Te naïef geweest?

28-07-2018 19:33 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de gevoelens wederzijds waren maar duidelijk toch niet. Niet meer over nadenken maar doorgaan met mijn leven.
anoniem_212617 wijzigde dit bericht op 29-07-2018 13:18
89.36% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 20:31
Neeeee, we hadden het over die comment die jij te bot van mij vond.
Wat is er bot aan die comment dan?
Wat ik eerder al zei. Give it a name: bot, niet bepaald vriendelijk, gebrek aan medeleven. Hoe zou je je eigen comments omschrijven dan? Vraag ik mij af.
wij slapen nooit.
Je had hem ook even apart kunnen nemen op kantoor waarschijnlijk waren je hints niet duidelijk genoeg.
alongwiththesunshine schreef:
28-07-2018 20:42
Wat ik eerder al zei. Give it a name: bot, niet bepaald vriendelijk, gebrek aan medeleven. Hoe zou je je eigen comments omschrijven dan? Vraag ik mij af.
Een heel clean en exact antwoord op de vraag van TO, zonder enige invulling.
Oifa schreef:
28-07-2018 20:39
Niemand doet toch lelijk tegen TO

De een verwoord het gewoon anders dan de ander.
Nou ik vind sommige comments best bot. Dat ik denk: nou, dat kan ook anders. Maar blijkbaar heeft iedereen weer een andere stijl hè. En niet iedereen is empathisch natuurlijk.
wij slapen nooit.
@ TO, wees blij! Voor hetzelfde geld was hij doorgegaan met zijn spelletje en had hij je het bed ingepraat om je daarna alsnog te dumpen. En/ of je prestaties bij de koffieautomaat te bespreken. Hoe had je je dan gevoeld?

Zo bezien vond hij je misschien juist wel iets te leuk.
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 20:45
Een heel clean en exact antwoord op de vraag van TO, zonder enige invulling.
Als je alleen had geantwoord met "hij vindt je niet leuk genoeg" dan was ik het met je eens geweest. Die quiz-opmerking was niet nodig geweest.
wij slapen nooit.
28-07-2018 20:45
Nou ik vind sommige comments best bot. Dat ik denk: nou, dat kan ook anders. Maar blijkbaar heeft iedereen weer een andere stijl hè. En niet iedereen is empathisch natuurlijk.
Ik heb hier nog geen lelijke reacties gelezen, in sommige andere topics kom ik wel eens reacties tegen dat ik denk dat mag wel wat minder.
28-07-2018 20:48
Als je alleen had geantwoord met "hij vindt je niet leuk genoeg" dan was ik het met je eens geweest. Die quiz-opmerking was niet nodig geweest.
Die was ook niet voor TO.

Maar specifiek die quote vond jij bot. Maar dat blijk je dus niet zo te vinden.
Oifa schreef:
28-07-2018 20:48
Ik heb hier nog geen lelijke reacties gelezen, in sommige andere topics kom ik wel eens reacties tegen dat ik denk dat mag wel wat minder.
Dat klopt, er zijn topics waar het veel erger is. Maar ik merk wel vaker dat de sfeer een beetje "lacherig" is tov TO's.
wij slapen nooit.
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 20:49
Die was ook niet voor TO.

Maar specifiek die quote vond jij bot. Maar dat blijk je dus niet zo te vinden.
Nee beide comments vond ik bot haha
wij slapen nooit.
28-07-2018 20:52
Onderbouw dan is wat je bot vindt aan die en comment die jij quote.
28-07-2018 20:52
Haha, zo.. jouw momentje heb je gehad, kan het weer over TO's vraag gaan?
^ Uiteraard
En @Nemain: heb ik gedaan, maar je deelt mijn mening niet dus dan houdt 't op. Even goede vrienden.
wij slapen nooit.
28-07-2018 20:56
^ Uiteraard
En @Nemain: heb ik gedaan, maar je deelt mijn mening niet dus dan houdt 't op. Even goede vrienden.
Ik vind het nogal lullig om een hele pagina vol te kletsen over vorm als een TO graag reacties op haar openingspost wil lezen.
@TO, ik denk niet dat hij een spelletje speelt of bindingsangst heeft. Hij vond het gezellig met je, liet zich daar even door mee slepen, en besloot toen dat hij het niet op meer uit wilde laten lopen. Er kunnen tal van redenen zijn voor dat besluit, maar die doen er niet zo toe. Feit blijft dat hij het hier bij wil laten, en jou dat netjes heeft laten weten.
Ik denk dat hij toch ergens al een wijffie heeft en dat hij te elfter ure dacht: die andere gaat dat niet leuk vinden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
28-07-2018 20:56
^ Uiteraard
Ik snap je best hoor. Ik zie weinig van dit soort reacties irl, typisch voor dit forum.
Het-groepje schreef:
28-07-2018 21:32
Ik snap je best hoor. Ik zie weinig van dit soort reacties irl, typisch voor dit forum.
O, rl krijg je ze net zo. Beloofd.
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 21:42
O, rl krijg je ze net zo. Beloofd.
Serieus? Dus als je collega met dit verhaal komt ga je zitten ginnegappen en een quiz uitroepen? Zou daar maar mee oppassen, maar ieder zijn ding.
Ach ja, is een vast groepje forumgepeupel die het leuk vinden om anderen bespottelijk te maken of de grond in te stampen.
Rl zouden ze dat nooit doen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Het-groepje schreef:
28-07-2018 21:57
Serieus? Dus als je collega met dit verhaal komt ga je zitten ginnegappen en een quiz uitroepen? Zou daar maar mee oppassen, maar ieder zijn ding.
Als een ander al die opties geeft zou ik idd tegen diegene zeggen er een quiz van te maken als een ander me al niet voor was geweest.
Waar zou ik voor moeten oppassen dan?
Hoe zit het dan met de overgevoelige types op dit forum, die bij werkelijk elk woord verbaal omver worden geblazen? Zijn deze mensen irl wél wat sterker en mondiger? Laten we het hopen.
28-07-2018 20:51
Dat klopt, er zijn topics waar het veel erger is. Maar ik merk wel vaker dat de sfeer een beetje "lacherig" is tov TO's.
Ja joh. Dat is leuk. Vier of vijf forummers ( we weten allemaal welke, hebben geen eigen leven) springen op elk nieuw topic. Leedvermaak, flauwe opmerkingen ter meerdere glorie van henzelf. Lachen hè. Pffff
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 22:22
Als een ander al die opties geeft zou ik idd tegen diegene zeggen er een quiz van te maken als een ander me al niet voor was geweest.
Waar zou ik voor moeten oppassen dan?
Je lijkt me een echte lieverd.
Waterman26 schreef:
28-07-2018 22:41
Je lijkt me een echte lieverd.
Klopt. Lief, oprecht en direct gaan uitstekend samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven