Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 4 december 2008 om 23:38
Dankje WM! Je bent lief. Ik ga dit weekend echt proberen de relaxen. En Indi, schijterd ook nog niet met je matches gekletst?
"Sitcom is een genre van komedieserie die gesitueerd is rond een vaste groep karakters in een redelijk alledaagse omgeving. Door toeval en de vreemde eigenschappen van de karakters ontstaan daarin komische situaties."
"Sitcom is een genre van komedieserie die gesitueerd is rond een vaste groep karakters in een redelijk alledaagse omgeving. Door toeval en de vreemde eigenschappen van de karakters ontstaan daarin komische situaties."
donderdag 4 december 2008 om 23:39
donderdag 4 december 2008 om 23:43
You're Welcome Mozz! Je werkt gewoon ontzettend hard. Maar werken is niet alles, zorg voor ontspanning en geniet. Dus het laatste gedeelte van je vakantie moet je echt als vakantie doorbrengen hoor! Niemand (en zeker jij niet) heeft er wat aan als jij straks overwerkt thuis zit. Krijg je meer van die rare ideeën die waarschijnlijk (over het algemeen) op niets zijn gebasseerd, maar gewoon tevoorschijn komen omdat je zo moe bent. Je zet er veel voor opzij.......pas op dat het niet TE veel is! Probeer het een beetje te doseren!!
donderdag 4 december 2008 om 23:59
vrijdag 5 december 2008 om 00:58
Dag dames (en de eventuele heer)
Koop lekker een chocoletter voor in de mannen hun schoen! Misschien een beetje 'braaf' en 'saai', maar nooit mis!
Ik heb een paar borrels gehad, ben nu echt moe, ga zo slapen. Helaas begint mn hyperventilatie weer op te spelen door de stress. Gelukkig herken ik de symptomen, maar ik ben nu bang dat ik zondag door de stress op mn date ga hyperventileren... (het vervelendste is dat als de stress periode is afgelopen, dat het dan loskomt in de vorm van hyperventilatie.)
Alle juffen: veel plezier met Sint!! Ik was ook gewoon zenuwachtig, en dat terwijl ik allang niet meer geloof!
En welkom voor de nieuwkomers!
Morgen ga ik nog een keer alles goed doorlezen en uitgebreider reageren op Miran, BE en BM enzo!
Koop lekker een chocoletter voor in de mannen hun schoen! Misschien een beetje 'braaf' en 'saai', maar nooit mis!
Ik heb een paar borrels gehad, ben nu echt moe, ga zo slapen. Helaas begint mn hyperventilatie weer op te spelen door de stress. Gelukkig herken ik de symptomen, maar ik ben nu bang dat ik zondag door de stress op mn date ga hyperventileren... (het vervelendste is dat als de stress periode is afgelopen, dat het dan loskomt in de vorm van hyperventilatie.)
Alle juffen: veel plezier met Sint!! Ik was ook gewoon zenuwachtig, en dat terwijl ik allang niet meer geloof!
En welkom voor de nieuwkomers!
Morgen ga ik nog een keer alles goed doorlezen en uitgebreider reageren op Miran, BE en BM enzo!
vrijdag 5 december 2008 om 01:13
Wat een mooie dagelijkse gedachte, zo midden in de nacht :X
En of VM gillend gek wordt? Ik ken VM niet, dus dat moet je zelf bepalen he... weet toevallig dat PD nog een goed vleesmes nodig had, en een broodmes, maar dat vind ik ook weer zo 'nuttig' meteen...
Dagje sauna is misschien ook wel wat... hij zei al dat 'ie ook wel een keertje wou toen ik met mijn moeder erheen ging...
En of VM gillend gek wordt? Ik ken VM niet, dus dat moet je zelf bepalen he... weet toevallig dat PD nog een goed vleesmes nodig had, en een broodmes, maar dat vind ik ook weer zo 'nuttig' meteen...
Dagje sauna is misschien ook wel wat... hij zei al dat 'ie ook wel een keertje wou toen ik met mijn moeder erheen ging...
vrijdag 5 december 2008 om 09:09