Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zo meis, dat is heftig! Hij na 3 weken al een nieuwe vriendin na een relatie van 11 jaar met jouw? Speelde die relatie al ten tijde van jullie relatie als ik even zo vrij ben op dat te vragen?

Ik vind het knap van je, dat je alweer zo positief in het leven staat. Petje af hoor!!

2009 zal echt heus jouw jaar worden!

Zullen we 2009 bombarderen tot ONS jaar?
Nee..die relatie speelde niet eerder. Ik geloof hem daarin ook. Hij voelde zich al meerdere maanden ongelukkig in onze relatie, maar heeft dat nooit uitgesproken...tenminste niet op zo'n manier dat er bij mij alarmbelletjes gingen rinkelen.

Hij ging wel eens wat met haar (collega) drinken en ik had daar altijd al een heel vervelend gevoel bij en dat sprak ik ook uit. Nu blijkt ook dat ze al een jaar verliefd op hem was..

2009 wordt ONS jaar! we verdienen het om weer gelukkig te zijn!
Nou, als 2009 jouw jaar wordt, dan kan je nu lekker alvast beginnen met het uitvogelen van RP en volgend jaar gaan daten!

Je verhaal klinkt wel een beetje als dat van mij, ik had een relatie van bijna 6 jaar, ging 2,5 jaar geleden uit, hij had na 3 weken weer een vriendin (die later echt een koe bleek te zijn).

Maar ik heb echt de tijd nodig gehad om mezelf weer te ontdekken. Was erg blij met mijn huisje, maar moest echt zoeken naar hoe ik mn leven wilde inrichten. Ben erg veel op stap geweest, veel geflirt/geslet, had een periode van: die mannen kunnen me gestolen worden! En dan wordt flirten echt een spelletje, want je hebt werkelijk niks te verliezen. Daarna wat gaan daten, en het laatste half jaar wat blijven 'hangen' aan mannen en daar mijn eerder genoemde patroon ontdekt. Was pas sinds dit halve jaar dat ik merkte dat ik weer precies ging doen als bij mijn ex, en dat terwijl ik er een poosje over heb gedaan om mezelf weer terug te vinden. Gaf ik dat ineens weer op bij een man! En dat wil ik niet meer.
Oke, correctie: 2009 wordt niet alleen jouw jaar, maar ONS jaar!
Goh Pop, dat lijkt inderdaad wel op mijn verhaal..

Het verschil is alleen dat ik niet durf te flirten en dat soort zaken..daatbij ga ik maar weinig uit, omdst ik niet veel vrijgezelle vriendinnen heb..

Op het moment vind ik het allemaal wel prima...maar er mist toch iets..
Nou Indi, je mag altijd naar de Randstad komen hoor om te stappen

Ik heb na mijn relatie van 2 jaar (valt in het niet bij jullie) ook echt anderhalf jaar nodig gehad om te herstellen. Nog steeds ben ik daarmee bezig.

Ik was altijd de relatietype. Ging van de één naar de ander...en nu al ruim 2 jaar vrijgezel..........
Ow ja ik heb VM een sms gestuurd.....
Ik heb een hele groep nieuwe mensen ontmoet, ook tijdens het uitgaan. En zij waren ook allemaal single. Dan trek je veel met elkaar op omdat zij ook niet thuis willen zitten in hun eentje.
Weet wat je zegt, want ik doe het zo

Punt is dat ik op het moment gewoon zelf niet weet wat ik wil en of ik er klaar voor ben..Zie er dan maar eens vrede mee te hebben dat je nog alleen bent...terwijl anderen wel aan het scharrelen zijn...

Jij nog een karnemelk, WM?
Heerlijk, nog een glaasje karnemelk Ik kreeg al een droge keel

Maar je bent welkom hoor, als je je verveelt... Ik ben de moeilijkste niet

Hoe was het frisse neusje Pop?
En wat heb je gesmst,WM?

pfff..er is ook echt niets meer op tv..
Gewoon of hij het naar zijn zin heeft vanavond, of hij is opgeschoten is met zijn werk en een resumé van mijn dagje
Frisse neusje was lekker!

Kreeg net sms van een vriendin of ik me eging stappen,maar ik ga zo lekker naar bed! Morgen naar een voetbalwedstrijd, dus dat wordt bikkelen in de kou en wil ik wel een beetje fit zijn.

Op ned3 is Lebbis, best leuk!

Wat heb je gestuurd WM en heb je al wat terug?
Oh, Lebbis heeft zn slotlied al
Ik heb best zin om te stappen..Volgende week wil ik gaan, maar niemand kan..

Is toch een leuk smsje, WM?

Iemand nog wijn?
Zie boven wat ik heb gestuurd....en nee ik heb niets terug

Ik heb van de zomer Lebbis gezien tijdens de UITmarkt....was maar 30 min maar best leuk. Dus nu ook maar even opgezet!

Leuk dat je een smsje kreeg!

Ik heb al met al best een fijne avond gehad. Wel de hele avond op het forum gehangen
Ik trek net een inspiratiekaart via dagelijksegedachte.net:

Sleep het verleden niet achter u aan als een steen aan een ketting

Mooie gedachte om op te slapen!

Weltrusten!
Ja ik las hem ook net Pop! Het is een goede!

Slaap lekker Pop
Ik neem nog een glaasje karnemelk!
Nou en WM, of je nou de hele avond op het forum hebt gehangen, of dat je de hele avond op de bank heb gehangen of dat je wreed bent gaan stappen, als je het maar leuk hebt!

Inid, ik hoop dat je volgende week toch iemand mee de stad in kan sleuren! (Of je regelt een date :P)

Slaap lekker meiden!
Slaap lekker, Pop!

Ik ben klaarwakker..
quote:Indi schreef op 14 december 2008 @ 00:39:

Ik ben klaarwakker.. Hier nog een!
ik heb ook even een kaart getrokken:

Waarom luisteren anderen niet naar u?

ik kan er niet zoveel mee..
Nee inderdaad. Dat is een moeilijke!

Heb MTV aanstaan....gaan ze net een nummer draaien die mij zoveel aan VM doet denken......
Hoe staat het eigenlijk met je RP profiel Indi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven