Speeddaten
zondag 7 november 2010 om 14:09
Wat ik vertel? Niet te veel over de standaard dingen, wat dat is dooddoenend na een aantal gesprekken. Bij leuke vrouwen ga ik er echt voor zitten, toon ik veel interesse en vertel wat ik doe in het leven. Als een vrouw er beter uit ziet als gemiddeld heeft zij voor mij al een kleine voorsprong, maar misschien werkt het voor vrouwen wel andersom.
zondag 7 november 2010 om 14:10
zondag 7 november 2010 om 14:11
misschien straal je dat ook uit : dat je beter bent dan gemiddeld en vallen de vrouwen daarom af
m.a.w zijn daar vaste standaards voor over meer of minder dan gemiddeld ? ?
Kennelijk heb je een vlotte babbel maar is er iets anders wat de dames afschrikt ofzo
Het leven is maatwerk........een echte klik mischien een kans van 1 op 100 ofzo
m.a.w zijn daar vaste standaards voor over meer of minder dan gemiddeld ? ?
Kennelijk heb je een vlotte babbel maar is er iets anders wat de dames afschrikt ofzo
Het leven is maatwerk........een echte klik mischien een kans van 1 op 100 ofzo
zondag 7 november 2010 om 14:17
Zie je er daadwerkelijk beter uit dan een ander? Of vind jij dat zelf?
En hoe zie je eruit? Is dat aantrekkelijk voor een vrouw.
En dan is dat alleen het uiterlijk en is er wel meer voor nodig om leuk gevonden te worden.
Heb je humor? Je praat zeg je, maar is hetgeen je vertelt ook interessant? Laat je de ander aan het woord?
En heb je interessante hobby's?
En hoe zie je eruit? Is dat aantrekkelijk voor een vrouw.
En dan is dat alleen het uiterlijk en is er wel meer voor nodig om leuk gevonden te worden.
Heb je humor? Je praat zeg je, maar is hetgeen je vertelt ook interessant? Laat je de ander aan het woord?
En heb je interessante hobby's?
zondag 7 november 2010 om 14:17
zondag 7 november 2010 om 14:18
Hele vlotte babbel heb ik niet, kan gewoon wel gezellig kletsen denk ik. En super knap ben ik ook niet, weet gewoon hoe meiden soms kijken dat ik niet lelijk ben. Heb er nu al spijt van dat ik het hier heb neergezet, gezien sommige reacties. Blijkbaar vinden sommigen het leuk je zelfvertrouwen een grotere deuk op te laten lopen. Erg jammer
zondag 7 november 2010 om 14:18
Trouwens, Viva-man als ik je postgeschiedenis hier eens naga, dan vind ik je erg 'pushy'. Tot twee keer toe reageer je op openingsposts van vrouwen die op zoek zijn naar vriendinnen met opmerkingen als: 'Ik ben een leuke single man, dat is toch veel leuker?' Is niet leuk.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zondag 7 november 2010 om 14:21
quote:Vivaman32 schreef op 07 november 2010 @ 14:18:
Hele vlotte babbel heb ik niet, kan gewoon wel gezellig kletsen denk ik. En super knap ben ik ook niet, weet gewoon hoe meiden soms kijken dat ik niet lelijk ben. Heb er nu al spijt van dat ik het hier heb neergezet, gezien sommige reacties. Blijkbaar vinden sommigen het leuk je zelfvertrouwen een grotere deuk op te laten lopen. Erg jammer
Volgens mij kan je ego het wel hebben Vivaman
En ook aan die reacties kan je wat hebben, want dan weet je wat je irl niet moet doen. Verder eens met ramiaatje en evy: arrogantie is een turn off, en wanhopigheid ook.
Volgens mij kan je ego het wel hebben Vivaman
En ook aan die reacties kan je wat hebben, want dan weet je wat je irl niet moet doen. Verder eens met ramiaatje en evy: arrogantie is een turn off, en wanhopigheid ook.
zondag 7 november 2010 om 14:21
Nevermind, ik ga wat anders doen. Ga wel lekker uitwaaien of zo. Dit was idd mijn eerste serieuze topic hier en de rest was in een crazy bui die je weles 1 keer in het jaar hebt. Tips voor de vrouwen, kijk eens wat er echt achter iemand gaat. Ik ben niet arrogant denk ik, stel me vaak wat aan de rand van de groep. Ik kan gezellig kletsen, maar geen super vlotte babbel.
Denk dat vrouwen wel daar eerder op vallen.
Prettige dag nog
Denk dat vrouwen wel daar eerder op vallen.
Prettige dag nog
zondag 7 november 2010 om 14:23
quote:Vivaman32 schreef op 07 november 2010 @ 14:18:
. Heb er nu al spijt van dat ik het hier heb neergezet, gezien sommige reacties. Blijkbaar vinden sommigen het leuk je zelfvertrouwen een grotere deuk op te laten lopen. Erg jammer
he? wat is er gezegd dan waardoor je zelfvertrouwen een deuk kan oplopen? die arrogantie opmerkingen?
mss komt het dan doordat je te fijngevoel bent als je je al door zoiets laat beinvloeden?.. maar nogmaals, bestaat er niet zoiets als een feedback formulier? ik ben hier echt nog een groentje in
. Heb er nu al spijt van dat ik het hier heb neergezet, gezien sommige reacties. Blijkbaar vinden sommigen het leuk je zelfvertrouwen een grotere deuk op te laten lopen. Erg jammer
he? wat is er gezegd dan waardoor je zelfvertrouwen een deuk kan oplopen? die arrogantie opmerkingen?
mss komt het dan doordat je te fijngevoel bent als je je al door zoiets laat beinvloeden?.. maar nogmaals, bestaat er niet zoiets als een feedback formulier? ik ben hier echt nog een groentje in
zondag 7 november 2010 om 14:27
Drammerige mannen dat vinden vrouwen vervelend. Ook mannen die zichzelf mooi genoeg vinden voor elke vrouw die ze kiezen, die komen niet zo goed over.
Ik geloof dat vrouwen -ik weet niet hoe het voor de andere vrouwen is, maar voor mij en enkele vriendinnen is dat wel zo- een man eerst een klein beetje willen leren kennen om zo te testen of hij ook echt aardig is.
Misschien zoiets als dansles (proefles) proberen?
Vorig jaar een artikel in een tijdschrift van een man zelf daarover gelezen. Dat was wel voor zijn huwelijk, maar hij kreeg op een feest veel aandacht van alle vrouwen omdat hij kon dansen.......
Zijn er trouwens geen forums waar mannen ervaringen uitwisselen over dit soort zaken?
Ik hoor net op de radio 3FM dat er iemand een afstudeer-opdracht heeft gemaakt over speed-daten. Misschien dat je daar wat aan hebt?
Veel succes!
Ik geloof dat vrouwen -ik weet niet hoe het voor de andere vrouwen is, maar voor mij en enkele vriendinnen is dat wel zo- een man eerst een klein beetje willen leren kennen om zo te testen of hij ook echt aardig is.
Misschien zoiets als dansles (proefles) proberen?
Vorig jaar een artikel in een tijdschrift van een man zelf daarover gelezen. Dat was wel voor zijn huwelijk, maar hij kreeg op een feest veel aandacht van alle vrouwen omdat hij kon dansen.......
Zijn er trouwens geen forums waar mannen ervaringen uitwisselen over dit soort zaken?
Ik hoor net op de radio 3FM dat er iemand een afstudeer-opdracht heeft gemaakt over speed-daten. Misschien dat je daar wat aan hebt?
Veel succes!