Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 29 oktober 2008 om 21:57
Nou, ok dan...
Hij bood excuses aan, was niet de bedoeling me onzeker te maken. Hij is wat langzaam in dit soort dingen, voelde zich niet lekker en heel druk op werk. Had in gedachten me vanavond of donderdag te bellen. Hem uitgelegd wat mijn insteek was. Dat stilte anticlimax was na zon leuke avond en zon leuke opbouw naar die avond toe en dat het mij ook onzeker maakte. Hij verzekerde me dat ik daar geen reden toe had. Hij had t ook super gevonden en wil me heel graag weer zien. Hij wil t voor nu wel vrijblijvend houden en maar zien waar t schip strandt. Heb gezegd dat ik dat prima vind en ook begrijp dat hij pas single is in tegenstelling tot mij en dat je dan toch wat anders in dit soort zaken staat.
Hij was nu ziekjes en bleef al op omdat ik gezegd had dat ik pas na 21.30 thuis zou zijn, dus kwartiertje gesproken.
Vervolg gaat er komen dus, nog niets vastgelegd. Hij is ook niet ieder weekend thuis, blijft ook wel in Amsterdam. dus we hebben t even opengelaten.
Nou, was leuk gesprek en we vinden elkaar leuk...Ga nu Griekse god even mailen dat t niet doorgaat. Heb ik hem niets van verteld hoor! Wel gezegd dat ik vrijdag en maandag vrij ben.
Ik ben blij!
Hij bood excuses aan, was niet de bedoeling me onzeker te maken. Hij is wat langzaam in dit soort dingen, voelde zich niet lekker en heel druk op werk. Had in gedachten me vanavond of donderdag te bellen. Hem uitgelegd wat mijn insteek was. Dat stilte anticlimax was na zon leuke avond en zon leuke opbouw naar die avond toe en dat het mij ook onzeker maakte. Hij verzekerde me dat ik daar geen reden toe had. Hij had t ook super gevonden en wil me heel graag weer zien. Hij wil t voor nu wel vrijblijvend houden en maar zien waar t schip strandt. Heb gezegd dat ik dat prima vind en ook begrijp dat hij pas single is in tegenstelling tot mij en dat je dan toch wat anders in dit soort zaken staat.
Hij was nu ziekjes en bleef al op omdat ik gezegd had dat ik pas na 21.30 thuis zou zijn, dus kwartiertje gesproken.
Vervolg gaat er komen dus, nog niets vastgelegd. Hij is ook niet ieder weekend thuis, blijft ook wel in Amsterdam. dus we hebben t even opengelaten.
Nou, was leuk gesprek en we vinden elkaar leuk...Ga nu Griekse god even mailen dat t niet doorgaat. Heb ik hem niets van verteld hoor! Wel gezegd dat ik vrijdag en maandag vrij ben.
Ik ben blij!
woensdag 29 oktober 2008 om 22:04
Oh ja, we gaan volgende x wel iets rustiger doen, want hij was zo brak geweest (en dat zonder drank) dat ie volgende avond feestje had afgezegd.
En het woord bevestiging ook even genoemd..dat ik geen liefdesverklaring verwacht, maar wel ff bevestiging dat ie t ook leuk had gevonden en vervolg er in zit. Dat vrouwen dat nodig hebben!
En het woord bevestiging ook even genoemd..dat ik geen liefdesverklaring verwacht, maar wel ff bevestiging dat ie t ook leuk had gevonden en vervolg er in zit. Dat vrouwen dat nodig hebben!
woensdag 29 oktober 2008 om 22:21
quote:Xenia66 schreef op 29 oktober 2008 @ 22:14:
Nou dat ie begreep dat ie dat wel eerder had kunnen geven, maar ook dacht dat hij dat die avond genoeg gegeven had
hij wist ook niet meer van dat koele smsje...zo brak was ie geweest dus.
Haha, oohww echt weer typisch he?
Mannen !!!
Heerlijk gesprek, daar kun je weer ff mee voort toch?
Hopelijk gauw jullie 2e date!
Vleer, ja, ik zou het zo graag willen, had ik maar wat meer geduld..
Nou dat ie begreep dat ie dat wel eerder had kunnen geven, maar ook dacht dat hij dat die avond genoeg gegeven had
Haha, oohww echt weer typisch he?
Mannen !!!
Heerlijk gesprek, daar kun je weer ff mee voort toch?
Hopelijk gauw jullie 2e date!
Vleer, ja, ik zou het zo graag willen, had ik maar wat meer geduld..
woensdag 29 oktober 2008 om 22:31
quote:Miranda01 schreef op 29 oktober 2008 @ 22:22:
[...]
Hoe gaat het met jou WM?
Tsja buiten het feit dat ik heel graag zou horen dat hij mijn vriend wil zijn gaat het heel erg goed
We hebben een nieuwe date....vrijdag.....lekker uiteten en daarna naar de bios. Lekker cliché maar wel erg leuk!
Verder heeft hij wel laten doorschemeren dat het niet zo'n erge planner is.....
[...]
Hoe gaat het met jou WM?
Tsja buiten het feit dat ik heel graag zou horen dat hij mijn vriend wil zijn gaat het heel erg goed
We hebben een nieuwe date....vrijdag.....lekker uiteten en daarna naar de bios. Lekker cliché maar wel erg leuk!
Verder heeft hij wel laten doorschemeren dat het niet zo'n erge planner is.....
woensdag 29 oktober 2008 om 22:34
quote:Xenia66 schreef op 29 oktober 2008 @ 22:14:
hij wist ook niet meer van dat koele smsje...zo brak was ie geweest dus.
Wel lief en fijn om te weten dat hij je gevoel begrijpt! Altijd goed om te weten... Nou het ziet er erg positief uit voor in de toekomst!!
Wel goed en netjes dat je GG af hebt gezegd!
Wel lief en fijn om te weten dat hij je gevoel begrijpt! Altijd goed om te weten... Nou het ziet er erg positief uit voor in de toekomst!!
Wel goed en netjes dat je GG af hebt gezegd!
woensdag 29 oktober 2008 om 22:36
quote:Vleermuis28 schreef op 29 oktober 2008 @ 22:31:
Ah ... RP meneer heeft zojuist mij gebeld.. Netjes !
Hij wilde weten wie t was die dame die mij een mailtje stuurde.
Ik heb het hem niet gezegd en twijfel ook een beetje of ik dat moet doen. Voel me dan een beetje een klikspaan.Zo zo dat is inderdaad netjes! Had je hem erover verteld?
Ah ... RP meneer heeft zojuist mij gebeld.. Netjes !
Hij wilde weten wie t was die dame die mij een mailtje stuurde.
Ik heb het hem niet gezegd en twijfel ook een beetje of ik dat moet doen. Voel me dan een beetje een klikspaan.Zo zo dat is inderdaad netjes! Had je hem erover verteld?
woensdag 29 oktober 2008 om 22:44
Twijfelde wel heel eventjes hoor om mn GG definitief af te zeggen, want ja 2 jaar tegen 3 weken. Maar dit was verstandelijk. Gevoelsmatig kan ik t gewoon niet.
WM: leuk hoor vrijdag!!! Geef hem wat ruimte, dan komt t allemaal goed,
Vleer: tja, hoezo netjes? Hij is alleen nieuwsgierig denk ik.
Hoe zou t met Mozz op de bank zijn?
WM: leuk hoor vrijdag!!! Geef hem wat ruimte, dan komt t allemaal goed,
Vleer: tja, hoezo netjes? Hij is alleen nieuwsgierig denk ik.
Hoe zou t met Mozz op de bank zijn?