Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Miran, ik vind je er inderdaad heel sterk staan in de situatie met TM! Blijf vooral erover schrijven meis!

Tuurlijk geef je het niet zomaar op. Je weet hoe het is om met TM leuke dingen te doen en hoe gezellig en fijn jullie het samen hebben. Jij hebt voor jezelf duidelijke grenzen gesteld en daar ga je je zo te lezen ook aanhouden.

Ik vind het knap hoe je met de situatie omgaat, dat mag ook wel even gezegd worden.
Thanks WM en sorry, ik had nog niet gereageerd op jouw verhaal.

Ik snap je gevoel, ik snap hem ook. Ik hoop dat hij jou wel de bevestiging geeft dat zijn gevoelens voor jou sterk zijn (dat maakt je toch een stuk zekerder dan in mijn situatie en ook zekerder om het vol te kunnen houden)

en ach joh 6 weken is niks....;-) en Kerst is toch ook stom
[quote]winkelmandje schreef op 16 november 2008 @ 10:52:

Goedemorgen Allemaal!

Bedankt voor de lieve woorden allemaal over de situatie met VM....hoe lief jullie woorden ook zijn, ben ik vanmorgen wakker geworden met een enorme dip! Misschien komt dat ook wel omdat ik vandaag helemaal niets heb staan om te doen....

quote]

Ga dan lekker jezelf verwennen! Shoppen helpt !! En lekkere dingen eten ! Lekker luieren, met boekje op de bank....
Ja ga zo maar eens lekker ontbijten en dan even sporten, even mijn hoofd leeg maken..........

........jeetje wat voel ik me #Y$P%^$$^&($)(#_@_#$* vandaag!
I know WM.....je moet er ff doorheen...

sport ze !

Dat helpt zeker
Ja moet er ook zeker doorheen...je doet er niets aan.

Ik ben niet zo heel snel gecharmeerd van een man en dat VM mij al ruim 2 maanden weet te boeien geeft mij echt wel wat aan. Dus dat wil ik niet zo snel opzij zetten........
Goeiemorgen lieve meiden!

Poehee, wat een gezang op de zondagochtend, maarre kon je geen aantrekkelijker exemplaren vinden? :-)

Pop, zo te horen had je een leuk avondje..wel een heeeeel lang etentje zeg! leuk!

Vleer, ik heb Bride Flight nog niet gezien, mede omdat ik die Waldemar Torenstra 3x nix vind. Ga m wel eens huren later, omdat t verhaal vwel mooi schijnt te zijn.

Sorry hoor, maar vind je nog steeds zwart-wit denken. Geloof me..je staat anders in het leven op je 40e dan op je 20e..en het is niet altijd een gevalletje van 'he's not that into you'..Ik heb ook een mening over de situatie met TM, maar niet over TM zelf omdat ik niet weet wat hem blokkeert/tegenhoudt.

Miran, je doet t goed hoor!

WM; snap je gevoelens hoor, probeer toch maar wat te genieten vandaag, al is het lui op de bank...

Erykah: hoe was je avondje? en al nerveus?

Ik kreeg gi.avond smsje van mn exvriendje (degene die niet zo spontaan is, zie post van dinsdag of zo) dat ie bij mij wilde zijn...zat net in dubio om naar hem toe te gaan (gewoon voor het knufflelen, heb ik ook wel es nodig) toen mn vrienden opeens op stoep stonden voor drankje (kwamen uit theater). Toen belde ex, voicemail ingesproken, alleen 'hoi' daarna nog een keer, hoorde ik hem 'fock'zeggen en diepe zucht. Klonk hijgerig...denk dat ie dronken was (ook omdat ik weet dat ie kroeg induikt na voetballlen op zaterdag). Ik heb dus niet gereageerd, omdat ik a) in dubio zat en b) vrienden binnenkwamen, die zeiden dat ik t moest laten gaan...

En nu voel ik me toch ietisepietsie schuldig en ik denk dat hij zich heel erg schaamt (nergens voor nodig). Denk dat ik m maar even ga bellen...
Goedenmorgen Xenia....

Ja ik ga zeker proberen te genieten vandaag. Mag ook niet zeuren, is mijn eerste dagje alleen vandaag sinds ruim anderhalve week denk ik. Maar soms is dat gewoon even niet wat je nodig hebt...

Gezellig zeg dat die vrienden zo onverwachts langs komen! Leuke avond gehad?

Ja ik zal ex gewoon even bellen, het lijkt me een lieve man. Misschien niet de juiste voor jouw, maar zoals je soms schrijft over hem heeft hij wel de intenties maar weet hij niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan.....

Ik ga mezelf NU uit mijn bedje hijsen en ontbijt maken
Goedemorgen allemaal,

Het feestje was erg leuk en gezellig gister, heel de avond gedanst. Ik heb wel een mega kater nu....ook omdat de date me net afsmste. Hij is ziek. Ja ik zal wel heel achterdochtig zijn maar ik geloof het niet. Ik heb het gevoel dat ik niks meer van hem hoor maar kan het mis hebben.
Nou, gezellige avond is iets te veel gezegd hoor..het is een ware invasie als ze komen, 2 drukke homo's. Half uurtje of zo en voor ze naar theater gingen 10 minuutjes omdat ze auto bij mij in straat parkeerden. Zat heerlijk de SATC film te kijken...alhoewel hij viel me toch ietwat tegen, weet ook niet waarom eigenlijk.

Ja, mijn exvriendje is idd heel lief en heeft alleen maar goede intenties. Hij zou echt 100% voor me gaan, maar ja 'het' is er niet van mijn kant. We zijn te verschillend en daarnaast is er ook niveauverschil, waar ik wat tegenaan liep. Wil m ook niet gebruiken/kwetsen, dus probeer de afstand wel te bewaren. Aan andere kant, hij weet hoe ik er in sta en hij is het er mee eens..dus waarom niet af en toe een knuffel-evtl. meer-avondje? Die behoefte voelen we beiden, alleen werd t nog niet zo uitgesproken tot gisteravond. Daarnaast is t een man van 44, en geeft ie heus zn grenzen wel aan. Anyway...ga m zo wel ff bellen.

Wanneer zie je VM weer, WM? Ik zou iig proberen niet meer de gesprekken over julllie relatie aan te gaan. Geniet gewoon en in januari kunnen jullie dan weer zien, toch?
Oh Erykah, wat flauw zeg om dat per sms te doen! Al is ie echt ziek, dan neem je nog wel even de moeite om te bellen lijkt mij. Je hebt toch moeite voor hem gedaan met eten kopen etc.

Wel lekker he, zon avoondje dansen!
Ja inderdaad hij had kunnen bellen, ik ben er eigenlijk wel klaar mee met hem. Ik hou hier niet zo van....

En ja....ik heb van alles in huis gehaald, iemand zin om te komen eten?
zei ie wel sorry? ....niet dat dat iets goedmaakt....

Waar woon je ook alweer? :-0
Mmm Erykah waarom zou date dat doen? Heb je eerdere signalen gekregen dat hij er geen zin meer in de date had of iets anders?

SATC film vond ik echt leuk Xenia....Miss ook wel een plan om die vanavond te kijken

Ik heb inmiddels ontbijt achter mijn kiezen en ga mijzelf zo maar eens klaar maken voor de sportschool

Ik zal proberen het gesprek relatie niet meer aan te knopen. Ik ben alleen zo'n prater en kan daar echt te ver in gaan VM is niet zo'n prater op dat gebied...hihi....vult elkaar lekker aan. Ik heb wel gezegd dat als ex straks weg is (miss al binnen een 1 maand btw) en hij krijgt een terugslag (wat ik wel verwacht) dat hij dan wel eerlijk moet zijn naar mij. Jeetje wat was ik gisterochtend sterk toen ik dat zei......

Xenia laat je even weten hoe ex vriendje reageerde? Enne knuffelvriendje is toch ook fijn? Dat heb je soms echt even nodig!!
Hihi....nou Erykah....die pastasaus met verse bassilicum klonk wel erg lekker!
Nee hoor geen sorry stond erin. Nou ik vond wel dat hij erg traag reageerde op smsjes, voor de rest....geen duidelijke signalen. Ik vind het jammer maar ga hier niet te lang bij stil staan.

Ik vond SATC ook echt een superfilm!

WM vervelend dat je even dip hebt. Ik kan het me ook wel voorstellen. En je wilt graag je antwoorden hebben dus moet je volgens mij soms echt op je tong bijten.
Goedemorgen aan de ladies die net ontwaakt zijn!

Erykah, neeee, wat lullig zeg! Niet leuk...wel makkelijk zo'n smsje idd, maarja, mannen zijn niet best in slecht nieuws brengen....heeft hij idd sorry gezegd of iets in de trant van ik bel je van de week voor nieuwe afspraak?

Bel lekker een vriendin die bij je komt eten?

WM, voor het eerst in 1,5 week geen afspraak? Nou dan zou ik juist behoefte hebben aan een dagje niks!

Xen, thanks voor je berichtje. En over die film. Misschien vond je hem te lang en wat te veel "jankerig"?
dus gewoon 'kan niet komen want ik ben ziek'?
Over TM, ik heb er wel al eerder over geschreven, waar hij mee worstelt.. en vanwege herkenning ga ik dit bericht later weer weghalen.

anoniem_11995 wijzigde dit bericht op 16-11-2008 12:30
Reden: privacy
% gewijzigd
Ah, Erykah, wat balen dat hij afsmste! Zou hij nou vanavond bij je komen eten?

Stom he? Dat wij ons gevoel zo laten afhangen van een man!

Etentje gisteren was idd erg lang Xen! Het was ook erg gezellig. Heel veel gelachen, lekker gegeten, de hele avond aan tafel gezeten, en ik geloof dat de laatste zo rond half vijf vertrokken is. (Althans, een krabbel op hyves werd zo rond half vijf geplaatst door de laatste gast) Gastheer had alles prima geregeld!

WM, lekker een plan maken voor vandaag. Waar heb je zin in? Heb je VM nog gesproken? Heb je al een beetje alles op een rijtje?

Xen, heeft jouw ex niet stiekem nog hoop? Omdat je wel met hem knuffelt en afspreekt ziet hij dat misschien als ingang om toch weer iets op te bouwen? (Ik weet het niet hoor, kan er ook naast zitten)

Ingel, ik wil graag wakker worden met LEUKE mannen.... (Moeilijk te vinden...)

Idd te lang en wat over the top...bijv. dat Carrie opeens een PA inhuurde om haar dozen uit te pakken...Vond de serie veel herkenbaarder zeg maar.
Ja Miran....ik weet het, ik ben echt TE erg. Soms kan ik goed alleen zijn, maar vaak ook niet Ben een gezelligheidsdier die heel graag onder de mensen is Heel soms heb ik echt de behoefte aan een moment alleen. Al is dat vaak doordeweeks en een hele zondag niets, tsja dat benauwd me dan toch wel

Maar Erykah...geen sorry in de sms?
Heb je post gelezen Miran....

Jeetje dat is niet niets! Logisch dat hij dan even de tijd nodig heeft. Ik heb ook echt niet het idee dat hij slechte bedoelingen heeft. Hoe moeilijk het ook is ( I Know, hihi) geef hem die ruimte en heb het vooral gezellig met elkaar. Als hij er klaar voor is komt het vast goed! Time will tell!
Nee hoor, WM. ik ben ook graag onder de mensen en ik kan ook echt balen als ik een onverwcahte 'vrije' dag heb die ik niet zo had gepland. Soms vind ik het heerlijk alleen, maar wel als ik daar zelf voor heb gekozen!
[quote]pop1980 schreef op 16 november 2008 @ 12:16:[/b

Xen, heeft jouw ex niet stiekem nog hoop? Omdat je wel met hem knuffelt en afspreekt ziet hij dat misschien als ingang om toch weer iets op te bouwen? (Ik weet het niet hoor, kan er ook naast zitten)

Pop, ik heb hem tot nu toe, dus na het uitmaken zeg maar, niet meer gezien dus ook niet geknuffeld. Wil hem geen valse hoop geven en niet gebruiken om in mn knuffelbehoefte te voorzien. Maa aangezien hij dus gi.avond expliciet aangaf mij te willen zien, is het misschien wel een optie, maar dan wel in volle openheid. Zou ook alleen maar knuffelen/zoenen zijn hoor, voor een v+ is hij niet geschikt zeg maar (klinkt lullig, maar hij is gewoon niet zo sexgericht)

Tjeetje, hoeveel gangen had dat etentje wel niet??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven