Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 13 december 2008 om 23:59
Zo meis, dat is heftig! Hij na 3 weken al een nieuwe vriendin na een relatie van 11 jaar met jouw? Speelde die relatie al ten tijde van jullie relatie als ik even zo vrij ben op dat te vragen?
Ik vind het knap van je, dat je alweer zo positief in het leven staat. Petje af hoor!!
2009 zal echt heus jouw jaar worden!
Zullen we 2009 bombarderen tot ONS jaar?
Ik vind het knap van je, dat je alweer zo positief in het leven staat. Petje af hoor!!
2009 zal echt heus jouw jaar worden!
Zullen we 2009 bombarderen tot ONS jaar?
zondag 14 december 2008 om 00:04
Nee..die relatie speelde niet eerder. Ik geloof hem daarin ook. Hij voelde zich al meerdere maanden ongelukkig in onze relatie, maar heeft dat nooit uitgesproken...tenminste niet op zo'n manier dat er bij mij alarmbelletjes gingen rinkelen.
Hij ging wel eens wat met haar (collega) drinken en ik had daar altijd al een heel vervelend gevoel bij en dat sprak ik ook uit. Nu blijkt ook dat ze al een jaar verliefd op hem was..
2009 wordt ONS jaar! we verdienen het om weer gelukkig te zijn!
Hij ging wel eens wat met haar (collega) drinken en ik had daar altijd al een heel vervelend gevoel bij en dat sprak ik ook uit. Nu blijkt ook dat ze al een jaar verliefd op hem was..
2009 wordt ONS jaar! we verdienen het om weer gelukkig te zijn!
zondag 14 december 2008 om 00:05
Nou, als 2009 jouw jaar wordt, dan kan je nu lekker alvast beginnen met het uitvogelen van RP en volgend jaar gaan daten!
Je verhaal klinkt wel een beetje als dat van mij, ik had een relatie van bijna 6 jaar, ging 2,5 jaar geleden uit, hij had na 3 weken weer een vriendin (die later echt een koe bleek te zijn).
Maar ik heb echt de tijd nodig gehad om mezelf weer te ontdekken. Was erg blij met mijn huisje, maar moest echt zoeken naar hoe ik mn leven wilde inrichten. Ben erg veel op stap geweest, veel geflirt/geslet, had een periode van: die mannen kunnen me gestolen worden! En dan wordt flirten echt een spelletje, want je hebt werkelijk niks te verliezen. Daarna wat gaan daten, en het laatste half jaar wat blijven 'hangen' aan mannen en daar mijn eerder genoemde patroon ontdekt. Was pas sinds dit halve jaar dat ik merkte dat ik weer precies ging doen als bij mijn ex, en dat terwijl ik er een poosje over heb gedaan om mezelf weer terug te vinden. Gaf ik dat ineens weer op bij een man! En dat wil ik niet meer.
Je verhaal klinkt wel een beetje als dat van mij, ik had een relatie van bijna 6 jaar, ging 2,5 jaar geleden uit, hij had na 3 weken weer een vriendin (die later echt een koe bleek te zijn).
Maar ik heb echt de tijd nodig gehad om mezelf weer te ontdekken. Was erg blij met mijn huisje, maar moest echt zoeken naar hoe ik mn leven wilde inrichten. Ben erg veel op stap geweest, veel geflirt/geslet, had een periode van: die mannen kunnen me gestolen worden! En dan wordt flirten echt een spelletje, want je hebt werkelijk niks te verliezen. Daarna wat gaan daten, en het laatste half jaar wat blijven 'hangen' aan mannen en daar mijn eerder genoemde patroon ontdekt. Was pas sinds dit halve jaar dat ik merkte dat ik weer precies ging doen als bij mijn ex, en dat terwijl ik er een poosje over heb gedaan om mezelf weer terug te vinden. Gaf ik dat ineens weer op bij een man! En dat wil ik niet meer.
zondag 14 december 2008 om 00:08
zondag 14 december 2008 om 00:14
Nou Indi, je mag altijd naar de Randstad komen hoor om te stappen
Ik heb na mijn relatie van 2 jaar (valt in het niet bij jullie) ook echt anderhalf jaar nodig gehad om te herstellen. Nog steeds ben ik daarmee bezig.
Ik was altijd de relatietype. Ging van de één naar de ander...en nu al ruim 2 jaar vrijgezel..........
Ik heb na mijn relatie van 2 jaar (valt in het niet bij jullie) ook echt anderhalf jaar nodig gehad om te herstellen. Nog steeds ben ik daarmee bezig.
Ik was altijd de relatietype. Ging van de één naar de ander...en nu al ruim 2 jaar vrijgezel..........
zondag 14 december 2008 om 00:16
zondag 14 december 2008 om 00:33
zondag 14 december 2008 om 00:35
zondag 14 december 2008 om 00:39