Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mozz veel plezier ,, best spannend om hem weer te zien *nuchter*

Xen: idd weg er mee, ik voel mij daar niet zo happy bij.

En kijk goed van je smsje .. Kom je vanavond wel ff melden wat hij te zeggen heeft ..
Xenia. Gelukkig!! Goed nieuws!! :-)
yeah Miranda, zo voelt t wel, maar nog ff afwachten wat ie te zeggen heeft...ben zelf ook beetje aan t oefenen nu..

Heeft TM al gereageerd op je smsje? Goed dat je nu zelf initiatief neemt! Toch braaf naar ons geluisterd dus :-)

Vleer: had die oetlul op rp gezegd dat ie date zoekt of vaste relatie? Waarom ga je niet eens op paiq? In mijn visie minder players en oetlullen dan op rp....
Ben ook erg benieuwd wat zzp te melden heeft... niet zo ongeduldig?! Ik duim dat we straks goed nieuws van je krijgen Xenia!

Vleer, die gozer heeft in ieder geval veel teveel dames tegelijk. Behalve als je gewoon zin hebt in 1 avond lol ofzo... maar anders... brrrrr.....

En wat dat betreft is hyves juist wel weer nuttig... weet je tenminste waar je aan toe bent. Al kan het idd ook juist onhandig zijn.

Vind het wel spannend hoor, straks! Heb 'm natuurlijk maandag ook de halve avond wel nuchter meegemaakt, maar straks valt het alsnog tegen! En dan zit dat hier op de bank! Haha! Nou ja, we zien wel he.
haha, jaaa,

Dat zit dan op je bank en krijg je niet zomaar weg he......

Ik neem wel initiatief, concertkaartjes waren nl. van mij, film was zijn idee, laatste keer eten was ook van hem.......ik had zaterdag gevraagd of hij zondag meewilde naar de sauna, maar kon hij ook niet, dus eigenlijk vind ik hem ook wel aan zet..........nee, geen reactie op sms. Zal morgen wel komen.

Hij zit nu thuis met z'n ex.... .........
Ik heb al eens gepaiqd.. Toen het er net was, is website van vrienden van Ukkie op Divi's .. Althans van haar kreeg ik toen eens de uitnodiging jaren geleden.. Toen vond ik t maar niets.. Zal eens kijken of mijn inlogcodes t nog doen
Haha Mozz, dat zit op je bank straks ja :-) wordt vast genieten en morgen moet je hem er weer uitkicken!

Zzp had wel een smiley achter dat 'niet zo ongeduldig he'gezet hoor, anders had ik er een ander gevoel bij gehad.

Ik heb echt een heerlijk dagje werken achter de rug, voelt veel beter dan de laatste weken, was echt te druk en teveel stress. Weer heel veel complimenten van mn baas gehad, zijn dan wel onderhuids zeg maar, maar uit alles blijkt dat ie erg blij met me is. Ook onderlinng met collega's heerst er op dit moment supersfeer. Is toch lekker thuiskomen!
Ik ben ook ongeduldig..... zie het niet meer zitten met TM eigenlijk.....waaarom plant hij niks nieuws.....
Oh Miranda...shitgevoel he? Voelt t voor jou als een aantrekken-afstoten spelletje?
Ow Miran, balen dat TM nog geen nieuw initiatief heeft genomen. En nou ook al zijn ex op bezoek vanavond... Inderdaad wel beetje zijn beurt he, voor een nieuw voorstel. Zouden wij vrouwen nou echt onterecht zo ongeduldig zijn?

Fijn dat het op je werk zo lekker gaat Xen!
Misschien is het ontbreken van een bevestiging wat onrust veroorzaakt bij vrouwen. Als ik weet dat iets goed zit, hoef ik heus niet iemand dagelijks of ieder weekend om mij heen te hebben.

Miranda, zit die ex je nu dwars?
Ex zit me niet dwars, duivel was gewoon afreageer-grapje..

Ze zien elkaar zo af en toe nog, hij liet wel duidelijk blijken niet echt zin te hebben in dat etentje en hij heeft mij zoveel over haar verteld dat ik wel zeker weet dat hij haar niet terugwil. Er gebeurt denk ik ook echt niks tussen hun, behalve dat zij gaat zeuren, zegt hij...haha...

Aantrekken, afstoten is het denk ik ook niet. Ik heb geen reden om te twijfelen aan hem, behalve dat hij geen nieuwe afspraak plant, gewoon druk is, denk ik.....hoop ik......
Miran kan mij voorstellen adt dit je een rotgevoel geeft.. Hij wilde opnieuw beginnen , blablabla.. En dan gaat ie eten met een ex..

*is bezig op paiq*
quote:Xenia66 schreef op 29 oktober 2008 @ 19:11:

Misschien is het ontbreken van een bevestiging wat onrust veroorzaakt bij vrouwen.absoluut !
Ik ga naar pilates! tot later, hopelijk met wat positief nieuws..maar negatief zal ik ook met jullie delen hoor!

Miran
Vleer heeft leuke match met iemand via Paiq.. alleen hij is 25.. maar wel erg grappig en gezellig. En zijn fotos zien er ook erg oke uit.. 4jr verschil kan dat ?
quote:Xenia66 schreef op 29 oktober 2008 @ 19:11:

Misschien is het ontbreken van een bevestiging wat onrust veroorzaakt bij vrouwen. Als ik weet dat iets goed zit, hoef ik heus niet iemand dagelijks of ieder weekend om mij heen te hebben.

Helemaal mee eenschsch.

Vleer meteen al een leuke paiqerd? 4 jaar kan toch wel? Als ie leuk is, issie leuk!
quote:Xenia66 schreef op 29 oktober 2008 @ 19:31:

Ik ga naar pilates! tot later, hopelijk met wat positief nieuws..maar negatief zal ik ook met jullie delen hoor!

Miran Thanks Xen, sport ze en hopelijk voor jou straks goed nieuws, maar ben vrijwel zeker van wel !!
4 jaar, nee kan echt niet hoor.......

pfff, is niks joh, 4 jaar.........mijn record is 7
Ik wil hem NU hier op mijn bankkkkkkkkkkkk
Zit met iemand te chatten op Paiq die t over jeanshunting heeft..

Ik kende het niet maar nu wel ..Een vent van 27 die dus bv in de etos staat en dan fotos gaat maken van vrouwenbillen close ups..

Naja tis mar wat je spannend en leuk vind
quote:Miranda01 schreef op 29 oktober 2008 @ 19:53:

4 jaar, nee kan echt niet hoor.......

pfff, is niks joh, 4 jaar.........mijn record is 7ohoh and the winner is....... xenia, 22 jaar :-) maar gn sex, zou bijna strafbaar zijn geweesr :-) met sex 18 jaar....
Ha pedo Xen is weer thuis :-) lekker gesport?

Maandag was ik trouwens helemaal blij. Hij moest afrijden (motor) dus ik hem succes wensen en vragen hoe laat ik dan aan hem moest denken.

Antwoord van hem: " Bij voorkeur de hele dag. X"
Hij heeft gebeld!!!!!
wil de spanning even opbouwen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven