Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zeker Pop, helemaal mee eens thanks

Tegelijkertijd wordt hier alles goed bedoeld en het is ook fijn om hier te schrijven en meningen te horen.

En dan.... ga ik nu echt........van sporten word ik sowieso fitter en blijer, dus dat Moet nu wel even van mezelf
Ps je kwam goed over hoor!

waar is WM !!!!??? :-)
Zwaai zwaai zwaai.....
ha daar is ze ! en blij !?
Ok, dan lees ik het later wel, moet om 16 uur echt de deur uit...
vertel wm
Mooie gedachte die ik kreeg vandaag in mijn mailbox

Misschien iets voor Miranda :

Til het op, keer het om en zet het neer.Dan kijk je er heel anders tegenaan.
Nou...tsja. Het was weer super gezellig. Heel fijn gehad samen.

Vanochtend maar even gepraat.

Hij ziet zeker toekomst in ons, maar wil het nu nog rustig aan doen. Daar kan ik mee leven. Want ik wil mijn zelfopgebouwde leventje niet in één keer van de hand doen.

Dus nog geen relatie...maar een opbouw tot zeg maar.....

Nu ga ik voor mezelf kijken of ik hiermee kan leven
Zie net dat het berichtje niet helemaal klopt....maar ja zo voel ik me ook. Beetje vaag
Ok WM, fijn dat hij zeker toekomst in jullie ziet. Hopelijk denk je daar zelf ook zo over, al had je waarschijnlijk liever wel direct een relatie gehad.

Wat versta je onder 'een opbouw tot'; gezellig samenzijn zonder dat je het een relatie noemt?

En wat doe je qua daten met andere mensen? Ga je daar ook voor of richt je je op 'je opbouw tot'?

Sterkte en veel wijsheid gewenst !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Had net naar ex gsmst offie de intocht van de sint ook zo spannend vond. Toen we nog iets hadden zat hij standaard de hele intocht van Sinterklaas met (gespeelde)spanning te bekijken. Heb int smsje ook gezegd dat ik een vriendin meeneem naar het concert waar hij me voor mijn verjaardag kaartjes voor heeft gegeven. Uitgelegd dat ik dat niet zo'n goeie locatie voor een exen-date vond.

Hij smsde terug dat voor elk kado geldt dat de ontvanger zelf mag weten wattie ermee wil doen.

Fijn dat ik dat in ieder geval achter de rug heb !

Pop; komisch van dat ontbijtje ja; wellicht was het gewoon een ''vrienden-actie'?
Veel plezier bij het concert ingel!!
Hey WM, kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel aan het gesprek hebt overgehouden. Natuurlijk had je liever een liefdesverklaring gehad, maar vergeet niet dat VM nog steeds in een lastige situatie zit en zich ook niet echt kan permitteren om er nu voor te gaan met jou. Het klinkt al heel goed dat ie toekomst voor jullie ziet en de opbouwfase in wil gaan...

Hij belooft je nu geen gouden bergen en dat is alleen maar goed, geloof me. Mijn ex (die dus in zelfde situatie zat maar dan wel met kind) deed dat wel en toen hij eindelijk 'vrij' was, bleef er weinig meer van over...

Maar ja, jij moet voor jezelf beslissen of jij daarin meegaat of niet. Betekent natuurlijk wel het een en ander, ook met de komende feestdagen bijv. Maar ja wat is nou 6 weken op een heel mensenleven?

Pop; hoe bracht ie het ontbijtje dan? vind t wel grappig eigenlijk. Die jongen is nog steeds upside down van dat rokje van je! Geen relatiemateriaal dus, maar een v+ of zo?

Ingelke: goed smsje van je!

Krijg leuk berichtje van iemand, of ik m toe wil voegen op msn, maar woont aan andere kant van nederland...gggrrr. Wel leuke foto, dus ga m toch maar toovoegen.
Ik ben idd van mening dat wanneer iemand echt gek op je is , zijn zorgen en andere sores deels opzij zet zodat ie ook tijd en energie heeft om iets in de relatie te steken.

WM ... VM doet dat dus..

En snap nog steeds niet goed waarom TM dan zo moeilijk doet, hij vind Mier leuk etcetc .. wat houd hem dan exact tegen , dat ie er niet klaar voor is.. Maar ben je dat eigenlijk altijd wel wanneer je een relatie aangaat ? Zoiets komt toch gewoon op je pad de vrouw van je *dromen* , ga je er toch niet met een boog om heen lopen of zeggen dat je er niet aan toe bent ?(oke rustig opbouwen ed kan je benoemen zoals VM doet )
Vleer, ik denk wel dat er een leeftijdsverschil is tussen TM en VM (hoe ouder, hoe voorzichtiger) en daarnaast is geen enkele man/relatie gelijk.

Je stel het nu wel heel zwart-wit hoor!
Hoi!

Ah, nieuws van WM. Ik vind het wel positief klinken. Hij wil er wel voor gaan, maar op een rustig tempo.

Vleer, ik denk dat het heel goed kan dat je nog niet klaar bent voor een relatie. Dat het allemaal nog iets te gecompliceerd is om er echt voor 100% voor te gaan.

Xen, het ontbijt werd met de auto gebracht ;P. We hebben lekker samen ontbeten en geknuffeld op de bank. Was wel heel gezellig, maar ik snap dan niet dat ie nog een smsje er achter aan stuurt, hoe gezellig hij het vond. Als hij toch niet een relatie met me wil. Ik denk dat ie een V+ wel ziet zitten. Ik weet alleen niet of ik dat zelf ook zie zitten. Ben misschien net als Miranda in dit opzicht. Wil hem iig nog een aantal keer zien. Ik wil niet dat het ineens abrupt stopt. Maar ja, misschien doen mn rokjes wel hun werk en ontdekt hij ineens hoe leuk ik ben ;P
Pop, is toch heel attent dat ie nog smst...of maybe a little too much? Tja, hou het bij jezelf hoor! Als jij niet voor minder wilt gaan, dan ook niet doen!
Zo boodschappen zijn in huis voor morgen. Het wordt spaghetti met verse basilicum, lekkere salade erbij en heb vooraf wat hapjes. Ik ben heel benieuwd voor morgen....best spannend.

WM...nog beetje in de war dus? Laat het rustig bezinken.

Pop...ik vind wel hele leuke en attente actie van hem.

Ik ben het wel met Vleer eens, als je helemaal verliefd op iemand bent, ga je voor het gevoel en ga je niet denken dat je er niet klaar voor bent. Want hoe vertaal zich dat dan, waar ben je niet klaar voor dan? Tuurlijk word je wel wat voorzichtiger naarmate van je ervaringen maar als je verliefd bent...valt dat weg.

Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond? Ik ga zo naar een feest. Nu nog niet zo heel veel zin in, we gaan met hele groep dus dat is wel gezellig. Ik zit even moed te verzamelen om op te staan en te douchen.
Erykah thanks voor je aanvulling ..Ik bedoelde dat idd ..En dat is misschien wel erg zwart wit gezien. Maar ik geloof er in dat wanneer je echt gek bent op iemand de kansen aangrijpt en ze niet laat wegglijden... Dan ga je er gewoon voor ,misschien rustig aandoen zoals in VM/WM hun geval..

Want wanneer ben je er dan wel klaar voor ? Als je huis geschilderd is? Als je eindelijk aardappelen kan koken ? Als je je nieuwe auto hebt ? Als je je nieuwe voetbalschoenen eindelijk hebt kunnen kopen ?

Oke het is natuurlijk niet zo kortzichtig , maar ik vraag mij dan werkelijk af wanneer je er dan wel klaar voor bent.

Ik snap TM als hij er paar maanden geleden nog niet klaar voor was, zijn ex woonde nog bij hem in huis , hij was nog bezig zijn relatie te verwerken e.d.

Maar kom op we zijn nu paar maanden verder..

Ik denk een gevalletje van : He's not that into you

Hij wil zich niet 100% geven aan Mier omdat hij niet gek genoeg op haar is.Volgens mij heeft leeftijd daar ook weinig mee te maken. Mijn broertje van 21 zou zo reageren en doen , maar ook mijn vrienden van 35+.

Sorry als dit heel hard en lullig overkomt
Bios met zusje en broertje was leuk.. Bride Flight is leuke aparte mooie film.. Geen aanrader voor mannen trouwens.. Broertje lag te slapen in de bios.. Volgende keer als we hem mee nemen maar een actie of thriller
Dag dames!!

Ik heb alweer een verschrikkelijk gezellig etentje gehad met vrienden. Weer veel te laat gemaakt, maar onwijs gezellig gehad.

Dat ontbijtje, wat jullie attent vinden: ik vind het ook leuk en lief, maar ik denk dat er achter zit dat hij meer van me wil dan 'alleen' vriendschap, en dat hij gewoon een onwijs lieve schat is die graag voor zijn medemens zorgt. Hij heeft me al gezegd dat hij geen relatie in ons ziet, en ik hou me vast aan die woorden. Als hij wel meer wil dan 'alleen' vriendschap, dan moet hij dat duidelijk aangeven. Anders geloof ik er niet in.

Ik ga lekker slapen, ben echt wel moe nu.

Trusten voor iedereen!
Een leuke muzikale serenade om jullie wakker te maken?

of toch liever....

(kijkt wel een beetje scheel he?)

Ingel gaat in ieder geval zelf haar keel schapen met voor het repeteren en dan aant werk.

xx
quote:pop1980 schreef op 15 november 2008 @ 15:06:

Miran, wat mij ooit in een moeilijke periode erg is bijgebleven, is dat een lieve oudere vrouw tegen me zei: "Als je het moeilijk hebt, dan mag je jezelf best verwennen."

Dus als je eens een keer lekker in je eentje met tompoucen op de bank wil zitten dan doe je dat. Heb je geen zin om klaar te staan voor vrienden omdat je het zelf even zwaar hebt, dan hoeft dat niet. Is er een etentje waar je heen moet, en je hebt geen zin, dan mag je dat best een keer afzeggen.

Ik denk dat jij dat nu ook een beetje doet met TM. Je vindt het nog te moeilijk om de deur voor hem dicht te doen. Je gunt jezelf nog wat tijd met hem om het af te bouwen voor jezelf. Vind ik helemaal niet raar. Maar anderen zijn bezorgd dat je nog meer pijn gaat krijgen, en adviseren je dan iets wat tegen je gevoel ingaat. En ik heb geleerd meer op mezelf en mijn eigen gevoel te vertrouwen. Word ik een stuk blijer van!

Dank je wel Pop, voor je lieve tip!

Ik heb daad bij woord gezet en mezelf gisteravond verwend met lekker eten (vette hap! haha)...Fijn dat je een leuke avond gehad en groot gelijk vwb ex. Voor je het weet laat je je meeslepen en dan blijkt het verder niets te zijn.

Vleer, jouw woorden over TM. Daar kan ik mij niet in vinden, maar dat had ik al gezegd. Ik krijg op deze manier wel minder zin om nog over TM te schrijven. Volgens mij heb ik duidelijk gezegd dat ik er sterk en duidelijk in sta, maar mezelf (en hem) nog wat tijd geef voordat ik afscheid van hem neem. Ik hoop dat je dat respecteert ook al zou je het zelf niet zo doen en ik snap de essentie van je verhaal, mar ik vind dat jij niet kan oordelen over de dingen waar hij mee worstelt (meer dan alleen een ex)

Fijne dag allemaal !
Fijne dag Ingel !

Wat een lekkere mannen breng je ons toch op de zondagmorgen haha...
Goedemorgen Allemaal!

Bedankt voor de lieve woorden allemaal over de situatie met VM....hoe lief jullie woorden ook zijn, ben ik vanmorgen wakker geworden met een enorme dip! Misschien komt dat ook wel omdat ik vandaag helemaal niets heb staan om te doen....

Het is gewoon lastig, het kan nooit op de "easy" way hier bij mij. Zo'n gevoel heb ik.

Maar goed daarintegen vind ik VM zo leuk en voelt het zo goed dat ik de situatie wel even wil aankijken en kijken hoe het zich ontwikkelt. Alleen moeilijk is het wel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven