Te vaag?

19-09-2010 15:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff jullie mening nodig;ik had een tijdje geleden op een bruiloft leuke jongen ontmoet,helaas maar kort meegesproken maar daarna via mail weer in contact gekomen,hij hintte op een afspraakje waarna ik terug mailde dat dat me leuk leek en heb m'n nummer gegeven,3 dagen later kreeg ik een sms met de concrete vraag om keer een drankje te gaan doen en na te kletsen over het huwelijk,paar dagen later smste ik hem terug,maar wilde niet te eager zijn dus had gesmst:"gooi maar wat data in de groep",waarna ik nu al 5 dagen niks meer op gehoord heb...heel stom maar maakt me beetje onzeker omdat ik echt zin heb in een date met hem!

Wat nu?ben ik te nonchalant geweest in sms en lijk ik daardoor niet zo geïnteresseerd of gewoon nog keer sms'en met wat concreters of gewoon afwachten misschien?wat zouden jullie doen?
waarom sms je dan niet meteen terug? Is dat al te 'eager'? Ik verwacht van een mail nooit meteen antwoord terug maar van een sms toch wel binnen enkele uren..
Mwuah.. draai t eens om.. hoe zou jij t vinden als je een afspraak wil maken met een leuk iemand, je heb al de moed bij elkaar geraapt om een sms te sturen, en je krijgt een paar dagen later pas terug: Gooi maar wat data in de groep..

Sja.. daar zou mn bh van afzakken hoor
Je wil zelf niet te eager overkomen, dus reageer je pas na een paar dagen en nu word je zelf onzeker omdat je nu zelf al een paar dagen niets hebt gehoord.

Soms snap ik heel goed dat mannen ons niet begrijpen...
Wat is er trouwens eager aan om meteen een afspraak te maken met iemand die je wel leuk lijkt?
doe gewoon eens wat goed voeld en niet wat je denkt dat de ander zou vinden hoe jij je dan wel of niet zou voelen misschien..... grow up!
Je hebt gewoon een paar dagen gewacht met antwoorden? Ik zou dan al geen zin meer hebben.....
Ik zou heel erg afknappen als iemand terug smst dat ik wat data in de groep mag gooien.
Wat is er mis met bellen?
Bel hem anders nu even op, maak je toch gewoon gelijk even een afspraak?
Nou,ik wachtte een paar dagen omdat hij dat ook deed en ik voor werk in buitenland zat..en dat "gooi maar in de groep"was gewoon beetje luchtig bedoelt en achteraf dus net de juiste zinskeuze maar das ook het lastige aan sms'en,dat je iemands intonatie niet weet...dus gewoon nog een leuk smsje sturen met data?
En bellen...tja dat vind ik nu nog gewoon te eng dus hou me steeds maar voor dat ie druk is en er daarom nog niet aan toegekomen is iets te laten horen...
Ohohoh, wat ben ik blij dat ik uit het prè-mobieltjes tijdperk stam.

En al die regeltjes, niet te eager willen overkomen...neuh, voor mij had het niet meer gehoeven hoor, graag of heel niet.
punten en hoofdletters?

Waarom stuur je er nu niet nog een sms achteraan met: Heb je zin om ........ (datum) af te spreken? Liefs

Juist, dat laatste dus wat je zelf ook zegt.. haha
Jullie hebben gelijk,ik ben gewoon net uit lange relatie dus moet weer ff wennen aan dit pre-date gedoe.

En heb ook altijd geleerd dat mannen willen jagen en je dus niet te snel moet toehappen maarja,dit is ook niet et gewenste resultaat:-)
quote:stes27 schreef op 19 september 2010 @ 15:33:

Nou,ik wachtte een paar dagen omdat hij dat ook deed en ik voor werk in buitenland zat..en dat "gooi maar in de groep"was gewoon beetje luchtig bedoelt en achteraf dus net de juiste zinskeuze maar das ook het lastige aan sms'en,dat je iemands intonatie niet weet...dus gewoon nog een leuk smsje sturen met data?

Ben ik nou echt zo raar dat ik dat dus echt niet snap?

Je wilt hem graag zien en vervolgens begin je met spelletjes spelen....

Kan iemand me dat uitleggen?

Staat dat stoer, onafhankelijk, druk, interessant???

Op mij zou het namelijk overkomen als ongeïnteresseerd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, TO heeft geleerd dat mannen willen jagen en dat je dus niet te snel moet toehappen.

Ik heb dat werkelijk waar nog nooit gedaan. Wat berekenend allemaal. Als het goed voelt, voelt het goed en klaar. Spelletjes hoef je niet te spelen.
Ja het was idd een beetje kinderachtig maar toen hij niet meteen reageerde besloot ik dat ook maar niet te doen.

Maar jullie hebben me een goede schop onder m'n kont gegeven en heb em gesmst of ie 1 okt zin heeft in drankje...nu maar hopen dat ie nog wil!!
Als hij je echt leuk vindt zal hij daar toch niet op afknappen? Een smsje kan heel anders overkomen dan hij bedoeld is..ik zou het raar vinden als hij je eerst wel leuk vond en op je af is geknapt omdat je zo luchtig doet je hebt hem misschien een beetje op het verkeerde been gezet met je smsje maar dat is nu dus rechtgezet. Hoop voor je dat het helemaal goed komt..Ik snap je heel goed trouwens..ik ben ook heel onzeker als het om zulke dingen gaat
Goed zo!
*kijkt naar telefoon*

Yep, bij mij staan er ook cijfertjes op

Weet je wat je daar mee kan TO?

Bellen!!!!

Gewoon een gesprek

Wat is daar nou zo eng aan?

Is dat enger dan elke 3 seconden op je telefoon kijken om te zien of hij al terug heeft gesmst?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven