Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 12 januari 2009 om 22:47
Haha lief van je Xenia....vindt het echt wel fijn dat ik zo even mijn hart kan luchten!
Het is gewoon erg moeilijk om van een onzeker muisje een zeker muisje te worden. Niet iedereen weet dat ik zo onzeker ben, alleen de mensen die heel dichtbij mij staan en jullie!
VM weet het ook, dus die heeft daar ook wel geduld mee.
Ja Pop kan niet verwachten dat je dag en nacht achter de pc zit! Maar ik ga waarschijnlijk zaterdag!
Het is gewoon erg moeilijk om van een onzeker muisje een zeker muisje te worden. Niet iedereen weet dat ik zo onzeker ben, alleen de mensen die heel dichtbij mij staan en jullie!
VM weet het ook, dus die heeft daar ook wel geduld mee.
Ja Pop kan niet verwachten dat je dag en nacht achter de pc zit! Maar ik ga waarschijnlijk zaterdag!
maandag 12 januari 2009 om 22:52
Hij zal ook wel geduld hebben hoor, en hij zal het ook niet beseffen, maar hij geeft je dus niet voldoende zekerheid om de periode zonder hem goed door te komen. Dat kan ie waarschijnlijk ook (nog) niet, maar je mag best wel es weten waar je nu aan toe bent (dus ik begrijp je onzekerheid heel goed hoor, herkenbaar ook). Misschien kan hij dit niet goed uiten, dus je kunt zijn uitnodiging wel als heel positief ervaren denk ik.