Terug bellen?

08-05-2010 21:36 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bellen jullie terug als jullie een gemiste oproep zien, die bewust 1 x over ging?

Waarbij het om een onbekend nummer gaat?

Of terug over laten gaan of negeren?

Er vanuit gaande dat iemand wel belt als ie wilt.
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 22:42:

[...]

eh.. dat deed ze voor mij vent...

Ooooh okay.. nou ja dát kan je haar niet kwalijk nemen....

Maar TO... excuse me... maar dit gaat je niet lukken hoor.... rode dikke pukkelbillen... nope... ik denk niet dat je daar een vent mee warm krijgt...
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 22:43:

Ooooh okay.. nou ja dát kan je haar niet kwalijk nemen.... ach.. ik ben't gewend.. hij ook trouwens..
Dames, het was me een waar genoegen. Ik sluit af. TO laat je weten wat 'ze' zeiden toen je uiteindelijk toch belde?

Tip: Je kunt het beste tussen 4 en 6 uur 's ochtends bellen. Mijn ervaring is dat je dan de meest spontane en directe reacties krijgt!
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Nou ja.. heeft ze wél weer een reden om nog een topic te openen....

En daar hebben we allemal profijt van.....
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:41:

Ik weet het!

Goh? Ja? En?

Moeten we nu gaan raden, net als naar het beroep?

Ik begin je een beetje vervelend te vinden merk ik, maar kan door mijn pms komen hoor.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Nou, ik bedoel dat ik een reserve list heb.
Ik heb er ook last van SC. Niet van PMS hoor, maar dat ik het vervelend begin te vinden.

Sellena, mensen reageren (in eerste instantie) serieus op je topic, en dan komt er verder geen zinnig woord bij je uit. Beetje jammer.
Maar wat wil je dan horen, Frizzy?
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:54:

Nou, ik bedoel dat ik een reserve list heb.Ben jij op hele jonge leeftijd begonnen met het drinken van alcohol?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik ga zo nog ff op de borrel bij de buren... dus sellena zeg het nu! nu! nu! (anders bezorg jij me morgenochtend een kater)
Nou ik weet het ook. Ik ga slapen.
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:54:

Nou, ik bedoel dat ik een reserve list heb.En dat is een list met mensen in je telefoon die je gaat bellen als de tel. 1x bij je over gaat?
Ik kan van de week bellen als een ander die een ander zoekt met een ander nummer.
Ik neem een borrel én ik ga slapen. Ben er helemaal klaar mee.
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:57:

Ik kan van de week bellen als een ander die een ander zoekt met een ander nummer.snuif jij ofzo?

Ik kan van de week bellen als een ander die een ander zoekt met een ander nummer.?????

Ik kan van de week bellen als een ander die een ander zoekt met een ander nummer.Je kunt beter een psychiater bellen denk ik.

Ik kan van de week bellen als een ander die een ander zoekt met een ander nummer.Je kan ook mij het nummer geven... dan bel ik .... hoef je ook niet bang te zijn voor enige herkenning....
quote:coravanmora schreef op 08 mei 2010 @ 22:59:

[...]

?????Dan hoor ik wie het is
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:00:

Dan hoor ik wie het is En dan vraagt je oma: waarom doe je nou net alsof je me niet kent?
Oh was ik maar echt meteen gaan slapen.

Why oh why???? Bel gewoon met je eigen nummer. Wat kan jou het nou verrotten wat een ander denkt. En wat maakt het in vredesnaam uit dat je iemand terug belt als de telefoon maar 1 keer over is gegaan? En als dat uitmaakt, wat is dan, for my future reference, het minimum voor je terug mag bellen? 2 keer? 3 keer?
WIE STEMT ER VOOR HET DOORGEVEN VAN HET NUMMER AAN MIJ?

CONSEQUENTIE: IK OPEN EEN TOPIC MET DAARIN VERMELD WIE HET WAS....

(MAAR UITERAARD NIET DE NAAM OFZO.... ÍK BEN NIET ACHTERLIJK...)
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:00:

Oh was ik maar echt meteen gaan slapen.

Why oh why???? Bel gewoon met je eigen nummer. Wat kan jou het nou verrotten wat een ander denkt. En wat maakt het in vredesnaam uit dat je iemand terug belt als de telefoon maar 1 keer over is gegaan? En als dat uitmaakt, wat is dan, for my future reference, het minimum voor je terug mag bellen? 2 keer? 3 keer?

Alleen ben ik nu een beetje laat, maar ik kan toch een weekend zogenaamd mijn tel. ergens laten liggen of dat ik weg was?

Echt een goeie post!
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR!

IK BEN NIET DOOF!

DAAROM HOEF JE BIJ MIJ DE TELEFOON OOK MAAR 1X OVER TE LATEN GAAN NORMALITER!
ik bel alleen terug als het de kinderen of mijn man zijn.

de kinderen hebben vaak geen beltegoed en laten mijn telefoon dan 1x overgaan zodat ik weet dat ze mij nodig hebben.

en verder .. degene die mij belt belt nog wel een keer hoor als ze me niet te pakken krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven