Te ongeduldig?

29-03-2012 22:17 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van het volgende:

Ik ken een man 2 weken. We spreken steeds af. Zaterdag ontmoet, die woensdagavond daarop afgesproken, hij kookte voor mij zijn idee. Toen weer zaterdag daarna afgesproken romantisch dagje uit. Daarna

maandag na werk nog wat gaan drinken op zijn verzoek. Maar tussendoor krijg ik nauwelijks telefoontjes of sms'jes. Ben ik nu te ongeduldig? Is het een geval not into me? Ik weet het af en toe niet meer. Nu wil ik hem bellen want we gaan dit weekend samen doorbrengen, maar hij reageert niet op sms of voicemail. Thuisnummer ook niet. Heeft vanmiddag nog wel lief sms'je gestuurd maar toch.... Ben ik nu zo ongeduldig?
Ja

Sommige mensen zijn gewoon niet zulke smserts/twitteraars/facebookerts/etc.

Waarom wil je hem bellen omdat jullie dit weekend samen door gaan brengen?
Ligt eraan wat voor idee hij gekookt heeft.
quote:Murdoch schreef op 29 maart 2012 @ 22:25:

Ligt eraan wat voor idee hij gekookt heeft.Wat een motto! hahahahahahaha
Ja ha, ha. Vreemde zin. Het was zijn idee om voor mij te koken dus.
Pfffff......adem eens even rustig in en uit.
Je ziet je date 4 keer in 2 weken en hebt alweer afgesproken voor komend weekend en meestal op zijn initiatief en nog lief sms- je gekregen ook. Waar twijfel je over......?
Ik heb vanmiddag een emotioneel bezoekje afgelegd (terminaal ziek familielid) En hij sms'te mij toen net. Ik sms'te wat ik aan het doen was hij sms'te dat hij aan mij dacht en sterkte enz. Ik begrijp dan niet dat hij dan niet 's avonds even belt of mij te steunen. Of is dat teveel gevraagd, we zitten nog in een beginfase kennen elkaar net. Ik ben heel ongeduldig, onzeker. Denk dan dat ik er anders in sta.
quote:Murdoch schreef op 29 maart 2012 @ 22:25:

Ligt eraan wat voor idee hij gekookt heeft.

Je was me net voor.

Ehh, TO.

Je gaat uit met een man hè.

Die zijn over het algemeen iets minder communicatiegeil dan wij vrouwen.

Je hebt hem vier keer gezien in twee weken. Dit weekend ga je samen doorbrengen.Hij stelt zelf voor om af te spreken,

heeft je vanmiddag ge-smst.

Jaag hem nou niet weg door op zijn lip te gaan zitten.

Ja je bent ongeduldig!
je wil te veel, te snel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, je verwacht teveel. Jullie kennen elkaar 3 seconden!

Wat rot van je familielid
Ik denk inderdaad dat je nog even te veel verwacht.

Hij heeft je sterkte gewenst, dat is toch al mooi? Het is niet dat hij niet aan je denkt...

Schroef je verwachtingen van sms even naar beneden. Sommige mensen zijn daar gewoon niet zo mee bezig (ik ben er zelf 1 van). Zo lang het toch super is wanneer jullie elkaar zien en er soms contact is tussendoor is het toch prima?
Mojito ik twijfel over het tussendoor contact. Ik ben zelf zo dat ik mijn telefoon steeds bij mij heb. En meteen reageer als hij sms't. Waarom belt hij niet even over het weekend, hoe laat en wat bedoel ik. Pffff.... ik word hier meteen bloednerveus van. Hij heeft veel meegemaakt en enorm veel gedate. Heeft een keer gezegd dat hij vlinders heeft. Maar daarna niet meer.

Als ik dan bedenk wat hij wel doet, afspreken en vanmiddag even een

sms dat doe je ook weer niet als je eigenlijk geen trek in iemand hebt. Maar ik kan niet verklaren waarom hij vanavond nergens op reageert. Of hij zit in de film, of hij heeft z'n telefoon ergens laten liggen (had hij laatst ook een keer dat hij hem in de auto had laten liggen) of hij is ineens dood neergevallen Of er is een natuurramp geweest en ik heb het nieuws gemist??

Ik probeer adem te halen, maar vind het heel spannend.
quote:yvonne61 schreef op 29 maart 2012 @ 22:40:

Ik heb vanmiddag een emotioneel bezoekje afgelegd (terminaal ziek familielid) En hij sms'te mij toen net. Ik sms'te wat ik aan het doen was hij sms'te dat hij aan mij dacht en sterkte enz. Ik begrijp dan niet dat hij dan niet 's avonds even belt of mij te steunen. Of is dat teveel gevraagd, we zitten nog in een beginfase kennen elkaar net. Ik ben heel ongeduldig, onzeker. Denk dan dat ik er anders in sta.

Mss weet hij wel niet of jij dat nu al waardeert.

Ik vind het niet raar dat hij bij zoiets pijnlijks en gevoeligs nog niet meteen zich ermee wil bemoeien.

Dat heeft niks met desinteresse te maken. Meer met dat het iets heel persoonlijks is voor jou.

Heel veel sterkte!
OMG, als je door dit sms gedoe al zo overstuur raakt gaat 'm dit niet worden. Met geen enkele relatie trouwens. Chill!
Pas je op dat je door je claimgedrag hem niet wegjaagt? Het is net als zand. Laat je het rustig op je open platte hand liggen, dan gebeurt er niks. Wil je het uit alle macht vasthouden en knijp je je hand dicht dan glipt het door je vingers.
Wauw, mooie spreuk nellaaa, die mag op een tegeltje!
Jullie stellen mij wel gerust. Verwacht misschien teveel... Zijn er ook nog mannen in de zaal die mij tot de orde willen roepen?
Slempie, die staat vast al op een tegeltje en dan wat beter geformuleerd
quote:yvonne61 schreef op 29 maart 2012 @ 22:56:

Jullie stellen mij wel gerust. Verwacht misschien teveel... Zijn er ook nog mannen in de zaal die mij tot de orde willen roepen?

Die kregen het benauwd van je en zijn hard weggerent

Maar serieus. Maak je geen zorgen.

Je bent nu gewoon even overemotioneel na een zware dag bij jouw familielid.Je vind hem erg leuk en daarom ben je nu onzeker.

Je verwacht nu echt even teveel van hem.
Orde!! ;)
Je kent hem net! Het moet ook wel leuk blijven hè. Als ik nu een leuke man zou leren kennen die in omstandigheden als de jouwe zou verkeren dan liet ik hem met rust nu.
Hij laat jou juist in je waarde, door niet meteen uit zichzelf te gaan smsen whatsappen etc., ivm de situatie in jouw familie.

Dat hij niet reageert op jouw telefoon, kan verschillende redenen hebben. Ik laat mijn telefoon ook wel eens slingeren, dan is vriendlief mij aan het bellen, en krijgt hij mij ook niet te pakken.

Nou ja, na 4 jaar weet hij het wel, en denkt ie: o dat ding zit zeker weer ergens onderin een tas of zo. Of hij belt op mijn vaste telefoon.

Als ik een telefoontje verwacht, dan heb ik m vaak wel in de buurt liggen, maar vaak genoeg ligt ie boven, ben ik beneden of andersom. Of laat m ook nog wel eens in de auto liggen, dan kan ik ook rustig een paar uur niet doorhebben dat iemand gebeld heeft.

En wie weet, heeft hij inmiddels door dat jij gebeld hebt, maar wil hij je na 10 en mss niet meer storen. Jullie kennen elkaar immers maar zo kort., dan weet je mss niet of dat op dat tijdstip wel of niet kan.
"Je kent hem net! Het moet ook wel leuk blijven hè. Als ik nu een leuke man zou leren kennen die in omstandigheden als de jouwe zou verkeren dan liet ik hem met rust nu."

Dat zou ik inderdaad ook denken. Ik zou denken: we kennen mekaar net, waarschijnlijk praat ze liever met een familielid dat dichtbij staat en/of de zieke heeft gekend. Ik zou ook denken: ze zal vast liever met iemand praten die dichtbij haar staat, zodat ze zich kwetsbaar kan opstellen en zich niet opgelaten hoeft te voelen wanneer ze eventueel moet huilen of ongegeneerd wil schelden vanwege de onrechtvaardigheid die een terminale ziekte met zich mee kan brengen.
Eens met iedereen.

Je verwacht te veel, te snel.

Dat jij altijd je telefoon bij je houdt, direct reageert op smsjes en er een bepaalde waarde aanhangt, wil niet zeggen dat hij dat ook doet.

Ik ga ook geregeld de deur uit zonder telefoon. Of reageer pas een dag later op een sms.

Maak je niet druk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven