Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 22:43
zaterdag 8 mei 2010 om 22:45
Dames, het was me een waar genoegen. Ik sluit af. TO laat je weten wat 'ze' zeiden toen je uiteindelijk toch belde?
Tip: Je kunt het beste tussen 4 en 6 uur 's ochtends bellen. Mijn ervaring is dat je dan de meest spontane en directe reacties krijgt!
Tip: Je kunt het beste tussen 4 en 6 uur 's ochtends bellen. Mijn ervaring is dat je dan de meest spontane en directe reacties krijgt!
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
zaterdag 8 mei 2010 om 22:52
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:41:
Ik weet het!
Goh? Ja? En?
Moeten we nu gaan raden, net als naar het beroep?
Ik begin je een beetje vervelend te vinden merk ik, maar kan door mijn pms komen hoor.
Ik weet het!
Goh? Ja? En?
Moeten we nu gaan raden, net als naar het beroep?
Ik begin je een beetje vervelend te vinden merk ik, maar kan door mijn pms komen hoor.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:56
zaterdag 8 mei 2010 om 22:59
zaterdag 8 mei 2010 om 23:00
Oh was ik maar echt meteen gaan slapen.
Why oh why???? Bel gewoon met je eigen nummer. Wat kan jou het nou verrotten wat een ander denkt. En wat maakt het in vredesnaam uit dat je iemand terug belt als de telefoon maar 1 keer over is gegaan? En als dat uitmaakt, wat is dan, for my future reference, het minimum voor je terug mag bellen? 2 keer? 3 keer?
Why oh why???? Bel gewoon met je eigen nummer. Wat kan jou het nou verrotten wat een ander denkt. En wat maakt het in vredesnaam uit dat je iemand terug belt als de telefoon maar 1 keer over is gegaan? En als dat uitmaakt, wat is dan, for my future reference, het minimum voor je terug mag bellen? 2 keer? 3 keer?
zaterdag 8 mei 2010 om 23:02
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:00:
Alleen ben ik nu een beetje laat, maar ik kan toch een weekend zogenaamd mijn tel. ergens laten liggen of dat ik weg was?
Echt een goeie post!
Alleen ben ik nu een beetje laat, maar ik kan toch een weekend zogenaamd mijn tel. ergens laten liggen of dat ik weg was?
Echt een goeie post!
zaterdag 8 mei 2010 om 23:02