Te onzeker voor een date
zondag 26 augustus 2018 om 20:28
Hallo,
3maand terug via Tinder leuk meisje leren kennen, heel veel gepraat op messenger en ik vind haar fantastisch. Na 1 maand stel ik voor om s af te spreken. Haar reactie: ik ben bang om teleurgesteld te worden dat je mij in het echt niet leuk of mooi vind en ik weet niet of ik dat aankan momenteel. (Ze is 29jr nog geen relaties gehad, ik 28 en 1 lange van 8jr) + ze heeft het druk met verhuis. erna blijven praten over ook gevoelige dingen en zij begon evenveel als mij. Toen ik zei dat er iemand mij op date gevraagd had werd ze boos dat ik nog Tinder had. Ik heb Tinder verwijderd voor haar en heb haar na 3 maand gezegd datk haar wou zien en of ze zelf wel wou afspreken. Haar reactie: ik wil je zeker zien, bedankt dat je zolang kan wachten misschien moeten we s denken wat we gaan doen. Ik stel iets concreet voor ze zegt oké leuk gaan we doen en begint over iets anders. Ondertussen terug paar dagen elke dag contact. Echt lastig want moest ze geen interesse hebben dan praat ze toch niet zoveel 3 maand lang? Ondertussen heb ik echt gevoelens gekregen ondanks het feit dat ik haar nooit gezien heb. Wat zouden jullie doen?
3maand terug via Tinder leuk meisje leren kennen, heel veel gepraat op messenger en ik vind haar fantastisch. Na 1 maand stel ik voor om s af te spreken. Haar reactie: ik ben bang om teleurgesteld te worden dat je mij in het echt niet leuk of mooi vind en ik weet niet of ik dat aankan momenteel. (Ze is 29jr nog geen relaties gehad, ik 28 en 1 lange van 8jr) + ze heeft het druk met verhuis. erna blijven praten over ook gevoelige dingen en zij begon evenveel als mij. Toen ik zei dat er iemand mij op date gevraagd had werd ze boos dat ik nog Tinder had. Ik heb Tinder verwijderd voor haar en heb haar na 3 maand gezegd datk haar wou zien en of ze zelf wel wou afspreken. Haar reactie: ik wil je zeker zien, bedankt dat je zolang kan wachten misschien moeten we s denken wat we gaan doen. Ik stel iets concreet voor ze zegt oké leuk gaan we doen en begint over iets anders. Ondertussen terug paar dagen elke dag contact. Echt lastig want moest ze geen interesse hebben dan praat ze toch niet zoveel 3 maand lang? Ondertussen heb ik echt gevoelens gekregen ondanks het feit dat ik haar nooit gezien heb. Wat zouden jullie doen?
maandag 27 augustus 2018 om 04:36
Heb ik nu gedaan gisterenavond. Ze kon enkel woensdag zei ze. Kzeg ok goed. En erna wordt ze gewoon boos dat ik druk zet en ze maar hoopt dat t dan leuk wordt en we wel een dag afspreken als ze weer happy is. Khad blijkbaar gezegd vorige week datk echt mijn best wil doen vr haar en twijfelde of zij even benieuwd was om mij te zien vorige keer en daar is ze nu boos om.
maandag 27 augustus 2018 om 10:48
Vaak is online contact tussen genders niet echt helemaal 100% gelijkwaardig voor je iemand ontmoet hebt. Mocht het gelijkwaardig zijn en je zelf ook behoefte hebben aan een online vriendschap dan is dat prima toch?
Mocht jouw behoefte en die van haar niet overeenkomen dan is hier niemand bij gebaat.
Mocht jouw behoefte en die van haar niet overeenkomen dan is hier niemand bij gebaat.
anoniem_375197 wijzigde dit bericht op 27-08-2018 11:10
0.65% gewijzigd
maandag 27 augustus 2018 om 10:51
Met zo'n booswicht wil je toch niet afspreken?Poekiefloep schreef: ↑27-08-2018 04:36Heb ik nu gedaan gisterenavond. Ze kon enkel woensdag zei ze. Kzeg ok goed. En erna wordt ze gewoon boos dat ik druk zet en ze maar hoopt dat t dan leuk wordt en we wel een dag afspreken als ze weer happy is. Khad blijkbaar gezegd vorige week datk echt mijn best wil doen vr haar en twijfelde of zij even benieuwd was om mij te zien vorige keer en daar is ze nu boos om.
Ik zou lekker verder rondkijken, er zijn leukere meiden.
Mijn mening is gestippeld.
maandag 27 augustus 2018 om 11:00
Jonge man denk ik zo.
maandag 27 augustus 2018 om 11:14
Ik vond het ook altijd spannend zo'n eerste date, maar zette mezelf er wel toe. Uiteindelijk wilde ik ook weten waar ik aan toe was en hoe iemand in het echt is.
Ze is of inderdaad te onzeker (en dus ook niet klaar voor een relatie) of ze houdt er een ander leven op na.
Welke het dan ook mag zijn: ik zou er geen moeite/tijd meer in steken. Als ze wil afspreken komt zij maar met een datum en in de tussentijd kun jij lekker verder Tinderen. Jullie hebben geen relatie, dus waarom je het uberhaubt verwijderd hebt is mij een raadsel.
Ze is of inderdaad te onzeker (en dus ook niet klaar voor een relatie) of ze houdt er een ander leven op na.
Welke het dan ook mag zijn: ik zou er geen moeite/tijd meer in steken. Als ze wil afspreken komt zij maar met een datum en in de tussentijd kun jij lekker verder Tinderen. Jullie hebben geen relatie, dus waarom je het uberhaubt verwijderd hebt is mij een raadsel.
maandag 27 augustus 2018 om 11:33
Jullie hebben wel gelijk, ik heb gisteren ook groepsreis geboekt en dit vond ze ook niet leuk omdat ik dan misschien iemand anders zou ontmoeten. En ik heb Tinder ook verwijderd omdat ik het eigenlijk wel mooi vind om voor 1 iemand te gaan ipv veel daten. Stiekem hoop ik nu al hele dag dat ze zelf terug begint te sturen na ruzie gisterenavond. Kga het zelf niet doen mrja khoop echt nog dat er iets van komt, geen zin in iemand anders, misschien dom mrja..
maandag 27 augustus 2018 om 11:55
Idd niet zo slim. Waarom zou je iets willen van iemand die zo denkt en doet?Poekiefloep schreef: ↑27-08-2018 11:33Jullie hebben wel gelijk, ik heb gisteren ook groepsreis geboekt en dit vond ze ook niet leuk omdat ik dan misschien iemand anders zou ontmoeten. En ik heb Tinder ook verwijderd omdat ik het eigenlijk wel mooi vind om voor 1 iemand te gaan ipv veel daten. Stiekem hoop ik nu al hele dag dat ze zelf terug begint te sturen na ruzie gisterenavond. Kga het zelf niet doen mrja khoop echt nog dat er iets van komt, geen zin in iemand anders, misschien dom mrja..
Of maakt het niet uit welk poekie je floept? Gaat het vooral daarom?
maandag 27 augustus 2018 om 12:31
Wat jij moet doen is Tinder installeren en zeggen dat je haar wilt zien, anders is het ‘ik stop er mee’.
3 maand, 1/4 jaar chatten. Pakt ze zo van je af door de boot af te houden.
Zo’n jaloers type dat je Tinder al van je phone moet gooien zonder een ontmoeting is ziek. Ik had ook een x een date, had daarvoor ook een soort van gevoelens.
In het echt zien ze er altijd anders uit. Je hele romantische voorstelling is dan ineens weg. Niet dat je niet op haar irl verlieft kan worden, maar het is gewoon een ander persoon. Net als jij in het echt anders bent dan via whatsapp.
Swipen met die hap op Tinder en maak haar jaloers. Dan is het aan haar, of daten of weg.
3 maand, 1/4 jaar chatten. Pakt ze zo van je af door de boot af te houden.
Zo’n jaloers type dat je Tinder al van je phone moet gooien zonder een ontmoeting is ziek. Ik had ook een x een date, had daarvoor ook een soort van gevoelens.
In het echt zien ze er altijd anders uit. Je hele romantische voorstelling is dan ineens weg. Niet dat je niet op haar irl verlieft kan worden, maar het is gewoon een ander persoon. Net als jij in het echt anders bent dan via whatsapp.
Swipen met die hap op Tinder en maak haar jaloers. Dan is het aan haar, of daten of weg.
maandag 27 augustus 2018 om 13:33
Duidelijk zijn naar haar. Dat jij op zoek bent naar een relatie, maar aangezien zij daar niet in is geinteresseerd, jij dus verder gaat kijken en dit platonische chatcontact verder niet meer zal zien als iets dat de relationele toekomst heeft die jij zoekt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 27 augustus 2018 om 13:53
Ja maar zon wijf dump je toch meteen?
maandag 27 augustus 2018 om 14:07
Wat haar redenen ook zijn, ze houdt je aan het lijntje en reageert ondertussen als een jaloerse partner. Dat is geen goed teken voor de toekomst.
Als ik iemand nog nooit heb ontmoet dan kan er ook geen sprake zijn van een relatie. En dus vind ik het onredelijk van haar dat ze boos is geworden en vervolgens weer afhoudt om je echt te ontmoeten.
Als ik jou was zou ik een heel concreet voorstel doen voor een ontmoeting (datum, tijd, plaats). Als ze niet kan en geen concreet tegenvoorstel doet, dan zou ik afscheid nemen.
Als ik iemand nog nooit heb ontmoet dan kan er ook geen sprake zijn van een relatie. En dus vind ik het onredelijk van haar dat ze boos is geworden en vervolgens weer afhoudt om je echt te ontmoeten.
Als ik jou was zou ik een heel concreet voorstel doen voor een ontmoeting (datum, tijd, plaats). Als ze niet kan en geen concreet tegenvoorstel doet, dan zou ik afscheid nemen.
maandag 27 augustus 2018 om 14:32
Misschien denkt TO dat hij overblijft.