Steeds afgewezen voor seks

18-11-2017 16:01 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 13:12
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O tempora, o mores :rofl:
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
18-11-2017 16:46
To, je weet toch wel dat mannen niet zo goed zijn in het begrijpen van vrouwelijke hints?

Jij mag wel denken dat je duidelijk bent, maar ik kan je verzekeren dat de gemiddelde man dat totaal niet door heeft.
Ja dat maakt het wel een stuk verwarrender voor mij. Jij (en anderen ) zeggen dat ik extra duidelijk moet zijn, en de andere posters zeggen dat ik té duidelijk ben en dat met dat goedkoop maakt en dat mannen me daarom niet willen... :@@:
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
18-11-2017 16:34
Alsof de priveberichten werken :-D

Wat betreft BlackBird's probleem: ik zou inderdaad iets duidelijker zijn en eens zien op het wel lukt als je iets minder drinkt. Overigens is mijn ervaring (van vroeger en van verhalen uiteraard :) ) dat veel mannen helemaal geen probleem hebben met een vrouw die net iets te veel gedronken heeft. Ik wil niet zeggen dat iedere man een opportunist is, maar de keurige ridders die hier worden beschreven strookt volgens mij ook niet helemaal met de werkelijkheid.
Precies wat ik ook dacht hoor...in mijn vrijgezellentijd is me niet opgevallen dat mannen in de kroeg nou zo kieskeurig zijn wbt drankgebruik en intenties. Ze zullen er wel bij zijn, maar als TO dit nu al 7 X aan de hand heeft gehad, denk ik idd dat ze niet duidelijk genoeg overkomt. Overigens vind ik (zoals je het beschrijft) helemaal niet dat je zo desperate of snollerig overkomt, zoals sommigen hier zeggen. Gevalletje sletvrees van een aantal forummers mss;-) Ik vind dat je anno 2017 als vrouw best op zoek mag naar een ONS en 7 pogingen in ongeveer een jaar vind ik niet overdreven voor een studente die wekelijks gaat stappen.
Ik hoor toch wel vaak dat mannen dronken vrouwen niet aantrekkelijk vinden.
Ordinair zelfs.
Dronken mannen zijn dat trouwens ook imo.
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:49
Ja dat maakt het wel een stuk verwarrender voor mij. Jij (en anderen ) zeggen dat ik extra duidelijk moet zijn, en de andere posters zeggen dat ik té duidelijk ben en dat met dat goedkoop maakt en dat mannen me daarom niet willen... :@@:
Dat is nou juist de kunst van het versieren. Sexy subtiliteit.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu n lekker exemplaar tegenkomt. Niet de hele avond mee babbalen. Dat werkt niet.
Beetje hard to get spelen door steeds met anderen in gesprek te blijven. Wel kijken en flirten.

En als je later op de avond in gesprek komt is een 'ik wil je zoenen' in zn oor fluisteren net duidelijk genoeg voor de meeste mannen om te snappen dat je meer wil.
Been there, done that, got the T-shirt.
Koop een tarzan.
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:48
Dank je wel voor je ervaringen, dat werpt wel een ander licht op de zaak :) Mijn beste vriend zei wel tegen me; "vroeg op of niet, als ik er zin in heb dan ga ik er gewoon voor, en zij is waarschijnlijk ook moe dus je bent toch niet de hele nacht bezig". Het vroeg-op-excuus heb ik dus altijd onzin gevonden. Netjes van je dat je die tweede hebt afgewezen, want als iemand neit op haar voeten kan staan dan is het twijfelachtig of ze het wel echt wil! Misschien heb ik wel 7x pech gehad. En nee hoor, in het kruis grijpen doe ik absoluut niet!
Nouja, als je een verantwoordelijke baan hebt en je moet om 0800 beginnen en het is 0400, en je gaat nog van bil blijft er weinig rust over. ;)
En ja, dan is het al niet verantwoordelijk om überhaupt te gaan stappen, maar dat terzijde.


En als het echt niet lukt, kun je altijd je privé berichten nog bekijken hahaha. ;)
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:49
Ja dat maakt het wel een stuk verwarrender voor mij. Jij (en anderen ) zeggen dat ik extra duidelijk moet zijn, en de andere posters zeggen dat ik té duidelijk ben en dat met dat goedkoop maakt en dat mannen me daarom niet willen... :@@:
Hoe jij het omschreef had geen een man door dat je seks wilde denk ik. Vrouwen die zeggen dat je goedkoop bent hebben gewoon iets tegen het idee, of hebben een (zelfbedacht) beeld van je.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het als onzin af doen, maar Armand heeft gewoon gelijk. Een dronken vrouw is de nieuwe sigaret of vuurwerk: vast leuk voor het moment maar je bent knap stom als je niet voorzichtig bent. Voor die paar minuutjes plezier kan het levenslang ellende geven.

Jij zal dat nooit ondergaan TO, dat is nou jouw female privilege. Maar je mannelijke leeftijdgenoten beginnen het langzaamaan te voelen, valt te hopen
Alle reacties Link kopieren
Je weet het niet maar de mannen van de kleine studentengemeenschap hebben afgesproken jou niet te neuken. Je wilt te graag.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Amand trouwens ook
Alle reacties Link kopieren
Maar je zit de hele avond met iemand te kletsen en dan op het éinde ga je een keer laten weten dat je hem wel leuk vindt?????

Als 2 mensen elkaar aantrekkelijk vinden is dat meestal binnen 5 seconden wel duidelijk, voor beide partijen.

Er hangt dan een bepaalde vibe. Dat merk je toch ook snel genoeg wanneer je met iemand praat? Ik merk het iig direct wanneer een man interesse toont.
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:32
Klopt. Vriendschappelijke chemie leek er wel te zijn. Mijn gesprekken met die mannen waren vaak wel gewoon gezellig en geanimeerd. Ze kochten vaak drankjes voor me ook. Maar vriendschappelijke chemie is anders dan chemie voor one night stands. Vind ik lastig.
Misschien moet je er ook gewoon niet naar op zoek gaan, dat je dan te gefocust raakt op seks om de signalen nog te onderscheiden of zo. Dat je de dingen gewoon laat gebeuren, en als ze niet gebeuren bestaat er toch ook altijd nog zoiets als soloseks.
Alle reacties Link kopieren
butterfly- schreef:
18-11-2017 16:56
Hoe jij het omschreef had geen een man door dat je seks wilde denk ik. Vrouwen die zeggen dat je goedkoop bent hebben gewoon iets tegen het idee, of hebben een (zelfbedacht) beeld van je.
Heeft iemand hier gezegd dat TO goedkoop is?
Ik denk dat mannen wel link uitkijken om een dronken vrouw mee te nemen voor sex. Voor je het weet sta je met naam en toenaam op social media met een hashtag erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat men over jou roddelt en dat je de naam hebt makkelijk te zijn.
Hoe dronken ben je? Aangeschoten of hang je echt lallend over zo'n kerel heen?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn mannen genoeg die ook een iets aangeschoten ONS willen. Ik kan me voorstellen dat je op een type man valt, iig waar je de hele avond mee praat, die meer in is voor iets serieus. Ook kan het, en ik kan het weten, dat je als man subtiele hints niet begrijpt en ondertussen bang bent om te snel actief te worden #metoo. Wellicht iets meer tijd er voor nemen, dus vragen of hij volgende week ook weer komt... Ik denk dat nummer 8 wel ja zegt, succes!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt trouwens ook een dubbele moraal. Zelf wil je wel een vent voor een ONS maar als hij regelmatig een ONS met een vrouw heeft dan vind je hem niet aantrekkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Hugh-Jazz schreef:
18-11-2017 17:04
Ik denk dat mannen wel link uitkijken om een dronken vrouw mee te nemen voor sex. Voor je het weet sta je met naam en toenaam op social media met een hashtag erbij.
Een van de redenen dat je NOOIT met je echte naam op sociale media moet staan. Zelf heb ik ze helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
18-11-2017 16:57
Je kan het als onzin af doen, maar Armand heeft gewoon gelijk. Een dronken vrouw is de nieuwe sigaret of vuurwerk: vast leuk voor het moment maar je bent knap stom als je niet voorzichtig bent. Voor die paar minuutjes plezier kan het levenslang ellende geven.

Jij zal dat nooit ondergaan TO, dat is nou jouw female privilege. Maar je mannelijke leeftijdgenoten beginnen het langzaamaan te voelen, valt te hopen
Als ik met mannelijke vrienden die aan ONS doen praat speelt dit toch wel een rol.
Een ONS moet vooral leuk en ongedwongen zijn, en als er de kans is dat het gedoe gaat opleveren doen ze het niet. Gedoe kan een dronken vrouw zijn waarvan je niet duidelijk kunt inschatten of dat ze wel echt seks wil. Zelfs als ze nu in dronken staat seks wil weet je niet hoe ze daar nuchter over denkt.
Een andere groep vrouwen die ze ontwijken omdat ze gedoe opleveren zijn vrouwen waarvan ze denken dat die een relatie zoeken. Als de inschatting is dat de vrouw blijft bellen of vaker wil afspreken beginnen ze er ook niet aan als ze opzoek zijn naar een ONS. Als je uitgebreid gaat zitten kletsen en je op een man focust kan dit ook het geval zijn.

Of het type man waar jij op valt wil geen ONS. Er zijn zat mannen die dat niet willen net als veel vrouwen. Als je je type omschrijft als een "nette man" dan kan dat ook nog heel goed.
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:49
Ja dat maakt het wel een stuk verwarrender voor mij. Jij (en anderen ) zeggen dat ik extra duidelijk moet zijn, en de andere posters zeggen dat ik té duidelijk ben en dat met dat goedkoop maakt en dat mannen me daarom niet willen... :@@:
Zoals jij zegt dat je uitgaat, kan ik me er niet zo in vinden dat dat als sletterig gezien wordt. Ik denk dat dat meer gedacht wordt, wanneer mensen je van de één naar de ander zien gaan.

En overigens zijn het vaak vrouwen onderling die zo over elkaar oordelen. De meeste mannen zijn daar helemaal niet mee bezig. Ik verbaas me vaak hoe verschrikkelijk jaloers en achterbaks vrouwen onder elkaar kunnen zijn. Dat gebeurt bij mannen zelden. En de meeste mannen zijn niet vies van seks als het ze aangeboden wordt. Voor relaties geldt misschien wat anders, maar daar is hier geen sprake van.

Gewoon uitnodigen voor een drankje bij iemand of bij jou, die hint snappen de meeste mannen echt wel.
spell68 wijzigde dit bericht op 18-11-2017 17:15
0.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:41
Dank je wel voor je advies :) Jij zegt dus eigenlijk dat ik juist niet te duidelijk en te wanhopig overkomt (in tegenstelling tot sommige andere reacties)?
En zo dacht ik inderdaad ook een beetje over mannen. Ik zie zo vaak dat mannen en vrouwen meegaan met mensen die dronken of zeer aangeschoten zijn.
Nouja, ik weet niet of je wanhopig overkomt of niet, maar uit je verhaal vind ik wel dat je vrij onduidelijk overkomt. Een beetje flirten enzo mag echt wel hoor:) Bovendien denk ik gewoon niet dat het aan het dronken zijn ligt. Overigens ook niet aan de angst van mannen dat ze voor het gerecht komen. We wonen immers niet in de VS. Er zullen vast wel mannen zijn die daar bang voor zijn (in ieder geval Amand en LeesMee), maar ik heb daar in mijn sociale kringen echt nog nooooooit iets over gehoord.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
18-11-2017 17:05
Ik denk dat men over jou roddelt en dat je de naam hebt makkelijk te zijn.
Hoe kan ze nu makkelijk zijn? Het heeft tot nu toe nog niet tot seks geleid, dus niemand weet dat. Sterker nog: ze heeft met geen van de mannen in kwestie fatsoenlijk gezoend.
Alle reacties Link kopieren
Een dronken, onduidelijke vrouw lijkt naar seks te hinten bij een vooraf door haar goed gescreende “nette” man.

In welk universum gaat dat tot seks leiden??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven