Steeds afgewezen voor seks

18-11-2017 16:01 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 13:12
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
18-11-2017 17:17
Hoe kan ze nu makkelijk zijn? Het heeft tot nu toe nog niet tot seks geleid, dus niemand weet dat. Sterker nog: ze heeft met geen van de mannen in kwestie fatsoenlijk gezoend.
Nou als mensen haar in die kleine gemeenschap steeds om de nek zien hangen bij een andere vent, dan straal je dat mogelijk ook uit. Hoef je niet voor gezoend te hebben.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
18-11-2017 17:20
Een dronken, onduidelijke vrouw lijkt naar seks te hinten bij een vooraf door haar goed gescreende “nette” man.

In welk universum gaat dat tot seks leiden??
:mrgreen:

Je hebt gelijk. Ze vist in de verkeerde vijver.
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
18-11-2017 17:15
Nouja, ik weet niet of je wanhopig overkomt of niet, maar uit je verhaal vind ik wel dat je vrij onduidelijk overkomt. Een beetje flirten enzo mag echt wel hoor:) Bovendien denk ik gewoon niet dat het aan het dronken zijn ligt. Overigens ook niet aan de angst van mannen dat ze voor het gerecht komen. We wonen immers niet in de VS. Er zullen vast wel mannen zijn die daar bang voor zijn (in ieder geval Amand en LeesMee), maar ik heb daar in mijn sociale kringen echt nog nooooooit iets over gehoord.
:rofl: om met koningin Amidala te spreken: you assume too much

Ik ben daar om allerlei redenen niet in de verste verte bang voor. Ik heb een hekel aan dronken mensen, aan flirterige vrouwen, aan seks met mensen van half mijn leeftijd en aan buitenechtelijke seks.

Maar ook zonder die angst begrijp ik donders goed dat gewone, beschaafde moderne mannen zich niet in de problemen laten brengen door een dronken en onduidelijke geile dame voor een paar minuutjes lol
Misschien zijn die kerels doodsbang dat je ze beticht van verkrachting als ze je mee nemen als je bezopen bent.

Je zou ook minder kunnen drinken, of juist vaker en meer tussendoor zo dat je gewend bent en niet zo snel laveloos wordt. Of dat een ethisch advies is weet ik niet maar goed, jouw leven jouw keuze verder.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
18-11-2017 16:57
Je kan het als onzin af doen, maar Armand heeft gewoon gelijk. Een dronken vrouw is de nieuwe sigaret of vuurwerk: vast leuk voor het moment maar je bent knap stom als je niet voorzichtig bent. Voor die paar minuutjes plezier kan het levenslang ellende geven.
Hoe moet ik dit dan interpreteren? Bovendien als jij er ook niet bang voor bent, dan is het toch nog veel minder een probleem :)
spell68 schreef:
18-11-2017 16:45
Dat wist ik niet. Jeetje en #metoo erbij. Ik word kluizenaar denk ik. Contact hebben met mensen wordt veel te gevaarlijk.
Vat ongebluste kalk er over en knappe meid die jou nog beticht van verkrachting hoor.

strikje: voor al uw relatie advies :hyper:
En probeer het eens bij oudere kerels, schrijf je in op second love, zet een advertentie op een of andere site voor 'geile contacten' en hop jij hebt een neukdate.
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
18-11-2017 17:28
Hoe moet ik dit dan interpreteren? Bovendien als jij er ook niet bang voor bent, dan is het toch nog veel minder een probleem :)
Je kan het interpreteren als wat het is: feitelijke situatie in onze tijd. En best goed ook nog, de categorie mannen die TO uitzoekt gebruikt, eindelijk, zijn hersens ipv zijn lul bij het nemen van beslissingen.

En in alle redelijkheid, waarom zou je niet een klein beetje rekening houden met de dronkenschap van een vrouw? Zo interessant is seks niet, en een dronken tor nog minder, dat he het risico moet willen lopen dat ZIJ spijt heeft als ze nuchter is
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 17:30
Vat ongebluste kalk er over en knappe meid die jou nog beticht van verkrachting hoor.

strikje: voor al uw relatie advies :hyper:
:HA:
LeesMee schreef:
18-11-2017 17:20
Een dronken, onduidelijke vrouw lijkt naar seks te hinten bij een vooraf door haar goed gescreende “nette” man.

In welk universum gaat dat tot seks leiden??
Ik ken een dame, rond de 50.
Die lukt het stomdronken, met koortslip, uitgroei, snor en vet haar ook om mannen op te duikelen.
Die gaat gewoon om sex zitten zeuren en er gaat altijd wel iemand mee uiteindelijk.
Maar die screent niet van tevoren.
En hint inderdaad niet.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 17:30
Vat ongebluste kalk er over en knappe meid die jou nog beticht van verkrachting hoor.

strikje: voor al uw relatie advies :hyper:
Ze worden er iig minder knap van, liggen ze minder in de markt, ben ik nog de enige optie. Idd, lijkt me stug dat ze me dan nog gaan betichten!


Bedankt voor je advies, ff een kilootje of 10 bestellen on line.
Omdat het een kleine studentengemeenschap is en ze geen slechte naam willen, normaal gebeurt er genoeg maar misschien heb jij al een slechte naam?
Sta je op een zwarte lijst.
Dat moet je toch niet willen.

Volgens mij kun je beter via Tinder iets 'scoren'
Alle reacties Link kopieren
Als je beneden de 45 bent kan je heel makkelijk iemand krijgen, dus je moet iets verkeerd doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
18-11-2017 17:32
Je kan het interpreteren als wat het is: feitelijke situatie in onze tijd.
Met andere woorden: het is een risico/je bent er bang voor. I rest my case:)

Nogmaals: dat is iets wat in mijn wereld niet echt speelt en ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat ze iemand heeft aangeklaagd na een dronken ONS. Ik weet dat het in de VS speelt en in Groot-Brittanie, maar in mijn leefwereld is dat op geen enkele manier 'de feitelijk situatie van onze tijd'. Overigens ben ik het helemaal met je eens dat je een dronken persoon niet moet uitbuiten, maar dat wil niet zeggen dat het niet regelmatig gebeurd. Dat is dan weer de feitelijk situatie van mijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
18-11-2017 17:43
Ik ken een dame, rond de 50.
Die lukt het stomdronken, met koortslip, uitgroei, snor en vet haar ook om mannen op te duikelen.
Die gaat gewoon om sex zitten zeuren en er gaat altijd wel iemand mee uiteindelijk.
Maar die screent niet van tevoren.
En hint inderdaad niet.
Dus geen tegenstelling met wat ik zei. “Die screent niet van tevoren”. TO is wel kieskeurig, en precies naar de groep mannen die wel rekening houdt met de dronkenschap van een vrouw. Lijkt me niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
18-11-2017 17:54
Met andere woorden: het is een risico/je bent er bang voor. I rest my case:)

Nogmaals: dat is iets wat in mijn wereld niet echt speelt en ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat ze iemand heeft aangeklaagd na een dronken ONS. Ik weet dat het in de VS speelt en in Groot-Brittanie, maar in mijn leefwereld is dat op geen enkele manier 'de feitelijk situatie van onze tijd'. Overigens ben ik het helemaal met je eens dat je een dronken persoon niet moet uitbuiten, maar dat wil niet zeggen dat het niet regelmatig gebeurd. Dat is dan weer de feitelijk situatie van mijn tijd.
Oh je wilde gewoon graag gelijk krijgen, stom van me.

Je hebt gelijk. Ik ben er doodsbang voor. Brrr, wat een angst.
dronken mensen zijn erg onaantrekkelijk
LeesMee schreef:
18-11-2017 17:57
Dus geen tegenstelling met wat ik zei. “Die screent niet van tevoren”. TO is wel kieskeurig, en precies naar de groep mannen die wel rekening houdt met de dronkenschap van een vrouw. Lijkt me niks mis mee.
Nee eigenlijk niet. Dus to: Minder drinken.
wanhopige mensen ook
Of je bent onaantrekkelijk, of je gedraagt je te overdreven als je dronken bent of in dde kleine gemeenschap praten ze met elkaar en heb je een slechte naam voor je überhaupt met iemand het bed gedeeld hebt. Mannen zijn niet achterlijk! Als je jezelf zo in de uitverkoop gooit wordt daarover gesproken. Mannen vinden dat onaantrekkelijk en te goedkoop. Zou gewoon eens niet drinken waardoor je serieuze gesprekken kan voeren dat komt wat intelligenter over. Wellicht hebben ze dan wel interesse mits je er een beetje goed uit ziet natuurlijk. Maar het wel duidelijk dat er iets mis is als alle mannen afhouden.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
18-11-2017 17:58
Ik ben er doodsbang voor. Brrr, wat een angst.
Dat zeg ik ook niet volgens mij. Ik zeg alleen dat de angst die jij en Amand hier blijkbaar voor hebben niet speelt in mijn leefwereld. Ik heb het niet over een doodsangst, maar jullie zien dit blijkbaar als een reeel risico en dan ben je er (volgens mijn definitie van risco althans) bang voor. Als jij daar anders over denkt: prima. Het ging mij er vooral om dat ik die angst (of hoe jij het dan ook wil noemen) niet om mij heen zie. Ik denk dan ook niet dat TO's probleem ligt aan het feit dat TO teveel gedronken heeft.
Alle reacties Link kopieren
mogelijk gedraag je je seksueel agressief.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik denk wel degelijk dat met name jongere mannen, die heel dat metoo gedoe in binnen en buitenland mee krijgen, allerlei discussies op universiteiten, in de media, op fora in Amerika, er angst heerst.
Alle reacties Link kopieren
Komt door die metoo shit.

Voor je het weet heb je als vent een wijf en haar advocaat achter je aan met een verhaal dat je haar gepenetreerd hebt terwijl ze nee zei.

Nee, ik doe er niet meer aan mee. Ik ruk gewoon lekker achter de pc. Mijn rechterhand is mijn beste vriend.
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
18-11-2017 18:10
Dat zeg ik ook niet volgens mij. Ik zeg alleen dat de angst die jij en Amand hier blijkbaar voor hebben niet speelt in mijn leefwereld. Ik heb het niet over een doodsangst, maar jullie zien dit blijkbaar als een reeel risico en dan ben je er (volgens mijn definitie van risco althans) bang voor. Als jij daar anders over denkt: prima. Het ging mij er vooral om dat ik die angst (of hoe jij het dan ook wil noemen) niet om mij heen zie. Ik denk dan ook niet dat TO's probleem ligt aan het feit dat TO teveel gedronken heeft.
Minder woordspelletjes spelen, beter nadenken over wat de feitelijke leefwereld hier in NL is, niet voor een ander proberen na te denken en wat minder aandacht voor jezelf vragen.

Dat denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven