Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 5 november 2008 om 17:17
woensdag 5 november 2008 om 17:24
Zijn muzieksmaak maakt me weinig uit verder hoor, tis meer dat het zo opvalt dat 'ie zo van uitersten is, zoals WM zegt. En het ene uiterste vind ik wow en het andere bleh, dus tja... tot nu toe switched mijn mening over hem daar dus ook tussen We'll see... In ieder geval mag ik vanavond komen genieten van een 3 gangen menu en hij heeft een playstation dus ik ga me vast wel vermaken
woensdag 5 november 2008 om 18:10
Ja, wow Holiday on Ice; leuk vleer!
Ingel heeft kaartjes voor ''Joseph and his... blabla' in mei (!)
Zeg WM, aan je motto te zien heb je ook een ondergoed setje van Yolanthe''s choiche by Livera? Bij hetzelfde motto.
En nee, nog nix gehoord van RK; beetje vage actie indd, maja zn afkorting is er niet voor niets
Ingel heeft kaartjes voor ''Joseph and his... blabla' in mei (!)
Zeg WM, aan je motto te zien heb je ook een ondergoed setje van Yolanthe''s choiche by Livera? Bij hetzelfde motto.
En nee, nog nix gehoord van RK; beetje vage actie indd, maja zn afkorting is er niet voor niets
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 5 november 2008 om 18:20
Hai meiden!
Ben blij met Obama!
Pop; ohhh ik heb t dus verkeerd begrepen, sorry en
Mozz; lekker eten! ben benieuwd. Ik zou wel wat voor hem meenemen, hij kookt toch (uitgebreid) voor je! Waarom geen bloemetje, kunnen mannen ook waarderen. En goed dat je eerst je gevoel voor hem uitzoekt voordat je meer lijntjes uit gaat zetten.
WM; nog paar daagjes wachten dus.
Vleer: veel plezier..maar ik ben al te laat ben ik bang.
Met mij ok hoor! Merk dat zzp naar achtergrond verdrongen is en ik weer (bijna volop) geniet van mn singlelife. heb leuke dagen in het vooruitzicht met vrienden (filmfestival komende dagen en za. feestje), geeft goed gevoel. Kwam vanmiddag bij toeval beste vriend tegen (we lunchen altijd op vrijdag) in lunchpauze en dat is dan weer zo leuk. Ga za. bij hen eten en bij hen slapen (wonen in mn dorp zeg maar) en tussendoor dus naar het feestje (zij zijn niet uitgenodigd). En zondag met zn 3en terug naar mn stad voor laatste dag filmfestival. Zijn kleine dingen misschien, maar waardeer het zo en geniet er van.
Moet vanavond naar pilates, maar geen zin.....ikmoetikmoetikmoet
Ben blij met Obama!
Pop; ohhh ik heb t dus verkeerd begrepen, sorry en
Mozz; lekker eten! ben benieuwd. Ik zou wel wat voor hem meenemen, hij kookt toch (uitgebreid) voor je! Waarom geen bloemetje, kunnen mannen ook waarderen. En goed dat je eerst je gevoel voor hem uitzoekt voordat je meer lijntjes uit gaat zetten.
WM; nog paar daagjes wachten dus.
Vleer: veel plezier..maar ik ben al te laat ben ik bang.
Met mij ok hoor! Merk dat zzp naar achtergrond verdrongen is en ik weer (bijna volop) geniet van mn singlelife. heb leuke dagen in het vooruitzicht met vrienden (filmfestival komende dagen en za. feestje), geeft goed gevoel. Kwam vanmiddag bij toeval beste vriend tegen (we lunchen altijd op vrijdag) in lunchpauze en dat is dan weer zo leuk. Ga za. bij hen eten en bij hen slapen (wonen in mn dorp zeg maar) en tussendoor dus naar het feestje (zij zijn niet uitgenodigd). En zondag met zn 3en terug naar mn stad voor laatste dag filmfestival. Zijn kleine dingen misschien, maar waardeer het zo en geniet er van.
Moet vanavond naar pilates, maar geen zin.....ikmoetikmoetikmoet
woensdag 5 november 2008 om 18:26
woensdag 5 november 2008 om 18:47
Ik zit nog op mijn werk...overwerken blegh
Heb hem wel smsje gestuurd...gewoon met humor met knipoog maar met spannende ondertoon hahaha....en kreeg ook wat terug. Even in bedekte termen was mijn smsje een bootycall. Balletje ligt weer bij hem voor eventueel wanneer.
Mozza...veel plezier vanavond!!
Xenia..ben erg blij dat je zzp uit je systeem hebt gekregen! Lekker genieten inderdaad van je leven en de fijne mensen om je heen.
Miranda...waar ben je? Was jij gister misschien bij TM?
Ik ga weer even verder...des te eerder ben ik thuis!
Doei lieve meiden
Heb hem wel smsje gestuurd...gewoon met humor met knipoog maar met spannende ondertoon hahaha....en kreeg ook wat terug. Even in bedekte termen was mijn smsje een bootycall. Balletje ligt weer bij hem voor eventueel wanneer.
Mozza...veel plezier vanavond!!
Xenia..ben erg blij dat je zzp uit je systeem hebt gekregen! Lekker genieten inderdaad van je leven en de fijne mensen om je heen.
Miranda...waar ben je? Was jij gister misschien bij TM?
Ik ga weer even verder...des te eerder ben ik thuis!
Doei lieve meiden