aan de andere kant krijg je niet meer uren...

Ik zou het toch nog even ter sprake brengen hoor, nu weet je net niet wat ze nou van je vinden, van je denken enz enz...
Kijk in de zorg hoor je de tijd te nemen voor de zorgvragers.. Logisch.. en ik probeer dat ook zoveel mogelijk te doen alleen op mijn afdeling is dat helaas niet altijd mogelijk.

Vanwege de zwaarte en de drukte.

Er zijn een paar collega's waar t altijd op wachten is , zeer laag werktempo en ik voer mijn tempo dan op zodat we toch met zn allen beetje op tijd klaar zijn.

Ik moet dat dus niet meer doen , ik moet dus ook gewoon rustig aan doen en de tijd voor de zorgvragers nemen zoals mijn *langzamere* collega's dat ook doen.

Want zorgvragers *klagen* dan over mijn werktempo en de *langzame alle tijd nemende* collega's komen in een goed daglicht te staan bij de zorgvragers omdat zij alle tijd nemen..

Zorgvragers zien natuurlijk niet dat ik t werk sta op te knappen van mijn *langzame* collega's.Zij zien natuurlijk alleen maar dat ik snel snel ga en snel weer weg moet. En weinig tijdje voor een praatje bv. En de collega die wel alle tijd neemt bij een zorgvrager , dat vind de zorgvrager leuk en gezellig en errug fijn zo'n medewerker die alle tijd voor hem/haar heeft.
maar wanneer ik ook langzamer ga werken , dan hebben we veel meer klagende zorgvragers omdat we dan overal te laat bij ze komen.. En dat vinden ze ook weer niet fijn..
Zo, jullie hebben alweer veel geschreven terwijl ik aan het werk was! Ben zelf dus de hele dag weg geweest. Ik sluit me aan bij de zieken want ik ben ook niet helemaal lekker! Niet verkouden ofzo, maar wel zo dat ik me de hele dag een beetje beroerd voel. Misselijk gevoel, last van mijn keel....gatver! Word er ook zo onproductief van!

Beterschap aan alle zieken, dat we maar weer snel vrolijk rond mogen hupsen!

Vleer, ik vind het ook een vreemd verhaal. Klinkt een beetje alsof ze allerlei smoesjes oprakelen om je uren maar niet uit te hoeven breiden. Stom, want volgens mij doe je je werk hardstikke goed, en nu loop je rond met een rotgevoel!

@Jola Leuk dat je gaat stappen! Ik herken het wel hoor, al die vriendinnen die gesetteld zijn. Het is allemaal ineens zo snel gegaan! 1,5 jaar geleden waren we allemaal nog single en ongebonden, en nu gaan ze ineens allemaal settelen!
Lieve SD, Ikke en Ivy... dank jullie voor jullie woorden van afg maandag! Ik ben na ons gesprek naar bed gegaan en het restant van jullie reacties heb ik de volgende dag gelezen * met traantjes in mijn ogen * Ik vond het heeeeel fijn te horen dat ik blijkbaar niet de enige ben die soms geen oplossing zie voor bepaalde dingen of er gewoon niet uitkom alleen. Heel erg fijn dus om te horen dat jullie iets dergelijks ook al eens hebben meegemaakt en dat ik hier niet alleen in sta (al is het natuurlijk niet leuk voor jullie dat jullie je ook zo hebben gevoeld!)

Ik vind de stap naar een psycholoog nog steeds erg groot. Rare vraag misschien maar hoe gaat het in zijn werk... moet ik dan eerst langs de huisarts voor een doorverwijzing of kan ik een willekeurige psycholoog bellen?? En idd hoe kom ik aan een goede? (lief dat je het telnr van de jouwe aanbod SD, helaas woon ik niet in jouw provincie) Wat is de gem. wachttijd?

En hoe gaat het in zijn werk als ik daar kom... wat zeg je tijdens zo'n 1e gesprek??

Jullie horen het al, een hoop vragen...

Gelukkig vandaag een betere dag gehad... al blijf ik me ondertussen wel down voelen. Volgende week heb ik gelukkig wel vakantie, dus misschien dat dat me ook weer een beetje oplaat. Ik hoop t zo!

Ik zit soms ook wel eens te denken dat ik er mischien langere tijd uit moet, paar maanden reizen ofzo (alleen lijkt alleen reizen me doodeng) maar denk soms of hoop dat dat me dan antwoorden biedt of dat ik dan tijd heb om te overdenken wat ik met mijn leventje wil...

Sorry voor al deze hersenspinsels (maar moest t even kwijt geloof ik )

Nogmaals dank voor jullie berichten!

(En wat hebben jullie weer veeeeeeeeeeeel geschreven in de afg dagen!!)
Ziet LM het goed en komt AM vanavond langs, SD???

En bloemen.... wauw zeg! He is a KEEPER!!

Wat onwijs leuk!

Ivy, wat een heftig verhaal over je ex! En wat heb je je daar goed door heen geslagen!! Echt goed hoe je daar mee om bent gegaan/gaat!

Voor de new faces, welcome!!

Jola, leuk dat je lekker gaat stappen zaterdag! Leuk vooruitzicht!

Ehm ben vast wat mensen vergeten... voor jullie dan een dikke knuf!

En ja hoe zouden Xan en Prinses het hebben!??! Wedden dat ze stiekum toch wel eens meelezen?
LM, fijn dat je vandaag een betere dag hebt meis.

Hoe het bij mij in zijn werk ging:

Ik ben met tranen in mijn ogen naar de huisarts gegaan, heb daar heel eerlijk gezegd dat ik een puinhoop maakte van mijn leven en dat ik een dijk van een psych nodig had om me een handje te helpen.

Dat ik NIET naar het RIAGG wilde, want daar had ik mindere verhalen over gehoord.

Mijn huisarts kwam toen metr deze psych,ze is relatiepsychologe en dat vond ik best vreemd met name ook omdat ik geen relatie had op dat moment

Ik heb haar toen gebeld en heel eerlijk gezegd dat ik geen maanden kon wachten, simpelweg omdat ik roofbouw aan het plegen was op mijn lijf.

Binnen 3 weken kon ik terecht, heb toen eerst allemaal testen in moeten vullen (en dat was pas echt eng, ik was als de dood dat ik als mental nut case gezien zou worden) en op basis van de uitslagen van de testen zijn we gaan praten.

Ze vormden als het ware de lijdraad in onze gesprekken buiten mijn eiegn belevenissen en ervaringen om

Mijn eerste live gesprek was eigenlijk heel relaxed

Wat ik verwachtte van de therapie, en waarom ik dacht dat ik het niet alleen kon

En vanaf daar....tjs eigenlijk liepen alle gesprekken gewoon vanzelf

Soms met heel veel tranen, soms met een lach maar altijd met een opgelucht hart een paar dagen later.

Lieverd, ik kan het je echt alleen maar aanraden

Een niet emotioneel gebonden iemand kan zo ontzettend veel helderheid in je hoofd brengen.

Als je verder nog vragen hebt mail me gerust

(als je wilt wil ik anders aan haar wel eens vragen of zij niet een goede weet bij jou in de buurt, ik rij er zelf ook een dikke 30 km voor hoor)
Ik heb zelf gewoon een therapeut gebeld. Op internet gezocht naar een therapeut binnen de beroepsvereniging van de therapiesoort die ik wilde. Binnen 2 weken had ik een intakegesprek bij haar en toen kon ik gelijk starten.

Gelukkig maar, het was echt wel nodig

En meestal vertelt zo'n therapeut hoe hij/zij werkt, stelt wta vragen en dan komt alles vanzelf wel.
Ivy, hoe waren je koekies?
Wat ontzettend lief van je SD dat je zo uitgebreid je verhaal voor me neerzet! Zo te horen heb jij er erg veel aan gehad! Ik ga het serieus overwegen... weer een puntje voor mijn to-do lijstje voor aankomende vrije dagen. Ik blijf het alleen doodeng vinden! (misschien angst voor wat ik tegen ga komen??) Anderzijds denk ik dat ik wel weet waar het aan schort maar is het de angst om daar nog directer mee geconfronteerd te worden. Ik zou het alleen al fijn vinden als iemand mee denkt en oplossingen aandraagt?? pff moeilijk allemaal.... zit hier nu ook weer met de nodige tranen...

SD, geen AM dus vanavond? Jullie houden het wel spannend zeg!

Oh en ik was in mijn vorige posting helemaal vergeten HM beterschap te wensen! Doe rustig aan!
Ivy, jij had dus geen doorverwijzing? Ok, dat is ook fijn om te weten. Heb eigenlijk niet zoveel zin om eerst naar mijn huisarts te moeten (voelt als een extra drempel).

Blij te horen dat jullie er veel aan hebben gehad!

Ik zal eens op internet rondkijken wat ik kan vinden bij mij in de buurt.
Graag gedaan LM.

en volgens mij heb je ook idd geen doorverwijzing meer nodig, je moet alleen ff checken of hij/zij aangesloten is bij de NIP, en of het een eerstelijns psycholoog is.

Bij de meeste zorgverzekeraars wordt dat vergoed namelijk.
Vleer: Zorgvragers zien natuurlijk niet dat ik t werk sta op te knappen van mijn *langzame* collega's.

Dat moet je dus juist NIET doen. Het is niet jouw taak om het werk van anderen op te knappen. Het is wel heel collegiaal, en als je na een paar dagen nog met dit gesprek in je maag zit, dan kan je toch een nieuw gesprek aanvragen en vertellen dat je uit collegialiteit soms een stapje harder doet, zodat al het werk klaar is op een dag.

Hoe ging je 'toespraak' eigenlijk?

LM, als je de huisarts als een extra drempel ziet, dan kan je het op Ivy's manier proberen. Maar misschien kan de huisarts juist voor jou de bomen zien, die jij door het bos niet meer ziet?

Ik heb ook bij een psych gelopen, de eerste heeft me niet echt geholpen, omdat ze niet de juiste persoon was voor mij. Het klikte niet echt goed en ze zat net niet in het goede vakgebied. Tweede was een stuk beter! Was ook meer gericht op mijn problematiek. Maar ik moest er wel lang op wachten en in de tussentijd kreeg ik wat meer rust in mijn lijf, en ging het ook stukken beter. Heb wel twee gesprekken gehad, die mij hebben overtuigd dat ik juiste beslissingen had gemaakt.

Je krijgt eerst een intake, met vragenlijsten, waaruit de psych een behandelwijze kan opstarten. Dan zal hij/zij met je in gesprek gaan. En er zijn heeeeeeel veeeeeeeeel mensen die de stap naar een psych moeilijk vinden, dus ze zijn het gewend dat er mensen komen die dit moeilijk vinden. Het is ook on-Nederlands om hulp te vragen.

Succes en sterkte meisje!
LM..... zorg eerst dat je aanvullend verzekerd bent bij je ziekenfonds.. (anders moet je alles zelf of de helft betalen)

Daarna bel je een psycholoog(na navraag gedaan te hebben bij mensen die ook bij een psych hebben gehad in je omgeving zodat je een goede 1e lijns psych kunt bellen voor een afspraak)

De rekeningen die je thuis krijgt stuur je op naar je verzekeraar
Pop .. idd ik moet dus minder collegiaal zijn.. *heeft daar stiekum wel zin in om dat voortaan te zijn*

Toespraak ging goed..

Wat wel vreemd is is dat mijn manager afgaat op *roddels* en verhalen van anderen.. Vind dat een kwalijke zaak voor een manager ?!? (o.a dat ze heeft gehoord in de wandelgangen dat ik mijn mobieltje bij mij heb af en toe) *moet er dan wel ff bij zeggen dat 99,9% van de werknemers dat ding op zak hebben tijdens werktijd en ik nooit bel onder werktijd. Maar in de pauzes wil ik nog wel eens een smsje versturen*
Vleer, denk jij ook niet dat we morgen jouw Viva-lover weer zien hierzo?

Im off, mijn bedje roept

Vinnik ook een kwalijke zaak, ze moet zelf dingen observeren, ipv uitgaan van wat anderen zeggen. Natuurlijk moet een leidinggevende ook deklachten van werknemers serieus nemen, maar eerst zelf op onderzoek uitgaan of jou persoonlijk vragen hoe jij dat ziet. Laat het maar even bezinken!
@Vleer jouw werkgedoe lezende ben ik blij dat ik in een overwegend mannenwereld werk....
SD... mijn viva lover ? Daar heb ik niets meer van gehoord.. Als ie nu in ene weer aan komt zetten .. mag tie wegblijven!

Pop: idd het is normaal dat een leidinggevende/manager mijn collega's gaat vragen hoe ik functioneer. Maar de dingen die zij opnoemde waren echt niet uit haar hand of hele serieze dingen waar ik echt aan moet werken voor mijn gevoel. Deze dingen die ze opnoemde waren duidelijk uit de roddelhand/roddelpers op mijn werk.

Vleer goed na gedacht heeft gisteravond en t uitvoerig heeft besproken met LLM.. En vandaag terug gaat naar haar manager om dingen wat meer duidelijker te krijgen.
Good morning all,

Hier nog steeds ziek, net bij de dokter geweest en heb gewoon een keelontsteking...lekker hoor!

ZIt dus nog wel een paar daagjes thuis!
Arme SD

Heel slim om dat te doen Vleer. Ik vind het wel een heel raar gesprek hoor, als ik het zo lees. Heel veel sterkte vandaag!

Ivy gaat vandaag haar kitten ophalen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven