Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oh, en hebben we Geleerd nog teruggezien tijdens onze vakantie
Peas on earth!
*wil het liefst eerst alle roddels*
Peas on earth!
Heee welcome back Prinses en Xander; gezellie dat jullie er ook weer zijn !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Prinses...Xannnn, wat leuk dat jullie er weer zijn!!!

Jullie zijn toch niet te bruin geworden he, anders sjees ik nu eerst ff langs de drogist voor een potje zelfbruiner

(anders steek ik zo af)

Roddels, euhm...nou ja Geleerd is zeggen en schrijven 2 dagen terug geweest en toen had hij weer een ban

Rest volgt, eerst ff werken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Xan en Prinses hebben allebei chauffeursarmen

Wij zijn lekker bruin geworden, maar armen 't allerbruinst door autorijden met open raampje

(*adviseert SD om potje zelfbruiner op armen te smeren*)

Hebben het heel leuk gehad, mooi weer, lekker kamperen, veel kilometers gemaakt, veel mooie dingen gezien, gezellig gehad, lekker knusjes samen in de tent (op zo'n verrot luchtbed), laatste dagen bij vrienden langs, die in een huisje (vlak bij Nice) zaten, heel gezellig. Dit was de korte samenvatting

Conclusie: Xan en Prinses kunnen prima samen drie weken op vakantie, en kunnen goed samen tent opzettten

Hoest hier? Hoest met SD? En DS, ook alles goed?

Ik lees strakjes even terug
Peas on earth!
*is dolblij dat ze weer gewoon naar de wc kan zonder eerst de campingtoiletten uitgebreid te onderzoeken op Aanwezigheid der Enge Beesten *

Deze vakantie:

- hééél erg grote spinnen (met een lijf van minstens 3 centimeter)

- sprinkhanen

- enge vliegbeesten

- heele grote wesp (staat op de foto, zal ik zo proberen te plaatsen)

- enzovoorts

Peas on earth!
SD, hoest met je deet afgelopen?
Peas on earth!
En met Sun en VL?
Peas on earth!
Peas on earth!
Peas on earth!
*Probeert krampachtig te doen alsof ze nog in Frankrijk is*
Peas on earth!
Djeez Prinses, calm down! Hahaha, of ikzelf, want wordt een beetje hyper van alle berichtjes met foto's en smiley's

Maar welkom terug!

Uhh... de roddels...

Sunneke is lekker op vakantie geweest en heeft nog steeds een heel leuk contact met VL

Pop is terug bij haar ex, in de aftastende fase of ze blijft drijven of verzuipt (ze moet in iig nog haar eigen zwemvest regelen en opblazen)

Meta is ook heel leuk aan het daten en lijkt dit op zo'n coole en relaxte manier te doen dat vooral SD hier nogal jaloers op is

SD gaat morgen naar een feestje van RP en wil errug graag sletten. Heeft ons heerlijk vermaakt met spannende verhalen over AM, maar toen die er tussen uit piepte toen ze elkaar -eindelijk- in RL zagen heeft ze die afgeschreven. Next!

DS is ook nog niet zo lang terug van vakantie en heeft dus een zere teen

LM is weer wat opgekrabbeld en is dit weekend lekker naar Spanje!!!

Miranda... sjee Miran, ik heb geen roddels over jou!

Puck; die heb ik al een tijdje niet gezien

Geleerd heeft dus opnieuw een ban (alweeeerr)

Ingel is heel blij met haar nieuwe autootje en weet niet wat ze met haar haar aanmoet. Ook wrijft ze ons even in bijna vakantie te hebben, terwijl die er voor iedereen al opzit natuurlijk.

Nu stoppen mijn hersens er even mee... Er waren nog een paar nieuwe namen, maar don't blame me, ik weet het ff niet meer.

En ik vraag me af hoe het met Leaf is want die heb ik al heel lang niet meer gezien.

Met mezelf is het goed, ben gestopt met roken, alweer 5 daagjes (nee das niet waar, woensdag 1 sigaret gerookt, oe wat was ik toen sjachie zeg!). Heb net gehoord dat als ik weer ga studeren dit 2 avonden in de week is en moet dit dan met mijn werkrooster gaan fixen. Baas vindt het leuk dat ik weer studeer, maar moet het zelf met mijn collega's oplossen.

En verder ben ik vandaag vrij, probeer ik de band van mijn racefiets te plakken en nog eens kijken wat ik alvast in dozen kwijt kan voor de verhuizing (over 3 maanden, HM werkt graag vooruit )

Dat was het denk ik wel, alhoewel ik vast wat vergeten ben!!!

Ach ja, hoe kan ik Vleer nou vergeten!!!

Vleer heeft een nieuwe kandidaat van RP, ZLM was het geloof ik (of verwar ik het nou met de autoverzekering? maar dat zegt de mensen in het noorden toch niks geloof ik) en ze weet niet wat ze hem voor zijn verjaardag moet geven. Hij was bij Vleer op bezoek geweest, toen zijn ze meteen de koffer ingedoken. Vleer kreeg het eventjes benauwd toen ze gingen smsen over rupsen en ZLM aangaf niet zo snel verliefd te worden. Heeft hem toen bijna aan de kant gezet, toch maar niet en met het voornemen om met de handjes boven de dekens te blijven zelf op bezoek gegaan bij ZLM. Avond/nacht was zeer geslaagd, maar voornemen natuurlijk mislukt haha. En nu komt ZLM dus dit weekend weer naar Vleer.

Zo.... doe het hier maar ff mee
Wow bedankt Halvemaan; nu ben ik meteen ook weer een beetje bij in het turbulente Singles gebeuren hiero

@ Prinses: zag jouw grote wesp er misschien zo uit ?

Dit is een hoornaar, die kwam bij ons in Turkije weleens op bezoek als we gingen ontbijten. Ze zijn een stuk groter dan de wespen die wij kennen.
*zwaait even naar iedereen die ik ken op dit topic en sluipt er stiekem weer tussenuit*
Dushi blijf nou gewoon muts

Oja, AM..die was leuk, sexy sms-jes,mailtjes en telefoon verkeer...

Maar toen het er op aan kwam werd hij ineens verlegen

En DAAR kan SD dus net niets mee

*druk in de weer met bruiningscreme*
Wow, ik heb gewoon net helemaal zelluf mijn band van mijn racefiets geplakt!!! Joehoe!!!
Goedemorgen .. de ZONNNN schijnt !!!

Whoehoeee , minder is wel dat er 2 lelijke brulapen op mijn balkon staan te schilderen en nieuw cement storten enzow.. Wat een oerlelijke vent.. heb liever dat ventje wat bij de buurman t balkon maakt .. Die ziet er veel beter uit..

Prinses & Xan .. welkom thuiss .. Zo te lezen hebben jullie een super vakantie gehad... Lekkerrrrr hooorrrr.

Vleertje gaat zo es ff richting de winkel ff boodschappen doen en ff kijken naar een kadootje voor LLM.

Denk dat ik het idd houd bij iets van een douchegelletje (iemand een suggestie welke ?)

met een leuke kaart erbij.

Verder is Vleer niet handig geweest met de wasverzachter. Dit heeft ze nl ook bij haar stringetjes gedaan beetje wasverzachter in de wasmasjien..

kan je vertellen das geen pretje voor je schaamstreek.. au au au pijn rood en onwijs jeuken..

Als ik geen wasverzachter had gebruikt dan had ik vast richting een soa gedacht.
Stomme is ook wel dat mama van Vleer altijd riep : Geen wasverzachter gebruiken !!! Enige waar ik wasverzachter voor gebruikte was voor mijn laminaatvloer.. (wordt lekker glad & glanzend en zow)

Maar nee Vleer vond t zon lekker luchtje en dacht doe t ook es in mijn wasmasjien.. FOUT dus..

Vleer had mama net aand e telefoon en mama zei : Ik zei het je toch dat je daar niet tegen kon! Moedersssss
Wat gaat Vleer vanavond eten ? Zal ik LLM gewoon gehaktbal met aardappelen en groente voorschotelen ? haha
Wauwww HM, dank voor de zeer uitgebreide update!

Wij hebben net hele auto (was chaos na drie weken) uitgeruimd, tweede was draait al, alle zooi alweer redelijk aan de kant. Nu zo eens even een boodschappenlijstje maken, want onze koelkast is LEEG!

Wat is er met DS's teen dan trouwens?
Peas on earth!
Haaa DS, ik ken ze inderdaad uit de tijd dat ik veel in Turkije was. Vooral in't oosten van Turkije zie je ze veel, ze zijn enorm groot. Heb trouwens nooit geweten wat de Nederlandse naam ervoor was . Onze Enorme Wespen waren gewoon echte Enorme Wespen
Peas on earth!
DS is gister tegen zijn nachtkastje aangelopen, omdat Miranda hier het licht had uitgegaan toen zij naar bed ging (snap je?)

Oh en Vleers MIB (nieuwe afkorting: Man In Beeld) was LLM ipv ZLM

Ik heb hier een twijfelgeval... Wil heel graag weer aan de studie, net telefoontje gehad van studiebegeleider, en het is 2 avonden in de week... Daar moet ik mijn rooster op het werk voor omgooien (als dit kan met collega's) en dan komt het neer op 2 avonden studie, en 2 avonden werken. En dat terwijl een collega binnenkort met zwangerschaps verlof gaat en ik weet dat er werd 'verwacht' dat ik zeker 1 avond van haar over zou nemen... Aan de andere kant heb ik vandaag mijn baas gesproken en die staat er wel altijd achter als je nog wil gaan studeren...

Dus de vraag is (mits het allemaal kan dus met collegae): wíl ik 4 avonden kwijt zijn aan werk/ studie??? En heb ik het daarvoor over wanneer dit ook evt de vrijdagavond is 22.00 uur (standaard), terwijl LJ en ik net zo blij waren dat we allebei de vrijdagmiddag + avond vrij waren als we bvb een weekend naar de boot willen...

Ik houd opzich wel genoeg tijd over om te studeren, want heb dan wel maandag overdag grotendeels vrij en de woensdag en vrijdagochtend. Grrr kan er niet zo goed tegen dat het ook allemaal nou zo onduidelijk is, kan pas dinsdag met collegae overleggen en moet ook nog even met LJ overleggen dus...

Maar goed, moet het maar even parkeren denk ik. Ga zo even een dinnetje ophalen en dan straks met haar eten. Morgen werken en dan 's avonds naar Tarzan! En dan zondag ook weer werken...

(En dat terwijl het dit weekend eindelijk weer eens lekker weer schijnt te worden!!! Vleer; lekker dat daar de zon al schijnt... Hier is het nog dik bewolkt...)
Ik heb wel allerlei anekdotes over de vakantie maar eigenlijk zijn die niet echt single gerelateerd. Zoals ik al zei: er liepen heul veul leuke meiden daar (veel Zweedse en Deense beauties vooral, en die waren zo te zien voor van alles te porren) maar DS was met kids op stap en dan moet ik me een beetje gedragen. En trouwens: het was me eigenlijk te warm daar voor romantische uitspattingen. Je plakt de hele dag al sta je nog zo vaak onder de douche en dan voel ik me niet sexy. Jammer voor de ladies daar

* zwaait ff terug naar Dushi *
Geen vakantie anekdote maar wel single gerelateerd (en echt gebeurd):

Ik kocht in de Xenos bij CS Utrecht wat spullen, o.a. een wegwerp aansteker. Rekende af bij de kassajuffrouw (leuke meid met hoofddoekje) en die zei: "zo meneer, u kunt weer roken ! "

Maar ik zei: "ik rook niet, het is om af en toe wat kaarsen te kunnen aansteken"

En zij weer: "o dus u gaat gezellig doen met uw vrouw"

Waarop ik zei: "nou nee, ik ben gescheiden en single"

Kassajuffrouw weer: "o dus u bent alleen ! Zoekt u een vriendin ? Er werken hier heel leuke vrouwen hoor ! Valt u op blond ?"

En ze draait zich om en roept naar een collegaatje: "Anna (*) kom eens !! Deze meneer zoekt een vriendin !"

En geloof het of niet: Anna kwam aanlopen en kwam me een hand geven. Ze liep wel een beetje rood aan trouwens.

Ze was inderdaad blond en het was best een leuke meid.

Maar toch heb ik geen afspraakje gemaakt: het ging me iets te snel zeg maar. Maar toch was het een grappige ervaring.

Dus single zoekende mannen: stop maar met dat gedoe met dating sites: koop gewoon een aansteker bij de Xenos.

(*) Ze riep een andere naam maar vanwege privacy heb ik er Anna van gemaakt.
Zou er ook een zo'n Xenos voor vrouwen bestaan?

Hihi, vanavond een grote Xenos vleesmarkt,

Prinses SD heeft nu de hopeloze Single status bereikt

Ze gaat vanavond naar een Single Feestje van RP.

Mocht me er van Geleerd niet al te veel van voorstellen, was een hoog oude mannen gehalte volgens de kenner.

Maar de dames en ik hebben er bijzonder veel zin in, beetje hoeren en sloeren op de dansvloer

*SD baalt wel een beetje dat ze juist NU een puistje moest uitknijpen...nu een grote rode vlek op kin...trekt wel weer weg toch voor tienen??*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven