Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 15 september 2008 om 23:37
Dan is de ikea toch de uitgelezen plek om heen te gaan (als je niet al teveel geld kwijt wilt zijn tenminste) Overigens vind je er niet zoveel vrijgezellige mensen. Meestal stelletjes, jammer eigenlijk. Zou een prima plek moeten zijn om mensen te ontmoeten. *stelt voor dat ikea tassen inslaat met een andere kleur dan blauw of geel zodat in een oog opslag te zien is dat men single is*
dinsdag 16 september 2008 om 07:58
dinsdag 16 september 2008 om 08:19
Moggel allen...
Wat heerlijk een ontbijtje dat klaar staat!
Ben benieuwd naar mijn gesprek vanmiddag, en verder zet de verkoudheid hier toch in volle hevigheid door!
En das balen want ik WAS al verkouden geweest een paar weken geleden!!!
quote:Dushi74 schreef op 15 september 2008 @ 23:37:
Dan is de ikea toch de uitgelezen plek om heen te gaan (als je niet al teveel geld kwijt wilt zijn tenminste) Overigens vind je er niet zoveel vrijgezellige mensen. Meestal stelletjes, jammer eigenlijk. Zou een prima plek moeten zijn om mensen te ontmoeten. *stelt voor dat ikea tassen inslaat met een andere kleur dan blauw of geel zodat in een oog opslag te zien is dat men single is* en we verbieden vervelende jengelende kinderen in de Ikea!!!
Wat heerlijk een ontbijtje dat klaar staat!
Ben benieuwd naar mijn gesprek vanmiddag, en verder zet de verkoudheid hier toch in volle hevigheid door!
En das balen want ik WAS al verkouden geweest een paar weken geleden!!!
quote:Dushi74 schreef op 15 september 2008 @ 23:37:
Dan is de ikea toch de uitgelezen plek om heen te gaan (als je niet al teveel geld kwijt wilt zijn tenminste) Overigens vind je er niet zoveel vrijgezellige mensen. Meestal stelletjes, jammer eigenlijk. Zou een prima plek moeten zijn om mensen te ontmoeten. *stelt voor dat ikea tassen inslaat met een andere kleur dan blauw of geel zodat in een oog opslag te zien is dat men single is* en we verbieden vervelende jengelende kinderen in de Ikea!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 16 september 2008 om 08:45
quote:[message=1967815,noline]Vleermuis28 schreef op 15 Vakantie, daar word ik ook wel blij van... vooral naar verre landen, want daar zijn ze arm en kost e.e.a. geen drol. Dan zeg ik altijd, dat ik voor de natuur en cultuur ga, maar eigenlijk wil ik me gewoon kunnen volvreten voor 2 euri en bedelaars uitlachen... en asociaal bruin worden. Had ik geld voor een zonnebank en 24/ 7 Asian catering, dan was het eigenlijk ook wel goed.
Oh morning iedereen! Lekker geslapen?
Ik veeeeel te kort!
Oh morning iedereen! Lekker geslapen?
Ik veeeeel te kort!
dinsdag 16 september 2008 om 08:53
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 september 2008 @ 22:35:
EA, gefeliciteerd met je ootootje! Dank! Ik ben er ook zo blij mee.
*AE heeft gisteren een paar keer een dansje door de kamer gemaakt van blijdschap*
Zal 'm hier zaterdag komen showen, maar wel pas nadat ik ermee ben gaan touren door het dorp en heb getoeterd naar alle (on)bekenden die ik tegen kom!
EA, gefeliciteerd met je ootootje! Dank! Ik ben er ook zo blij mee.
*AE heeft gisteren een paar keer een dansje door de kamer gemaakt van blijdschap*
Zal 'm hier zaterdag komen showen, maar wel pas nadat ik ermee ben gaan touren door het dorp en heb getoeterd naar alle (on)bekenden die ik tegen kom!
dinsdag 16 september 2008 om 10:08
dinsdag 16 september 2008 om 11:01
quote:Donkeyshot schreef op 16 september 2008 @ 10:08:
[...]
Zeg Badmeester, leuk hoor dat je meeschrijft maar waarom telkens die enorme lappen tekst ? Je kan het toch ook wel met wat minder omhaal van woorden vertellen ?
...good morning dear...
Lekker geslapen?
[...]
Zeg Badmeester, leuk hoor dat je meeschrijft maar waarom telkens die enorme lappen tekst ? Je kan het toch ook wel met wat minder omhaal van woorden vertellen ?
...good morning dear...
Lekker geslapen?
dinsdag 16 september 2008 om 11:59
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!
ik heb een date vanavond. met een gozert van paiq! nog niet eens aan de telefoon gehad, maar wel urenlange chatgesprekken en toen hij gister begon over de agenda's pakken voor een leuke date floepte ik er uit dat ik vandaag al in zijn stad zou zijn... dus nu gaan we vanavond roti eten. en coctails drinken.
nou lijkt het me een bijzonder geschikte gozert (want: heel veel gedeelde interesses en ook nog een leuk hoofd), maar hij is wel minder lang dan aspoes. en d'r is hier nog iemand die dat ook niet zo goed trekt, nou, ik denk ik dus ook niet!! dus ik vind het maar eng!!
zo. nou. ik moest het even kwijt. by the way heb ik me hier een poosje geleden voorgesteld, maar jullie schrijven zo ontzettend veel dat ik het niet bij kon houden. dus afgehaakt. maar ik móest het gewoon even kwijt!!
ik heb een date vanavond. met een gozert van paiq! nog niet eens aan de telefoon gehad, maar wel urenlange chatgesprekken en toen hij gister begon over de agenda's pakken voor een leuke date floepte ik er uit dat ik vandaag al in zijn stad zou zijn... dus nu gaan we vanavond roti eten. en coctails drinken.
nou lijkt het me een bijzonder geschikte gozert (want: heel veel gedeelde interesses en ook nog een leuk hoofd), maar hij is wel minder lang dan aspoes. en d'r is hier nog iemand die dat ook niet zo goed trekt, nou, ik denk ik dus ook niet!! dus ik vind het maar eng!!
zo. nou. ik moest het even kwijt. by the way heb ik me hier een poosje geleden voorgesteld, maar jullie schrijven zo ontzettend veel dat ik het niet bij kon houden. dus afgehaakt. maar ik móest het gewoon even kwijt!!
dinsdag 16 september 2008 om 12:02
quote:aspoes schreef op 16 september 2008 @ 11:59:
ik heb een date vanavond.
Aaaaah spannend!!
Roti en cocktails, dat gaat helemaal goed komen! En je moet maar denken... juist super om zo snel al af te spreken, des te minder tijd heb je om jezelf gek van de zenuwen te maken!
Heel veel succes (plezier!) vanavond en ik ga voor je duimen!
ik heb een date vanavond.
Aaaaah spannend!!
Roti en cocktails, dat gaat helemaal goed komen! En je moet maar denken... juist super om zo snel al af te spreken, des te minder tijd heb je om jezelf gek van de zenuwen te maken!
Heel veel succes (plezier!) vanavond en ik ga voor je duimen!
dinsdag 16 september 2008 om 12:10
dinsdag 16 september 2008 om 12:40
Hmmm verkoudheid bij SD, Ivy die grieperig is/ wordt. Meiden niet ziek worden hoor!
Succes met je gesprek SD. Aspoes wat gaaf zeg nu al een date. En EA geniet maar lekker van je toetoeeeet. Cool!
Ik zit zelf ook op paiq, vind het er perfect (voor mij dan) geen lijstjes of profielteksten om in te vullen gewoon gaan met die banaan. Ik vind het een leuke site waar zeker wat leuke heren tussen zitten. Al weet ik dat elke site zo zijn leuke en minder leuke mensen heeft.
Werkze allemaal, ik moet ook weer aan de slag. Tot later.
Succes met je gesprek SD. Aspoes wat gaaf zeg nu al een date. En EA geniet maar lekker van je toetoeeeet. Cool!
Ik zit zelf ook op paiq, vind het er perfect (voor mij dan) geen lijstjes of profielteksten om in te vullen gewoon gaan met die banaan. Ik vind het een leuke site waar zeker wat leuke heren tussen zitten. Al weet ik dat elke site zo zijn leuke en minder leuke mensen heeft.
Werkze allemaal, ik moet ook weer aan de slag. Tot later.
dinsdag 16 september 2008 om 13:00
Ben ik ook weer even...
Ivy, ben je ziek aan het worden?
Hier gaat het wel, maar ga maar even niet sporten vanavond!
Dikke trui aan en aan de vitamientjes
Dush, ben jij echt zo antilijstje?
Wat maakt Paiq beter dan bv RP of Lexa dan?
Spannend, straks gesprek al geloof ik nooit dat er veel gaat uitkomen
Verder heb ik het nare trekje vandaag dat ik om de 3 sec.op mijn telefoon kijk om te zien of zij van gister al gebeld heeft...
heeeeeeel irri!!!
Ivy, ben je ziek aan het worden?
Hier gaat het wel, maar ga maar even niet sporten vanavond!
Dikke trui aan en aan de vitamientjes
Dush, ben jij echt zo antilijstje?
Wat maakt Paiq beter dan bv RP of Lexa dan?
Spannend, straks gesprek al geloof ik nooit dat er veel gaat uitkomen
Verder heb ik het nare trekje vandaag dat ik om de 3 sec.op mijn telefoon kijk om te zien of zij van gister al gebeld heeft...
heeeeeeel irri!!!
dinsdag 16 september 2008 om 13:12
Sd: succes met je gesprek; sleep er maar een dik salaris uit !
Vleer; wanneer heb je de date met je rijke vent... of had ik het fout begrepen?
Aspoes; geniet ervan!
Ingel moest vanmorgen weer voor het eerst sinds vakantie uit bed met de wekker. En wat was het KOUD en DONKER !
Mensen, mensen.
ben ik de enige die niet aan internetdaten doet?
Vleer; wanneer heb je de date met je rijke vent... of had ik het fout begrepen?
Aspoes; geniet ervan!
Ingel moest vanmorgen weer voor het eerst sinds vakantie uit bed met de wekker. En wat was het KOUD en DONKER !
Mensen, mensen.
ben ik de enige die niet aan internetdaten doet?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.