Smsjes

06-09-2011 12:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nooit moeite gehad om smsjes te sturen naar jongens die ik leuk vond, maar nu... God! Elk smsje wat ik wil sturen schrijf ik 10 keer over. Na elk ontvangen smsje moet ik eerst een uur nadenken voordat ik weet wat ik terug moet sturen. En ik ben zó bang dat hij mijn smsjes niet leuk genoeg vind... BAH!

Sorry, moest het gewoon even kwijt. Al die vlinders, roze wolken.. VRESELIJK!
Oh. Okay.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom zou je hem niet bellen? Is een stuk volwassener leuker voor jullie beiden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
gewoon sturen , als ie je echt leuk vind maakt het geen ruk uit wat erin staat, dan vind ie het toch wel leuk!
Of anders een mail als je niet durft te bellen, kun je net wat meer in kwijt.

(Ik ben zelf een belangsthaas )
*Loepje*

Oh, dit is zeker de man van de seksrelatie? Met wie jij eigenlijk meer wil?

Nou dan zou ik hem zéker bellen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 06 september 2011 @ 12:27:

*Loepje*

Oh, dit is zeker de man van de seksrelatie? Met wie jij eigenlijk meer wil?

Oooh..sja dan hoef je niet echt moeite te doen want hij wil toch maar 1 ding..

Voor de rest herkenbaar..maar eigenlijk moet het geen snars uitmaken wat je schrijft als iemand je echt leuk vindt.. Dus blijf bij jezelf, dan is het altijd goed.

Jezelf anders gaan voordoen om leuk over te komen is nooit een goed idee.

Natuurlijk moet je elkaar wel eerst leren kennen en is het altijd spannend in het begin.

Maar als het alleen om de seks is, is dit allemaal niet echt van toepassing.
Geniet van die rose wolk. En wellicht is het deze keer "echie"? Veel plezier!
Volg je hart. Dat klopt.
quote:EvyBlissy schreef op 06 september 2011 @ 12:23:

Waarom zou je hem niet bellen? Is een stuk volwassener leuker voor jullie beiden.

Ik kom juist nooit uit mn woorden als ik bel, dus smsen is voor mij prettiger...

Ieder zijn ding...
Hmmmm, ik jaag mannen juist weg met teveel sms-jes...hahaha, zou willen dat ik jouw probleem had, hahaha. Maar wel waar: gewoon sturen wat je hart je ingeeft, gewoon lekker jezelf zijn
Same problem here! alleen, nu heb ik een jongen getroffen die ook terug smst, en ik durf heel eerlijk te zijn over mn vlinders en hij reageert er ook op. Dat was een tijdje terug anders bij een jongen. Die reageerde nauwelijks, en daar kon ik al helemaal niet mezelf zijn.

Dus , als het goed zit, dan maakt het niet uit wat je smst!! Jezelf kunnen zijn is heel belangrijk, daar ben ik nu achter!
Het is toch wat, met die sms-jes.
Jup....sms...dat is wat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven