Smsjes
dinsdag 6 september 2011 om 12:15
Nooit moeite gehad om smsjes te sturen naar jongens die ik leuk vond, maar nu... God! Elk smsje wat ik wil sturen schrijf ik 10 keer over. Na elk ontvangen smsje moet ik eerst een uur nadenken voordat ik weet wat ik terug moet sturen. En ik ben zó bang dat hij mijn smsjes niet leuk genoeg vind... BAH!
Sorry, moest het gewoon even kwijt. Al die vlinders, roze wolken.. VRESELIJK!
Sorry, moest het gewoon even kwijt. Al die vlinders, roze wolken.. VRESELIJK!
dinsdag 6 september 2011 om 12:38
quote:EvyBlissy schreef op 06 september 2011 @ 12:27:
*Loepje*
Oh, dit is zeker de man van de seksrelatie? Met wie jij eigenlijk meer wil?
Oooh..sja dan hoef je niet echt moeite te doen want hij wil toch maar 1 ding..
Voor de rest herkenbaar..maar eigenlijk moet het geen snars uitmaken wat je schrijft als iemand je echt leuk vindt.. Dus blijf bij jezelf, dan is het altijd goed.
Jezelf anders gaan voordoen om leuk over te komen is nooit een goed idee.
Natuurlijk moet je elkaar wel eerst leren kennen en is het altijd spannend in het begin.
Maar als het alleen om de seks is, is dit allemaal niet echt van toepassing.
*Loepje*
Oh, dit is zeker de man van de seksrelatie? Met wie jij eigenlijk meer wil?
Oooh..sja dan hoef je niet echt moeite te doen want hij wil toch maar 1 ding..
Voor de rest herkenbaar..maar eigenlijk moet het geen snars uitmaken wat je schrijft als iemand je echt leuk vindt.. Dus blijf bij jezelf, dan is het altijd goed.
Jezelf anders gaan voordoen om leuk over te komen is nooit een goed idee.
Natuurlijk moet je elkaar wel eerst leren kennen en is het altijd spannend in het begin.
Maar als het alleen om de seks is, is dit allemaal niet echt van toepassing.
woensdag 7 september 2011 om 20:53
Same problem here! alleen, nu heb ik een jongen getroffen die ook terug smst, en ik durf heel eerlijk te zijn over mn vlinders en hij reageert er ook op. Dat was een tijdje terug anders bij een jongen. Die reageerde nauwelijks, en daar kon ik al helemaal niet mezelf zijn.
Dus , als het goed zit, dan maakt het niet uit wat je smst!! Jezelf kunnen zijn is heel belangrijk, daar ben ik nu achter!
Dus , als het goed zit, dan maakt het niet uit wat je smst!! Jezelf kunnen zijn is heel belangrijk, daar ben ik nu achter!