Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nee hoor Ing, ik doe het ook (niet) meer

Heb het wel gedaan in het verleden maar ergens klopt het in mijn hoofd gewoon niet..

De volgorde is verkeerd of zo....

Misschien ben ik gewoon wel zo oppervlakkig dat ik eerst het buitenkantje wil zien.....erg he?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Of dat oppervlakkig is, weet ik niet.

Bij mij is het gewoon (nog) geen optie. Geloof dat ik hem in levende lijve wel tegen zal komen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nounou
Wattiser bad?

*SD denkt dat Bad de opmerking van DS wel heel letterlijk heeft genomen*
Even een snelle zwaai naar iedereen... grrrr.... m'n bureau is wel leuk, maar was de rest van m'n klusjes ook maar zo leuk... nu heb ik al zes keer alles verschoven om zowel plantjes als lijstjes, als andere prullen tot z'n recht te laten komen, maar meer werkontwijkend gedrag valt er niet te doen

Ik heb ook nog nooit echt geinternet-date (is dat een woord?), nooit die behoefte gehad eigenlijk. Althans, ik beschouw Xan niet als internetdate (of zou ik dat wél moeten doen?), dat voelde toch anders omdat je elkaar via een forum (en daarna veel bellen) op een andere manier leert kennen.

Ik denk niet dat het oppervlakkig is om niet te willen internetdaten. Het gaat dan toch ook niet alleen om het plaatje lijkt me SD, maar om 'de klik'?
Peas on earth!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 16 september 2008 @ 13:12:

ben ik de enige die niet aan internetdaten doet?

Nee hoor, ik ook niet.

Ten eerste ben ik er van overtuigd dat je niet moet "zoeken". Als het niet op mijn pad komt is er een reden voor...

Ten tweede heb ik een hekel aan die profielen die gewoon allemaal even nietszeggend zijn.

Ten derde wil ik niet met naam en foto op internet staan ivm mijn werk.

Collega's van SD denken vast dat ze een nieuwe lover heeft door haar constante gegluur op haar foon

Ingel, erg hè, alweer donker 's ochtends! Volgens mij gaat de klok al weer bijna terug. Hebben we weer even licht. (oh even gekeken, oktober pas, dan is het vast ook niet meer licht 's ochtends)

EA, wanneer krijg je je auto? En wat voor auto is het precies?

Vleer, die man klinkt goed Hebben jullie al een date staan? En Adam is helemaal aan de andere kant toch voor jou?

*is benieuwd hoe de spulletjes op bureau van Erwt staan*
*Leest net dat spulletjes mooi staan *
Jaaaaaaaaaa!

*is nog steeds erg blij, maar wordt nu voortdurend afgeleid door de leuke foto's en plantjes en gluurt steeds naar de vakantiefoto zodat ze net kan doen alsof ze nog in Frankrijk is*

Hoest verder Ivy? Met je budgetdip en je bijnagrieperigheid?
Peas on earth!
quote:IvyRosa schreef op 16 september 2008 @ 13:56:

EA, wanneer krijg je je auto? En wat voor auto is het precies?

Zaterdagochtend mag ik 'm ophalen. Het is een donkerblauwe Renault Twingo. Een heel schattig sportief klein autootje. Vind het bijna een wezentje omdat ik de koplampjes associeer met oogjes :-D

Ik heb trouwens ook nooit geinternetdate... Ook omdat het er niet van gekomen was eigenlijk. Tegen de tijd dat ik op het randje van desperaat zat kwam ik altijd wel iemand tegen die de moeite waard was om bij te blijven hangen...

Geen idee ook of het iets voor mij zou zijn. Hoewel ik het absoluut niet afkeur o.i.d., in tegendeel... maar ik heb het liever iets spontaner denk ik. Misschien is het een beetje te nuchter voor een romantica als ik.
Ik ben helemaal niet grieperig eigenlijk, alleen ijskoud en moe. Het voelt net alsof ik niet bij kan slapen. Budget is nog even in ontkenning. Ik wil gewoon niet weten dat het echt heel hard nodig is, maar ja, weet wel dat het gewoon moet.

Ik heb september tot baalmaand gedoopt. Het is echt niet mijn maand, op geen enkel vlak
Oh Ivy even ter illustratie...

Hij is het niet maar lijkt er sprekend op! Die van mij heeft nog een kek grijs streepje langs de zijkant lopen!
Das een mooi autootje Eva! Ik hoop dat je er heel veel plezierige kilometers in gaat maken
Zeer gewild ook tegenwoordig die Twingo's. Veel plezier ermee !
Leuk autootje zeg!
Ja hij is hip he?

Nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn om zoiets! Eigenlijk ben ik misschien toch een klein materialistje blijkbaar
Hihi, dat zal wel loslopen toch EA?

Helemaal leuk autootje...wat zal jij de blits maken strakkies...

Ivy, ben je je toevallig vergeten aan te kleden vanmorgen?

Er moet toch een reden zijn waarom je het maar zou koud hebt

Prinses, zijn je collegaatjes al komen kijken naar je opgeleukte burootje?

Hier was het weer een heel wazig gesprek, MAAR ze willen me niet kwijt en zien me als een waardevolle kracht, bij verleninging van mijn contract (nu over twee maanden) komt er een dikke verhoging bovenop (jaja, denk ik dan...woorden woorden woorden)

Maar goed de stress van het baanverliezen in in elk geval wel van de baan.

En idd Ivy, ik heb al 3 x de vraag gehad of ik een nieuw vriendje heb nav het beeldschermpjes getuur...
Vleer gaat date afzeggen .. heeft er geen zin in vandaag.. Morgen slaap ik liever uit lekker in eigen bed en rij daarna wel naar de stad..
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 15:41:

En idd Ivy, ik heb al 3 x de vraag gehad of ik een nieuw vriendje heb nav het beeldschermpjes getuur...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maar Vleer twijfelt nog.. Denk dak gewoon maar ga douchen en daarna verder zie .. Misschien voel ik mij na t douchen wat beter en opgewekter om alsnog de auto in te stappen en naar Adam te rijden
Aaaaaaaaah crisis op mijn werk! Moet als een gek persberichten gaan schrijven en bidden en smeken dat er nog niks gelekt gaat worden! Help! Dat wordt overwerken...
Oh en Vleer, gewoon doen!

Ik heb dat ook zo vaak, dat ik er geen zin in heb en het liefst in een joggingbroek op de bank kruip...

Maar je zal zien, na het douchen heb je frisse moed en kachel je lekker naar de stad voor een leuke date met een nog leukere vent. (En anders gooi je er nog een cocktail extra in)

*EA denkt ook aan eigenbelang, want had zich verheugd op soap-detail-verhaal-anekdotes van Vleer morgen! *
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 15:41:

Ivy, ben je je toevallig vergeten aan te kleden vanmorgen?

Joh verhip! Dat is het natuurlijk!!

Vleer, ik sluit me aan bij Eva hoor. Gewoon gaan, heb je het maar gehad En meestal als je eenmaal op gang bent is het eigenlijk wel weer leuk...
Oh, en SD

En Eva natuurlijk heel veel succes met de crisis!
quote:eva_anne schreef op 16 september 2008 @ 16:43:

Aaaaaaaaah crisis op mijn werk! Moet als een gek persberichten gaan schrijven en bidden en smeken dat er nog niks gelekt gaat worden! Help! Dat wordt overwerken... Ik ben nieuwsgierig......wat mocht er niet gelekt worden ?
t was vandaag prinsjesdag.. Misschien dat Bea nieuwe lingerie heeft gekocht na haar troonrede ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven