Snap er geen hol van

07-12-2011 09:50 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Heb sinds een tijdje een leuke lieve vriend. We zijn langzaam aan het opbouwen maar we hebben het hartstikke fijn. Hij is super lief, attent, geeft me veel bevestiging en het voelt goed.

Nou doet hij vanaf maandag ineens afwezig en ik kan daar slecht mee omgaan. Hij heeft een hoop gaande nu, verbouwing, drukke baan etc. Snap ik allemaal. Normaal sturen we een hoop smsjes heen en weer, zijn we de hele dag wel een beetje aan het contacten. Nou ineens dus niet en ik haal me weer allemaal dingen in mn hoofd...wordt er gek van. Ben strategisch wel aan het proberen om al mijn zelfhulpboekkennis te gebruiken (mannen van mars, vrouwen van venus; de ideale vrouw is een bitch, ik ben oke, jij bent een sukkel) maar het lukt me allemaal voor geen meter.

Dit is echt helemaal nieuw in onze relatie en ik heb geen idee wat ik moet doen. We hebben vanavond afgesproken dus ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen. Gisteravond heb ik gebeld en vanochtend een berichtje gestuurd, geen reactie.

In the meanwhile heb ik echt een k*t dag omdat ik maar blijf malen.

pfff...iemand tips? Ik heb nogal een handje van doemdenken dus dat ben ik dan ook vooral aan het doen.
De hele dag smsjes sturen? En nu is hij druk met een verbouwing? Relax, er is niks aan de hand. Geef 'm wat ruimte.
vrouwen......
Ja snap de reacties wel, maar hij is juist altijd degene die nonstop aandacht zoekt. Als dat patroon dan ineens wordt doorbroken dan vind ik dat wel vreemd.
Maak je niet druk, hij is waarschijnlijk gewoon druk.
Jee...hij is druk bezig? Ga iets doen en maak t vanavond gewoon gezellig. Pas als je n week niks hoort, heb je een reden om iets te gaan denken.
Stel je niet zo afhankelijk op. Ik heb ook weleens een baaldag dat ik iedereen wat minder laat horen of niet reageer op berichtjes..
quote:igotsunshine schreef op 07 december 2011 @ 09:50:

Hij heeft een hoop gaande nu, verbouwing, drukke baan etc. .Je geeft zelf al de verklaring.
Wie weet is zijn telefoon leeg en denkt hij er niet aan om dat kreng op te laden?

Maak je niet meteen (te) druk, als je je de hele dag loopt op te vreten is de avond bij voorbaat al tot mislukken gedoemd omdat hij dan als hij aankomt een bibberend hoopje ellende aantreft ipv iemand die denkt van hé daar is hij weer, gezellig.
Sorry, maar ik moest opeens zo aan dit plaatje denken.

Okay, jullie hebben gelijk. Ik ben paranoia. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Sinds maandag... het is nu WOENSDAGochtend. Op een gegeven moment (hoe lang hebben jullie nou al iets) wordt het irritant, 100 smsjes op een dag. Dan heb je ook weer ook oog voor de rest van de wereld, en je drukke baan en je verbouwing. misschien is hij op dat punt aangeland en is er verder niets aan de hand.
Verstikkend dit.
quote:igotsunshine schreef op 07 december 2011 @ 10:03:

Okay, jullie hebben gelijk. Ik ben paranoia. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Nee, je bent paranoide.
quote:xdienx schreef op 07 december 2011 @ 10:03:

Sorry, maar ik moest opeens zo aan dit plaatje denken.

[afbeelding]hahaha die is goed!
Ik HAAAAAAAAAAAT vrouwen én mannen die zich zo rete afhankelijk opstellen.
Pff..ik krijg het al benauwd van je.

Relax een beetje. Je komt echt verschrikkelijk needy over.

Hij heeft het toch druk. Jij kan niet altijd het stralende middelpunt van zijn universum zijn hè.

Ga in therapie wat aan je gebrek aan zelfvertrouwen doen.

En gooi je zelfhulpboeken de deur uit. Daar kan je blijkbaar niet zo goed tegen.
[url=[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/24/smurfz.jpg/]

ik haat het ik haat het ik haat het
off topic: Hé Driewieler was je er ook weer??
quote:Kastanjez schreef op 07 december 2011 @ 10:09:

off topic: Hé Driewieler was je er ook weer??

Jáááááááá. Ben d'r weer. Ben eigenlijk niet weggeweest.
quote:igotsunshine schreef op 07 december 2011 @ 10:03:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.In het verleden heb je veel succes geboekt met deze denkwijze? Kan me niet voorstellen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
LP, denk dat TO negatieve ervaringen bedoelt met de "behaalde resultaten".

Maar iets zegt me dat jij dat al weet.
Waar er niets aan de hand is, kan je wel wat aan de hand maken he?

Zeer onaantrekkelijk gedrag. Ik had ook ooit zo een partner. Blegh.
Stel je niet zo aan, hij is een volwassene die waarschijnlijk bezig is met... tja ik zeg maar wat: werken / studeren / verbouwen, net zoals 98% van de bevolking.

Stop met het lezen van zelfhulpboeken. Die heb je echt niet nodig voor het hebben van een gezellig relatie.

Stop met checken van je telefoon en ga iets nuttigs doen met je tijd... Forummen bijvoorbeeld
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:driewieler schreef op 07 december 2011 @ 10:10:

[...]

Jáááááááá. Ben d'r weer. Ben eigenlijk niet weggeweest.Slaap je nu al zo slecht 's nachts??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven