Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Agos, SD, en hij al die jaren maar hopeloos proberen jou met zijn danspassen te verleiden....
anoniem_70339 wijzigde dit bericht op 16-09-2008 19:07
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
quote:Blue_Eyes schreef op 16 september 2008 @ 19:06:

Maar een gouden koets.....? Wat denk je dat stalling en voer voor de paardjes kost en de dierenarts! Dat betaalt prinses dan gewoon van onze belastingcenten, BE...
Uh, teveel rose was gisteravond!!

Handjes boven de deken slapen: door de rose (ach, zullen we nog een glaasje doen? Ach, doe maar, heeee, hij is al leeg, nog eeeeentje dan? Nou vooruit, maar das dan echt de laatste. Ja prima, Pop de fles is bijna leeg, zitten nog twee kleine glaasjes in, zonde om die niet op te drinken) was het al best wel te laat! En dan is het veeeeuul gezelliger om samen in bed te kruipen en lekker tegen elkaar aan in slaap te vallen dan op de fiets te stappen en door de kou naar huis te gaan en dan verkleumd in je bed te gaan liggen.

Maar, eigenlijk is mijn vraag dan ook: wat wil die vent nou van me, want met de handjes boven de dekens slapen vind ie dus ook hartstikke gezellig. Gaat hem niet eens om de seks!

Maar, ik heb Blue eyes en Ramirez hier niet meer gezien, zou het dan toch waar zijn dat wij vrouwen te veel praten?
quote:Mozzarella schreef op 16 september 2008 @ 19:08:

[...]

Dat betaalt prinses dan gewoon van onze belastingcenten, BE...Ok dat mag ik dan dus weer betalen.......
quote:pop1980 schreef op 16 september 2008 @ 19:09:

Maar, ik heb Blue eyes en Ramirez hier niet meer gezien, zou het dan toch waar zijn dat wij vrouwen te veel praten?Present!
Sorry BE!
quote:Mozzarella schreef op 16 september 2008 @ 19:08:

Dat betaalt prinses dan gewoon van onze belastingcenten, BE...

*ziet mogelijkheden om haar budget op te hogen, en stort dan ook even wat aan Ivy *
Peas on earth!
Klinkt hartstikke gezellig, Pop... Ik zou er eerlijk gezegd geen nee tegen zeggen, zo'n avondje.

Maar aan de andere kant inderdaad... wat wil 'ie nou?

(Haha, eindelijk een man die niet op sex uit is, gaan we dáár weer over klagen:-O)
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 18:27:

Prinsessekind, ik dacht dat jij al een gouden koets had joh!

*SD vind het een beetje tegen vallen hoor, dat Prinses ZELF de auto weg moet brengen*

Hebben je daar geen lakeien voor?

*ziet in gedachte Xan in leuk pakje in de auto springen*

Ps Prinses, wat was er trouwens met je auto (of heeft dit nog steeds te maken met de killer hagel??)

De lakei heeft m'n auto wel weggebracht (lees: we hebben even auto's geruild, want garage zit naast werk van lakei ).

KillerHagel is nog steeds niet gefixt. Ik wacht op schade-expert van de verzekering. Kan pas in oktober bekeken worden, en dán is het nog de vraag of de waarde van de auto nog opweegt tegen de reparatiekosten

Nu bleek plotseling dat de distributieriem eigenlijk best wel al heel lang op/in mijn auto zat, zó lang dat er een te grote kans is om 'm te laten knappen.... Prinses heeft die ervaring al eens gehad en was toen 1000euro kwijt, dus is nu verstandig geweest

*check... tot zover het auto-nieuws *
Peas on earth!
quote:pop1980 schreef op 16 september 2008 @ 18:38:

Prinses, ik vind het leuk dat je zo bezig bent je werk(plek) op te leuken. Volgens mijn krijg je daar veel positieve energie van!

Wat lief van je. Dankjewel! Het helpt inderdaad om het op te leuken. Ik wil het gewoon echt een kans geven en ga me inzetten om het leuk genoeg te maken!
Peas on earth!
quote:Mozzarella schreef op 16 september 2008 @ 19:17:

Klinkt hartstikke gezellig, Pop... Ik zou er eerlijk gezegd geen nee tegen zeggen, zo'n avondje.

(Haha, eindelijk een man die niet op sex uit is, gaan we dáár weer over klagen:-O)

Ja, ik vind het ook heel gezellig, maar wat ie nou wil? Mannen, hebben jullie een idee?????

Prinses, autotroubles... geef mij ook maar een koets, die elke dag komt voorrijden!

Ik moet nog eten, maar heb niet echt meer honger....
Ik moet ook nog eten... zou met vriendin uit eten gaan voor onze dansles, en nou belde zij eerst af, en vervolgens gaat de dansles ook niet door omdat de spiegel van de muur is gedonderd...

En nou heb ik dus eigenlijk niks in huis. Zucht.

Lijkt wel alsof er niks doorgaat vanavond, dates van Vleer en Aspoes niet, mijn etentje en dansles niet... wat is dat toch?
Mannen.....

Kan er weinig zinnigs over zeggen heb zoiets in mindere mate ook weleens meegemaakt met een vriendin en dat kan erg verwarrend zijn. Zeker als je verliefd op hem/haar bent en je alles onder een loep legt en eigenlijk alleen maar positieve dingen wilt zien.

Moeilijk om te zeggen wat hij wil, of hij is gek op je en wil het rustig aan doen of hij weet het nog niet of hij wil je alleen als een vriendin......

Sorry maar het is lastig om er iets zinnigs over te zeggen.
Hij zegt zelf dat hij niet verliefd is. Ik heb gelukkig ook niet die gevoelens voor hem, maar het houdt me wel bezig! Ik SNAP mannen vaak niet.

Maar BE, bedankt voor je analyse! :-D
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 september 2008 @ 19:14:

[...]

*ziet mogelijkheden om haar budget op te hogen, en stort dan ook even wat aan Ivy **is prinses eeuwig dankbaar*
Vleer was vroeger heel lang geleden toen ze nog 28 was heel daterig..

tegenwoordig is dat heeeeeeel anders geworden..
Pop.. MM komt binnenkort hier.. Erg veul zin in dat hij mijn huisje komt bewonderen.

Ziet dat RPO weer online is op RP.. Vleer vind dat maar niets.. Vleer gaat aldoor kijken en heeft nu gewoon RP maar uitgeknikkerd.. Kan ik ook niet gluren..

Kan RPO niet gewoon weggaan van RP en hyves ?
quote:IvyRosa schreef op 16 september 2008 @ 19:40:

*is prinses eeuwig dankbaar*

Komt helemaal goed Ivy!

Trouwenzzz... ik noem jou altijd Aaifie, maar klopt dat eigenlijk wel? Of moet ik Ievie zeggen?
Peas on earth!
Zijn er mannen hier die verstand hebben van Vista ?

Vleer komt hopeloos in de knoop ermee.. Alles gaat traag sloom en met een slakkengangetje en dat deed ie anders nooit !
quote:pop1980 schreef op 16 september 2008 @ 19:40:

Hij zegt zelf dat hij niet verliefd is. Ik heb gelukkig ook niet die gevoelens voor hem, maar het houdt me wel bezig! Ik SNAP mannen vaak niet.

Maar BE, bedankt voor je analyse! :-D

Hij niet verliefd op jou en jij niet verliefd op hem. En hij wil alleen "met de handjes boven de dekens" slapen met jou. Dacht dat vrouwen zoiets een vriend noemen?

Lijkt erop dat hij gewoon teveel respect voor je heeft als vriendin en hij dat niet wil verpesten door iets te laten gebeuren...
quote:Vleermuis28 schreef op 16 september 2008 @ 19:45:

Zijn er mannen hier die verstand hebben van Vista ?

Vleer komt hopeloos in de knoop ermee.. Alles gaat traag sloom en met een slakkengangetje en dat deed ie anders nooit !Misschien een virusscanner of een defragmentatie programma wat op de achtergrond bezig is?
quote:Mozzarella schreef op 16 september 2008 @ 19:17:

To be honest, ik had er wel nee tegen gezegd.

Een ex is een ex en zeker de historie de WWZO,NMZE en toen weer WWZE samen heeft met Pop, was ik toch maar op mijn fiets gestapt.

Ik zou uit zelfbescherming (en om vragen achteraf te voorkomen) lekker thuis gaan slapen.

Veels te verwarrend in mijn hoofd anders...

Je vraagt wat hij wil Pop, maar wat wil je zelf???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vleer gaat even kijken Blue Eyes .. Hoe kan ik dat checken ?

Maar als ik word of excel wil openen zegt ie dat ie m niet kan openen.. Terwijl ik voor t weekend doodleuk heb lopen typen op word en excel

Ennnn IE 7.0 gaat rete traag en heeft nu FireFox op haar laptop maar ook dat gaat steeds trager

Vleer vreest t ergste

Maar AVG virusscanner moet t toch gewoon goed doen ?
Tis Aiffie Ert

*heeft niets zinnigs te vertellen vanonder warme dekentje*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 september 2008 @ 19:44:[/

Trouwenzzz... ik noem jou altijd Aaifie, maar klopt dat eigenlijk wel? Of moet ik Ievie zeggen?

SD noemt Ivy ook altijd Aifie en is nu heftig in de war....

wat duurt dat trouwens lang zeg die KillerHagel schade!

Haai BE, leuk dat je er weer bent
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven