spulletjes ex

03-10-2009 15:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goh, vond vandaag nog wat spulletjes van ex (cdtje, dvd). Heb ze net in een envelop gestopt en straks even naar het postkantoor.

Ik vroeg me af, wat doen jullie als je eigendom van je ex in je huis tegenkomt?
Weggooien, wel netjes van je dat jij het opstuurt! Zou ik dus nooit doen, maar hangt er ook maar net vanaf hoe je uit elkaar bent gegaan denk ik
Als het iets is wat ik niet kan gebruiken gooi ik het weg.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Mijn exen en ik zijn vrienden danwel kennissen. Ik zou ze dus opbellen als ik iets van ze vond.
Het is hun eigendom, dus teruggeven. Past het in een envelop, dat gaat het op de bus en anders krijgen ze een mailtje of briefje met het verzoek om mij te laten wat ze willen; hun ophalen of ik weggooien.
Vind inderdaad dat je het moet teruggeven. Ik had nog een huissleutel, heb ik ook teruggestuurd.
Ik zou bellen of mailen en het dan door hem op laten halen of bij hem langs brengen maar da's inherent aan de manier waarop wij uit elkaar zijn gegaan.
Na vorige relatie stond mijn huis vol met spullen van ex en andersom ook.

Had echter helemaal geen zin meer om hem ever ooit nog te zien.

Alles in een grote tas gedaan en mijn liefste vriendinnetje is het samen met haar vriend gaan brengen bij hem. (en kwamen weer terug met mijn spullen)

Gelukkig alles in één keer bij elkaar gezocht en afgehandeld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven