Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Gooi het in de groep MP! ik heb hetzelfde, de datepauze houdt ook in dat ik steeds minder met sex bezig ben en dat is voor mij ook verbazingwekkend. Af en toe heb je wel van die mis-momenten natuurlijk, vooral op zondagochtend (mn favo sexmoment) en ik vlieg nog wel eens in een hysterisch moment tegen de muren op (maar dat los ik dan zelf wel weer op, nou ja met behulp van....:-) Ik heb nu zon 4 maanden geen sex gehad, op wat gekroel na met R., en dat is de langste sexloze periode in jaren..

Hoop wel dat ik t nog kan, maar er moeten wel wat spinnewebben verwijderd worden ben ik bang :-)

Ik heb een vriendin die al jaaaaaaaren geen sex heeft gehad, daar moet ik niet aan denken hoor. Hoop en bid dat t er dit jaar nog wel van komt, maar moet toegeven dat ik er steeds minder mee bezig ben.
Ik mag hopen dat het er ooit nog een keer van gaat komen..maar heb er op dit moment ook niet zo veel behoefte aan. Dat komt denk ik vanzelf weer als je verliefd bent, etc..

Ik geloof dat ik al zeker 9 maanden geen sex meer gehad heb..de laatste maand met mijn ex was niet echt geweldig te noemen..
Na al dat gepraat over sex gieren de hormonen weer door mijn lijf...haha ga maar naar bed geloof ik :-)
Hahaha..xen! ik had eerlijk gezegd hetzelfde..maar ik wil eerst project Runway afkijken Zo erg is het dus niet
ik ga tukken lieve meiden! Benieuwd wie van ons het eerst sex heeft.....ik vermoed MP omdat carnaval in aantocht is of zal ze haar saxofoon als wapen gebruiken tegen al dat sexueel geweld?

Volgens mij kunnen we haar opdweilen na carnaval! (haha -> -> link naar dweilorkest...bedoelde er nix smerigs mee)

nou, ik ben weer op aarde geloof ik en voor ik hier weer tot 12 slap zit te ouwehoeren.......ga nu kijken of mr. T nog wakker is...

Truste allemaal!

X
Ik ga ook slapen! Ben een beetje grieperig en erg moe...

Tot morgen allemaal!!

Slaap lekker!
MP gaat met de carnaval heul niet sexen hoor. Heb een date (niet gezocht maar voor me geregeld, dus mag in de sekte blijven) maar heb al bedacht dat ik tot de zomer hernieuwd maagd blijf ga proberen te blivjen.

Trus Xen! Trus Indi!

Van 1 bericht op de zondagmiddag naar 3 pagina's op een maandagavond.....

Ik kan mijn eigen bericht niet eens meer terugvinden, dus even snel teruggebladerd.

Kleine samenvatting:

- 1 Vleer met boarder op de foto

- 1 Nieuwe single

- 1 pagina gewijd over het niet hebben van sex..

Doodgewone avond dus

Vanuit deze kant niets nieuws, ben vergeten een bod te doen op m'n huisje ivm drukte op het werk, haha..baal daar nu best van.
Hoi!

Xen, nou moet jij de moed qua mannen niet helemaal gaan opgeven hoor, na dit verhaal! Ik denk nog steeds dat hij de beslissing te snel genomen heeft, denk nog steeds dat we te weinig samen gedaan hebben (zijn vrienden ontmoeten, heel weekend samen zijn) om een echt besluit te nemen. Eerlijk gezegd denk ik dat hij er nog wel eens op terug zou kunnen komen.

Moet daar niet op gaan hopen, maar die gedachte overheerst nu bij mij.

En wat betreft seks: is het spreekwoord niet dat 'eten doet eten'. Volgens mij is dat met seks ook zo. Als je het geregeld hebt heb je er meer behoefte aan dan wanneer je het niet doet.

En verder.. zwaai!

Ik drink mn wijntje op, morgen weer werken, dus toch maar naar bed. Kruip met mn boek mn bed in. Is Harry Potter, das een lekker veilig verhaal, geen liefdesdingen enzo.
Ik ben er weer....ik dacht, nog even spieken voor het slapen gaan. Maarre...ik ben niet sexloos....heb nog een V+, of telt dat niet?

ik had het er laatst met TM over. Die heeft nl. ook al lang geen sex meer. Hij heeft het het afgelopen jaar alleen met mij gedaan, nu dus ook alweer even niet meer vanwege "de situatie" en hij zegt ook dat hij het bijna niet meer mist, omdat het niet "gevoed" wordt. Tja, als wij eenmaal beginnen te zoenen is er eigenlijk geen houden aan. In het begin was dat heel erg.....en nu is hij soort van rustiger geworden, niet meer zo gefocussed op dat.....

Naja, niet meer afspreken dus....helaas.....tis zo'n leuke lekkere vent.....
quote:pop1980 schreef op 26 januari 2009 @ 23:22:

Ik denk nog steeds dat hij de beslissing te snel genomen heeft, denk nog steeds dat we te weinig samen gedaan hebben (zijn vrienden ontmoeten, heel weekend samen zijn) om een echt besluit te nemen. Eerlijk gezegd denk ik dat hij er nog wel eens op terug zou kunnen komen.

Ik snap heel goed dat je dat voelt Pop, ik hoop echt voor je dat hij dat ook doet. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb 2 jaar geleden een vriend gehad, dat was toen mijn eerste liefde via RP. En die kwam mij ook op een zondagmorgen "out of the blue" ineens vertellen dat hij Het Gevoel niet had. Huilend en wel......Ik kon het toen ook niet geloven, wist zeker dat het met andere dingen te maken had, dingen waar hij mee zat in zijn leven en dat hij wel terug zou komen. Niet dus.......een half jaar later had hij een ander en ging daarmee samenwonen, hoe hard....

Maar, moet eerlijk zeggen. Ik had bij hem na een paar weken toch ook wel dat onderbuikgevoel. Dat er iets niet helemaal klopte (die passie was er niet 100% zeg maar....) tja, balen he?!
quote:Xenia66 schreef op 26 januari 2009 @ 22:25:ga nu kijken of mr. T nog wakker is...

Xwie?
Zo he he bijgelezen! Wat is er veel gebeurd!!

Poppie...sterkte en knuffel voor jou! Ook ik had niet verwacht, kreeg altijd positief gevoel bij je verhalen. Misschien komt ie er op terug, maar hou je daar niet teveel aan vast...misschien is het valse hoop?

WM....hoe gaat met jou? Volgens mij voel je je al ietsjes beter...zo kom je over bij mij?

Xen....mijn twinsis hier op het forum, hoe gaat het met jou? Ik voelde al dat je kutdag had vandaag, zoals echt tweelingzus betaamt hahaha. En lekker naar de sauna binnenkort? Heeeeerlijk...ik ga dat binnenkort ook weer eens doen, te lang geleden. Daarna voel je je echt zo schoon en relaxed.

Vleer....leuke vakantie gehad begrijp ik? En snowboarder aan je haak geslagen...leuk! Je bent wel een afvallige van de sekte nu he....het zwarte schaap

MP....hoe gaat met jou? Ik las je vraag over het wel of niet missen van sex, ik dacht....inderdaad niet echt gemist of aan gedacht totdat jij je vraag hier stelde hahahaha. Ik wil ook een SVeeeeeeeeeee

Miran ....alles goed met jou?

En Prikvlieg....ook lekker druk op het werk geloof ik?

Waar zijn BE en BM toch?

Pfff het is alweer laat zeg! Met mij gaat het goed hoor.....beetje ups en downs, maar merk aan mezelf dat ik me vaker weer lekker voel. Gaat de goede kant op!

Ik ga nu echt slapen! Iedereen ligt volgens mij allang op 1 oor.....truste X
..
IK ook niet, mis m'n V. om lekker tegen aan te kruipen, maar dat heb ik altijd als ik leuk weekend met 'm heb gehad...

Prik, pas je beetje op jezelf, na inspanning tijd voor ontspanning hé.....Dus lekker op één oor, en morgen weer een nieuwe dag toch?

Duik nu ook maar m'n koude bedje in....

Truste!
Prikvlieg ....?

Leuk TP, gaat helemaal dus goed tussen jullie?

Erykah, het gaat wel.

Ik voel me ook een beetje leeg, zoals jij.

Ga maar weer eens een maandje betalen bij RP en een nieuwe date scoren of zo. Pfff....
Had wat getypt, maar weer weggehaald omdat het niets toevoegde

Ga mijn bedje ook maar eens opzoeken, morgen weer vroeg dag!

PS. Zie RP nu al tig keer voorbij komen, is dat überhaupt wat, of meer een online fotoboek? ;)
Mogguh

Eerst koffie dus ;)

Zo volgende week vrijdag ga ik naar brabant die vrijdagavond en zaterdag gehele dag gaan we samen naar een hengstenkeuring in den bosch. *romantisch* he ?

En tja t zwarte schaap van de sekte , ik zie eerst wel hoe t gaat lopen met SB. Voor t zelfde geldt gaat de reisafstand ons toch opbreken. Bovendien ben ik komend jaar nog niet van plan om mijn huis te verkopen en naar brabant te verhuizen eerlijk gezegd. Wie zjal ziee
Jeeeeeeej!! Huis gekocht

Mijn dag kan niet meer stuk!

En vleer, 200km valt toch best mee met de auto?
Wauw PV! Feli, wat gaaf! Linkje?
Gefeliciteerd PV.. linkje we willen fotosssss zien !!!

(naja ik dan )

idd 200km valt best mee , utrecht is maar uurtje en daarna is t ook nog maar een uurtje naar roosendaal.. Appeltje eitje... (weet alleen niet of dat in mijn auto geld, kan vragen of ik paps zijn auto mee mag haha die rijd een stukkie relaxter)
snelste route over 228,8 km

in ongeveer 2 uur en 16 minuten

Alles wat Vleer van ver haalt is lekker
Linkje voor de geïnteresseerden:

http://www.funda.nl/wonin...jecttype=DetailKoopObject

Vooral die sering PV

Nee hoor, leuk huisje, lekker licht en goeie plek! Wanneer kan je erin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven