Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 12 oktober 2008 om 11:14
Welkom Guinnevere
Hier rustig avondje achter de rug. RP moet ik nog terugbellen.
TM belde gisteravond ook nog! Hij was in de stad en vroeg of ik ook naar de kroeg kwam waar hij zat, maar ik voelde me niet zo fit, dus kon me niet meer opladen voor de kroeg (lag lekker op de bank en ging 00 uur naar bed). Ergens wel jammer, want ik wil hem graag weer zien. En ik vond het leuk dat hij aan mij dacht en belde. Aan de andere kant wil ik niet te beschikbaar voor hem zijn in deze situatie (heeft hij wel of niet gevoelens voor mij), dus vandaar dat ik ook niet "op afroep" naar hem toe ben gegaan of denk ik nu te moeilijk?
Hier rustig avondje achter de rug. RP moet ik nog terugbellen.
TM belde gisteravond ook nog! Hij was in de stad en vroeg of ik ook naar de kroeg kwam waar hij zat, maar ik voelde me niet zo fit, dus kon me niet meer opladen voor de kroeg (lag lekker op de bank en ging 00 uur naar bed). Ergens wel jammer, want ik wil hem graag weer zien. En ik vond het leuk dat hij aan mij dacht en belde. Aan de andere kant wil ik niet te beschikbaar voor hem zijn in deze situatie (heeft hij wel of niet gevoelens voor mij), dus vandaar dat ik ook niet "op afroep" naar hem toe ben gegaan of denk ik nu te moeilijk?
zondag 12 oktober 2008 om 11:54
Nou vooruit dan
We zijn in de stad wat gaan drinken en na wat gepraat te hebben zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we daar nog wat gedronken, gepraat, gezoend en daarna is ze blijven slapen. En het is toch een stuk leuker om naast iemand wakkert e worden dan alleen......
Ja ze woont een minuut of 25 van me vandaan met de auto dus dat is ook perfect.
We zijn in de stad wat gaan drinken en na wat gepraat te hebben zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we daar nog wat gedronken, gepraat, gezoend en daarna is ze blijven slapen. En het is toch een stuk leuker om naast iemand wakkert e worden dan alleen......
Ja ze woont een minuut of 25 van me vandaan met de auto dus dat is ook perfect.
zondag 12 oktober 2008 om 11:59
Goeiemorgen (nog net!)
Wat een leuke verhalen allemaal weer. BE en Veeer in love, wow!
Ik moet nog ff wakker worden hoor...aspoes, waar is de koffie??
Gisteren leuke dag gehad bij mn broer, schoonzusje en kindertjes, om 21.30 thuis gekomen en tot 2.00 heel romantisch avondje met ZZP!!! Virtueel he? haha. Was heel leuk en we hebben beiden kriebels (niet te verwarren met vlinders, die kunnen virtueel niet ontstaan bij mij).
Miran, ga die RP maar ff bellen, Weet je ook of het beetje klikt of niet en kun je daarna besluiten wat je doet met TM.
Voor de rest: haaaai!
WM heeft toch weer date vandaag? En waar is pop?
Wat een leuke verhalen allemaal weer. BE en Veeer in love, wow!
Ik moet nog ff wakker worden hoor...aspoes, waar is de koffie??
Gisteren leuke dag gehad bij mn broer, schoonzusje en kindertjes, om 21.30 thuis gekomen en tot 2.00 heel romantisch avondje met ZZP!!! Virtueel he? haha. Was heel leuk en we hebben beiden kriebels (niet te verwarren met vlinders, die kunnen virtueel niet ontstaan bij mij).
Miran, ga die RP maar ff bellen, Weet je ook of het beetje klikt of niet en kun je daarna besluiten wat je doet met TM.
Voor de rest: haaaai!
WM heeft toch weer date vandaag? En waar is pop?
zondag 12 oktober 2008 om 12:00
hier Xen...koffie !!!!! (weet niet hoe ik plaatjes moet plakken
aha vandaar dat we je hier misten gisteravond. spannend!
Je moet hem maar gauw gaan ontmoeten!!
Leuk BE !! (wil je ook koffie?). Klinkt goed en idd, het is heerlijk om naast iemand wakker te worden. Alhoewel ik dat de eerste date eigenlijk nooit doe, weetniet, ,ik wil me dan nog niet helemaal overgeven. Zoiets....
aha vandaar dat we je hier misten gisteravond. spannend!
Je moet hem maar gauw gaan ontmoeten!!
Leuk BE !! (wil je ook koffie?). Klinkt goed en idd, het is heerlijk om naast iemand wakker te worden. Alhoewel ik dat de eerste date eigenlijk nooit doe, weetniet, ,ik wil me dan nog niet helemaal overgeven. Zoiets....
zondag 12 oktober 2008 om 12:09
Goedemorgen allemaal!!
BE wat leuk dat het zo goed klikt!! Heeft ze al een afkorting?
Xenia de kriebels....wat leuk! Love is in the air op dit topic!! Word er helemaal blij van!! Wanneer ga je nou daten met zzp?
Miranda idd bel RPmeneer nou maar! Je kan het maar weten of het daadwerkelijk klikt...toch?
Ik heb over anderhalve week een date, duurt nog even dus. We mailen over en weer naar elkaar, is wel gezellig. Ben wel erg benieuwd naar hem, via mail komt ie leuk over, kijken of ie in het eggie ook zo is.
BE wat leuk dat het zo goed klikt!! Heeft ze al een afkorting?
Xenia de kriebels....wat leuk! Love is in the air op dit topic!! Word er helemaal blij van!! Wanneer ga je nou daten met zzp?
Miranda idd bel RPmeneer nou maar! Je kan het maar weten of het daadwerkelijk klikt...toch?
Ik heb over anderhalve week een date, duurt nog even dus. We mailen over en weer naar elkaar, is wel gezellig. Ben wel erg benieuwd naar hem, via mail komt ie leuk over, kijken of ie in het eggie ook zo is.
zondag 12 oktober 2008 om 12:28
Thanks voor de koffie Miranda! Heb een beetje katerig gevoel, net iets teveel rose gedronken gisteravond.
Zat ik gisteravnd dus op de chat met zzp, gaat de bel om 23.15 of zo..was t mn beste vriend met zijn vriend. Waren uit eten geweest en kwamen nog ff drankje bij mij doen. Vond dat wel wat lullig voor zzp, maar hij vond het geen probleem. Is gelijk ff gekeurd door mn vrienden (tja, laptop staat op bank en foto zie je dus bij de chat) en goedgekeurd. ZZp vond het een hele eer door 2 homo's goedgekeurd te worden. Mn beste vriend was nu heel geinteresseerd hoor, hoefde iig niet in de verdediging.
Wil voorstellen om weekend van 25e af te spreken. Hij dringt niet aan, laat t aan mij over. Prima dus.
BE: echt leuk voor je! Maar kan me nog discussie hier herinneren over sex op 1e date of niet....en jij zou dat dus nooit doen.
Zo zie je maar weer...als t goed voelt, maakt het eigenlijk niets uit.
Erykah, ook een spannend vooruitzicht!
Zat ik gisteravnd dus op de chat met zzp, gaat de bel om 23.15 of zo..was t mn beste vriend met zijn vriend. Waren uit eten geweest en kwamen nog ff drankje bij mij doen. Vond dat wel wat lullig voor zzp, maar hij vond het geen probleem. Is gelijk ff gekeurd door mn vrienden (tja, laptop staat op bank en foto zie je dus bij de chat) en goedgekeurd. ZZp vond het een hele eer door 2 homo's goedgekeurd te worden. Mn beste vriend was nu heel geinteresseerd hoor, hoefde iig niet in de verdediging.
Wil voorstellen om weekend van 25e af te spreken. Hij dringt niet aan, laat t aan mij over. Prima dus.
BE: echt leuk voor je! Maar kan me nog discussie hier herinneren over sex op 1e date of niet....en jij zou dat dus nooit doen.
Erykah, ook een spannend vooruitzicht!
zondag 12 oktober 2008 om 12:44
zondag 12 oktober 2008 om 12:56
haha
Taalbarbaar was geen grap
Dat je beter moet lezen ook niet
we adviseren je om rp te bellen omdat je je afvroeg of je tm over hem moest vertellen of niet. Dan moet je niet gaan roepen dat wij willen dat je rp belt en niet tm...daar gaat het dan toch niet over?
blijf wel bij jezelf...wereld draait toch niet om TM?
(sorry dat ik t zo zeg, is goed bedoeld hoor)
Taalbarbaar was geen grap
Dat je beter moet lezen ook niet
blijf wel bij jezelf...wereld draait toch niet om TM?
(sorry dat ik t zo zeg, is goed bedoeld hoor)
zondag 12 oktober 2008 om 13:02
quote:Miranda01 schreef op 12 oktober 2008 @ 13:00:
ja, maar RP ga ik niet meer bellen, want die is afgeschreven toch?
Door mij zou ie afgeschreven zijn..maar weet natuurlijk niet hoe hij verder bij je overkomt...je hoeft niet altijd naar mij te luisteren hoor
Deze suffe ouwe muts gaat ff terug naar bed, voel me niet echt topfit..zou met vriendinnetje gaan wandelen, maar die bel ik even af.
Tot later!
ja, maar RP ga ik niet meer bellen, want die is afgeschreven toch?
Door mij zou ie afgeschreven zijn..maar weet natuurlijk niet hoe hij verder bij je overkomt...je hoeft niet altijd naar mij te luisteren hoor
Deze suffe ouwe muts gaat ff terug naar bed, voel me niet echt topfit..zou met vriendinnetje gaan wandelen, maar die bel ik even af.
Tot later!
zondag 12 oktober 2008 om 13:07