Terug bellen?

08-05-2010 21:36 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bellen jullie terug als jullie een gemiste oproep zien, die bewust 1 x over ging?

Waarbij het om een onbekend nummer gaat?

Of terug over laten gaan of negeren?

Er vanuit gaande dat iemand wel belt als ie wilt.
quote:frizzy schreef op 08 mei 2010 @ 22:24:

Sjee! Ik ben ook een nieuwsgierig type, en dan bel ik gewoon terug. Tenzij ik druk ben en het vergeet. Lekker belangrijk!
Bij gemiste oproepen bel ik nooit terug tenzij belangrijk of interessant. Volgens mij ben ik daar te laks voor
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 22:20:

(kaetje ik denk nog steeds dat jij yam bent)Dat denk ik zelf ook wel eens
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 22:25:

sellena, stuur musicat even een persoonlijk berichtje met zijn nummer...

(ja, sorry.. vriend zit naast me.. staat ook zo stom he )Volgens mij kan ik geen vriendjes worden met andere forummers... Zet hem hier maar neer, mijn F5-knop doet het nog wel
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:25:

[...]

Nee, niet JIJ tegenstrijdig.

Maar de hele toestand.

Nee, je moet neutraal bellen, dat weet je het tenminste!hmmm dit vond je wel ff heel belangrijk he? om te zeggen... vandaar 2x... maarreeee ik ga wel bellen hoor...

En daarna ga ik een topic openen.... IK WEET WIE SELLENA HEEFT GEBELD EN HEEFT OPGEHANGEN NA 1X..
Met je vriend een topic volgen

Spannende relatie
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 22:19:

[...]

Kaetje, neem groene thee. Dat schijnt ook te kalmeren.

Bedankt voor de tip maar ik ben zo al misselijk genoeg. Iiiiewk, groen thee vind ik echt vies!

En ik zoek niet alleen iets om me te kalmeren maar ook iets om me op te vrolijken. Misschien kan ik daar nog eens een glaasje Roosvice Laxo voor nemen?
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:28:

Spannende relatie Nee, jij hebt een leven....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:musicath schreef op 08 mei 2010 @ 22:27:

Volgens mij kan ik geen vriendjes worden met andere forummers... Zet hem hier maar neer, mijn F5-knop doet het nog wel

Ja en dan wordt haar oma straks 10 keer achter elkaar uit bed gebeld met de mededeling dat ze verkeerd verbonden is

Goed, stuur maar naar whatever
En het grappige is dat de hele toestand (ik moet bij dat woord altijd denken aan de persiflage van Katja) helemaal niet tegenstrijdig is. Het is zo feitelijk als de pest: iemand heeft gebeld en heeft weer opgehangen. Zo simpel is dat.

Spannende relatie En toch voel ik hier enige jaloezie...
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 22:28:

[...]

Bedankt voor de tip maar ik ben zo al misselijk genoeg. Iiiiewk, groen thee vind ik echt vies!

En ik zoek niet alleen iets om me te kalmeren maar ook iets om me op te vrolijken. Misschien kan ik daar nog eens een glaasje Roosvice Laxo voor nemen?

Ik hoop dat het helpt die Roosvice.

Vind groene thee trouwens zelf ook niet te drinken
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:musicath schreef op 08 mei 2010 @ 22:29:

En het grappige is dat de hele toestand (ik moet bij dat woord altijd denken aan de persiflage van Katja) helemaal niet tegenstrijdig is. Het is zo feitelijk als de pest: iemand heeft gebeld en heeft weer opgehangen. Zo simpel is dat.

Is ook zo.

Ik dacht trouwens dat dat de achterkant van een kat was, maar het is een noot zie ik nu.

Spannende relatie Het feit dat je serieus denkt dat ik hem mee laat lezen dat hij meeleest zegt meer over jou dan over mijn relatie!

Spannende relatie

Zeg Sellena,niet poepen op andermans leven he?

We kunnen niet allemaaal zó'n spannend leven hebben als jij ... we worden niet allemaal gebeld.. door een spannende beller die al na 1x overgaan ophangt....
als het een vast nummer is kun je hem zo opzoeken hoor op nummerzoeker.com.

Of was het een 06-nummer? (Kan de moeite waard zijn te googlen maar dan is de kans kleiner).
Beter een half motto....
quote:musicath schreef op 08 mei 2010 @ 22:30:

[...]

En toch voel ik hier enige jaloezie...

Ja, ik wil ook een vriend(in) die met me topics leest..

EN me op kan maken, mijin haar kan doen, mijn kleding kan lenen. Een echt vriendinnetje
Het kan aan mijn vermoeidheid liggen hoor, maar Sellena ik snap he-le-maal niks van jou.
(hij kan ook naast me zitten, terwijl hij me beft hoor... of terwijl hij in zijn neus peutert en de gladiator kijkt)
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:30:

[...]

Is ook zo.

Ik dacht trouwens dat dat de achterkant van een kat was, maar het is een noot zie ik nu.Ehhh... vioolsleutel.
GSM ofcourse.

Hell, ik laat het voor wat het is.
quote:musicath schreef op 08 mei 2010 @ 22:31:

[...]

Ehhh... vioolsleutel.

Nou ja, muziek dus.

Ik dacht een KK.
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 22:31:

[...]

Zeg Sellena,niet poepen op andermans leven he?

We kunnen niet allemaaal zó'n spannend leven hebben als jij ... we worden niet allemaal gebeld.. door een spannende beller die al na 1x overgaan ophangt....Helaas! Ik zit de hele tijd verwachtingsvol naar mijn telefoon te staren, maar het gebeurt mij echt niet... Zó jammer!
Ik wilde alleen niet zelf bellen omdat mijn vriend hier ergens op de bank naast me tv zit te kijken en hij zich gaat afvragen wat ik in godesnaam aan het doen ben... (zo goed)

Maar whatever heeft zich al opgeofferd.. dus als je zo nieuwsgierig bent, laat haar ff bellen..
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 22:32:

[...]

Nou ja, muziek dus.

Ik dacht een KK.KloteKat? KitteKat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven