Speeddaten
zondag 7 november 2010 om 14:37
Ok nu nog even een serieus antwoord
Ik denk dat je in je speeddates te eager overkomt
Als ik onder het loepje kijk en zie wat voor een opmerkingen je daar maakt, kan ik me voorstellen dat de dames tijdens een speeddate ook geen interesse hebben
Tis een tikkeltje,nee sorry het is veel te pushy
Ik denk dat je in je speeddates te eager overkomt
Als ik onder het loepje kijk en zie wat voor een opmerkingen je daar maakt, kan ik me voorstellen dat de dames tijdens een speeddate ook geen interesse hebben
Tis een tikkeltje,nee sorry het is veel te pushy
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 7 november 2010 om 14:59
zondag 7 november 2010 om 15:09
zondag 7 november 2010 om 15:27
over speeddaten : ik vind het knap dat iemand dat kan
zelf ben ik niet zo mans en kijk liever de kat uit de boom
m.a.w als e een stamkroegje(s) hebt en dat weet je wat "in de markt" ligt en wat niet
Het is niet een geforceerd gedoe in mijn ogen
Maar goed ik ben ouderwets in dit soort dingen
een leuk emailcotact en dan een afspraakje per telefoon en dan opbouwen lijkt mij leuker
Relaties en verliedheden kwamen vanzelf op mijn pad
zelf ben ik niet zo mans en kijk liever de kat uit de boom
m.a.w als e een stamkroegje(s) hebt en dat weet je wat "in de markt" ligt en wat niet
Het is niet een geforceerd gedoe in mijn ogen
Maar goed ik ben ouderwets in dit soort dingen
een leuk emailcotact en dan een afspraakje per telefoon en dan opbouwen lijkt mij leuker
Relaties en verliedheden kwamen vanzelf op mijn pad
zondag 7 november 2010 om 15:29
zondag 7 november 2010 om 15:34
quote:noa schreef op 07 november 2010 @ 15:24:
Chopper, zullen we daten?
Haha op een ouwe motorrocker zit je toch niet te wachten ?
kom niet meer bij......heb mijn oude spijkerbroek aan met bioscoopzakken......m.a.w je kunt zo "door" zeg maar bovendien riek ik soms een beetje weeig naar oude harley/indian olie
Chopper, zullen we daten?
Haha op een ouwe motorrocker zit je toch niet te wachten ?
kom niet meer bij......heb mijn oude spijkerbroek aan met bioscoopzakken......m.a.w je kunt zo "door" zeg maar bovendien riek ik soms een beetje weeig naar oude harley/indian olie
zondag 7 november 2010 om 15:34
Mwah, alleen een foto zegt me niet zoveel. Misschien i.c.m. met banksaldo, penislengte en verwachte levensduur? En typ er ook ff een leuke grap bij, dan kunnen we kijken of je humor hebt.
En Imke, om nou gericht op een 'minder' uiterlijk te zoeken is bijna nog treuriger dan 'mooier dan gemiddeld' tot criterium te verheffen. Romantisch verhaal om tegen je toekomstige kinderen te vertellen ('ja, papa had het eerst een tijdje bij de mooie vrouwen geprobeerd maar die wilden niet... toen kwam hij jullie mama tegen en die had minder keus, dus dat was makkelijker'). Waarom kan het niet wat spontaner, dat je gewoon verliefd wordt op een individu met een heel arsenaal aan eigenschappen, waarvan uiterlijk er 1 is?
En Imke, om nou gericht op een 'minder' uiterlijk te zoeken is bijna nog treuriger dan 'mooier dan gemiddeld' tot criterium te verheffen. Romantisch verhaal om tegen je toekomstige kinderen te vertellen ('ja, papa had het eerst een tijdje bij de mooie vrouwen geprobeerd maar die wilden niet... toen kwam hij jullie mama tegen en die had minder keus, dus dat was makkelijker'). Waarom kan het niet wat spontaner, dat je gewoon verliefd wordt op een individu met een heel arsenaal aan eigenschappen, waarvan uiterlijk er 1 is?
anoniem_110816 wijzigde dit bericht op 07-11-2010 15:39
Reden: Ja ik weet ook wel dat verheffen met dubbel f is, mijn toetsenbord happert :)
Reden: Ja ik weet ook wel dat verheffen met dubbel f is, mijn toetsenbord happert :)
% gewijzigd
zondag 7 november 2010 om 15:40
ach wat is mooi ?
vroeger had je Greet van de plaatselijke snackbar
was niet bijster knap maar had een zalig lichaam
haar man had een "comming out" en bleek homo
om de kinderen bleven ze bijelkaar
in die jaren ging ik vaak na het stappen een pataje eten en dan bood ze me aan mij naar huis te brengen
sjezus ze heeft me gvd in haar BMW bestegen , genomen
een lekkere sex relatie van 6 maanden .ik was jong Mmmm
vroeger had je Greet van de plaatselijke snackbar
was niet bijster knap maar had een zalig lichaam
haar man had een "comming out" en bleek homo
om de kinderen bleven ze bijelkaar
in die jaren ging ik vaak na het stappen een pataje eten en dan bood ze me aan mij naar huis te brengen
sjezus ze heeft me gvd in haar BMW bestegen , genomen
een lekkere sex relatie van 6 maanden .ik was jong Mmmm