Terecht boos?

08-12-2017 12:33 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_360266 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 17:34
99.69% gewijzigd
Goed dat je het er over gaat hebben, ik vind zeker niet dat je je aanstelt.

Succes!
Het is heel raar dat hij alleen wel bij zijn ouders kan slapen maar jullie samen niet. Ik snap er niks van.
Marana-- schreef:
08-12-2017 15:23
Het is heel raar dat hij alleen wel bij zijn ouders kan slapen maar jullie samen niet. Ik snap er niks van.

Dat begrijp ik dus ook niet.
Wat is nou het logistieke probleem?
Hele topic doorgelezen en inderdaad geen goede reden gevonden waarom je nou niet meekan.. Ik snap dat je boos/teleurgesteld bent TO. Ik hoop dat je hem vanavond duidelijk kan maken hoe vervelend dit is, en dat jullie eruit komen!
Volgens mij gaat het sowieso niet meer gezellig worden met kerst dus ik zou lekker mijn ticket omboeken.
En voorgaande keren (1 keer?) was jij in Nederland en hij ging op stap met de vriendenclub begrijp ik.
Ik snap er ook niks van. Je bent niet erg duidelijk, TO. Geef eens gewoon antwoord op de vragen die hier gesteld worden.
parbleumondieu schreef:
08-12-2017 16:20
En voorgaande keren (1 keer?) was jij in Nederland en hij ging op stap met de vriendenclub begrijp ik.
Volgens mij waren ze vorig jaar samen in Nederland bij TO haar familie.

Ik zou van partner toch verwachten dat als het logistiek zo'n probleem zou zijn om samen uit te kunnen gaan, dat je dan beide niet gaat.
Als je hebt afgesproken om samen te gaan dan ga je samen of je gaat niet. In deze situatie sowieso.
Lizzy75 schreef:
08-12-2017 16:30
Ik snap er ook niks van. Je bent niet erg duidelijk, TO. Geef eens gewoon antwoord op de vragen die hier gesteld worden.
To geeft idd erg selectief antwoord. Als mijn vriend zou zeggen: "ik ga naar een feest en slaap bij mijn ouders en daarom kan jij niet mee" zou de eerste vraag zijn: waarom kan ik niet mee?

Is toch niet zo moeilijk..?
De relatie gaat verder prima; geen ruzie, gezellig, we houden rekening met elkaar. Vandaar dat ik dit ook zo vreemd vind.

Ik was verbluft toen hij over de plannen begon en wist op dat moment niet goed wat ik ermee aan moest. We waren op dat moment op een openbare plek en ik vond het niet gepast om mijn woede daar te uiten. Ik heb gisteren niet de kans gehad om het gesprek goed aan te gaan, vandaar dat ik het vandaag doe. Ik heb gevraagd waarom het logistiek een probleem zou zijn, maar kreeg een vaag nietszeggend antwoord.

Afgelopen jaar hebben we samen kerst met mijn familie in Nederland doorgebracht. Het uitgaan op kerstavond is traditie in zijn vriendenkring en iedereen, inclusief partners, is welkom. Het is dus geen mannenavond waarbij vriendinnen niet welkom zijn. Verder ziet hij zijn vrienden wekelijks en hou ik hem zeker niet bij ze weg.

Het logistieke probleem... tja, ik snap/weet het ook niet. Dat wil ik vanavond zeker duidelijk krijgen. Hij lijkt het gewoon niet erg te vinden dat ik alleen zou zitten op kerstavond en het grootste deel van kerstdag. Wellicht had ik moeten wachten met het openen van een topic, maar het zit mij behoorlijk hoog en ik wilde graag weten of mijn gevoelens terecht zijn.
Daar lijkt het inderdaad op TO. Dat hij het niet erg vind dat jij dan alleen zit, en dat is iets wat mij heel erg boos zou maken. Ik vermoed dat hij in principe gewoon moet weten dat jij niet alleen thuis wil zijn op kerstavond
Hadewychh schreef:
08-12-2017 12:37
Jullie wonen samen en hij gaat kerstavond weg met vrienden?
Kan je je ticket omboeken en eerder naar jouw familie?
Zou razend zijn! En enorm teleurgesteld.
Dit dus. Ik ging met kerstavond naar mijn familie. Geen praat meer over vuil maken, geen discussie meer voeren. Als jij niet alleen wilt zijn, dan los het ZELF op. En als hij dit niet wil, zal hij een volgende keer zich wel aan de afspraken houden.
Lemsip schreef:
08-12-2017 16:51
De relatie gaat verder prima; geen ruzie, gezellig, we houden rekening met elkaar. Vandaar dat ik dit ook zo vreemd vind.

Ik was verbluft toen hij over de plannen begon en wist op dat moment niet goed wat ik ermee aan moest. We waren op dat moment op een openbare plek en ik vond het niet gepast om mijn woede daar te uiten. Ik heb gisteren niet de kans gehad om het gesprek goed aan te gaan, vandaar dat ik het vandaag doe. Ik heb gevraagd waarom het logistiek een probleem zou zijn, maar kreeg een vaag nietszeggend antwoord.

Afgelopen jaar hebben we samen kerst met mijn familie in Nederland doorgebracht. Het uitgaan op kerstavond is traditie in zijn vriendenkring en iedereen, inclusief partners, is welkom. Het is dus geen mannenavond waarbij vriendinnen niet welkom zijn. Verder ziet hij zijn vrienden wekelijks en hou ik hem zeker niet bij ze weg.

Het logistieke probleem... tja, ik snap/weet het ook niet. Dat wil ik vanavond zeker duidelijk krijgen. Hij lijkt het gewoon niet erg te vinden dat ik alleen zou zitten op kerstavond en het grootste deel van kerstdag. Wellicht had ik moeten wachten met het openen van een topic, maar het zit mij behoorlijk hoog en ik wilde graag weten of mijn gevoelens terecht zijn.
Als iedereen welkom is, is er geen vuiltje aan de lucht.
Dan kun je gewoon mee.
Knappe vent die je dan nog thuis houdt. En als hij je écht niet mee wil hebben, maar niet goed duidelijk kan maken waarom, dat is vanaf dat moment toch wel je ex geworden.
Even een heel andere benadering, maar zou hij een verrassing hebben? Een aanzoek ofzo? Als mijn vriend tegen mij zou zeggen dat ik niet mee kan naar een avondje vrienden en daarbij echt geen enkele logische uitleg heeft dan is het gewoon óf een enorme hufter óf hij heeft een verrassing. Meer smaken zijn er m.i. niet.
Vanwege het logistieke probleem (bustijden) blijft hij dus bij zijn ouders slapen. Zo lees ik het. Je bent nog steeds niet duidelijk of hij nou wel of niet heeft gezegd dat je niet mee mag.
Dus, heeft hij gezegd dat het niet de bedoeling is dat jij meegaat?
Lemsip schreef:
08-12-2017 16:51

Wij weten toch niet of jouw gevoelens terecht zijn, als jij zelf niet eens alle informatie hebt?

Raar om je zo druk te maken voordat je hier überhaupt met hem over gesproken hebt.

En niet iedereen hecht waarde aan kerstavond hè? Misschien denkt hij dat het voor jou oncomfortabel, ongezellig, oninteressant zal worden.

En dan roept men hier al dat je je ticket meteen om moet boeken...

Vraag het hem!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
broodroostertje schreef:
08-12-2017 20:16
Vanwege het logistieke probleem (bustijden) blijft hij dus bij zijn ouders slapen. Zo lees ik het. Je bent nog steeds niet duidelijk of hij nou wel of niet heeft gezegd dat je niet mee mag.
To geef nou eens antwoord op deze vraag. Heb je hem al gevraagd waarom je niet mee mag en wat was daarop zijn antwoord?
Jezus gristus zeg, TO. Probeer je nu het rechtvaardigheidsgevoel van jou compleet vreemde forummers te lenen om je vriend mee in z’n gezicht te slaan?

Je krijgt gewoon niet altijd je zin. Life sucks and then you die.
Heb je al met hem gesproken?
redbulletje schreef:
08-12-2017 12:47
Haal lekkere hapjes en 'n fles wijn in huis en ga netflixen. Beetje chillen voor de kerstverplichtingen er aan komen.
Dit lijkt mij ook heerlijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik ben echt heel benieuwd met wat voor reden hij komt. Heel vreemd verhaal en ik zou ook absoluut not amused zijn. En daar hoeft het helemaal geen Kerst voor te zijn. Als je samen een afspraak hebt, overleg je over een verandering van plan. Dan deel je zeker niet mee dat de ander niet mee mag.
Amant schreef:
08-12-2017 20:21
Jezus gristus zeg, TO. Probeer je nu het rechtvaardigheidsgevoel van jou compleet vreemde forummers te lenen om je vriend mee in z’n gezicht te slaan?

Je krijgt gewoon niet altijd je zin. Life sucks and then you die.
? Kansloos jouw reactie
TO, al met hem gepraat? Kan me voorstellen dat je not amused bent. Zou me dan ook afvragen waarom hij ineens met dit plan komt, vooral wanneer je al afspraken hebt gemaakt. Je zou denken dat er altijd wel wat te regelen is....
Universeinmotion schreef:
08-12-2017 15:08
zo heb ik eens huilend op een bank gezeten in een andere stad. Omdat ex vond dat ik oud en nieuw gewoon in zijn stad moest vieren alleen met hem. Ik ben bang voor vuurwerk, hij mocht van mij lekker met zn vrienden op stap en gek doen buiten, een avondje zonder mij.

Dat ik doodsbang was voor vuurwerk en binnen wilde blijven was prima. Dan bleven we samen binnen bij zijn ouders. Maar ik ging niet gezellig binnen bij vrienden zitten, dan was de relatie over. Na uren discussies waarom ik gewoon gezellig thuis wilde blijven, Ik als dom en naïef schaap hem mij op laten halen door de bedreigingen.

70 km verder gaf hij me vrolijk een glas champagne, en liep zo de duur uit. Want hij ging namelijk de hele nacht met zijn vrienden in de stad drinken en vuurwerk knallen. Niet zijn probleem dat ik niet naar buiten durfde.

Ik voelde me zo bedonderd. Ik was nog degene die moeilijk deed volgens zijn ouders. Ik had geen geld voor de trein of een auto. Dus daar zat ik dan in tranen.

Ik zou lekker naar je ouders gaan. Hij vind het blijkbaar niet erg dat hij je niet ziet. Dan ook niet zeuren dat jij je eigen plant trekt.
Juist ja
broodroostertje schreef:
08-12-2017 20:16
Staat al in de OP hoor:
vriend gaf aan kerstavond uit te gaan met vrienden en dat hij mij in de loop van de namiddag op kerstdag op zou halen om naar zijn familie te gaan. Dit zou betekenen dat ik kerstavond én het grootste deel van kerstdag alleen zou zijn.
Hij heeft het gebracht als voldongen feit.

TO, dit is een raar verhaal/rare actie van je vriend. Ik zou een hartig woordje met hem wisselen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven