Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2008 @ 16:50:

DS, heeft misschien te maken met het aantal klachten dat er zijn geweest over het te veel off-topic kletsen en de soort van chat conversaties....

De engeltjes zijn misschien ook hier wat strenger geworden.

Ze doen maar, maar in mijn ogen maak je jezelf als moderator volstrekt belachelijk als je op een topic "met wie zou jij wel eens willen neuken" streng het rode potlood gaat hanteren en gaan roepen dat we on topic moeten blijven. Ik heb die Angel dus meteen maar gevraagd met wie zij zelf wel eens zou willen neuken maar daar is ze geloof ik nog niet helemaal uit.

Die kleuterjuffen snappen er echt geen reet van
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Haha DS, die bijgekomen kilootjes zijn niet alleen van de vakantie hoor... liefde maakt vet... want sinds Xan en ik elkaar kennen zijn wij allebei zo ongeveer maandelijks een kilootje aangekomen (en we zijn nu bijna acht maanden samen) .
Peas on earth!
quote:Donkeyshot schreef op 29 augustus 2008 @ 17:07:

En een appel moet je niet diep ongelukkig eten want dan smaakt ie niet. Gewoon blij kijken, denken: "ha lekker een appel heulemaal voor mij !" en gáán met die Prinsesse tandjes !

Maar ik ben geen Doornroosje he, ik ben een Prinses op den koninklijken Erwt . Ik vind appels trouwens best lekker hoor, maar die chocola en koekjes liggen gewoon vanuit de kast naar mij te roepen....

Verder geen overmatig dieet ofzo trouwens, dat is niets voor mij (en bovendien ben ik ook niet moddervet, maar voel me een paar kilootjes lichter gewoon nét iets lekkerder), dus gewoon gezond eten, met normale maaltijden, maar niet al dat lekkers tussendoor

Veel plezier vanavond SD!
Peas on earth!
Ik ontdekte dit voorjaar dat ik ongemerkt ook zwembandjes aan het kweken was. Toen de weegschaal ( 's avonds) zelfs boven de 89 kg uitkwam was ik het opeens helemaal zat.

Ben nog die zelfde avond een heel eind gaan hardlopen (dat doe ik sindsdien 2 a 3 x per week) en heb meteen mijn eetgewoontes aangepast. 's morgens een paar geroosterde boterhammetjes met pure hagelslag van De Ruyter, als lunch eet ik alleen wat fruit en 's avonds gewoon eten maar niet nog een keer opscheppen omdat het zo lekker is.

Geen streng dieten dus, ik vind het ook niet moeilijk maar ik zit nu wel bijna op wat ik zie als mijn ideale gewicht. Er mag nog 1 of misschien 2 kg af maar dan is het ook klaar anders blijft er te weinig van me over.
Mooi dat 't zo gelukt is (lekker trouwens: pure hagelslag ). 82 kilo bij een lengte van 1.84 lijkt me trouwens erg goed toch?

Oh, en nog even uit nieuwsgierigheid (voor een voormalig frequent Turkijeganger), waar in Turkije heb je die 'büyük sinekler' ('grote muggen' zoals wij ze in Turkije noemden) gespot?
Peas on earth!
Voor dat jullie mij niet geloven .. Ga ik ff t kaartje op de foto zetten met mijn camera/mobieltje..
Fotos gemaakt... nu ff uploaden
*is ook een vakantiefotootje aan't uploaden*
Peas on earth!
jaaa ff fotoos nu mijnalbum zetten momento
Uitzichtje vanaf een van de campings

Peas on earth!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ACGTQP8B

Wausssie gaaf Prinses
Hij doet 't niet!

*is nu wesp ter grote van Napoleonnetje aan't uploaden*
Peas on earth!
Peas on earth!
Mooie/leuke foto's prinses; wat een camping.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 augustus 2008 @ 17:38:

Mooi dat 't zo gelukt is (lekker trouwens: pure hagelslag ). 82 kilo bij een lengte van 1.84 lijkt me trouwens erg goed toch?

Ja hoor, ik wil ook niet onder de 80 kg zakken want dan word ik te iel. Dit bevalt me prima zo. En de pure hagelslag van De Ruyter is lekkerder dan die van Venz.

quote:Oh, en nog even uit nieuwsgierigheid (voor een voormalig frequent Turkijeganger), waar in Turkije heb je die 'büyük sinekler' ('grote muggen' zoals wij ze in Turkije noemden) gespot?

Wij zaten in Alanya en daar zag je die beesten regelmatig. Op het balkon, op het strand en zo.

Ik zag ze ook toen we met een gehuurde jeep een eind de bergen in waren gereden. We vonden daar een open veldje waar aan de kant bijenkorven stonden. En daar waren die hoornaars bezig met bijen te roven. Ze grijpen een bij, bijten de kop en het achterlijf er van af en nemen het middendeel mee als voer voor hun eigen larven. Niet leuk voor die bijen maar wel interessant om te zien.
Mooi plekkie Prinses!

Ik was mooi niet meer terug gekomen, maar je miste ons gewoon TE erg is het niet

Zo SD is er klaar voor, haartjes kek, leuk nieuw make-uppie op

Roze topje, groen sjaaltje, spijkerbroekkie, helemaal Doe Maar!

Eerst met de meisjes een gezellig hapje eten en dan gaan we los op de kansloze kerels hihi...

Mocht ik er nou een date uitslepen dan noemen we hem KK

Liefjes, hou het netjes hier vanavond en tot morgen!!

Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

*shit, waar zijn mijn oorbellen???*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
KK van Koos kansloos??
(of wordt de score KK1, KK2 en KK3?? Hihi! Have fun meid!)
*is ook heel benieuwd*

En haaa Pop! Wat lees ik nu, poging met ex, maar nog niet duidelijk of je wel of niet een reddingsvlot nodig hebt?
Peas on earth!
Denk even weer relaxt te forummen, moet ik flink bijlezen! Prinseske en Xan weer terug! Dat verklaart alles!

Welcome back!

SD achter de KK's aan. Ben benieuwd!

Heb zelf de hele dag geslapen en voel me nu toch wel wat beter. Helaas nog geen trek in eten dus denk dat ik maar een cup-a-soup ga eten...

Prinses, met VL en mij gaat het volgens mij wel de goede richting op. Heel erg rustig aan, maar ik zie wel iets groeien.
LLM is er .. brrp ik ben off
quote:sunshineforever schreef op 29 augustus 2008 @ 18:57:

Prinses, met VL en mij gaat het volgens mij wel de goede richting op. Heel erg rustig aan, maar ik zie wel iets groeien.In zijn boxer ? Oei pas maar op !!
quote:Donkeyshot schreef op 29 augustus 2008 @ 19:43:

[...]

In zijn boxer ? Oei pas maar op !!

*krijgt nu een heel ander idee van DS' nieuwe handtekening.... als het de taal is die de erotiek vormt.... mag je op deze manier wel oppassen met wat je zegt... en moet je het zeker niet over 'groeien' hebben *

Maar, fijn dat het goed lijkt te gaan Sun . Ben je ziek (vanwege de Cup-a-Soupjes)? Die nieuwe Kop-of-Soepjes zijn lekker, vooral die met geroosterde paprika en mozarella!

Beterschap!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 augustus 2008 @ 20:21:

[...]

*krijgt nu een heel ander idee van DS' nieuwe handtekening.... als het de taal is die de erotiek vormt.... mag je op deze manier wel oppassen met wat je zegt... en moet je het zeker niet over 'groeien' hebben *

!

Eigenlijk is het nog erger Prinses. Zoek maar eens op in een Frans woordenboek welke betekenissen het woord "langue" heeft

Sja sorry, ik heb me de hele vakantie ingehouden en netjes gedragen, komt er nu ff uit denk ik
quote:Donkeyshot schreef op 29 augustus 2008 @ 19:43:

[...]

In zijn boxer ? Oei pas maar op !!

Zo had ik het nog niet bekeken.

En ja Prinses, ik heb weer es een griepje te pakken. Ik doe ze allemaal mee dit jaar en anders creëer ik zelf wel een epidemie geloof ik.. En het stomme is, ik krijg echt geen hap binnen. Eten is bij mij altijd al een beetje lastig, maar nu ik ziekjes ben, vergeet ik het helemaal. Heb net al een cup-a-soup koud laten worden. Maar soep ik goed als je ziek bent, en cup-a-soup bevat veel suiker en zout, dus extra goed voor mij. Ik kan wel wat kilootjes gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven