Stigmatisering van rechtse mannen

04-03-2020 18:36 1510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 40 jaar, en sinds twee jaar actief op Tinder. Aldus heb ik vele duizenden profielen van vrouwen voorbij zien komen. Gebaseerd op eigen observaties zie ik een duidelijke trend, namelijk dat veel Tinder-dames expliciet op voorhand mannen uitsluiten die PVV of FvD stemmen.

Een eerste punt dat ik wil maken (maar niet specifiek bij relatie-pijler past) is dat ik niet begrijp dat Wilders en Baudet over een kam geschoren worden. Van Wilders kun je nog zeggen dat hij een ongelikte beer is die zich in debatten weinig aantrekt van fatsoensnormen of respect voor zijn opponenten. In die zin kan ik begrijpen dat sommige vrouwen waardering voor die stijl van politiek bedrijven onaantrekkelijk vinden. Maar wat heeft Thierry in Godsnaam ooit gedaan om tot paria uitgeroepen te worden? Dat is toch gewoon een keurige jongeman met hele doorsnee standpunten en een prima toon? Ik vind dat die jongen zeer onheus behandeld wordt.

Mijn tweede punt past wel volledig bij de thematiek van de relatie-pijler. Want wordt, in het kielzog van Thierry, niet ook de FvD-kiezer zeer onheus behandeld? Ik denk dat een van de voordelen van het traditionele man-vrouw-model is dat beide seksen elkaar kunnen aanvullen en versterken. Binnen dat model geeft de vrouw de man iets mee van haar zachtheid en empathie, terwijl de man de scherpe randjes van haar politieke naïviteit haalt en haar behoedt voor linkse wensdromen. Maar dat model valt en staat dan wel dat beide seksen elkaars specifieke kwaliteiten en inbreng waarderen. Als mannen in feite 'pikstraf' krijgen voor een eventueel conservatief tegengeluid dat ze inbrengen in de relatie, wordt het wel heel verleidelijk om de eigen politieke integriteit geweld aan te doen en mee te doen met de slappe, linkse riedel. In dat geval stuit Forum niet alleen in de politieke arena op een cordon sanitaire, maar wordt ook de electorale basis verzwakt. Moeten we dat als maatschappij willen?

(Overigens is het nog maar de vraag of vrouwen inderdaad massaal afknappen op het Forum-geluid. Volgens de wet van Hans Teeuwen worden linkse dames juist bloedgeil van rechtse praat. Als dat zou kloppen proberen vrouwen wellicht onbewust om deze geilheid al in de kiem te smoren door de ontmoeting van meet af aan al uit de weg te gaan).

Zou je daten met een Forum- of PVV-stemmer?

Totaal aantal stemmen: 404

Nee (90%)
Alleen met een PVV-er (3%)
Alleen met een FvD-er (7%)
Bombus-Sylvarum schreef:
10-03-2020 20:39
Ik ben nu zo'n kantoorman. Maar ik heb in de zware industrie gewerkt en in de horeca op de stations. Dat ik dat niet zou kunnen vind ik altijd flauwe kul.
Jij, ik, vele anderen niet. Die hebben echt geen flauw idee. Was echt de tegenvaller van de eeuw voor me, die vergaderingen.
Chienandalou schreef:
10-03-2020 19:17
Grappig topic dit. Als ik zou Tinderen zou ik wss niet ‘geen FvD’ in mijn profiel zetten. Ik denk nl. dat overige kenmerken er al voor zorgen dat de FvD-er niet voor mij kiest en andersom.
Is bij mij ook het geval. Het feit dat ik ik een mixje ben met een niet-Arisch uiterlijk werkt vaak als uitstekend defense shield voor dit soort mannen.
Swipe me maar lekker naar links.
Bombus-Sylvarum schreef:
10-03-2020 20:36
Voor mij zou je daarom afvallen. Hoewel vrouwen wel vaker zeggen geen kinderen te willen... om dan toch kinderen te willen. En dan ben ik geen FvD, SGP'er of PVV'er.

De enige reden dat ik PVV ga stemmen is omdat ik echt wil dat er een einde komt aan de import van niet-Westerse mannen. Die migratie zorgt ervoor dat onze samenleving ontspoort.
Volgens mij is de rest van de opsomming ook al reden genoeg om geen match te zijn, het merendeel van jouw posts in dit topic doet mij ook niet warm lopen voor jou. En dat is toch prima?

Over dat ‘toch kinderen willen’: die vrouwen zullen er best ook zijn, dat ze van gedachten veranderen ofzo. Maar over het algemeen zegt een persoon zoiets niet zomaar en kun je er beter vanuit gaan dat die persoon dat meent. Ik heb een soortgelijke opmerkingen regelmatig gehoord. Dat is echt vervelend en beledigend. Inmiddels ben ik bijna 40 en heb ik geen relatie, dus die opmerkingen blijven me gelukkig wat meer bespaard.

Over de PVV: je weet dat je geen lid van deze partij kunt worden? Ook het werven van donaties is niet openbaar. Dat alleen al is een reden voor mij op niet op deze partij te stemmen wiens leider fractievoorzitter in de Tweede Kamer, partijleider en partijvoorzitter is. Tevens is hij zelf het enige lid van de PVV .

‘Import van niet-westerse migranten die er voor zorgt dat de samenleving ontspoort’ : hier ga ik maar niet op in. Je wordt er voor mij zeker niet meer een match door. Ik had van een academicus wel meer verstand verwacht.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Kapitein81 schreef:
10-03-2020 14:00
Ik lieg nooit, maar ben wel voorzichtig met wat ik deel en welke woorden ik gebruik, maar dit geldt helaas ook
op werk en bij bepaalde grapjes. Maar het is absuluut geen punt, want waarom moet dit nou een show stopper zijn?
Ik geniet enorm van meningscverschillen en de leerzame discussies die daaruit voort kunnen vloeien, maar bij sommige onderwerpen en mensen blijft het lastig. Zoals wanneer ik met mijn zwaar christelijke collega over thuisonderwijs en homo's praat weet ik al dat wij elkaar nooit gaan overtuigen maar alsnog zit dit een goede samenwerking niet in de weg en zo is het ook met liefde.
Ik vind samen aan een jaarbegroting voor het team op het werk werken wel even wat anders dan levensgezel/romantische partner zijn. Kan met iedereen overweg op het werk, maar wil met geen één van mijn collega's (om meerdere redenen, haha) verkering of trouwen.

Meningsverschillen vind ik leuk als het geëngageerd is met oprechte interesse, anders is het vaak saai of voorspelbaar. Ik heb jaren onderzoek gedaan aan een klimaatverandering gerelateerd onderwerp en ga mijn vrije tijd niet verdoen aan discussies van niveau borrelpraat met mensen die al niet eens openstaan voor wetenschappelijk bewijs. Heb wel wat leukers te doen :)

Of van die types die denken dat altijd advocaat van de duivel spelen ze een interessant persoon maakt (terwijl het vaak niveau discussie op een studentenverenigingsborrel niet oversteigt, lekker controversieel doen). Vooral als die advocaat van de duivel een stelling in neemt over iets waar hij (het is vaak een hij ) zelf nooit last van heeft. Bijvoorbeeld een man met allerlei meningen over dat feminisme onzin is, maar nooit eens oprecht geintereseerd is naar de ervaringen van de vrouwen in hun leven.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Laat maar, onbelangrijk.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Waarom deel je in vredesnaam een politieke voorkeur op een datingsite? Serieus Arie ga wat doen aan jouw 'moves'. Zo ga je de oorlog om de liefde niet winnen.

Ga anders eerst eens op Tinder les. Die kun je denk ik beter gebruiken dan al die uitgebreide posts met jouw politieke- en vrouwenmeningen. Gaat toch nooit lukken zo? Zo blijf je droog staan. Even zoeken hier want er zijn genoeg topics hierover. Ga daar eerst eens wat mee doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Baudet is zeer succesvol. De FvD is nu al de partij met de meeste leden. Omdat hij succesvol is, is hij ook aantrekkelijk voor vrouwen. Aantrekkelijker dan veel mannen die "netjes" links zijn. Natuurlijk niet voor alle vrouwen, maar als 1% hem aantrekkelijk vindt dan zijn dat al vele duizenden.

Ikzelf stem FvD, niet omdat dat mij zo aantrekkelijk maakt, maar omdat dat op dit moment het beste bij mij past.

Ik zit niet Twitter. Het is prima dat vrouwen aangeven wat ze niet willen, maar ik zou meer geïnteresseerd zijn in die vrouwen die wel open staan voor mij met mijn overtuiging.
Bij zo'n rock solid logica is er inderdaad geen speld tussen te krijgen.
Nou Inkijk, Baudet heeft datingcoach Tom Gorny als perswoordvoerder van FvD aangesteld, dus misschien doe je nog wat tips op bij een FvD-congres!
nounou
Beste mensen, jullie worden aan de praat gehouden in dit topic. Trap er niet in.
Bombus-Sylvarum schreef:
10-03-2020 12:48
Vrouwen krijgen dezelfde kansen ja. Zie ook de door mij aangehaalde bronnen van het SCP. Waar precies worden ze belemmerd? In zekere zin door hun biologie en het feit dat ze kinderen krijgen. Vrouwen zijn anders gebouwd, gaan anders met hun tijd en inrichting van hun leven om. Vanwaar die neiging naar "gelijkheid", terwijl die gelijkheid een illusie is?

Over 1000 jaar zullen vrouwen nog steeds minder werken en minder verdienen. En dat heeft inderdaad alles met (biologische) ongelijkheid te maken. Niet te verwarren met het juridische gelijkheidsbeginsel.
Je kunt dit allemaal wel vinden en er zijn zeker biologische verschillen tussen mannen en vrouwen. Sommige vrouwen verkiezen gezin boven carrière, sommige mannen ook. Ja, het aantal vrouwen dat hiervoor kiest in (al dan niet in samenspraak met haar partner) is nog steeds hoger dan het aantal mannen. Dat is eerder te wijten aan de achterstand die nog ingelopen moet worden, ingesleten rolpatronen, ingesleten vooroordelen bij leidingevenden, gewoonte etc.

Verder vind ik eigenlijk niets mis met parttime werken. Als je je het kunt veroorloven, waarom niet? Ik denk dat je dan echt meer kwaliteit van leven hebt.

Ik heb lang meegelopen in die competatieve ratrace, dat is niet goed voor je gezondheid en relatie. Ik werkte ‘maar’ 60 uur per week. Daarnaast altijd bereikbaar voor calamiteiten, of dingen die op mijn vrije dag ‘ineens urgent’ waren. Ik werkte daar trouwens zelf aan mee. Toch thuis wat mails lezen/beantwoorden, telefoon beantwoorden etc. Pas toen ik dat door had ben ik heb anders gaan doen: 5 hele (maar ook max 9 uur) dagen, daarnaast niet meer reageren op telefoontjes en mails. Ook minder streng zijn voor mezelf en iets strickter naar mijn team. Dat hielp enorm, ik werd er zelf produktiever van, mijn team boekte beter resultaten en de algehele werksfeer verhoogde voor het gehele team.

Nog veel later kwam ik erachter dat sociale status en veel geld niet zaligmakend is. Nu werk ik max 30 uur per week. Prikkels en uitdaging zoek ik nog steeds, maar op een andere manier. Meer tijd voor persoonlijke ontwikkeling, me bekwamen in iets ipv meer salaris of een functie met nog meer stress

Meer uren werken staat in mijn ogen zeer zeker niet voor meer status of superioriteit van de man. Dit heb je dat niet letterlijk gezegd, maar dat blijkt aan het woordgebruik van je. Ongelijkheid staat nl. voor het achterstellen van iemand, dat klinkt niet fris. Als ik al mee zou gaan in je theorieën, dan zou ik eerder gaan voor ‘verschillend en gelijk’ en niet in beter of slechter. Ik zou mijn partner tegemoetkomen en hij/zij mij zolang er vertrouwen en wederzijds respect is. Als een partner zich uitspreekt over het feit dat er ongelijkheid is tussen mannen en vrouwen, ben ik weg. Dat past niet bij me.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Tillif schreef:
11-03-2020 00:46
Beste mensen, jullie worden aan de praat gehouden in dit topic. Trap er niet in.

Ja, da's waar. Deze met Tom Gorny was te mooi om te laten liggen :biggrin:
nounou
Tillif schreef:
11-03-2020 00:46
Mee eens, maar wil niet zeggen dat het niet leuk is of allemaal onzin.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Chienandalou schreef:
10-03-2020 22:21
Volgens mij is de rest van de opsomming ook al reden genoeg om geen match te zijn, het merendeel van jouw posts in dit topic doet mij ook niet warm lopen voor jou. En dat is toch prima?
Ja. Ik denk alleen dat we meer overeenkomsten hebben dan jij nu denkt. Ooit ben ik bij een forum-meeting geweest waaruit ik met “tegenstanders” vriendschappen ben begonnen die nog steeds standhouden.
Chienandalou schreef:
Over dat ‘toch kinderen willen’: die vrouwen zullen er best ook zijn, dat ze van gedachten veranderen ofzo. Maar over het algemeen zegt een persoon zoiets niet zomaar en kun je er beter vanuit gaan dat die persoon dat meent.
Nah, ik heb veel vrouwen van gedachte zien veranderen. Het ligt een beetje aan de motivatie, maar zowel mannen als vrouwen wordt aangepraat dat zwangerschap en kinderen krijgen niet iets positiefs is. Veel mensen moeten een proces door om te snappen dat het ook heel positief en leuk kan zijn.
Chienandalou schreef:
Ik heb een soortgelijke opmerkingen regelmatig gehoord. Dat is echt vervelend en beledigend. Inmiddels ben ik bijna 40 en heb ik geen relatie, dus die opmerkingen blijven me gelukkig wat meer bespaard.
Vervelend. Alleen als wij zouden daten zou ik denk ik wel duidelijk willen maken dat ik graag een kind met je wil.
Chienandalou schreef:
Over de PVV: je weet dat je geen lid van deze partij kunt worden? Ook het werven van donaties is niet openbaar.
Ik ben lid geweest van een grote linkse politieke partij. Ik ben wel wat illusies armer. Maar het is zeker wel een nadeel. Overigens zorgt ons parlementaire systeem ervoor dat mensen op persoonlijke titel in de kamer komen waardoor je dictaturen feitelijk uitsluit. Daarvan was je je ook bewust?
Chienandalou schreef:
‘Import van niet-westerse migranten die er voor zorgt dat de samenleving ontspoort’ : hier ga ik maar niet op in. Je wordt er voor mij zeker niet meer een match door. Ik had van een academicus wel meer verstand verwacht.
Het is zo. Waarom denk je dat Groot-Brittannië uit de EU is gestapt? Ben je je bewust wat er in Zweden gebeurd? Heb je wel eens door meerdere Duitse steden gereden met stadscentra vol doelloze donkere mannen?

En kijk naar Nederland hoe “goed” het hier gaat met veel van de door ons binnengehaalde Turken en Marokkanen. Onlangs heb ik een zakelijk conflict gehad met een persoon uit die kringen. Ik kan je vertellen dat alle clichés kloppen. Inclusief de bedreigingen, het “iek-niet-begrijpen”, hysterische vrouwen, totale lak aan de rechtstaat.

Die linkse verhalen kunnen me gestolen worden. Waar is de PvdA, SP, GroenLinks, PvdD of D66 wanneer je tegen dit soort problemen aanloopt?

En nog iets. Ik heb met atheïstische vluchtelingen uit Afghanistan, Pakistan, Syrië gewerkt die in AZC’s gewoon bedreigd werden door fanatieke moslims.

En dat is maar een deel van mijn persoonlijke ervaringen. Dan heb je nog de feiten van integratie die weinig hoop stemmen zoals een extreme oververtegenwoordiging van niet-Westerse migranten in de misdaadcijfers. En als je daar nog een gedetailleerder naar gaat kijken zie je dat bij bijvoorbeeld zedenmisdrijven blijkt dat mannen uit “Noord-Afrikaanse” landen hun slachtoffers bewust kiezen buiten de eigen etnische kring. Tel daarbij op het anekdotisch bewijs dat je hoort en ziet bij Opsporing Verzocht.

Hoe durft iemand nog met droge ogen te beweren dat het goed gaat?
Dit topic lezende wordt toch wel duidelijk dat die rechtse mannen die stigmatisering gewoon over zichzelf afroepen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Bombus-Sylvarum schreef:
11-03-2020 07:09
(..)

En kijk naar Nederland hoe “goed” het hier gaat met veel van de door ons binnengehaalde Turken en Marokkanen. Onlangs heb ik een zakelijk conflict gehad met een persoon uit die kringen. Ik kan je vertellen dat alle clichés kloppen. Inclusief de bedreigingen, het “iek-niet-begrijpen”, hysterische vrouwen, totale lak aan de rechtstaat.

Ik heb een tijd geleden een conflict gehad met een man. Ik kan je vertellen dat alle clichés kloppen. Inclusief de bedreigingen, het 'ik snap niet wat je bedoelt' etc.

(…)
En nog iets. Ik heb met atheïstische vluchtelingen uit Afghanistan, Pakistan, Syrië gewerkt die in AZC’s gewoon bedreigd werden door fanatieke moslims.
niet-Westerse migranten, zullen we maar zeggen?

En dat is maar een deel van mijn persoonlijke ervaringen. Dan heb je nog de feiten van integratie die weinig hoop stemmen zoals een extreme oververtegenwoordiging van niet-Westerse migranten in de misdaadcijfers.

Heb je wel eens gekeken naar het aandeel van mannen in de misdaadcijfers? Pure feiten! Het geeft alleen maar aan dat er geen extreme oververtegenwoordiging van mannen in het bedrijfsleven moet zijn, vind je niet?
(…)
Of werkt dat anders als je het over mannen hebt in plaats van over moslims? Zijn er dan ineens wel meer soorten mensen en kun je dan een hele groep ineens niet over 1 kam scheren? Behalve natuurlijk als je het over vrouwen hebt?
Solomio schreef:
11-03-2020 07:25
Dit topic lezende wordt toch wel duidelijk dat die rechtse mannen die stigmatisering gewoon over zichzelf afroepen?
Yup, dat plaatsen op Tinder en dan janken dat vrouwen niet op het profiel afkomen. Cry baby’s.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
-jolijn- schreef:
11-03-2020 07:26
Of werkt dat anders als je het over mannen hebt in plaats van over moslims? Zijn er dan ineens wel meer soorten mensen en kun je dan een hele groep ineens niet over 1 kam scheren? Behalve natuurlijk als je het over vrouwen hebt?
Je zult echt beter moeten lezen. Ik ben een stuk voorzichtiger in mijn taalgebruik. Vrijwel nooit gebruik ik voor mensen de vorm van: voor alle x geldt y. Niet voor vrouwen, niet voor mannen, niet voor moslims, niet voor niet-Westerse migranten enzovoort.

Dit heb ik inmiddels 4x zo gezegd en dan nog krijg ik mensen die maar al te graag willen lezen wat ze willen lezen. Daaruit haal ik wel dat de leesvaardigheid af en toe te wensen overlaat.
Het-groepje schreef:
10-03-2020 20:48
Jij, ik, vele anderen niet. Die hebben echt geen flauw idee. Was echt de tegenvaller van de eeuw voor me, die vergaderingen.
Ik ben altijd verbaasd wat voor beslissingen mensen kunnen maken. Ik laat me er maar door verwonderen...
Bombus-Sylvarum schreef:
11-03-2020 08:12
Je zult echt beter moeten lezen. Ik ben een stuk voorzichtiger in mijn taalgebruik. Vrijwel nooit gebruik ik voor mensen de vorm van: voor alle x geldt y. Niet voor vrouwen, niet voor mannen, niet voor moslims, niet voor niet-Westerse migranten enzovoort.

Dit heb ik inmiddels 4x zo gezegd en dan nog krijg ik mensen die maar al te graag willen lezen wat ze willen lezen. Daaruit haal ik wel dat de leesvaardigheid af en toe te wensen overlaat.
Je kunt het ook 40 keer zeggen, maar in de rest van je teksten laat je zien dat je het wel doet. Dat is een beetje het probleem. Verstandige mensen gaan niet af op wat mensen zeggen, maar op wat ze laten zien.
Solomio schreef:
11-03-2020 07:25
Kijk, dit topic wordt door anonieme mensen gevoerd die iets scherper in hun commentaar zijn dan dat ze in het echte leven zijn.

Het helpt rechtse mannen of mannen met rechtse opvattingen in het liefdesverkeer. Zeker in het begin moet je wat voorzichtiger zijn met politieke opvattingen. De praktijk leert dat zelfs vrouwelijke activisten voor een FvD’er gaan en dat het er geen ene reet toe doet.

Op voorhand over politiek beginnen zorgt voor het ongemak dat je voelt in dit topic.
-jolijn- schreef:
11-03-2020 08:16
Je kunt het ook 40 keer zeggen, maar in de rest van je teksten laat je zien dat je het wel doet. Dat is een beetje het probleem. Verstandige mensen gaan niet af op wat mensen zeggen, maar op wat ze laten zien.
Je probeert gewoon mijn mening te framen omdat je het niet met me eens bent. Dat mag, maar het maakt datgene wat je zegt nog niet per se als waar. Ik daag je ook uit om met voorbeelden te komen waar ik dat wel zou doen.

Verder ben ik gewoon duidelijk waarom ik PVV ga stemmen. Niet omdat ik achter die partij sta, maar omdat ik een duidelijk signaal wil geven aan de politiek omtrent migratie. Daarmee haal je jezelf allerlei associaties op de hals, maar ik ben er niet van onder de indruk.
Bombus-Sylvarum schreef:
11-03-2020 07:09
Ja. Ik denk alleen dat we meer overeenkomsten hebben dan jij nu denkt. Ooit ben ik bij een forum-meeting geweest waaruit ik met “tegenstanders” vriendschappen ben begonnen die nog steeds standhouden.

Nah, ik heb veel vrouwen van gedachte zien veranderen. Het ligt een beetje aan de motivatie, maar zowel mannen als vrouwen wordt aangepraat dat zwangerschap en kinderen krijgen niet iets positiefs is. Veel mensen moeten een proces door om te snappen dat het ook heel positief en leuk kan zijn.

Vervelend. Alleen als wij zouden daten zou ik denk ik wel duidelijk willen maken dat ik graag een kind met je wil.

Ik ben lid geweest van een grote linkse politieke partij. Ik ben wel wat illusies armer. Maar het is zeker wel een nadeel. Overigens zorgt ons parlementaire systeem ervoor dat mensen op persoonlijke titel in de kamer komen waardoor je dictaturen feitelijk uitsluit. Daarvan was je je ook bewust?

Het is zo. Waarom denk je dat Groot-Brittannië uit de EU is gestapt? Ben je je bewust wat er in Zweden gebeurd? Heb je wel eens door meerdere Duitse steden gereden met stadscentra vol doelloze donkere mannen?

Die linkse verhalen kunnen me gestolen worden. Waar is de PvdA, SP, GroenLinks, PvdD of D66 wanneer je tegen dit soort problemen aanloopt?

En dat is maar een deel van mijn persoonlijke ervaringen. Dan heb je nog de feiten van integratie die weinig hoop stemmen zoals een extreme oververtegenwoordiging van niet-Westerse migranten in de misdaadcijfers. En als je daar nog een gedetailleerder naar gaat kijken zie je dat bij bijvoorbeeld zedenmisdrijven blijkt dat mannen uit “Noord-Afrikaanse” landen hun slachtoffers bewust kiezen buiten de eigen etnische kring. Tel daarbij op het anekdotisch bewijs dat je hoort en ziet bij Opsporing Verzocht.

Hoe durft iemand nog met droge ogen te beweren dat het goed gaat?
Zoals al eerder gezegd: ik blief geen pannenkoeken. Dat jij en ik zouden daten is uitgesloten.

Ik heb het bijna met je te doen dat je het zo nodig blijkt te vinden om ‘ons vrouwtjes’ te willen overtuigen van je eigen waarheid.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
11-03-2020 08:23

Ik heb het bijna met je te doen dat je het zo nodig blijkt te vinden om ‘ons vrouwtjes’ te willen overtuigen van je eigen waarheid.
Dat laatste is een chronishe eigenschap van 50% van de mannen die naar viva komen en zie je in zoveel topics. De vrouwen zijn maar emotionele wezens (wat een soort code taal is voor 'dommer dan mannen') en hebben een rationele rechtse man nodig om uit te leggen hoe de wereld wél in elkaar zit.
boebezoebe schreef:
11-03-2020 08:39
Dat laatste is een chronishe eigenschap van 50% van de mannen die naar viva komen en zie je in zoveel topics. De vrouwen zijn maar emotionele wezens (wat een soort code taal is voor 'dommer dan mannen') en hebben een rationele rechtse man nodig om uit te leggen hoe de wereld wél in elkaar zit.
Dat geldt zeker niet voor mij.

Ik vind 90% van de mensen veel te emotionele wezens, waarvan het merendeel ook nog eens dom.

Dat feministische argument is dus niet van toepassing op mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven