Steeds afgewezen voor seks

18-11-2017 16:01 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 13:12
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
willem1959 schreef:
18-11-2017 18:19
Komt door die metoo shit.

Voor je het weet heb je als vent een wijf en haar advocaat achter je aan met een verhaal dat je haar gepenetreerd hebt terwijl ze nee zei.

Nee, ik doe er niet meer aan mee. Ik ruk gewoon lekker achter de pc. Mijn rechterhand is mijn beste vriend.
Ja maar straks geeft je linker hand aan verkracht te zijn.

Wat dan?

Wat dan?!
Te makkelijk. Als jij een nette mooie meid bent die regelmatig een aantal bodempjes ziet, daarnaast handtastelijk wordt en laat merken meegenomen te willen worden...dan schrikken de meest nette mannen juist. Past juist NIET bij nette vrouwen. Anders een andere uitgaansgelegenheid uitzoeken met minder nette mannen en goeie protectie mee OF als je gewoon v.d. seks gaat een club? Geen idee joh...suc6
Als je een heer wil, moet je een dame zijn denk ik.

En dan zijn tijd, plaats en context niet slim gekozen.
- Niet uuuurenlang gaan praten.
- Breng het gespreksonderwerp op seks bv praat over of jij en hij ooit betrapt zijn tijdens de daad, daarna over favoriete standjes enz.
- ‘Ik ga zo naar huis, en voel mij altijd een beetje onveilig als ik ‘s nachts alleen naar huis fiets. Zou je mij naar huis kunnen brengen?

En dan gaan met die Banaan.

Mannen spreken geen Hints. Je moet duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
De hele #metoo-ophef helpt ook zeker niet. Als man kijk je wel twee keer uit voordat je een dronken vrouw meeneemt. Voor je het weet heb jij het opeens gedaan als zij de volgende ochtend spijt krijgt van haar ONS.

En bovendien is het gewoon best wel kut om een dronken griet mee te nemen naar huis. Dat is leuk in je studententijd, maar daarna ben je daar wel een beetje klaar mee. Dan heb je er geen zin meer in dat je iemand mee naar huis neemt die dan blijkt te moeten kotsen, bij je huis direct in bed in slaap valt, niet uit je huis weg te branden is de volgende morgen of denkt dat je meteen een relatie hebt. Er lopen genoeg van dat soort types rond.

En dan zijn er ook nog de vrouwen die heel graag een kind willen en daar alles voor over hebben.

Nee, als man moet je op een gegeven moment toch een beetje op gaan passen waar je hem zomaar in steekt.
Alle reacties Link kopieren
Toch maar andere kroeg dan?
wat een dubbele standaard hier weer...pfff
gezeik over een naam krijgen....
Alle reacties Link kopieren
Je gedraagt je dus als een slet en waarschijnlijk sta je inmiddels ook zo bekend in je omgeving. Mag je trots op zijn. Not.
Alle reacties Link kopieren
PinkUnicorn schreef:
18-11-2017 18:21
Te makkelijk. Als jij een nette mooie meid bent die regelmatig een aantal bodempjes ziet, daarnaast handtastelijk wordt en laat merken meegenomen te willen worden...dan schrikken de meest nette mannen juist. Past juist NIET bij nette vrouwen. Anders een andere uitgaansgelegenheid uitzoeken met minder nette mannen en goeie protectie mee OF als je gewoon v.d. seks gaat een club? Geen idee joh...suc6
Misschien kan TO bij een hoerentent gaan werken. Dan verdient ze er nog geld mee ook. Neem een voorbeeld aan de TO van het sexwerker topic in de sexpijler (was ca 2 weken geleden).
Ik ga nu toch wel even op letten hoe veel vrouwen en een enkele vent hier afkeurend over TO haar neukgrage houding praten en in een ander topic zeuren over seksisme.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 19:17
Ik ga nu toch wel even op letten hoe veel vrouwen en een enkele vent hier afkeurend over TO haar neukgrage houding praten en in een ander topic zeuren over seksisme.
Ja precies.... TO laat juist helemaal niet merken aan die mannen dat ze seks wil en het is ook nooit gelukt. Waarom is ze dan een hoer? Mannen mogen rondneuken als ze geen relatie hebben maar vrouwen moeten netjes wachten. Het is niet meer de jaren 50.
prinsesmaxima schreef:
18-11-2017 19:14
Je gedraagt je dus als een slet en waarschijnlijk sta je inmiddels ook zo bekend in je omgeving. Mag je trots op zijn. Not.

??? wtf
Dus TO is inmiddels al een dronkelap, een slet en een hoer. We gaan weer lekker, Viva. :nooo:
En dat allemaal zonder te neuken ook nog. We zijn echt rijp voor sharia wetgeving.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-11-2017 19:24
Dus TO is inmiddels al een dronkelap, een slet en een hoer. We gaan weer lekker, Viva. :nooo:
Ik lees nergens dat ze er geld voor vraagt, in her defense.
RikM schreef:
18-11-2017 19:24
Dus TO is inmiddels al een dronkelap, een slet en een hoer. We gaan weer lekker, Viva. :nooo:

Echt heh... Absurd gewoon, de dubbele moraal. TO, ga lekker op tinder. Veel makkelijker. :)
anoniem_324473 wijzigde dit bericht op 18-11-2017 21:14
0.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
18-11-2017 16:16
Nou ja en mannen willen meestal graag seks met een vrouw die echt voor hen gaat. Niet eentje die hen gewoon toevallig uit de ballenbak vist.
Dit
Ik was in mijn vrijgezelle tijd echt een sloerie, elke avond een andere scharrel , toen ik mijn huidige man tegenkwam gedroeg ik me ook zo en dat vond hij een enorme afknapper ( vertelde hij later )

,toen ik m paar maanden later tegenkwam met stappen hebben we alleen maar gekletst en gezoend , hij wou echt niet mee naar huis .
Ach, misschien heeft het helemaal niets met jou te maken TO! Metoo is al aangehaald en misschien is het ook wel zo dat de seksuele moraal verandert na een decennia durende van seks doordrenkte maatschappij.
Misschien willen jongeren het anders: echte liefde, uniciteit, monogamie en preutsheid.
Misschien begint de goegemeente wel een enorme aversie te ontwikkelen tegen al die vrije, blije, spannende, opwindende, taboeloze seks. Tegen Seks Moet, Seks is Goed voor je en als je er geen zin in hebt dan ben je een verzuurde doos.

Misschien realiseren jongeren zich dat seks toch ook wel iets heel intiems is.
Misschien is het enorm hip aan het worden om behoudend te zijn en te wachten op de ware liefde... :flirting:

En nee, ik ben niet sarcastisch.
Echt dronken ben ik nooit maar wel eens wat aangeschoten. Nooit dat mannen daar op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
18-11-2017 19:41
Ach, misschien heeft het helemaal niets met jou te maken TO! Metoo is al aangehaald en misschien is het ook wel zo dat de seksuele moraal verandert na een decennia durende van seks doordrenkte maatschappij.
Misschien willen jongeren het anders: echte liefde, uniciteit, monogamie en preutsheid.
Misschien begint de goegemeente wel een enorme aversie te ontwikkelen tegen al die vrije, blije, spannende, opwindende, taboeloze seks. Tegen Seks Moet, Seks is Goed voor je en als je er geen zin in hebt dan ben je een verzuurde doos.

Misschien realiseren jongeren zich dat seks toch ook wel iets heel intiems is.
Misschien is het enorm hip aan het worden om behoudend te zijn en te wachten op de ware liefde... :flirting:

En nee, ik ben niet sarcastisch.
Nou, ik wil wel met TO hoor.

PS: dit is geen oproepje.
willem1959 schreef:
18-11-2017 20:05
Nou, ik wil wel met TO hoor.

PS: dit is geen oproepje.

Maar jij bent geen jongere Willem. Jij bent nog van de oude garde.
Alle reacties Link kopieren
Tinder!!


Ik was een tijd een sloerie en ook nog eens niet súpermooi, en altijd wel beet in een kroeg en dan nog 10x zoveel via Tinder. Dus als je echt de wanhoop nabij bent, Tinder. En als je in 'het echt' iemand wil ontmoeten, niet in van die rare studentenkringetjes rondhangen waarvan ik vermoed dat je dat doet.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Iedereen met goede adviezen, andere reacties en die het voor me opnemen tegen de mensen met een jaren '50 mentaliteit hier: dank jullie wel. :)

Tinder is niks voor mij omdat ik iemand graag in het echt wil zien.. Ik heb wel eens die app gedownload maar ik vond die profielen allemaal wel iets pretentieus hebben. Als ik die types dan voorbij zag komen dacht ik: die zou ik in de kroeg voorbij lopen. In het echt voel ik sneller aantrekkingskracht.

Op berichten van forummers die mijn post overduidelijk niet goed gelezen hebben, mij beschuldigen dat ik 'mezelf in de uitverkoop gooi' (Tess en anderen), en letterlijk zeggen dat ik een hoer ben (prinsesmaxima en een paar anderen) ga ik niet reageren want jullie zijn gewoon bekrompen. Ik bied me helemaal niet iedere avond aan en mijn sekspartners zijn op één hand te tellen. Dus als je niet in staat bent een reactie te plaatsen zonder aannames en veroordelingen, reageer dan niet! Ik heb het natuurlijk niet over forummers die hun adviezen gewoon normaal formuleren :)

Honingdropje2 schreef:
18-11-2017 16:51
Precies wat ik ook dacht hoor...in mijn vrijgezellentijd is me niet opgevallen dat mannen in de kroeg nou zo kieskeurig zijn wbt drankgebruik en intenties. Ze zullen er wel bij zijn, maar als TO dit nu al 7 X aan de hand heeft gehad, denk ik idd dat ze niet duidelijk genoeg overkomt. Overigens vind ik (zoals je het beschrijft) helemaal niet dat je zo desperate of snollerig overkomt, zoals sommigen hier zeggen. Gevalletje sletvrees van een aantal forummers mss;-) Ik vind dat je anno 2017 als vrouw best op zoek mag naar een ONS en 7 pogingen in ongeveer een jaar vind ik niet overdreven voor een studente die wekelijks gaat stappen.
Dank je voor je reactie! Blijkbaar ben ik dan inderdaad niet duidelijk genoeg. Ik ga vanaf nu de reacties van bekrompen forummers maar negeren.. En inderdaad: het is 2017 en geen 1957!
Apatura schreef:
18-11-2017 16:55
Als je nu n lekker exemplaar tegenkomt. Niet de hele avond mee babbalen. Dat werkt niet.
Beetje hard to get spelen door steeds met anderen in gesprek te blijven. Wel kijken en flirten.

En als je later op de avond in gesprek komt is een 'ik wil je zoenen' in zn oor fluisteren net duidelijk genoeg voor de meeste mannen om te snappen dat je meer wil.
Kijk, hard to get.. Daar heb ik nu moeite mee. Ik ben een heel eerlijk persoon en ik hou er niet van om te doen alsof iemand me niet interesseert terwijl dat wel zo is. Andersom hoop ik ook dat mensen het gewoon aan me laten merken als ze interesse hebben. Als iemand geen interesse toont dan ga ik daar niet achteraan 'jagen'. Geen interesse? Dan houdt het op. En dan bedoel ik niet dat ze meteen met me naar bed hoeven ofzo maar iemand kan ook gewoon zeggen: 'ik moet morgen vroeg op maar ik zou graag een keer met je iets gaan drinken'. Of alleen zoenen en de seks voor een latere date bewaren.
Niet de hele avond mee babbelen is wel lastig ook want zo gaat het nu eenmaal bij ons. Mensen dansen niet echt maar zitten gewoon lekker te babbelen; de ene vriendengroep met de andere.
Pinkiepink schreef:
18-11-2017 16:58
Maar je zit de hele avond met iemand te kletsen en dan op het éinde ga je een keer laten weten dat je hem wel leuk vindt?????

Als 2 mensen elkaar aantrekkelijk vinden is dat meestal binnen 5 seconden wel duidelijk, voor beide partijen.

Er hangt dan een bepaalde vibe. Dat merk je toch ook snel genoeg wanneer je met iemand praat? Ik merk het iig direct wanneer een man interesse toont.
Ja, ik denk dan ook op zo'n moment dat die persoon mij aantrekkelijk vindt. Zulke signalen zijn er dan wel. Hij koopt drankjes, stelt belangstellende vragen, kijkt me steeds iets langer aan.. Als iemand afstandelijk doet probeer ik niets bij diegene. Als ik geen interesse heb in een man en hij wel dan merk dat ook vrij snel.
Lady*Voldemort schreef:
18-11-2017 17:00
Misschien moet je er ook gewoon niet naar op zoek gaan, dat je dan te gefocust raakt op seks om de signalen nog te onderscheiden of zo. Dat je de dingen gewoon laat gebeuren, en als ze niet gebeuren bestaat er toch ook altijd nog zoiets als soloseks.
De afgelopen maanden ben ik er wel wat meer op gefocust geraakt inderdaad. Ik sta wel bijna een jaar droog, dat is wel vervelend.. Soloseks doe ik al aan uiteraard, haha. Het is wel zo dat ik bijna elke week uitga en tot nu toe maar aan 7 mannen heb laten merken dat ik ze zie zitten dus opzich is het niet erg veel. Ook als er niemand aanwezig is die ik zie zitten kan ik een leuke avond hebben. Maar soms mis ik seks wel.
Oakes schreef:
18-11-2017 17:00
Heeft iemand hier gezegd dat TO goedkoop is?
Ja, meerdere malen.. Best wel veel veroordelende reacties.
minnimouse schreef:
18-11-2017 17:05
Ik denk dat men over jou roddelt en dat je de naam hebt makkelijk te zijn.
Hoe dronken ben je? Aangeschoten of hang je echt lallend over zo'n kerel heen?
Dat is nogal een aanname, waar haal je dat vandaan? Ik heb helemaal de naam niet. Ben op mijn 21ste begonnen met studeren en in de introweek leerde ik mijn ex kennen, en daar heb ik tot vorig jaar een relatie mee gehad. Verder geen sekspartners waar medestudenten van weten. In totaal heb ik 4 sekspartners gehad in mijn hele leven.
Ik lal niet en ik hang niet over mensen heen. Ik kan nog staan. Af en toe stoot ik iets om of laat ik iets vallen, maar dat gebeurt bij sommige mensen na een paar glaasjes wijn al..
Pinkiepink schreef:
18-11-2017 17:14
Je hebt trouwens ook een dubbele moraal. Zelf wil je wel een vent voor een ONS maar als hij regelmatig een ONS met een vrouw heeft dan vind je hem niet aantrekkelijk?
Dat zei ik helemaal niet, ik zei 'player-gedrag' of iets dergelijks. Een player is voor mij iemand die veel sekspartners heeft en zich daarbij ook vervelend gedraagt, omdat hij echt vrouwen verzamelt zegmaar. Iemand die er een sport van maakt om zoveel mogelijk mensen in bed te krijgen en daarover opschept. Met een man die gewoon regelmatig een ONS heeft heb ik geen problemen en ook geen vooroordelen.
Players praten vaak heel denigrerend over vrouwen, daar herken ik ze aan. En daar hou ik dus niet van. Niet zo gek he.
Alle reacties Link kopieren
We hebben geen vetgedrukte letters nodig om jouw mening tot ons te kunnen nemen hoor, TO.
Als je student bent en graag seks hebt, waarom word je dan geen call girl? Win-win: seks én geld. En als je afgewezen wordt omdat je 'n slechte dronk hebt, beperk dat zuipen dan.
Alle reacties Link kopieren
Blackbird, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om nog te reageren. Dat vind ik tof van je.
Gewoon lekker doorgaan met wat je doet, daar is niets mis mee. Sterker nog, je bouwt er zo een leuk netwerk mee op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven