Teleurgestelde dates

16-03-2010 22:06 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk kan ik ook eens weer een topic openen...

Na zeer geruime tijd geen afspraakjes meer gehad te hebben een date, eerder ontmoet op een verjaardag en aanbevolen door collega's. Aardige man, humor, goodllooks, maar...hij bekende me antidepressiva te slikken gecombineerd met kalmeringsmiddelen vanwege psychise problematiek. Dit vanwege een jeugdttrauma waar hij volop in zit. Ik verslikte me nog net niet in mijn chardonnay, maar, kan gebeuren, zijn verhaal aangehoord en ik bemerkte grote nervositeit. ( bij hem welteverstaan)

De conversatie verliep ook niet helemaal vlekkeloos door waarschijnlijk zijn spanningen, bijwerkingen, wie zal het zeggen. Ik heb hem op weg geholpen het was een redelijk gezellige avond, de meneer in kwestie symphatiek.

Vervolgens heb ik hem laten weten geen vervolgdates te willen ( op zijn vraag wanneer we elkaar weer zouden zien).

Ik kan zo begrijpen dat men dan teleurgesteld is, maar bij deze man kwam het wel erg hard aan. Hij reageerde beledigend, was laaiend.

Iemand nog meer leuke teleurgestelde- dates anekdotes?
Was die kabouter teleurgesteld in jou zamirah?
quote:qthee schreef op 18 maart 2010 @ 10:31:

[...]

En was hij teleurgesteld?Ja, in het feit dat ik niet wilde zoenen.
haha, nog net geen date. Ik kreeg een reactie op RP. Zo'n nietszeggend mailtje, foto van meneer (zo'n echt zakenmantype) bij zijn grote bolide. Dit soort types spreekt me gewoon niet aan en dat had ik hem netjes gemaild. Krijg ik een mail terug: Ik bezit ook veel huizen.

Ik weer terug gemaild, dat ik in ménsen en niet in materie ben geïnteresseerd.

Weer een mail van hem: Goh, jij bent dus echt een dom blondje...

Toen was het gedaan met mijn "netheid" en wilde ik hem een pittig mailtje sturen...had hij me gauw geblokkeerd! Hoe kinderachtig...
Haha, nog een leuke! Afspraak met een meneer: Om 18.30 uur op station te A. Ik wachten, de trein was al weg...niks meneer. Op het moment dat ik dus weg wilde lopen, hoor ik mijn naam en komt er een verwilderd typetje aangerend: Trein gemist, mobiel niet bij zich, dus niet kunnen bellen. Ik herkende hem niet, foto op datingsite was zéker 10 jaar oud! Ok, wij de stationsrestauratie in voor kop koffie. Ik voelde gelijk: Dit wordt niks...hij had een grote tas bij zich en zegt: heb je het ook zo warm? Ik: Nee hoor. Doet hij de tas open, pakt een smoezelig handdoekje en gaat zijn gezicht afvegen...

Ik kijk op mijn horloge en zeg: Volgens mij kun je nog net de trein naar N. halen...
En hoe reageerde hij Namma? Lijkt mij best wel moeilijk iemand zo af te wijzen. Hou denk ik té veel rekening met zijn gevoelens. Tenzij diegene zich arrogant ofzo gedraagt.

Maar goed, mijn eerste échte date na 2 lange relaties was supertof. Da's drie maanden geleden en ik ben nu in zijn huis om zometeen eenn lekker prakkie voor 'm te koken.
Namma

Dat waren dus 2 teleurgestelde dates
Teleurgestelde dates..dan komt er direct die ene jongen op in mijn gedachten, God, wat een drama was het.

Het was waar; we hadden echt heel intensief contact met elkaar (wat heel erg leuk en fijn was), voordat we elkaar dan ook daadwerkelijk in levende lijve ontmoetten.

Ik hield al een slag om de arm, want tja, je mag dan wel goede gesprekken met iemand kunnen voeren en dezelfde humor hebben, maar dan is er ook nog zoiets als chemie. Toch?

Tja en het speet me zeer, maar eigenlijk wist ik al bij eerste oogcontact dat het 'm niet zou worden. Niet mijn type, geen aantrekkingskracht. Niks.

Ik daarentegen was blijkbaar wel alles waar hij op hoopte en hij zag een sprookjesachtige toekomst voor ons samen. Ik beken: ik heb het een kans gegeven en mezelf een schop onder mijn kont gegeven door vaker met hem te daten (ik wilde niet te kritisch zijn, sindsdien heb ik dat afgeleerd en ben ik graaaag kritisch als het op dit onderwerp aankomt). Er zijn wat zoenen gevallen, maar na date nummer 3 kon ik het echt niet meer aan. Ik vond hem gewoon echt niet leuk genoeg. Hem dat eerlijk verteld en hem gedag gezegd. Nou en toen begon de ellende teleustelling. Belletjes,ellenlange brieven per post (ja echt!) en nog langere emails. Hij leek me over te willen halen, want we pasten zo goed bij elkaar e.d. Ik hield mijn poot stijf. Tot de teleurstelling omsloeg in woede en ik na een aantal furieuze emails van zijn kant niets meer heb gehoord. Thank God.
quote:qthee schreef op 17 maart 2010 @ 20:11:

Een keer een date gehad die onaangekondigd in een rolstoel kwam aanrijden! Sta je wel ff te kijken hoor. Op zich leuk gesprek gehad (van 3 uur..), maar wist al na 10 minuten dat het niks ging worden (ook wijze les).

Afwijzen van mijn kant ging niet eens om de rolstoel of het mij daar vooraf niet over inlichten maar ik kreeg een hysterisch persoon tegenover me die zich aan me vastklampte en een goede stiefouder van mijn kinderen wilde zijn etc etc.

Ben daarna heel snel weggelopen (trap op).
Vorig jaar ging ik op date met de buurman en op onze eerste date was hij straalbezopen!! Wat een teleurstelling.. Hij heeft een 2e kans gekregen, maar na 1, 5 maand daten heb ik uitgemaakt. Hij dronk té veel alcohol ( elke dag bier etc etc en rookte joints waar ik bij was ) . Wat een teleurstelling!!!

Kwam nog bij dat hij bij een korte broek zijn witte sokken bijna totaan zijn knieën optrok haha, maar dat was bijzaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven