Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oh wat herkenbaar...

Heb met name de laatste jaren geleerd om ook t.o.v.mannen direct en open te zijn. En ja, daar hoort ook het uiten van gevoelens bij. Dat is natuurlijk een valkuil, maar ik kom er wel het verst mee voor mijzelf.

Ook met mn Griekse '1xperjaaralshetmeezit' SV heb ik dit gedaan en - ondanks dat een relatie er niet in zit - hebben we wel een heel speciale band. Hij zegt ook dat ie nog nooit iemand ontmoet heeft die zo eerlijk en direct is. Hij heeft ook al vele buien van me meegemaakt (al zijn die dan op afstand), maar heeft daar nooit een punt van gemaakt. Sterker nog, hij komt nu steeds dichterbij terwijl ik 1x per jaar eigenlijk wel genoeg vind. Investeer liever in iemand die wel een blijvertje kan worden.

Deze 'gedragstherapie' heb ik gehad in Griekenland, waar ik dus bijna 6 jaar gewoond heb. De Grieken gaan nl. heel diep in op persoonlijke issues/emoties/liefde, heel anders dan de nuchtere Hollanders (alhoewel die nuchterheid ook wel weer voordelen heeft hoor)
Dag allemaal,

Miran, denk dat ik jouw gevoelens als geen ander begrijp. Maar... ga bij jezelf ten rade.. is er reden om te denken dat hij er nu anders instaat dan een maand geleden? Als dat wel zo is, dan is dat prachtig.

Als dat niet zo is, ben ik bang dat de situatie neerkomt op hetzelfde als destijds. Jij hebt meer gevoelens voor hem dan andersom en daar maakt hij "gebruik van", al zal hij je uiteraard ook echt wel leuk vinden. Maar de kans is groot dat er bij hem niet meer is dan dat. Hoop dat je hier goed over nadenkt, anders voel je je straks weer net zo als een paar weken terug, zo niet erger... en je bent weer terug bij af.
Hai LM, leuk dat je er weer even bent.

Ja er zijn wat zaken veranderd. Hij is echt bezig aan een nieuwe start, nieuw huis (los van ex..), nieuwe baan, plannen....hij ziet de zon iets meer schijnen en heeft de psych wat minder nodig.
PS LM, vlek is eruit......wondermiddel heet chloor !

Volgens mij had ik die tip van Ivyrosa.
mmmh klinkt als mijn ex. Maar misschien mag ik de zaken niet teveel vergelijken. Misschien is het goed voor hem om nog wat langer te laten werken aan zijn nieuwe start...over een paar maanden, als hij weer lekker in zijn vel zit, zal hij pas goed kunnen bedenken wat hij voor je voelt denk ik...Dan heeft hij zijn leven misschien wat meer op de rit en kan hij ook weer objectief naar de liefde kijken...

Naar mijn idee kun je beter wat afstand nemen, en denken aan xenia's uitspraken... "If you love something..."

Maar nogmaals, ik begrijp je maar al te goed en veroordeel je er zeker niet om als je er wel mee doorgaat. Alleen ben ik net dezelfde misstap begaan, ben ik weer pijn gedaan, en wil je dat besparen.
Top van de vlek! Hopelijk moet je dan binnenkort ook weer eens naar de zon voor je werk, anders ligt die witte broek in de kast te wachten op de zomerzon van volgend jaar denk ik
Ja weet ik LM, is lief van je.

Ik houd het contact dus low-proflie, ik ben er niet heel verdrietig om, of heel erg mee bezig. Niet meer...

Het is meer, dat toen ik dat smsje gister kreeg, ik heel bewust dacht. Ok, je denkt aan mij, maar ik ga niet hetzelfde terugzeggen, want voor je het weet krijg ik die deksel weer op m'n neus.

Hoe is het verder met jou?
quote:liefmeisje2 schreef op 04 oktober 2008 @ 13:48:

Top van de vlek! Hopelijk moet je dan binnenkort ook weer eens naar de zon voor je werk, anders ligt die witte broek in de kast te wachten op de zomerzon van volgend jaar denk ik ja wordt wel volgend jaar denk ik, maar wel winterzon op verre bestemming. Ik kan nooit wachten tot de zon hier weer eens schijnt....
Nee maar merk dat ondanks dat je het contact low-profile houdt.. het je toch wel bezighoudt. En dat is ook wel logisch. Toch vind je het leuk om even een smsje te ontvangen of even iets te horen... op die manier blijft hij toch nog in je hoofd zitten. Maar ken het gevoel van lekker die aandacht krijgen ook erg goed.

Denk in elk geval goed aan wat jij wil, en probeer niet te afhankelijk van hem te worden, zoals iemand anders hier net zei.

Met mij gaat het goed hoor.
LM je zei toen dat je met iemand (professioneel) wilde gaan praten over allerlei dingen die in je hoofd spelen. Heb je dat nog gedaan?
quote:liefmeisje2 schreef op 04 oktober 2008 @ 13:47:

Misschien is het goed voor hem om nog wat langer te laten werken aan zijn nieuwe start...over een paar maanden, als hij weer lekker in zijn vel zit, zal hij pas goed kunnen bedenken wat hij voor je voelt denk ik...Dan heeft hij zijn leven misschien wat meer op de rit en kan hij ook weer objectief naar de liefde kijken...

Dit is wel een goed inzicht en waarschijnlijk ook waar thanks
LM; heeft ie niet meer gereageerd op je email?

Trouwens, nog ff wat relativeren. Ik sta niet altijd zo sterk in mn schoenen hoor. Hangt ook van mn gemoedstoestand af zeg maar. En natuurlijk heb ik ook mn zwakke momenten-periodes en kan ik ook te lang in iets blijven hangen, waarvan al duidelijk is dat t niet goed voor me is. Ben ook al heel lang niet echt verliefd geweest, dus als dat ooit weer eens mocht gaan gebeuren..... Wel ben ik goed in dingen bij mijzelf houden, ga dus niet in iemands hoofd zitten en dat scheelt veel sores.
Nee dat heb ik niet meer gedaan. Heb echt even een tijdje flink in de knoop gezeten met mezelf en wist me echt geen raad meer. Maar ben na een korte break wel weer aardig opgekrabbeld. Voel me zoveel beter nu. En kan dingen ook weer wat meer een plek geven. Al kan het nog steeds geen kwaad denk ik om toch die stap nog te zetten. Het blijft een hoge drempel voor me. Ik heb besloten om me de aankomende tijd (maanden) eerst maar eens op een nieuwe baan moet gaan richten. En mannen maar even uit mijn hoofd moet zetten. Dat brengt teveel onrust met zich mee en ik stap steeds in dezelfde valkuilen. Heb van ex (ex met kind) niks meer gehoord na mijn mail, en hoe verdrietig en teleurgesteld ik daar ook over ben, heb voor mezelf besloten geen contact meer te zoeken. Ik heb mijn best gedaan, als hij er verder niks mee doet dan is het jammer.
Hee, wat een drukte hier opeens! Leuk! En spannend hoor, 2 dates vanavond, haah! Morgenmiddag weer wat te lezen!

Ik ga vanavond uit (yay!) en ik hoop ZO dat die ene leuke jongen die ik een paar weken geleden tegen kwam er ook zal zijn! Vast niet.. maar ik hoop het wel Best een vaag verhaal nog, ik heb maar heel even met hem gekletst maar ik ken hem al heel lang van gezicht (en hij mij ook, daar begon het gesprekje mee). Verder zag ik hem later die avond af en toe kijken, en waarom ik daar op dat moment niks mee heb gedaan.. ik weet het zelf niet eens! Dus ik wil wel meer dan een minigesprekje nu, hah!

Als ie er niet is, ook geen man overboord (dan kom ik hem volgend weekend tegen, dat weet ik vrij zeker ) want ik heb gewoon ongelofelijk zin in dansen en drinken en komen er heel veel leuke mensen, dus ik verwacht een goeie avond!
Ok, ik snap het. Idd eikel (in het kader van de herfst dat hij niet meer heeft gereageerd. Ik heb zoiets vorig jaar meegemaakt, na stuk of 6 leuke dates hoorde ik helemaal niets meer.......laatste smsje was "ik bel je zo, x "

Ik dacht dat hij ergens in een ziekenhuis was beland of zo. Maar, nee hoor, via via kwam ik erachter dat hij gewoon alive and kicking was, maar gewoon niet het lef had om de waarheid te zeggen. Geen antwoord is ook een antwoord, maarja, je hebt ff tijd nodig om het te verwerken.

Als je echt worstelt met allerlei dingen, dan lijkt een psych me best ideaal. Om lekker tegenaan te praten op best anonieme en objectievere manier dan met vriendinnen. Maar ik snap ook dat je het eng vindt.
quote:Miranda01 schreef op 04 oktober 2008 @ 13:56:

[...]

Dit is wel een goed inzicht en waarschijnlijk ook waar thanksZo denk ik er nu over bij mijn ex. Ik weet niet precies wat TM in jouw geval heeft meegemaakt en wat hij moet verwerken, maar mijn ex heeft ook nog veel om mee te dealen uit het verleden en heden. Tijdens onze date 1,5 week terug hebben we het daar uitgebreid over gehad. Hij zei me dat hij veel rustiger was geworden en hij nu zaken op een rijtje aan het zetten was. Proberen het verleden te verwerken, het een plaatsje te geven omdat hij door had dat hij pas dán verder kon met zijn leven in het heden en de toekomst. Vond het fijn te horen dat hij tot dit inzicht is gekomen, en er nu ook echt mee aan de slag is gegaan. Hij is er nog niet, misschien nog lang niet. Maar ik weet ook dat hij zolang hij hier mee bezig is niet objectief naar de liefde kan kijken... Voel soortgelijks ook bij jou, vandaar mijn woorden...
Heeft maar 20min geshopt en heeft 200 euro uitgegeven..

1 nieuw roze/grijs/zwart geblokt rokje van Forecast

1 lang grijs shirt met wijde col (voor op dat rokje) ook forecast

1 blauwig lang shirt met wijde col voor gewoon op maillot e.d

1cd van Sandi Thom

1bosje bloemen

1 nieuwe bloemenvaas
veel meegemaakt, belangrijkste punt: vader overleden en mede daardoor beetje identiteitscrisis. Wie ben ik, wat wil ik, wie zijn mijn echte vrienden etc..

Wanneer noemen jullie eigenlijk iemand een ex? Na hoeveel dates? Vroeg ik mij zo af...ik heb bij hem het gevoel dat hij nooit echt Mijn Vriend is geweest, ook al hebben we er al aardig wat dates op zitten...had jij dat gevoel bij hem wel LM?
Interessante woorden staan hier ..

En ging ik behoorlijk off topic met mijn shop berichtje *sorry*
quote:Miranda01 schreef op 04 oktober 2008 @ 14:06:

Ok, ik snap het. Idd eikel (in het kader van de herfst dat hij niet meer heeft gereageerd. Ik heb zoiets vorig jaar meegemaakt, na stuk of 6 leuke dates hoorde ik helemaal niets meer.......laatste smsje was "ik bel je zo, x "

Ik dacht dat hij ergens in een ziekenhuis was beland of zo. Maar, nee hoor, via via kwam ik erachter dat hij gewoon alive and kicking was, maar gewoon niet het lef had om de waarheid te zeggen. Geen antwoord is ook een antwoord, maarja, je hebt ff tijd nodig om het te verwerken.

Als je echt worstelt met allerlei dingen, dan lijkt een psych me best ideaal. Om lekker tegenaan te praten op best anonieme en objectievere manier dan met vriendinnen. Maar ik snap ook dat je het eng vindt.

Irritant zijn dat soort mannen inderdaad! Zeg dan gewoon hoe je erover denkt, schept duidelijkheid. En uiteindelijk helpt duidelijkheid bij het verwerkingsproces.

In mijn geval hebben ex en ik best een historie met elkaar. Vanaf dag 1 was het alsof we al bijna samenwoonden. Vier maanden samen geweest, daarna "onofficieel" nog 2 maanden elkaar af en toe gezien. Het rare is dat ik altijd heb gedacht dat het met hem anders was. Wij waren eerlijk naar elkaar toe... en behandelden elkaar met respect. Daarom begrijp ik ook echt niet waarom ik geen reactie heb gekregen op mijn mail.

Psych is denk ik ook wel goed. En ook zeker in mijn geval. Op relatievlak gaat het me allemaal niet echt voor de wind (zoals je weet), heb het idee dat ik soms tegen dezelfde dingen aanloop. Heeft alles met zelfvertrouwen, zelfrespect te maken... Kan geen kwaad om daar eens met een expert over te praten, maar zoals gezegd die stap is mijlenhoog! Het helpt wel om van steeds meer mensen te horen dat zij het ook hebben gedaan...
Zal ik aan TM vragen wie zijn psych is? Misschien iets voor jou
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2008 @ 14:10:

Interessante woorden staan hier ..

En ging ik behoorlijk off topic met mijn shop berichtje *sorry*Geeft niet Vleer, lekker dat je zo goed geslaagd bent!
Misschien moet ik ook maar eens naar een psych, die kan me vast wel wat leren. Tenzij het een soort Dr. Rossi is

Krijgen we misschien nog wel korting, 2 voor de prijs van 1 LM?
Ja leuk Vleer !

Ik moet ook nog naar de stad ! Maar geen zin......
quote:Miranda01 schreef op 04 oktober 2008 @ 14:10:

veel meegemaakt, belangrijkste punt: vader overleden en mede daardoor beetje identiteitscrisis. Wie ben ik, wat wil ik, wie zijn mijn echte vrienden etc..

Wanneer noemen jullie eigenlijk iemand een ex? Na hoeveel dates? Vroeg ik mij zo af...ik heb bij hem het gevoel dat hij nooit echt Mijn Vriend is geweest, ook al hebben we er al aardig wat dates op zitten...had jij dat gevoel bij hem wel LM?

Klinkt bekend, Miran. Hij moet dingen echt op een rijtje zetten voor hij weer helemaal door kan met zijn normale leventje.

Poeh ja lastige vraag, wanneer je iemand je vriendje noemt...

Als je elkaar echt regelmatig ziet, en je weet dat jij de enige bent met wie hij omgaat (en andersom)...tja als "het gevoel" er is. Hoeft niet eens zo afhankelijk te zijn van aantal dates. Bij ex, was dat al vrij snel, maar kwam ook omdat we vanaf de 1e dag niet meer zonder elkaar konden... (tot het hém ging benauwen dan )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven