Stalken?
zaterdag 28 mei 2011 om 23:53
zaterdag 28 mei 2011 om 23:57
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 23:42:
[...]
Misschien zie ik wel de ware aard van sommige vrouwen, maar zien ze dat niet van zichzelf.Ben jij van mening dat jij beter weet wat die vrouwen willen dan zijzelf, en dat het daarom belangrijk is om aan te dringen en te manipuleren totdat zij de zaken ook zien zoals jij dat doet?
[...]
Misschien zie ik wel de ware aard van sommige vrouwen, maar zien ze dat niet van zichzelf.Ben jij van mening dat jij beter weet wat die vrouwen willen dan zijzelf, en dat het daarom belangrijk is om aan te dringen en te manipuleren totdat zij de zaken ook zien zoals jij dat doet?
zaterdag 28 mei 2011 om 23:58
zondag 29 mei 2011 om 00:06
zondag 29 mei 2011 om 00:08
quote:mamalief schreef op 29 mei 2011 @ 00:06:
[...]
Ja ik ook.
Plak hem hier anders even dan kunnen wij zien of het een goede brief is en we zijn ook niet te beroerd om eventuele verbeteringen aan te brengen
De brief is persoonlijk, de bedoeling is dat zij hem alleen leest.
(ik hoop niet dat ze teveel op taalfouten let, die zullen er beslist instaan)
[...]
Ja ik ook.
Plak hem hier anders even dan kunnen wij zien of het een goede brief is en we zijn ook niet te beroerd om eventuele verbeteringen aan te brengen
zondag 29 mei 2011 om 00:11
TO, ik vind je heel eng overkomen. Door de manier waarop je steeds de boel verdraait lijk je mij een zeer manipulatief persoon die net zo lang blijft (ver)draaien tot een vrouw die wat minder zeker is aan zichzelf kan gaan twijfelen. En daar hou ik niet zo van kan ik je vertellen. Je kan iemand op die manier in verwarring brengen waardoor ze haar grenzen niet meer bewaakt en jij zo over dr heen kan lopen. Dat is een naar trekje...
zondag 29 mei 2011 om 00:13
quote:ano00 schreef op 29 mei 2011 @ 00:08:
[...]
Over die taalfouten zou ik me dan weer niet zo'n zorgen maken.
Ik open ongewenste post nooit. En ik acht de kans dat zij die brief leest ook niet zo groot.
[...]
Over die taalfouten zou ik me dan weer niet zo'n zorgen maken.
Ik open ongewenste post nooit. En ik acht de kans dat zij die brief leest ook niet zo groot.
zondag 29 mei 2011 om 00:17
quote:_minny schreef op 29 mei 2011 @ 00:11:
TO, ik vind je heel eng overkomen. Door de manier waarop je steeds de boel verdraait lijk je mij een zeer manipulatief persoon die net zo lang blijft (ver)draaien tot een vrouw die wat minder zeker is aan zichzelf kan gaan twijfelen. En daar hou ik niet zo van kan ik je vertellen. Je kan iemand op die manier in verwarring brengen waardoor ze haar grenzen niet meer bewaakt en jij zo over dr heen kan lopen. Dat is een naar trekje...Helemaal eens maar dat zal geen verrassing zijn denk ik.
TO, ik vind je heel eng overkomen. Door de manier waarop je steeds de boel verdraait lijk je mij een zeer manipulatief persoon die net zo lang blijft (ver)draaien tot een vrouw die wat minder zeker is aan zichzelf kan gaan twijfelen. En daar hou ik niet zo van kan ik je vertellen. Je kan iemand op die manier in verwarring brengen waardoor ze haar grenzen niet meer bewaakt en jij zo over dr heen kan lopen. Dat is een naar trekje...Helemaal eens maar dat zal geen verrassing zijn denk ik.
zondag 29 mei 2011 om 00:20
quote:_minny schreef op 29 mei 2011 @ 00:11:
TO, ik vind je heel eng overkomen. Door de manier waarop je steeds de boel verdraait lijk je mij een zeer manipulatief persoon die net zo lang blijft (ver)draaien tot een vrouw die wat minder zeker is aan zichzelf kan gaan twijfelen. En daar hou ik niet zo van kan ik je vertellen. Je kan iemand op die manier in verwarring brengen waardoor ze haar grenzen niet meer bewaakt en jij zo over dr heen kan lopen. Dat is een naar trekje...Het zou inderdaad goed zijn, als een vrouw zich afvraagt als ze een liefdesbrief krijgen en vervelend vinden , waar ze mee bezig is.
TO, ik vind je heel eng overkomen. Door de manier waarop je steeds de boel verdraait lijk je mij een zeer manipulatief persoon die net zo lang blijft (ver)draaien tot een vrouw die wat minder zeker is aan zichzelf kan gaan twijfelen. En daar hou ik niet zo van kan ik je vertellen. Je kan iemand op die manier in verwarring brengen waardoor ze haar grenzen niet meer bewaakt en jij zo over dr heen kan lopen. Dat is een naar trekje...Het zou inderdaad goed zijn, als een vrouw zich afvraagt als ze een liefdesbrief krijgen en vervelend vinden , waar ze mee bezig is.
zondag 29 mei 2011 om 00:23
quote:ano00 schreef op 29 mei 2011 @ 00:20:
[...]
Het zou inderdaad goed zijn, als een vrouw zich afvraagt als ze een liefdesbrief krijgen en vervelend vinden , waar ze mee bezig is.Nou, hiermee heb je mijn posting helemaal bevestigd. Het lijkt mij een goed plan dat jij gaat nadenken over waar je mee bezig bent.
[...]
Het zou inderdaad goed zijn, als een vrouw zich afvraagt als ze een liefdesbrief krijgen en vervelend vinden , waar ze mee bezig is.Nou, hiermee heb je mijn posting helemaal bevestigd. Het lijkt mij een goed plan dat jij gaat nadenken over waar je mee bezig bent.
zondag 29 mei 2011 om 00:24
zondag 29 mei 2011 om 00:26
zondag 29 mei 2011 om 00:30
Wat stalken voor mij is?
Mijn oude buurman.
Hij deed niets
Nou niet echt.
Hij was altijd precies op hetzelfde moment buiten
Deed altijd netjes de deur voor me open.
Wilde maar al te graag mijn boodschappen voor me naar boven dragen.
En elke avond als ik de hond ging uitlaten stond hij daar ook ineens
Hij deed niet
Hij keek alleen maar
En hij keek, en hij keek
En ik kreeg er de kriebels van
Toen ik hem vertelde dat ik het vervelend vond was hij boos.
Toen begon het pesten
Harde muziek snachts
Bellen beneden en dan niets zeggen
Mijn post uit de brievenbus halen
Ineens een kras op mijn auto.
En hij bleef maar kijken
Ondertussen was ik zo vreselijk bang van de man dat ik mijn huis heb verkocht en een ander huis heb gekocht.
Ik weet van mijn andere buurman waar ik wel een goed contact mee had/heb dat hij nog geprobeerd heeft achter mijn adres te komen.
Wat stalken is?
Vanaf de allereerste regel!!!!
Mijn oude buurman.
Hij deed niets
Nou niet echt.
Hij was altijd precies op hetzelfde moment buiten
Deed altijd netjes de deur voor me open.
Wilde maar al te graag mijn boodschappen voor me naar boven dragen.
En elke avond als ik de hond ging uitlaten stond hij daar ook ineens
Hij deed niet
Hij keek alleen maar
En hij keek, en hij keek
En ik kreeg er de kriebels van
Toen ik hem vertelde dat ik het vervelend vond was hij boos.
Toen begon het pesten
Harde muziek snachts
Bellen beneden en dan niets zeggen
Mijn post uit de brievenbus halen
Ineens een kras op mijn auto.
En hij bleef maar kijken
Ondertussen was ik zo vreselijk bang van de man dat ik mijn huis heb verkocht en een ander huis heb gekocht.
Ik weet van mijn andere buurman waar ik wel een goed contact mee had/heb dat hij nog geprobeerd heeft achter mijn adres te komen.
Wat stalken is?
Vanaf de allereerste regel!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!