Speeddaten
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:16
quote:xsxaxmx schreef op 12 augustus 2011 @ 19:10:
Ik heb een poging gedaan ooit, maar het is zo ontzettend moeilijk, de tijd is heel kort en wat wil je dan van iemand te weten komen?Is het niet zo dat je meteen weet of er een klik is ja of nee? of je die persoon nog eens vaker zou willen ontmoeten?
Ik heb een poging gedaan ooit, maar het is zo ontzettend moeilijk, de tijd is heel kort en wat wil je dan van iemand te weten komen?Is het niet zo dat je meteen weet of er een klik is ja of nee? of je die persoon nog eens vaker zou willen ontmoeten?
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:33
Ja dat is ook wel zo.
Ik hield er 2 dates aan over toen, bij nr 1 had ik dus echt de verkeerde vragen gesteld, wij matchten echt helemaal niet. Ben waarschijnlijk gewoon in zijn dromerige geklets getrapt want het was geen man met idealen, maar een echte lamzak...
Nr 2 heb ik meerdere dates mee gehad, maar dat liep uiteindelijk op niets uit, wel een leuke tijd mee gehad hoor.
Ik zeg ook niet: niet doen, zou het zelf zo weer doen, alleen de tip om goed na te denken wat je belangrijk vindt. Zou nu niet meer alles willen weten over iemands werk: tenslotte hoef ik daar niet mee naartoe, maar meer over vrije tijd enzo.
Maarre Meike, ga je de sprong wagen , of???
Ik hield er 2 dates aan over toen, bij nr 1 had ik dus echt de verkeerde vragen gesteld, wij matchten echt helemaal niet. Ben waarschijnlijk gewoon in zijn dromerige geklets getrapt want het was geen man met idealen, maar een echte lamzak...
Nr 2 heb ik meerdere dates mee gehad, maar dat liep uiteindelijk op niets uit, wel een leuke tijd mee gehad hoor.
Ik zeg ook niet: niet doen, zou het zelf zo weer doen, alleen de tip om goed na te denken wat je belangrijk vindt. Zou nu niet meer alles willen weten over iemands werk: tenslotte hoef ik daar niet mee naartoe, maar meer over vrije tijd enzo.
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:57
Ik heb het nooit gedaan en ben nu getrouwd, dus ik zal het voorlopig ook niet proberen, speeddaten
Maar als ik single was zou ik het denk ik toch eens willen uitproberen. Als je vooraf een paar echt leuke, bijzondere vragen bedenkt die de man in kwestie een beetje op het verkeerde been zetten, niet de gewone 'waar woon je-wat doe je-wat zijn je hobby's' dingen... dan kun je volgens mij best leuke antwoorden krijgen (en de spontane, bijzondere jongens eruit pikken...)
Maar als ik single was zou ik het denk ik toch eens willen uitproberen. Als je vooraf een paar echt leuke, bijzondere vragen bedenkt die de man in kwestie een beetje op het verkeerde been zetten, niet de gewone 'waar woon je-wat doe je-wat zijn je hobby's' dingen... dan kun je volgens mij best leuke antwoorden krijgen (en de spontane, bijzondere jongens eruit pikken...)
vrijdag 12 augustus 2011 om 20:02
Een keer gedaan met vrijgezelle collega's. We hebben (achteraf) erg gelachen, en ik heb best een gezellige avond gehad, maar verwacht er niet te veel van. Onze versie was voor hoger opgeleiden, en ik geloof dat er van de 17 mannen 1 een HBO opleiding had, de rest niet. Nooit geweten dat alleen havo tegenwoordig ook al hoger opgeleid is..... En een aantal ging vervolgens tegen me aan zitten zeuren dat wij maar een stel arrogante studenten waren (wel allemaal gestudeerd, maar niemand was nog student). Tja, wat mij betreft mag je best niet van student-achtige types houden, maar wellicht zaten ze dan niet helemaal op de goede plek... Gelukkig waren er ook een paar waar ik wel een gezellig ouwehoer gesprekje mee gehad heb, maar absoluut geen relatie materiaal. Zie je het als een leuk avondje uit en weer eens wat anders, zeker een aanrader. Denk je een grote kans op de man van je dromen te hebben, dan kan het wel eens tegenvallen.
vrijdag 12 augustus 2011 om 22:39
vrijdag 12 augustus 2011 om 23:19
quote:xsxaxmx schreef op 12 augustus 2011 @ 19:33:
haha ik weet het niet! Ik was gewoon benieuwd naar ervaringen omdat je hier regelmatig wat leest over internetdaten maar weinig over speeddaten.
@woordenaar..
Wat zouden dan volgens jou leuke spannende grappige vragen zijn om een man meteen te scannen
hahaha
haha ik weet het niet! Ik was gewoon benieuwd naar ervaringen omdat je hier regelmatig wat leest over internetdaten maar weinig over speeddaten.
@woordenaar..
Wat zouden dan volgens jou leuke spannende grappige vragen zijn om een man meteen te scannen
zaterdag 13 augustus 2011 om 00:06
Ik heb een tijdje geleden eens geslowdate.
Zelfde idee, alleen heb je dan 7 minuten om kennis te maken.
Soms kunnen 7 minuten lang duren hoor.....
Het ergste vond dat ik binnenstapte, ik zag de mannen staan en ik wist gelijk dat het niks zou worden.
Ik zat in de leeftijdscategorie 45 t/m 60 jaar, was uiteraard jongste.
De mannen waren allemaal tegen de 60.
Voor de show heb ik r nog bij eentje een Ja ingevuld, voelde toch als een soort verplichting.
Nog een keer wat mee wezen drinken, hij wilde verder met me daten, maar had er de eerste date al helemaal geen zin in, dus heb gepast.
Ben trouwens toch klaar met het daten, kost zoveel tijd en energie.
Ik vind het wel best zo
Zelfde idee, alleen heb je dan 7 minuten om kennis te maken.
Soms kunnen 7 minuten lang duren hoor.....
Het ergste vond dat ik binnenstapte, ik zag de mannen staan en ik wist gelijk dat het niks zou worden.
Ik zat in de leeftijdscategorie 45 t/m 60 jaar, was uiteraard jongste.
De mannen waren allemaal tegen de 60.
Voor de show heb ik r nog bij eentje een Ja ingevuld, voelde toch als een soort verplichting.
Nog een keer wat mee wezen drinken, hij wilde verder met me daten, maar had er de eerste date al helemaal geen zin in, dus heb gepast.
Ben trouwens toch klaar met het daten, kost zoveel tijd en energie.
Ik vind het wel best zo
zaterdag 13 augustus 2011 om 12:01
Ben 1 keer geweest omdat een vriendinnetje graag wou en ik vond het een verschrikking. Duurde ongelooflijk lang, zo´n drie en een half uur. Had hoofdpijn en pijn in mijn kaken van een neplach. Je moet verplicht in 3 minuten kennismaken en dat verplichte kon ik gewoon niet. Op een gegeven moment had ik ook echt geen energie meer om mezelf nog voor te stellen.
En er zat er geen een tussen die ik echt leuk vond. Overigens hadden van de 27 mannen er 15 ja bij mij ingevuld, terwijl ik toch echt met niemand een klik had. Heb er zelf bij twee ja ingevuld maar dat was puur om te kijken wat zij hadden ingevuld (beetje patsers), zij hadden ook ja ingevuld en heb nooit meer wat gehoord. Dat vond ik niet erg omdat ik niet op zoek was, maar als ik wel serieus was zou ik dat wel vervelend en niet netjes vinden.
Overigens had ik ook een avond voor hoogopgeleide en zat tussen de studenten en automonteurs.
En er zat er geen een tussen die ik echt leuk vond. Overigens hadden van de 27 mannen er 15 ja bij mij ingevuld, terwijl ik toch echt met niemand een klik had. Heb er zelf bij twee ja ingevuld maar dat was puur om te kijken wat zij hadden ingevuld (beetje patsers), zij hadden ook ja ingevuld en heb nooit meer wat gehoord. Dat vond ik niet erg omdat ik niet op zoek was, maar als ik wel serieus was zou ik dat wel vervelend en niet netjes vinden.
Overigens had ik ook een avond voor hoogopgeleide en zat tussen de studenten en automonteurs.