Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 22:27
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 22:25:
sellena, stuur musicat even een persoonlijk berichtje met zijn nummer...
(ja, sorry.. vriend zit naast me.. staat ook zo stom he )Volgens mij kan ik geen vriendjes worden met andere forummers... Zet hem hier maar neer, mijn F5-knop doet het nog wel
sellena, stuur musicat even een persoonlijk berichtje met zijn nummer...
(ja, sorry.. vriend zit naast me.. staat ook zo stom he )Volgens mij kan ik geen vriendjes worden met andere forummers... Zet hem hier maar neer, mijn F5-knop doet het nog wel
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
zaterdag 8 mei 2010 om 22:28
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:25:
[...]
Nee, niet JIJ tegenstrijdig.
Maar de hele toestand.
Nee, je moet neutraal bellen, dat weet je het tenminste!hmmm dit vond je wel ff heel belangrijk he? om te zeggen... vandaar 2x... maarreeee ik ga wel bellen hoor...
En daarna ga ik een topic openen.... IK WEET WIE SELLENA HEEFT GEBELD EN HEEFT OPGEHANGEN NA 1X..
[...]
Nee, niet JIJ tegenstrijdig.
Maar de hele toestand.
Nee, je moet neutraal bellen, dat weet je het tenminste!hmmm dit vond je wel ff heel belangrijk he? om te zeggen... vandaar 2x... maarreeee ik ga wel bellen hoor...
En daarna ga ik een topic openen.... IK WEET WIE SELLENA HEEFT GEBELD EN HEEFT OPGEHANGEN NA 1X..
zaterdag 8 mei 2010 om 22:28
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 22:19:
[...]
Kaetje, neem groene thee. Dat schijnt ook te kalmeren.
Bedankt voor de tip maar ik ben zo al misselijk genoeg. Iiiiewk, groen thee vind ik echt vies!
En ik zoek niet alleen iets om me te kalmeren maar ook iets om me op te vrolijken. Misschien kan ik daar nog eens een glaasje Roosvice Laxo voor nemen?
[...]
Kaetje, neem groene thee. Dat schijnt ook te kalmeren.
Bedankt voor de tip maar ik ben zo al misselijk genoeg. Iiiiewk, groen thee vind ik echt vies!
En ik zoek niet alleen iets om me te kalmeren maar ook iets om me op te vrolijken. Misschien kan ik daar nog eens een glaasje Roosvice Laxo voor nemen?
zaterdag 8 mei 2010 om 22:29
quote:musicath schreef op 08 mei 2010 @ 22:27:
Volgens mij kan ik geen vriendjes worden met andere forummers... Zet hem hier maar neer, mijn F5-knop doet het nog wel
Ja en dan wordt haar oma straks 10 keer achter elkaar uit bed gebeld met de mededeling dat ze verkeerd verbonden is
Goed, stuur maar naar whatever
Volgens mij kan ik geen vriendjes worden met andere forummers... Zet hem hier maar neer, mijn F5-knop doet het nog wel
Ja en dan wordt haar oma straks 10 keer achter elkaar uit bed gebeld met de mededeling dat ze verkeerd verbonden is
Goed, stuur maar naar whatever
zaterdag 8 mei 2010 om 22:29
zaterdag 8 mei 2010 om 22:30
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 22:28:
[...]
Ik hoop dat het helpt die Roosvice.
Vind groene thee trouwens zelf ook niet te drinken
[...]
Ik hoop dat het helpt die Roosvice.
Vind groene thee trouwens zelf ook niet te drinken
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:30
quote:musicath schreef op 08 mei 2010 @ 22:29:
En het grappige is dat de hele toestand (ik moet bij dat woord altijd denken aan de persiflage van Katja) helemaal niet tegenstrijdig is. Het is zo feitelijk als de pest: iemand heeft gebeld en heeft weer opgehangen. Zo simpel is dat.
Is ook zo.
Ik dacht trouwens dat dat de achterkant van een kat was, maar het is een noot zie ik nu.
En het grappige is dat de hele toestand (ik moet bij dat woord altijd denken aan de persiflage van Katja) helemaal niet tegenstrijdig is. Het is zo feitelijk als de pest: iemand heeft gebeld en heeft weer opgehangen. Zo simpel is dat.
Is ook zo.
Ik dacht trouwens dat dat de achterkant van een kat was, maar het is een noot zie ik nu.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:31
zaterdag 8 mei 2010 om 22:32
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 22:31:
[...]
Zeg Sellena,niet poepen op andermans leven he?
We kunnen niet allemaaal zó'n spannend leven hebben als jij ... we worden niet allemaal gebeld.. door een spannende beller die al na 1x overgaan ophangt....Helaas! Ik zit de hele tijd verwachtingsvol naar mijn telefoon te staren, maar het gebeurt mij echt niet... Zó jammer!
[...]
Zeg Sellena,niet poepen op andermans leven he?
We kunnen niet allemaaal zó'n spannend leven hebben als jij ... we worden niet allemaal gebeld.. door een spannende beller die al na 1x overgaan ophangt....Helaas! Ik zit de hele tijd verwachtingsvol naar mijn telefoon te staren, maar het gebeurt mij echt niet... Zó jammer!
zaterdag 8 mei 2010 om 22:33