Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik ben er ook weer eventjes....

Ooooh Appeltje wat balen zeg! Tuurlijk is dat een teleurstelling.....

Heb je geen nieuwe afspraak gemaakt met elkaar?
Gaat niet door vanaaf... We hebben wel een afspraak voor zaterdagmiddag (geen last van werk, dat dan weer wel).
Ah, nou da's mooi, nieuwe afspraak. Dan was het in ieder geval geen slap excuus om onder de date uit te komen
pfieuw...
Ooooh ok dan.....zo blijft het nog even spannend
misschien had ie zich wel vergipst...en een dubbele date staan...weten wij veel

het blijven mannen

die zijn niet zo slim in dates plannen
Nou zaterdagmiddag! Gezellig! Wat gaan jullie dan doen?

Moet jij ook nog even wachten....ik tot zondag! Trek het nu al niet meer Ik ben zo slecht in dates....
We gaan een bak koffie drinken. Niet uit eten zoals laatst met die kwast

Oww WM!! ff teruglezen hoor met wie dat nou was die date van jou. Spannend hè
Met een jongen/man die ik heb ontmoet op een verjaardag
Ja heb het gelezen! hihi
Maar jij hebt deze tenminste al gezien WM. Ik moet het nog maar afwachten of hij leuk is!

Of ben je zo zenuwachtig juist omdat ie leuk is?
Oe, dus na het weekend kunnen we twee date-verslagen verwachten! :-)

Bah, waarom regent het nou nog steeds...
en jij dan Mozzarella? Nog steeds geen date met BE?

Ja die regen komt me ook al m'n neus uit. Ik wou nog naar de stad, maar niet met dit weer.
Even snel halloooo zeggen! Ga mij weer even verbazen bij 'ik verrtrek'...snap niet waarom al die mensen zo onvoorbereid gaan emigreren. Ben zelf heeeeeeeeel erg voorbereid geemigreerd in 2002 en kan me dan zo verbazen over die impulsieve stappen die mensen nemen en dan meestal ook nog met kinderen. Wil niet arrogant doen hoor, onze relatie redde het nl. niet en ging na 1,5 jaar stuk, dus dat hadden we niet meegenomen in de jaren voorbereiding.

Appeltje: jammer! zouden jullie vanavond ook koffie drinken? mailtje was idd niet zo aardig, maar waarschijnlijk is ie echt heel erg druk, Heb je zn stem al wel gehoord?

Lief meisje: hoe is t met je??
Voel me alweer een beetje beter. Een paar hele leuke smsjes gehad.

Nee Xenia, heb z'n stem nog niet gehoord en ik durf niet te bellen...DOODENG is dat
Klopt Xenia, sommige mensen denken er niet genoeg over na. Het heeft zo'n impact op je leven.

Kan er een beetje over meepraten...mijn huwelijk ging stuk na 2 maanden alleen maar reizen. Laat staan emigreren.
Xenia; waar ben jij naar toe ge-emigreerd?

Ben niet nieuwgierig....

Ben maar weer achter de pc geschoten. Merk dat ik steeds minder zin heb om 's avonds met pa en ma op de bank te zitten. Balen dat er gewoon niets in de omgeving is te vinden om te wonen...

Maar ach; ik overleef het hier nog wel even
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Je hoeft ook niet perse te bellen hoor, Appeltje, was alleen ff nieuwsgierig (of mag graag alles weten..).

Ik ben naar een Grieks eiland geemigeerd, Ingelke. heb daar 5,5 jaar gewoond, dus 4 jaar alleen, gelukkig gingen mn ex-vriend en ik nog goed met elkaar om in werk (hadden een zaak samen) en prive. Heel erg jammer dat het geescaleerd is toen ik in 2006 uit zaak stapte en half jaar later besloot terug te keren naar Ned. Hij kon dat niet handlen en reageerde dat heel erg op mij af. Was graag met beter gevoel over hem/ons geremigeerd, maar misschien is het ook wel beter zo.

Woon nu alweer jaartje in Ned. trouwens.

Hoelang woon je (weer) bij je ouders? lijkt me idd heel moeilijk. Veel suc6 met het vinden van een eigen stekkie.

BE, is alles goed met je of heb je t opgegeven in deze vrouwenwereld?
Wat een kolere snert weer.. eerst al vertraging met de trein vervolgens reden er geen trams naar Adam zuid. Geen taxi te krijgen.. Dus maar gaan lopen van JAWEL centraal station naar bijna bij de Rai..

Net bij t okura hotel kon ik een taxi krijgen .. Rot op dacht ik heb t hele takke eind gelopen in de snertregen dat laatste stuk red ik ook nog wel.. Dus zeikkkkk nat bij mijn nicht gekomen..

Nu rood wijntje en mij kunnen ze lek schieten haha
Xenia haha ik ben zelf ook geemigreerd naar Curacao.. Mijn relatie redde t na 2 maanden al niet meer toen we samen waren op het eiland. En ben terug gegaan naar NL.. Was ook heel erg voorbereid heen gegaan. Werk en huisje geregeld geld gespaard e.d. ..

Maar had er NOOIT aan gedach dat de relatie misschien geen stand zou houden.. hehe
En ik heb een onwijs leuke mail gekregen van een leuke vent op RP.. Echt heb dubbel gelegen van het lachen om zijn mailtje.. Ga morgen maar eens een leuke mail terug sturen..

Oke nu genoeg ego postings.. Ik ga eens ff de wijnfles induiken
Maar jij woonde toch nog niet samen met hem in Ned.? Dus je ging hem bij hem wonen zeg maar.

Bij mij was dat wel anders, vandaar dat ik ook gebleven ben. Wij woonden 7,5 jaar samen voordat we gingen emigreren. We hadden samen al een heel goed leven opgebouwd in Ned. (relatie even buiten beschouwing gelaten), maar ook aparte levens vooral sociaal gezien. En beiden topdrukke baan. Tja, en dan ben je 24/7 samen op een klein eiland. Dat had ik dus onderschat....het bracht ons niet nader tot elkaar wat ik had gehoopt.

Trouwens, de moeder van mn vriendin is vanochtend overleden. Ze had iedereen gesmst vanochtend en zojuist belde ze nog even. Ze was vredig ingeslapen, gelukkig maar. Volgende week dus begrafenis, eerste na crematie van mn vader (nu alweer bijna 3 jaar geleden), dus zie er wel wat tegenop.

Vleer, heb je nou morgen je date? Veel plezier in Amsterdam,geweldige stad he (daar heb ik dus ook 8,5 jaar gwwond, in oud-west).
Hi ben ik weer.....ben net terug van tekenles. Ik moet nog hoop leren, wel heel leuk om te doen

Leuk die dates van Appeltje en WM...ik ben heeeeeel benieuwd. Ik ga maar eens wat actiever worden op RP...ik doe er niets mee momenteel.

Xenia wat erg voor je vriendin. Sterkte!!!
Xenia@ sterkte wat erg voor je vriendin.

Gek eigenlijk kan mij er niets bij voorstellen dat 1 of beide ouders er niet meer zullen zijn. Ik hoop zo dat dat nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gaat duren.. Ergens ben ik er denk ik best wel bang voor.. Zelf doodgaan tja dat hoort erbij en ben zelf niet bang voor de dood. Maar mijn ouders broertje of zusje als die overlijden brrrrr moet er niet aan denken..

Heb wel eens dat ik in bed lig en er alleen nog maar aan denk dat bv mijn moeder of vader overlijd. Dan biggelen de tranen over mijn wangen.

Idd ex woont op Curacao en heb hem daar ook leren kennen.

Tandarts bezoek vanmorgen was prettig haha.. Weer erg gelachen met zijn tandarts collega's die allemaal met boren in mijn kies zaten te wroeten.Eigen tandarts lukte t niet met tig boortjes geprobeerd te hebben, vervolgens ging hij zijn collega vragen , die lukte het ook niet en zo in ene stonden er 4 leuke jonge tandartsen aan mijn stoel. Ze moesten dieper komen en dat lukte niet, geen van allen kreeg het voor elkaar..Ik heb ze toen gevraagd wat voor kerels t in vredesnaam zijn dat ze niet dieper kunnen gaan

Hilariteit in de behandelkamer
Woehoe Vleer; strakke actie bij ta ! Goed manne.

Over wat je zegt dat je kunt liggen janken in bed bij de gedachte dat je een dierbare verliest; kan ik ook heel erg hebben.

Xenia; sterkte meis; verschrikkelijk zo'n verlies. Was ze al langer ziek. Alvast sterkte bij de begrafenis volgende week. Niet vreemd dat je er nog eens extra tegenop ziet; komt alles weer terug lijkt me.

Jou vraag; woon nog thuis, ben 22 en nu een jaar afgestudeerd. Wil graag in dit dorp blijven wonen maar er is te veel vraag en te weinig aanbod. Buiten dit dorp is er overigens ook weinig te krijgen. Nu ik een eigen inkomen heb hoop ik steeds meer dat ik een bovenaan de wachtlijst gezet wordt, maar dat duurt nog wel even.

Nog weekeindplannen hiero? Ingel moet vnvd, morgen en overmogenavond werken, maar gaat morgenavond wel naar een feesje. Dus dat komt wel goed.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven