Stalken?

28-05-2011 18:51 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer vinden jullie iets stalken?
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 23:42:

[...]

Misschien zie ik wel de ware aard van sommige vrouwen, maar zien ze dat niet van zichzelf.

Ah, u is een kenner?

En dan toch zelf niet weten wanneer je een vrouw een brief kan geven of wanneer je een stalker bent...
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 23:36:

[...]

Je citeert jezelf?Yep, scheelt typen en ben zo benieuwd naar je antwoord
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 23:42:

[...]

Misschien zie ik wel de ware aard van sommige vrouwen, maar zien ze dat niet van zichzelf.Ben jij van mening dat jij beter weet wat die vrouwen willen dan zijzelf, en dat het daarom belangrijk is om aan te dringen en te manipuleren totdat zij de zaken ook zien zoals jij dat doet?
quote:_minny schreef op 28 mei 2011 @ 23:57:

[...]

Ben jij van mening dat jij beter weet wat die vrouwen willen dan zijzelf, en dat het daarom belangrijk is om aan te dringen en te manipuleren totdat zij de zaken ook zien zoals jij dat doet?Dat wilde ik ook typen als ik van de schrik bekomen was
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 23:54:

[...]

Yep, scheelt typen en ben zo benieuwd naar je antwoordIk had het antwoordt ge-edit. De brief heb ik al geschreven, maar nog niet aan haar gegeven.
quote:mamalief schreef op 28 mei 2011 @ 23:58:

[...]

Dat wilde ik ook typen als ik van de schrik bekomen was Dan zien wij het allebei vast heel erg verkeerd
Ik ben toch wel steeds nieuwsgieriger naar die brief eigenlijk...
quote:lampjelampje schreef op 29 mei 2011 @ 00:03:

Ik ben toch wel steeds nieuwsgieriger naar die brief eigenlijk...

Ja ik ook.

Plak hem hier anders even dan kunnen wij zien of het een goede brief is en we zijn ook niet te beroerd om eventuele verbeteringen aan te brengen
quote:_minny schreef op 29 mei 2011 @ 00:01:

[...]

Dan zien wij het allebei vast heel erg verkeerd Altijd toch?
quote:mamalief schreef op 29 mei 2011 @ 00:06:

[...]

Ja ik ook.

Plak hem hier anders even dan kunnen wij zien of het een goede brief is en we zijn ook niet te beroerd om eventuele verbeteringen aan te brengen

De brief is persoonlijk, de bedoeling is dat zij hem alleen leest.

(ik hoop niet dat ze teveel op taalfouten let, die zullen er beslist instaan)
TO, ik vind je heel eng overkomen. Door de manier waarop je steeds de boel verdraait lijk je mij een zeer manipulatief persoon die net zo lang blijft (ver)draaien tot een vrouw die wat minder zeker is aan zichzelf kan gaan twijfelen. En daar hou ik niet zo van kan ik je vertellen. Je kan iemand op die manier in verwarring brengen waardoor ze haar grenzen niet meer bewaakt en jij zo over dr heen kan lopen. Dat is een naar trekje...
Eensch Minny. Misschien heeft Purry wel gelijk. Ik hou helemaal niet van etiketjes, maar...
quote:ano00 schreef op 29 mei 2011 @ 00:08:

[...]

De brief is persoonlijk, de bedoeling is dat zij hem alleen leest.

(ik hoop niet dat ze teveel op taalfouten let, die zullen er beslist instaan)

Over die taalfouten zou ik me dan weer niet zo'n zorgen maken.

Ik open ongewenste post nooit. En ik acht de kans dat zij die brief leest ook niet zo groot.
quote:nummerzoveel schreef op 29 mei 2011 @ 00:13:

Eensch Minny. Misschien heeft Purry wel gelijk. Ik hou helemaal niet van etiketjes, maar...???
quote:_minny schreef op 29 mei 2011 @ 00:11:

TO, ik vind je heel eng overkomen. Door de manier waarop je steeds de boel verdraait lijk je mij een zeer manipulatief persoon die net zo lang blijft (ver)draaien tot een vrouw die wat minder zeker is aan zichzelf kan gaan twijfelen. En daar hou ik niet zo van kan ik je vertellen. Je kan iemand op die manier in verwarring brengen waardoor ze haar grenzen niet meer bewaakt en jij zo over dr heen kan lopen. Dat is een naar trekje...Helemaal eens maar dat zal geen verrassing zijn denk ik.
En ik ben dan ook erg benieuwd op welke wijze TO die vriendin het verhaal voorgelegd heeft.
quote:_minny schreef op 29 mei 2011 @ 00:11:

TO, ik vind je heel eng overkomen. Door de manier waarop je steeds de boel verdraait lijk je mij een zeer manipulatief persoon die net zo lang blijft (ver)draaien tot een vrouw die wat minder zeker is aan zichzelf kan gaan twijfelen. En daar hou ik niet zo van kan ik je vertellen. Je kan iemand op die manier in verwarring brengen waardoor ze haar grenzen niet meer bewaakt en jij zo over dr heen kan lopen. Dat is een naar trekje...Het zou inderdaad goed zijn, als een vrouw zich afvraagt als ze een liefdesbrief krijgen en vervelend vinden , waar ze mee bezig is.

Eensch Minny. Misschien heeft Purry wel gelijk. Ik hou helemaal niet van etiketjes, maar...

Ik hou er ook niet van maar dit etiketje kan ie opplakken:

quote:_minny schreef op 29 mei 2011 @ 00:19:

En ik ben dan ook erg benieuwd op welke wijze TO die vriendin het verhaal voorgelegd heeft.Verteld zoals het verhaal is.
quote:ano00 schreef op 29 mei 2011 @ 00:20:

[...]

Het zou inderdaad goed zijn, als een vrouw zich afvraagt als ze een liefdesbrief krijgen en vervelend vinden , waar ze mee bezig is.Nou, hiermee heb je mijn posting helemaal bevestigd. Het lijkt mij een goed plan dat jij gaat nadenken over waar je mee bezig bent.
quote:_minny schreef op 29 mei 2011 @ 00:23:

[...]

Nou, hiermee heb je mijn posting helemaal bevestigd. Het lijkt mij een goed plan dat jij gaat nadenken over waar je mee bezig bent.Dat ik wel respect heb voor andermans gevoelens en sommige mensen niet.

Eensch Minny. Misschien heeft Purry wel gelijk. Ik hou helemaal niet van etiketjes, maar......maar in dit geval zeg ik: Heeft iemand een labelmaker en secondenlijm voor me?
quote:ano00 schreef op 29 mei 2011 @ 00:24:

[...]

Dat ik wel respect heb voor andermans gevoelens en sommige mensen niet.Als je gaat verdraaien en manipuleren dan ben je behoorlijk respectloos bezig.
dus als ik een liefdesbrief krijg van een volslagen onbekende en ik vind het een stomme brief, dan moet ik bij mezelf te rade gaan wat er eigenlijk mis met me is? Oke... is dat omdat ik een vrouw ben en dus braaf moet wachten op een liefdesbrief? Of begrijp ik dat verkeerd?
Wat stalken voor mij is?

Mijn oude buurman.

Hij deed niets

Nou niet echt.

Hij was altijd precies op hetzelfde moment buiten

Deed altijd netjes de deur voor me open.

Wilde maar al te graag mijn boodschappen voor me naar boven dragen.

En elke avond als ik de hond ging uitlaten stond hij daar ook ineens

Hij deed niet

Hij keek alleen maar

En hij keek, en hij keek

En ik kreeg er de kriebels van

Toen ik hem vertelde dat ik het vervelend vond was hij boos.

Toen begon het pesten

Harde muziek snachts

Bellen beneden en dan niets zeggen

Mijn post uit de brievenbus halen

Ineens een kras op mijn auto.

En hij bleef maar kijken

Ondertussen was ik zo vreselijk bang van de man dat ik mijn huis heb verkocht en een ander huis heb gekocht.

Ik weet van mijn andere buurman waar ik wel een goed contact mee had/heb dat hij nog geprobeerd heeft achter mijn adres te komen.

Wat stalken is?

Vanaf de allereerste regel!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven