Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 16 september 2008 om 20:29
dinsdag 16 september 2008 om 20:30
dinsdag 16 september 2008 om 20:32
dinsdag 16 september 2008 om 20:33
quote:pop1980 schreef op 16 september 2008 @ 20:30:
[...]
Ach,ondet het mom van: 'de beste stuurlui staan aan wal' zou ik makkelijk een relatietherapeute kunnen zijn!Ik ben verre van het ideale en makkelijke relatietype. Voor anderen heb ik natuurlijk wel altijd de perfecte oplossing voor hun problemen..
[...]
Ach,ondet het mom van: 'de beste stuurlui staan aan wal' zou ik makkelijk een relatietherapeute kunnen zijn!Ik ben verre van het ideale en makkelijke relatietype. Voor anderen heb ik natuurlijk wel altijd de perfecte oplossing voor hun problemen..
dinsdag 16 september 2008 om 20:33
quote:pop1980 schreef op 16 september 2008 @ 20:30:
[...]
Ach,ondet het mom van: 'de beste stuurlui staan aan wal' zou ik makkelijk een relatietherapeute kunnen zijn!
, same here dus..
Maar neem me elke dag heftig voor al mijn wijsheden nu toch eens op mezelf te gaan toepassen
[...]
Ach,ondet het mom van: 'de beste stuurlui staan aan wal' zou ik makkelijk een relatietherapeute kunnen zijn!
, same here dus..
Maar neem me elke dag heftig voor al mijn wijsheden nu toch eens op mezelf te gaan toepassen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 16 september 2008 om 20:35
quote:Blue_Eyes schreef op 16 september 2008 @ 20:33:
Ik weet het het is moeilijk te geloven maar mannen en vrouwen zijn erg gelijk als je het objectief bekijkt........ Wat mannen en vrouwen zelden doen als ze naar de ander kijken.
Raar is dat toch eigenlijk vind je niet?
Dat objectief kijken iets bijna onmogelijks wordt als het om kijken naar de andere sexe gaat....
*belt ff met Dr Phil om te vragen hoe dat nou komt*
Ik weet het het is moeilijk te geloven maar mannen en vrouwen zijn erg gelijk als je het objectief bekijkt........ Wat mannen en vrouwen zelden doen als ze naar de ander kijken.
Raar is dat toch eigenlijk vind je niet?
Dat objectief kijken iets bijna onmogelijks wordt als het om kijken naar de andere sexe gaat....
*belt ff met Dr Phil om te vragen hoe dat nou komt*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 16 september 2008 om 20:35
BE ... tja soms heb je teveel keuzes in je leven .. en kies je net die ene die beter bij je past dan de ander.. En voor mij was een avondje op de bank heel belangrijk na een zwaar weekend en de week er voor..
Vleer moet af en toe beetje uitrusten, anders draait ze door haha
Naja doordraaien bedoel ik mee dat ik onwijs hyper blijf en daar dan in blijf en dat moet niet
Vleer moet af en toe beetje uitrusten, anders draait ze door haha
Naja doordraaien bedoel ik mee dat ik onwijs hyper blijf en daar dan in blijf en dat moet niet