Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer, ik vat t niet helemaal (kan aan mij liggen hoor omdat ik gigamoe ben). Je vriend doelt toch niet op WiM?
Hai all,

Heeft WM zich nog niet gemeld? ah hoop dat het ok is met haar!

Ik heb TM net gesproken. Lief open gesprek. Liefmeisje sloeg gisteren de spijker op z'n kop.. Hij is er niet aan toe. Verder meent hij zeker wel wat hij zegt, dus ik mag nog steeds mee op wintersport bijv. Maar hij begrijpt ook dat hij mij daarmee op het "verkeerde" been zet. Zijn gevoel voor mij is zeker gegroeid en ons contact is erg verdiept, zo zegt hij, maar hij is nog te veel bezig met het verwerken van oud zeer, dat hij nog geen commitment aan kan. Misschien had ik het wel niet moeten vragen....En nu geen date deze week, even rust/afstand, pfff....tja, ik weet het ff niet......
Waarom had je het dan niet moeten vragen, Miran? Om niet dit antwoord te hoeven horen?

Ik denk dat je er heel goed aan hebt gedaan, hij heeft er zelf dus ook over nagedacht en, zoals je zelf zeg, het was een lief open gesprek. Het is dus nu aan jou hoe jullie verder gaan?

Hoe lang ken je m (sorry ben ik vergeten)?
Jammer dat het gesprek is verlopen zoals ik al vermoedde (had het liever ook anders voor je gezien). Ik denk dat het goed is afstand van hem te nemen. De aantrekkingskracht en het vertrouwde gevoel naar elkaar toe zal blijven, dat zet je niet 1,2,3 stop, maar uiteindelijk zal het jou meer pijn gaan doen dan hem. Jij hoopt op iets wat er (nu) niet in zit. Is heel hard en weet hoe enorm k*t je je hieronder kunt voelen, maar afstand nemen is echt het beste wat je kunt doen. Sterkte en een dikke knuffel! Ik denk aan je!
Homovriend had t over Vleer in t algemeen.. Dat ik vaak dezelfde stappen zet mbt mannen terwijl ik eigenlijk weet dat ik die niet moet zetten. Homovriendje vond dat ik met WiM goed heb gehandeld.. Volgens homovriendje is die WiM gewoon bang en daar heb ik geen zak aan volgens homovriend.

Miranda: knufff tja ene kant kut gesprek andere kant ook goed gesprek. Afstand is goed.. Lekker je zinnen op wat anders zetten(al zal dat nu in t begin ff kut gaan)
Thanks meiden!

Xen, ik ken hem nu 8 maanden, maar de laatste 6 weken hebben we elkaar meer gezien dan de 7 maanden ervoor

Volgende week zou ik bij hem logeren omdat ik dan paar dagen vlakbij hem moet werken, moet maar zien of ik dat door laat gaan.

Ik had er misschien niet over moeten beginnen omdat ik misschien iets verstoor wat zich juist zo goed aan het opbouwen was...
Oh Vleer, nu begrijp ik het. Wel herkenbaar hoor, hoewel ik de laatste tijd toch heb geprobeerd te leren van mijn fouten, dus toch probeer niet meteen het bed in te duiken, mezelf niet meteen openstel enzo. Maar ja, dat levert tot nu toe ook weinig op dus....Ik weet dat jullie me nu niet steunen, maar ga toch berichtje sturen op paiq naar zzp. Kwam net 5 minuten online, niets gezegd uiteraard, dus moet het voor me zelf afsluiten. 1 kort zinnetje en dan blokkeren.
Gewoon doen Xen, je hebt niks te verliezen.........maarja, ik ben nu niet helemaal objectief, hihi....

mannen!!!!!!!!!!!! grrrrrrr
Xen . i knows.. wat je bedoeld.. Ik heb ook zoiets van .. Ik hoop dat WiM nog iets van zich laat horen.. Maar ik vermoed door mijn berichtje gisteren dat dat niet meer zal gebeuren.

(had hem gestuurd dat ik hier geen zin in heb en hem een fijne zondag gewenst)
Miran, dacht al dat je dat zou denken.. Je zoekt nu een excuus voor hem, omdat jij zegt dat jij iets verstoorde...Er is geen opbouw, lieverd. Iig geen opbouw naar hetgeen jij met hem wilt, een relatie dus. Dat is er nu niet, maar dat gaat er ook niet komen. Hij is gewoon niet (voldoende) verliefd op je. Je gaat jezelf echt pijnigen als je het contact blijft houden en laat nu misschien wel de man van je leven lopen, iemand die wel voor je gaat!

Je hebt er hartstikke goed aan gedaan om de boel open te gooien,heel erg jammer dat het niet het gewenste resultaat had. Voelt gewoon heel erg kut, maar uiteindelijk zul je er blij mee zijn.
Afscheidsserenade voor zzp:

Frappant dat ik je in mn laatste berichtje nog erg grappig noemde en dat ik nu (helaas) niets anders kan zeggen dan dat je een hork bent....zodra je dit gelezen hebt zal ik je blokkeren. Had heel graag wat mooiere afscheidswoorden gebruikt, maar steek geen energie in iemand die mij gewoonweg negeert.
Xenia .. heavy berichtje.. maar als jij er goed bij voelt om dat te sturen .. Moet je dat doen !

Miran: eens met Xen wat betreft TM..
Haha, Vleer, vind je t echt heavy? heb t nog niet verzonden hoor!
Gewoon niets meer van je laten horen .. niks sturen lekker in zijn sop gaar laten koken.. Zijn gemis niet de jouwe
okok, stuur t wel, maar heb het zinnetje met hork verwijderd.
Oh leef wel met je mee hoor, Miran...vind het echt zooo sneu voro je!
Naja tis wel een hork natuurlijk Xenia haha

Ben even kwijt of jullie elkaar al hadden gezien of niet ?

Vleer vind t gewoon stom van WiM , ook omdat ie niets meer stuurt nu ..
Ja Vleer, we hebben date gehad en daarna gesprek dat we elkaar graag weerr wilden zien...anders zou ik zo niet reageren hoor

vleer, laat t nou gaan...
Xen haha ja ik laat t gaan .. morgen ben ik t weer vergeten heur .. haha

Maarre zzp lekker op laten zouten ..
Alle mannen zijn klootzakken , behalve die en die en die en die en die en die ;)
Gewoon sturen hoor Xen, met of zonder hork-zinnetje...

Negeren is soms wel goed, maar in dit geval heb ik het idee dat 'ie dat juist alleen maar hoopt... dat het zo wel klaar is, lekker makkelijk.

Ik vind dus dat 'ie wel even mag horen dat je zo niet met jou omgaat.

Miran, ik vind het onwijs goed dat je het open hebt gegooid. Je had liever iets anders van hem willen horen natuurlijk, maar je gepieker kwam vast niet helemaal uit de lucht vallen. Misschien had 'ie het hoogstens uitgesteld of weggestopt om erover te denken. Maar volgens mij is hij er gewoon totaal niet aan toe. Om wat voor reden dan ook. En dan kan je het maar beter nu weten dan als je bijv. met hem op vakantie gaat in de hoop dat dit echt het teken is dat het wat gaat worden, nog verliefder op hem worden en dán horen dat 'ie er zo over denkt.

We kunnen allemaal wel makkelijk zeggen hier: kappen met die jongen, andere kant op kijken, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan.
Miran, ik begrijp je gevoel van "misschien had ik er niet over beginnen want...", maar dat is eigenlijk alleen maar je kop in het zand steken en uitstel van executie... en ik denk dat jij dat eigenlijk ook wel weet. Het is beter dat je er nu achter komt, dan wanneer je straks nog verliefder op hem bent, dan wordt het alleen maar nóg moeilijker om los van hem te komen en te accepteren dat het er (nu) niet in zit. Het is jammer dat het zo loopt, maar wees anderzijds blij dat hij nu eerlijk tegen je is. Het lijkt me een oprechte jongen, die jou ook oprecht leuk vindt, maar of er meer is daar zul je nu niet achterkomen. Het moment is er niet naar, en hoe hard je dan ook kunt proberen uiteindelijk gaat het dan toch mis (en dan doet het nog veel meer pijn).

Sterkte!!

Ik heb FBM net een sms gestuurd, dat ik ik niet inzie wat wij nog met elkaar te bespreken hebben als hij terug is in NL. (heb het gevoel dat ik nog nooit zo sterk in mijn schoenen heb gestaan! en het voelt goed om hem nu eens te laten voelen wat ik al zo vaak heb gevoeld, al denk ik dat hij mijn pijn nooooit zal gaan voelen, of ook maar evenaren)
LM .. Goed zo !!! Kick Ass !! Weg met FBM !!

Strong Woman !

Miranda: dikke knuffel nog een keer.. Kan alleen maar aansluiten bij wat Mozza, Xenia en LM zeggen..
Thanks, Vleer!

Nu maar hopen dat het zo goed blijft voelen... maar het moetttttt! Is mijn (enige) kans om gelukkig te zijn en te worden
Goed zo, LM! Daar heb je heel goed aan gedaan!

Het is wel de girlzzzz power night hier zeg!

Ben nou toch wel ietwat ongerust over WM.....en hoe zou het met het liefdesverdriet van BE zijn?

Meiden, ik ga zo richting bed. Ben er morgen dus waarschijnlijk niet...hoop dat exvrriendje lumineus idee heeft om die &&**kinderen met die lampionnen te ontwijken. Zo niet, dan sluit ik me op mn slaapkamer op met mn laptop :-)

Trusten en voor degenen die het nodig hebben maar weer een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven