Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 16 september 2008 om 17:02
EA, het beste wat je kan doen om uitlekken te voorkomen is om het op een veilige plek toch even te vertellen
Je voorkomt daarmee dat je het er toch ineens uitflapt...
Geheimen moet je niet voor jezelf houden, daar krijg je een opgeblazen gevoel van...
En welke plaats is er nu veiliger dan hier???
*SD gaat er eens goed voor zitten*
Je voorkomt daarmee dat je het er toch ineens uitflapt...
Geheimen moet je niet voor jezelf houden, daar krijg je een opgeblazen gevoel van...
En welke plaats is er nu veiliger dan hier???
*SD gaat er eens goed voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 16 september 2008 om 18:21
quote:Joeysmiles schreef op 16 september 2008 @ 18:16:
Verwacht tijdstip van hervatting dienstregeling: 20.30u.
ja, DAT zeggen ze er op het station dus weer niet bij he! ik had best via Rotterdam kunnen gaan, maar ik dacht; ohjee, das een puinzooi met een vrachtwagen, wat als ik niet meer terug naar huis kom en die gozert valt heel erg tegen!!? dus ik ging verstandig doen en vanuit Gouda (want daar was ik al!) terug naar huis!!
mpf. bah..
Verwacht tijdstip van hervatting dienstregeling: 20.30u.
ja, DAT zeggen ze er op het station dus weer niet bij he! ik had best via Rotterdam kunnen gaan, maar ik dacht; ohjee, das een puinzooi met een vrachtwagen, wat als ik niet meer terug naar huis kom en die gozert valt heel erg tegen!!? dus ik ging verstandig doen en vanuit Gouda (want daar was ik al!) terug naar huis!!
mpf. bah..
dinsdag 16 september 2008 om 18:27
Prinsessekind, ik dacht dat jij al een gouden koets had joh!
*SD vind het een beetje tegen vallen hoor, dat Prinses ZELF de auto weg moet brengen*
Hebben je daar geen lakeien voor?
*ziet in gedachte Xan in leuk pakje in de auto springen*
En ja....hier is het grote wachten begonnen...
En ik blijf maar zou mieppig naar mijn telefoonschermpje staren de hele tijd....
*Gaat ff snel de soll afsluiting van JS teruglezen, je weet nooit waar ik die de komende tijd nog voor nodig heb*
En daarom lieve menschen....daarom ben ik zo blij met mijn tuut!
Nooit storingen..alleen zo her en der een file!
Ps Prinses, wat was er trouwens met je auto (of heeft dit nog steeds te maken met de killer hagel??)
*SD vind het een beetje tegen vallen hoor, dat Prinses ZELF de auto weg moet brengen*
Hebben je daar geen lakeien voor?
*ziet in gedachte Xan in leuk pakje in de auto springen*
En ja....hier is het grote wachten begonnen...
En ik blijf maar zou mieppig naar mijn telefoonschermpje staren de hele tijd....
*Gaat ff snel de soll afsluiting van JS teruglezen, je weet nooit waar ik die de komende tijd nog voor nodig heb*
En daarom lieve menschen....daarom ben ik zo blij met mijn tuut!
Nooit storingen..alleen zo her en der een file!
Ps Prinses, wat was er trouwens met je auto (of heeft dit nog steeds te maken met de killer hagel??)
dinsdag 16 september 2008 om 18:33
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 september 2008 @ 18:19:
Zucht.... waarom kosten auto's zoveel geld...?
(lees: Prinsessenauto meost naar garage... waarom krijg ík geen gouden koets, ik ben toch ook van koninklijke bloede!?)
Storingen
Utrecht Centraal-Den Haag Centraal
Dinsdag 16 September 17:22
Oorzaak Tussen Gouda en Den Haag Centraal rijden geen treinen door een aanrijding met een koets.
(lees: Prinsessenauto meost naar garage... waarom krijg ík geen gouden koets, ik ben toch ook van koninklijke bloede!?)
Storingen
Utrecht Centraal-Den Haag Centraal
Dinsdag 16 September 17:22
Oorzaak Tussen Gouda en Den Haag Centraal rijden geen treinen door een aanrijding met een koets.
dinsdag 16 september 2008 om 18:38
Haai allemaal!
De (afgezegde) dates vliegen hier in de rondte! Ben benieuwd hoe ze aflopen/wanneer ze gaan plaatsvinden.
Ik moet ook maar weer eens op date met een zeer leuk manspersoon, want die WWZE is een met mixed messages (of ik vat ze zo op). Niks willen, wel willen dat ik langs kom/blijf slapen (en dan ook echt slapen, netjes met de handjes boven de deken), dan weer geen aandacht geven, dan weer een heleboel op een onverwacht moment, wel geinteresseerd zijn in mijn familie en ze willen ontmoeten.... ZUCHT.... ik zou bijna denken dat ze mannen moeten afschaffen (bijna dan he????)
Dus... zeer leuke manspersonen zijn hartstikke welkom!
Verder heb ik nog steeds last van mn rug, maakt mijn humeur niet zonniger!
SD, spannend met die banenbussiness van je! Ik hoop dat je de leukste baan met het beste salaris mag krijgen!
Ivy, knuffel voor jou, hopelijk krijg je het er een beetje warm van!
Prinses, ik vind het leuk dat je zo bezig bent je werk(plek) op te leuken. Volgens mijn krijg je daar veel positieve energie van!
Enneh, prinsjesdag....was ik helegaar vergeten! Ik moet ook niet van 8 tot half 6 op mn werk zitten. Helemaal niet met pijn in mn rug en toch iets last van te weinig slaap (sliep niet thuis), te veel rose en zeurende collega's!
De (afgezegde) dates vliegen hier in de rondte! Ben benieuwd hoe ze aflopen/wanneer ze gaan plaatsvinden.
Ik moet ook maar weer eens op date met een zeer leuk manspersoon, want die WWZE is een met mixed messages (of ik vat ze zo op). Niks willen, wel willen dat ik langs kom/blijf slapen (en dan ook echt slapen, netjes met de handjes boven de deken), dan weer geen aandacht geven, dan weer een heleboel op een onverwacht moment, wel geinteresseerd zijn in mijn familie en ze willen ontmoeten.... ZUCHT.... ik zou bijna denken dat ze mannen moeten afschaffen (bijna dan he????)
Dus... zeer leuke manspersonen zijn hartstikke welkom!
Verder heb ik nog steeds last van mn rug, maakt mijn humeur niet zonniger!
SD, spannend met die banenbussiness van je! Ik hoop dat je de leukste baan met het beste salaris mag krijgen!
Ivy, knuffel voor jou, hopelijk krijg je het er een beetje warm van!
Prinses, ik vind het leuk dat je zo bezig bent je werk(plek) op te leuken. Volgens mijn krijg je daar veel positieve energie van!
Enneh, prinsjesdag....was ik helegaar vergeten! Ik moet ook niet van 8 tot half 6 op mn werk zitten. Helemaal niet met pijn in mn rug en toch iets last van te weinig slaap (sliep niet thuis), te veel rose en zeurende collega's!
dinsdag 16 september 2008 om 18:44
Hey Pop...
Rare kerel die WWZE!
Waarom zou je in hemelsnaam bij hem gaan slapen met je handjes boven de dekens?
Wat is de toegevoegde waarde?
Maar misschien mis ik het hoor, dat kan best....
Ik mis wel vaker dingen blijkbaar
Ik was vanmiddag Summerhond aan het uitlaten en liep tegen een oud dansmaatje aan
Wij aan de babbel
Zegt hij ineens...Summer weet je eigenlijk wel dat ik jaren hartstikke verliefd op je ben geweest?
HUH!!!
Noooooooooit wat van meegekregen.
Ik dacht gewoon dat hij graag wilde leren dansen en dat hij DAAROM zo veel aan me vroeg tijdens de danslessen
Enne...ben er ook geen voorstander vanhoor, de hele dag op je werk zitten
MET of ZONDER rosee
Rare kerel die WWZE!
Maar misschien mis ik het hoor, dat kan best....
Ik mis wel vaker dingen blijkbaar
Ik was vanmiddag Summerhond aan het uitlaten en liep tegen een oud dansmaatje aan
Wij aan de babbel
Zegt hij ineens...Summer weet je eigenlijk wel dat ik jaren hartstikke verliefd op je ben geweest?
HUH!!!
Noooooooooit wat van meegekregen.
Ik dacht gewoon dat hij graag wilde leren dansen en dat hij DAAROM zo veel aan me vroeg tijdens de danslessen
Enne...ben er ook geen voorstander vanhoor, de hele dag op je werk zitten
MET of ZONDER rosee
dinsdag 16 september 2008 om 19:04
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 18:44:
Vraag ik mij dus ook af... mannen...
En de twee potentiele smeuïge verhalen van morgenochtend gaan nou ook al niet door, boehoehoe!
Heb me vanmiddag bij wijze van test op paiq ingeschreven... effe wennen zeg, maar wel geinig. Tenminste niet van dat profieltjesgedoe, en chatten over nonsens met mensen waarvan je de foto niet meteen ziet heeft ook wel wat. (Hoezo werkontwijkend gedrag)
*Bedenkt zich ineens dat ze vandaag echt rete-weinig nuttigs heeft gedaan. Soms kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan, want die deadline schuift echt niet mee op...*
Vraag ik mij dus ook af... mannen...
En de twee potentiele smeuïge verhalen van morgenochtend gaan nou ook al niet door, boehoehoe!
Heb me vanmiddag bij wijze van test op paiq ingeschreven... effe wennen zeg, maar wel geinig. Tenminste niet van dat profieltjesgedoe, en chatten over nonsens met mensen waarvan je de foto niet meteen ziet heeft ook wel wat. (Hoezo werkontwijkend gedrag)
*Bedenkt zich ineens dat ze vandaag echt rete-weinig nuttigs heeft gedaan. Soms kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan, want die deadline schuift echt niet mee op...*
dinsdag 16 september 2008 om 19:06
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 september 2008 @ 18:19:
Dat vraag ik me ook altijd af als ik moet tanken of een rekening krijg van een reparatie.......
Maar een gouden koets.....? Wat denk je dat stalling en voer voor de paardjes kost en de dierenarts!
Dat vraag ik me ook altijd af als ik moet tanken of een rekening krijg van een reparatie.......
Maar een gouden koets.....? Wat denk je dat stalling en voer voor de paardjes kost en de dierenarts!