Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 22:34
zaterdag 8 mei 2010 om 22:35
quote:frizzy schreef op 08 mei 2010 @ 22:32:
[...]
Helaas! Ik zit de hele tijd verwachtingsvol naar mijn telefoon te staren, maar het gebeurt mij echt niet... Zó jammer! Ja zeg dat!! Ik heb voor de zekerheid mijn telefoon ook een aantal keer aan en uit gezet... ik kan het eigenlijk bijna niet geloven dat het mij niet overkomt...
[...]
Helaas! Ik zit de hele tijd verwachtingsvol naar mijn telefoon te staren, maar het gebeurt mij echt niet... Zó jammer! Ja zeg dat!! Ik heb voor de zekerheid mijn telefoon ook een aantal keer aan en uit gezet... ik kan het eigenlijk bijna niet geloven dat het mij niet overkomt...
zaterdag 8 mei 2010 om 22:36
Ik vind dat de vriend van Yoyo moet bellen. Hij zich toch maar op de bank te niksen en samen hebben ze ook geen leven dus hij heeft wel even tijd. En dan is de verwarring bij de 1-keer-over-laten-gaan-beller ook meteen compleet. Ik vind dat de beller hard moet worden teruggepakt voor wat ons nu wordt aangedaan door TO.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:36
zaterdag 8 mei 2010 om 22:39
quote:frizzy schreef op 08 mei 2010 @ 22:38:
*helemaal in de war sinds het woord 'beffen' op dit topic verscheen*
Leuk toch, weer een TO die haar billen laat zien. Wat een verloedering...En ik was het niet hoor, die begon over billen, poezen en kontjes!
*helemaal in de war sinds het woord 'beffen' op dit topic verscheen*
Leuk toch, weer een TO die haar billen laat zien. Wat een verloedering...En ik was het niet hoor, die begon over billen, poezen en kontjes!
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
zaterdag 8 mei 2010 om 22:40
zaterdag 8 mei 2010 om 22:41
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 22:38:
Heb je whatever nou al dat nr. gestuurd?
Neeej Yo... daar moet ze natuurlijk eerst een topic over openen...
ff bij ons neerleggen wat wij daarvan vinden... en als ze onze antwoorden niet zo tof vind trekt ze haar broek naar beneden...
(heeft iemand die arme TO al uitgelegd dat het wel een vrouwenforum is.. maar niet alleen voor lesbische vrouwen is? Dus dat de meeste vrouwen hier niet zo zitten te wachten op de blote billen van een andere vrouw?)
Heb je whatever nou al dat nr. gestuurd?
Neeej Yo... daar moet ze natuurlijk eerst een topic over openen...
ff bij ons neerleggen wat wij daarvan vinden... en als ze onze antwoorden niet zo tof vind trekt ze haar broek naar beneden...
(heeft iemand die arme TO al uitgelegd dat het wel een vrouwenforum is.. maar niet alleen voor lesbische vrouwen is? Dus dat de meeste vrouwen hier niet zo zitten te wachten op de blote billen van een andere vrouw?)
zaterdag 8 mei 2010 om 22:42
zaterdag 8 mei 2010 om 22:43
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 22:40:
[...]
Nouja zeg... relatiepijler-beffen... dat heeft toch allemaal met elkaar te maken?
(meer dan, bel je wel terug of niet... das meer voor het andijvietopic)Tssssssssssssssssssk weet je wel hoe onhygienisch dat uitwisselen van lichaamssappen is? Dat doé je toch niet zomaar?
[...]
Nouja zeg... relatiepijler-beffen... dat heeft toch allemaal met elkaar te maken?
(meer dan, bel je wel terug of niet... das meer voor het andijvietopic)Tssssssssssssssssssk weet je wel hoe onhygienisch dat uitwisselen van lichaamssappen is? Dat doé je toch niet zomaar?