Speeddaten

07-11-2010 14:01 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Viaman geduld hebben ,er komt wel iemand op je pad die je wel aardig etc.. vindt.

Succes!!
Aardig van je, bedankt
Nog maar eens:

Nou, het zal mij benieuwen

Boe-fucking-hoe...

Jij laat je wel heel makkelijk op de kast jagen vm.. ook dat is niet aantrekkelijk..
Murdoch....doe dan toch ook eens lief!

Zie je niet dat het Vivamenneke het zwaar heeft...

(voor het gemak vergeet hij de reageren op de zinnige antwoorden, zo geschokt is hij van je post)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind mijn antwoorden ook zinnig: hij vroeg zich af wat er toch mis is met de vrouwtjes dat ze zijn goddelijke totaalpakket zo makkelijk konden weerstaan; ik heb hem slechts fijntjes gewezen op de mogelijkheid dat het aan hem ligt, en voorts ook nog verschillende oorzaken geconstrueerd, alleen al uit een paar posts. Hij mag me bedanken!
Jij bent ook zinnig hoor Murdoch...

Alleen ziet niet iedereen dat

Wij klappen uit elkaar van zinnigheid om het zo maar te zeggen
Ik vond mijn eigenste bijdrage toch wel de aller-allerbeste hoor dames. (Dude: wij kennen je niet! Waarom vraag je geen advies aan een bekende.) Tóónbeeld van zinnigheid in mijn ogen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
EB, van jou verwacht ik ook niet anders dan ONT-ZET-TEND zinvolle bijdrages

Kortom Vivameneer.....4 pagina's zinvolle bijdrages hoor, wat ons betreft!
http://www.datingwebsites.nl/dir/speed-dating/

Ik heb de reviews nog niet gelezen, want ik wist niet dat ze hier stonden. Misschien heb je hier wat aan.
Wel lief, sommige reacties. Van enkele opmerkingen kan ik nog eens over nadenken.
Ah, dank je Vivaman, had ik even nodig. Succes.
Had je dat even nodig? Vind je me toch wel lief?
quote:Vivaman32 schreef op 07 november 2010 @ 14:18:

Hele vlotte babbel heb ik niet, kan gewoon wel gezellig kletsen denk ik. En super knap ben ik ook niet, weet gewoon hoe meiden soms kijken dat ik niet lelijk ben. Heb er nu al spijt van dat ik het hier heb neergezet, gezien sommige reacties. Blijkbaar vinden sommigen het leuk je zelfvertrouwen een grotere deuk op te laten lopen. Erg jammer

Rijkelijk laat, deze reactie maar eh.

Jij zit mooi te zijn en de vrouw naar de mond te praten interessant te doen? Of hoe moet ik dat zien?

Wat gebeurt er als je jezelf bent tijdens dat speeddaten?
Eigenlijk heb ik het zondag in een opwelling geschreven, nu ik toch nog reacties krijg, wel zo netjes ze te beantwoorden misschien. Ik probeer ze niet naar de mond te praten, wel een positief eerlijk beeld te geven van mijzelf. Lijkt me als je niet enthousiast overkomt, dit ook niet positief is. Wel is het mij al wel opgevallen, hoe er op het einde wordt gereageerd. Er wordt soms letterlijk gezegd. Het is weer niks met de mannen en de vrouwen zijn altijd zo leuk. Beetje tegenstrijdig met sommige momenten in mijn leven dat mensen echt niet begrijpen dat ik geen vriendin heb.
Speeddaten is belachelijk, en ben er niet zo mee bezig wat mensen van je vinden.
Murdoch, ik heb het eigenlijk nog nooit gedaan...

Ik stel me dan zo'n rokerig zaaltje voor met allemaal van de tafeltjes met van die vaasjes met 2 anjers en wat gipskruid

En dan van die 3 minuten gesprekjes....

Neuh...als ik op zoek zou zijn dan zou dit ook niet de manier zijn

Ik ook niet, maar nu je het zo romantisch schetst...

Het lijkt me serieus een heel oppervlakkige, artificiele manier van contact leggen. Wie weet zich nou wel goed te verkopen in zo'n setting? Alles wat er echt toe doet duurt veel langer.
Als jullie wel op zoek zouden zijn, wat voor setting en of bezigheid zou je dan interesseren of willen doen? Ik zou best wel onderhand weer een relatie willen en dat bereik je niet door thuis te zitten. En kan ik ook iemand ergens mee uit de brand helpen?
Kroeg,club,straat,supermarkt,festival,groenteboer,grand cafe,strand,bos (beide gaan beter met hond),sportvereniging,werk,trein,RP,Lexa,Paiq and so on, and so on....

Enne....wat bedoel je precies met iemand hier uit de brand helpen?
Nou ik krijg hier gratis adviezen, misschien niet allemaal even goed, maar wel inzichten waar ik iets mee zou kunnen doen.

Beetje egoistisch topic zo, dus misschien heeft iemand anders ook advies nodig.

Wat dacht jij dan?
Oh nee hoor, hier geen adviezen nodig!

Heb alles, en doe alles wat mijn hartje begeert!
Dat is dan erg mooi
Ik weet het....prijs mezelf ook een gelukkige vrouw
Wat een giller weer deze discussie .. en Murdoch je bent helemaal niet lief

Ironisch ook .. chopper is een relaxte man met humor, en een motor, 20 vrouwen staan al in de rij .. maar hij is niet op zoek .. en vivaman .. tja .. (hmm welke man noemt zich nou vivaman?) Heel wat te leren als je het maar wilt zien .. maar dat zal wel niet als je chopper een lompe hork noemt

Speeddaten lijkt me wel grappig ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven