Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Haai!

WEEKEND!!!!

Ik heb erg beroerd geslapen vannacht en gisternacht, dus ik ga eerst even lekker in mn bedje kruipen!

Trusten, hihi!
gekopieerd van ut 'gourmet-forum'. maar geld ook voor jullie :-)

Nog een compliment naar jullie alle:

Gister belde dinnetje op met verliefdheids'problemen'. Dankzij het gelees en geforum hier en daar over single/relatieproblemen, heb ik haar toch best een verantwoord advies kunnen geven: Ga er voor en kijk of het wat wordt. Stoppen kan altijd nog.

Pluim voor mezelf ! (is dit een pluim?)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oh, Ingel, wat leuk dat je dat zegt!

Dit is meer een pluim!
Pop geweldig tegeltje in je msn :

Toppunt van herfst , wakker worden naast een eikel

Moest er heel hard om lachen !
Vleer heeft beetje kutmiddag en avond gehad, Beetje gezeik met mijn nicht gehad omtrent haar vriend die ik erg claimerig vind. En behoorlijk wat noten op zijn zang vind hebben. Ik vind dat mijn nicht meer voor zichzelf moet opkomen en meer voor zichzelf moet gaan kiezen. Haar vriend bepaald nu alles voor haar en haar kind. (terwijl het zijn kind niet eens is ) We zijn behoorlijk tegen elkaar tekeer gegaan en uiteindelijk ben ik met mijn tas richting t station gelopen en de trein naar huis genomen.
Oe Vleer; wat een vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat zoiets je hoog kan zitten en dat er dan schreeuwerige scene ontstaat. Tis alleen best waarschijnlijk dat je nicht het gedrag van haar vriend niet zo erg vind of niet eens ziet/wil zien. Ze zal zelf tot 'inkeer' moeten komen lijkt me.

Hopelijk ben je wat bedaard en heb je goed kunnen slapen. En hopen dat jullie band niet blijvend verstoord raakt....

knuf
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedemorgen,

Jemig Vleer, wat een enerverende dagen heb je gehad. Tandarts en nicht. Komt vast wel weer goed. Zoals Ingel zegt, het is idd haar keus, maar kan me voorstelllen dat het voor jou frustrerend is...

Naja,, ga ik maar alleen shoppen vandaag...;-)
Appel en WM dus een date vanmiddag en morgen. Spannend !!!

Vleer had toch ook een date vanavond ?

Ik was ff afwezig. Heb ook het feest gevierd in Leiden was leuk, vooral donderdagavond, overal muziek, d.j's, bandjes in de stad.

Verder nog een lieve sms van TM, dat hij me lief vindt en aan mij denkt. Ik heb er nu maar even niet op gereageerd. Misschien gaat hij nu wel gevoelens ontwikkelen, weet het niet, maar wil me niet weer laten meeslepen voor niets......pff lastigg....wat zouden jullie doen?
Ja klopt Miran.. maar ff kijken hoe we dat nu gaan versieren aangezien ik weer back in drenthe ben.

Ga zo eerst shoppen , mijzelf verwennen. Wil een leuk jurkje voor op mijn zwarte maillot en zwarte laarzen.
quote:pop1980 schreef op 03 oktober 2008 @ 17:45:

Dit is meer een pluim!

of deze

of deze (f)
Miran, ik zou TM het werk een beetje laten doen en heel goed oppassen dat je niet in dezelfde situatie als eerder belandt. Lastig hoor...

Vleer, klinkt niet echt gezellig met je nicht! Hopelijk vrolijkt het shoppen je wat op! Ook voor Miran: shop ze!
Goeiemiddag (alweer) meiden!

Ik ben ook weer es mn bed uitgerold na een wel hele rare droom. Nu even wakker worden met veel sterke koffie!

Appeltje: scu6 en veel plezier straks!

WM: jij nog een dagje he? voordat je zalmpakketje de oven in kan.

Vleer: wat een nare situatie zeg. Hoop dat je nichtje beseft dat je het beste met haar voor hebt. Maar altijd lastig, want ja het is wel haar leven natuurlijk. IIg jij ook veel date-plezier vanavond!

Miranda, leuk dat ie je toch smst. en wie weet...maar zou wel het initiatief nu bij hem laten. Leuk dat iemand aan je denkt etc. maar onderneem dan ook actie..(TM dan he).

En ik ben ook ten date gevraagd! gi.avond op Paiq. Ging net iets te snel voor mij om meteen ja te zeggen na kwartiertje chatten. Maarrr, hij is wel heel leuk. Eerste x in maanden dat ik weer iemand leuk vindt op Paiq. We hadden ook een matchpercentage van 96% (niet dat dat altijd wat zegt hoor). Was echt bang voor de afknapper toen zn foto tevoorschijn kwam, maar nee dus....pfff wat een lekker ding. We werden beiden beetje nerveus was wel te merken, echt heel raar. Gelukkig moest ie naar een feestje (anders hadden we nog uuren door kunnen gaan). Mob.nrs. ook uitgewisseld, hem nog ff gesmst na het gesprek, hij weer terug thats it.

Wel heel grappig: heb m wijsgemaakt dat Xenia de godin van de lust is..

Als ie zo leuk blijft als ie gi.avond was, gaan we daten heb ik m gezegd. Maar ja, ben ook erg impulsief, dus voor hetzelfde heb ik morgen ook een spannend verhaal :-)
ohwww Xenia spannend !! leuk !!

ja, hij moet initiatief nemen. Aan de andere kant, afgelopen maandag-date was helemaal zijn initiatief, hij belde dat weekend om af te spreken, hij heeft gekookt en gezorgd voor de gezellige avond. Moet ik hem nu niet terugvragen?....of vanwege onze historie toch maar ff laten dobberen voor z'n eigen bestwil, laat hem mij maar even missen........hmmm.....weetniet...
Xen, gelukkig was het een droom
Hey Miran,

Ja lastig he..maar hij weet dat je gevoelens voor hem hebt en hij wil/kan daar niets mee, dus dan vind ik toch dat de bal bij hem blijft liggen. Of je moet hem direct vragen wat hij nu precies verwacht, met het risico uiteraard dat er niets veranderd is, maar dan moet je sterk zijn en hem laten gaan. Zelfs voor een newbie als ik op dit topic is het duidelijk dat je veel gevoelens voor hem hebt.

Iig zou ik het nu wel wat tijd geven, knap dat je hem niet terugsmst.

Was droom over afgehakte ledematen en zo....horror dus
Ja idd, dan had ik hem al moeten laten gaan. En dat deed ik ook....vorige maand..... . Toen ik dacht dat we weer in de opbouwende fase zaten en hij zei dat hij dat niet zo voelde, niet toe aan relatie, liever vrienden wilde blijven. Dus zo zal hij het wel zien, als een V+ of zo en als zijn gevoel anders wordt, dan merk ik dat vanzelf. Vind het toch lastig hoor, waar ik beter aan doe met hem, gewoon helemaal kappen of toch zo af en toe nog eens afspreken. Aan andere kant, soms gaan mannen juist harder lopen als je ze afhoudt..deze is echter niet te pijlen.....pff....maar thanks voor dit heldere moment !
brrr wat droom jij heftig !
If you love something, let it go

If it comes back, its yours

If it doesnt, it never was

Deze zit al jaren in mn hoofd en het is tot nu toe waar gebleken (niet dat dat voor iedereen geldt hoor, dat is ook het lastige van zon forum, je praat/adviseert vanuit je eigen perspectief)
hij is wel een beetje lang om als motto toe te voegen he?

maar klopt, is helemaal waar, net als het verhaaltje over "zand in je handen" ken je die ook? maar goed, mijn contact met hem gaat wel goed en ik ben er zeker niet krampachtig mee bezig.

Je weet gewoon niet waar je goed aan doet, of het waste of time is, of toch ergens goed voor is...
ja dat zand in je handen komt me ook vaag bekend voor. Kun je daar geen motto van maken?

Je komt ook niet wanhopig/krampachtig over hoor, applaus voor jezelf!
ahhh dank u

TM zei maandag dat hij zich op onze eerste date een beetje afgewezen voelde. Ik kan de "kat uit de boom" missschien zelfs beetje "arrogante" houding aannemen op zo'n eerste date.....gewoon uit zelfbescherming, maar je kan dan zo verkeerd overkomen. Het maakt best onzeker eigenlijk. Waar doe je goed aan...
Hooooi, ik ben ook weer boven water! Gisteren hele dag in Leiden gefeest. 8 uur 's ochtends al begonnen met haring en wittebrood (voor het eerst gelukt om vrienden mee te krijgen) en verder de hele dag rondgezwalkt. Erg gezellig weer. Ben wel onwijs brak nu, niet gezopen, maar gewoon van vermoeiende dag en weinig slaap.

ZHJEx was er ook bij dus, en ging eigenlijk wel goed. Kan nog steeds goed met hem opschieten, hebben wel lol met elkaar... Maar einde van de avond toch weer me laten verleiden tot een lang gesprek. Ook wel goed aan de ene kant, nog weer eens praten over hoe alles gelopen is etc, maar merkte uit dat gesprek toch wel dat hij nog steeds de hoop heeft dat het goed kan komen. En dan denk ik achteraf weer: waarom heb ik dan weer zo lang met hem zitten praten, waardoor hij dat misschien wel weer als opening gaat zien ofzo. Terwijl ik het meer als afsluitend zie.... Ingewikkeld.

Miran, zit ff jouw situatie met TM te lezen... Fijn dat je genoten hebt van de leuke avond met hem. Je voelt toch best wel wat voor hem he... Nu laat je het aan de ene kant van hem afhangen en 'je merkt het wel', aan de andere kant hoop je dan door juist de boot af te houden dat 'ie harder gaat lopen. Eigenlijk geef je hem met beide manieren macht over hoe jij je wel of niet moet gedragen en of je nou wel of niet iets mag voelen. Jij wacht af wat hij doet. Snap het precies hoor... ik zou precies zo doen als jij. Maar het zou misschien idealer zijn als je de touwtjes meer zelf in handen hebt? Kijken wat jij zelf wil, en als je dat niet kan krijgen... is het dan de moeite waard met minder genoegen te nemen? En als dat zo is, is het dan te doen om daarvan te genieten zonder stiekem toch weer op meer te hopen?

Lijkt me echt lastig. Je kunt je gevoel niet aan of uitzetten dmv je verstand. Maar die onduidelijkheid en onzekerheid... is niet fijn.

Xen, afgehakte ledematen? Hoe kom je erop! Brrrrrr!

En spannend zeg, zo'n snelle klik met een paiq-er! Ben benieuwd of het een spannend verhaal wordt :-)

NJO mailde of ik morgen al kan voor een date, ben nu echt zooo moe, wil eigenlijk beetje uitrusten dit weekend en niet in de zenuwen zitten over een date. Maar aan de andere kant wil ik het ook weer niet te lang uitstellen... hmmmm.... denk denk.....
Iedereen heeft z'n rugzak....bij mij is het al zo vaak gebeurd dat mannen op de 1e en 2e en soms ook 3e date zoo enthousiast waren en ineens is het over.....dat is mijn angst altijd. Dat het weeer misloopt.....het maakt je steeds minder relaxt. Tuurlijk ga je voor een leuke avond op zo'n 1e date, aan de andere kant ga je ook een beetje met een doel. En zeker de vervolgdates..
Mozz, je hebt gelijk. Ik zou er helemaal geen energie meer in moeten steken. Maarja, is ook jammer, ik vind het contact leuk en ik weet dat hij geen spelletje speelt.

Leuk, ik was ook in Leiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven