Te naïef geweest?

28-07-2018 19:33 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de gevoelens wederzijds waren maar duidelijk toch niet. Niet meer over nadenken maar doorgaan met mijn leven.
anoniem_212617 wijzigde dit bericht op 29-07-2018 13:18
89.36% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 22:42
Klopt. Lief, oprecht en direct gaan uitstekend samen.
Gaat dat samen met leedvermaak, scoren over de rug van..
Ach laat ook maar. Het gaat alleen over jou anders. Zonde
Waterman26 schreef:
28-07-2018 22:52
Gaat dat samen met leedvermaak, scoren over de rug van..
Ach laat ook maar. Het gaat alleen over jou anders. Zonde
Jullie hebben het graag over mij.
Verder is het allemaal jouw invulling natuurlijk.
Waterman26 schreef:
28-07-2018 22:36
Ja joh. Dat is leuk. Vier of vijf forummers ( we weten allemaal welke, hebben geen eigen leven) springen op elk nieuw topic. Leedvermaak, flauwe opmerkingen ter meerdere glorie van henzelf. Lachen hè. Pffff
Van mij mogen ze (hiermee bedoel ik niet Nemain) aan de schandpaal. Helaas krijgen ze nog steeds alle ruimte. Dit forum heeft een serieuze make-over nodig.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
28-07-2018 23:08
. Dit forum heeft een serieuze make-over nodig.
alweer ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 22:22
Als een ander al die opties geeft zou ik idd tegen diegene zeggen er een quiz van te maken als een ander me al niet voor was geweest.
Waar zou ik voor moeten oppassen dan?
Het niveau waar je jezelf mee wil neerzetten, om maar wat te noemen. Irl gaat niemand bij een echt probleem roepen 'ha een quiz, nou ik kies voor de meest lullige opmerking over jou whahaha'.
Stug volhouden dat dit normaal gedrag is doet me denken aan van die bijdehante pubermeisjes.
'ik zeg gewoon dat je pluishaar hebt, je hebt toch haar en het pluist', dus!'
Het-groepje schreef:
28-07-2018 23:32
Het niveau waar je jezelf mee wil neerzetten, om maar wat te noemen. Irl gaat niemand bij een echt probleem roepen 'ha een quiz, nou ik kies voor de meest lullige opmerking over jou whahaha'.
Stug volhouden dat dit normaal gedrag is doet me denken aan van die bijdehante pubermeisjes.
'ik zeg gewoon dat je pluishaar hebt, je hebt toch haar en het pluist', dus!'
dit

Daarbij reageerde ik op BGB en niet naar TO

Ik ben niet degene die stug volhoudt.
Ik vind het eigenlijk best netjes van die collega dat hij toegeeft dat hij te ver is gegaan, voordat het echt te ver is gegaan.

Met alle gevolgen van dien.

Dikke kans dat hij heus wel kriebeltjes voor je heeft TO, maar dat hij gezien de professionele verhouding toch eieren voor zijn geld kiest.

Ik zou het niet willen omschrijven als bindingsangst maar wel de angst op voorhand om glanzend af te gaan en daarmee wellicht last te krijgen op het werk.
Dat is het vervelende van dit soort relaties... als het uit gaat, moet je er nog mee werken.

Jammer maar helaas.

Lik je wonden en ga trots voort.

Succes!
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Hij vond de aandacht leuk en draafde iets te veel mee, maar toen besefte hij zich dat hij niks meer wilde.

Daar is verder niks heel raars of vernederends aan. Maak het minder groot en lach het weg. Alleen als jij nu dramatisch gaat doen, wordt het een groot ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven