Te vaag?
zondag 19 september 2010 om 15:21
Ff jullie mening nodig;ik had een tijdje geleden op een bruiloft leuke jongen ontmoet,helaas maar kort meegesproken maar daarna via mail weer in contact gekomen,hij hintte op een afspraakje waarna ik terug mailde dat dat me leuk leek en heb m'n nummer gegeven,3 dagen later kreeg ik een sms met de concrete vraag om keer een drankje te gaan doen en na te kletsen over het huwelijk,paar dagen later smste ik hem terug,maar wilde niet te eager zijn dus had gesmst:"gooi maar wat data in de groep",waarna ik nu al 5 dagen niks meer op gehoord heb...heel stom maar maakt me beetje onzeker omdat ik echt zin heb in een date met hem!
Wat nu?ben ik te nonchalant geweest in sms en lijk ik daardoor niet zo geïnteresseerd of gewoon nog keer sms'en met wat concreters of gewoon afwachten misschien?wat zouden jullie doen?
Wat nu?ben ik te nonchalant geweest in sms en lijk ik daardoor niet zo geïnteresseerd of gewoon nog keer sms'en met wat concreters of gewoon afwachten misschien?wat zouden jullie doen?
zondag 19 september 2010 om 15:24
zondag 19 september 2010 om 15:33
Nou,ik wachtte een paar dagen omdat hij dat ook deed en ik voor werk in buitenland zat..en dat "gooi maar in de groep"was gewoon beetje luchtig bedoelt en achteraf dus net de juiste zinskeuze maar das ook het lastige aan sms'en,dat je iemands intonatie niet weet...dus gewoon nog een leuk smsje sturen met data?
zondag 19 september 2010 om 15:38
zondag 19 september 2010 om 15:40
quote:stes27 schreef op 19 september 2010 @ 15:33:
Nou,ik wachtte een paar dagen omdat hij dat ook deed en ik voor werk in buitenland zat..en dat "gooi maar in de groep"was gewoon beetje luchtig bedoelt en achteraf dus net de juiste zinskeuze maar das ook het lastige aan sms'en,dat je iemands intonatie niet weet...dus gewoon nog een leuk smsje sturen met data?
Ben ik nou echt zo raar dat ik dat dus echt niet snap?
Je wilt hem graag zien en vervolgens begin je met spelletjes spelen....
Kan iemand me dat uitleggen?
Staat dat stoer, onafhankelijk, druk, interessant???
Op mij zou het namelijk overkomen als ongeïnteresseerd
Ben ik nou echt zo raar dat ik dat dus echt niet snap?
Je wilt hem graag zien en vervolgens begin je met spelletjes spelen....
Kan iemand me dat uitleggen?
Staat dat stoer, onafhankelijk, druk, interessant???
Op mij zou het namelijk overkomen als ongeïnteresseerd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 19 september 2010 om 15:46
zondag 19 september 2010 om 16:04
Als hij je echt leuk vindt zal hij daar toch niet op afknappen? Een smsje kan heel anders overkomen dan hij bedoeld is..ik zou het raar vinden als hij je eerst wel leuk vond en op je af is geknapt omdat je zo luchtig doet je hebt hem misschien een beetje op het verkeerde been gezet met je smsje maar dat is nu dus rechtgezet. Hoop voor je dat het helemaal goed komt..Ik snap je heel goed trouwens..ik ben ook heel onzeker als het om zulke dingen gaat
zondag 19 september 2010 om 16:13